נבחרת אייס

שלמה ארצי שינה פניו: ירייה ברגלה של המחאה | יריב אופנהיימר

במקום לצאת בפומבי נגד כוונת הממשלה להתנקש בדמוקרטיה, שלמה ארצי בוחר לקדם אחדות מזויפת בשירו החדש, שמשמעותה לקבל את הדין, להסכים להפיכה, למתן את השיח - רק כדי שנשאר ״אחים״
יריב אופנהיימר
יריב אופנהיימר |  725
שלמה ארצי, יריב אופנהיימר (צילום פלאש 90/ הדס פרוש, אריק מרמור, תומר אפלבאום)
בבחירה בין המחנה הדמוקרטי למחנה ה-D9 שלמה ארצי, הזמר הלאומי, בחר ב-D9 . שירו החדש ״אחים״ שהקליט יחד עם עידן עמדי, הוא ירייה ברגלה של המחאה. במקום לצאת בפומבי נגד כוונת הממשלה להתנקש בדמוקרטיה, הוא בוחר לקדם אחדות מזויפת, שמשמעותה לקבל את הדין, להסכים להפיכה, למתן את השיח, רק כדי שנשאר ״אחים״.
ארצי הפך מזמר מעורב המעז להביע עמדה ליברלית וחופשית, למאמי לאומי, שבמקום להיאבק על ערכים הוא שר על ״אחדות״. ארצי שינה פניו.
 
זה לא זמן לאחדות, כי אין אחדות כשחוקי המשחק הדמוקרטים מבוטלים, אין ״אחים״ כשאח אחד כופה את אורח חייו על האח השני. אחים לא שוללים אחד מהשני זכויות אדם ואזרח, אחים לא שוללים חופש, אחים יכולים להיות אחים, רק אם הם חולקים ביחד את אותו סולם ערכים.
מציתי חווארה אינם אחים שלי, איתמר בן גביר אינו אח שלי, בצלאל (למחוק את חווארה) אינו אח שלי, יריב לוין אינו אח שלי, שמחה רוטמן אינו אח שלי, בנימין נתניהו אינו אח שלי, לא כשחרב חיסול הדמוקרטיה מונחת על צווארי.
ארצי מפקיר את הקהל ששתה בצמא את שיריו, נותן לישראל החופשית והליברלית להיאבק על חייה, כשהוא מביט מהצד, שותק ומזיק למחאה.
אם ארצי לא נמצא איתנו בגשרים, בהפגנות הענק, במאבקים, אנחנו לא צריכים להיות עמו בקיסריה, בזאפה ובפארקים, אין סיבה לפקוד את הופעותיו.
הופעה של חנן יובל, האמיץ והגיבור, שהסכים לוותר על תשלום ותמיכה ציבורית ולעמוד על עקרונותיו, יכולה להיות אפשרות טובה הרבה יותר. גם קובי פרץ שהזמין את חנן יובל להופעה משותפת, לאחר שהשר מאסלם ניסה בציניות גזענית להציג אותו כאלטרנטיבה לחנן יובל, הוא בחירה מעולה.
ויש עוד רבים, הדג נחש ואחינועם ניני, ורבקה מיכאלי וליאור רז, אנשים שמעדיפים להביע עמדה, מאשר להתבשם מאהבת הקהל בחיקו החם של הקונצנזוס.
והאמת שהפעם אין קונצנזוס, מי שלא בוחר צד, לא ייהנה מחסינות. אין אפשרות לשבת על הגדר, אין אפשרות למצוא חן, צריך לבחור בין הממשלה לדמוקרטיה, ומי שנשאר על הגדר, בחר בצד הממשלה, שתיקתו היא מעשה שכולו תמיכה בהפיכה.
אנחנו בעיצומה של מלחמה אמיתית על עצם קיומה של ישראל כמדינה דמוקרטית, מלחמה שמשתתפים בה מאות אלפי ישראלים אמיצים, שלא חוששים להתעמת עם שוטרים, להביע עמדה, להפסיד ימי עבודה, ואולי אף את הפרנסה כולה. מורים, אנשי חינוך, בעלי חברות הייטק, דמויות ציבוריות בעלות שם, כולם באים להפגנות, נחשפים ולוקחים סיכון אישי,  ולוקחים בחשבון שמעתה ועד עולם ידבק בהם הכינוי-״שמאלן״.
את המחירים הם ישלמו, בהפגנות הם יפצעו, אבל מפירות המאבק והמשך חופש היצירה, חופש הביטוי והישרדותה של הדמוקרטיה ייהנו גם כאלו שעמדו מנגד או פעלו נגד, מניצחון הדמוקרטיה ייהנה גם ארצי.
שלמה ארצי יכול עוד להתחרט, אך הזמן הקריטי חולף במהירות, בקרוב המערכה תוכרע, לא יהיה צורך בטרמפיסטים של הרגע האחרון, ההיסטוריה תזכור את מי שעלה על העגלה והשפיע ברגעים הקשים, לא את מי שמהמר על הסוס המנצח בקו הסיום.
תגובות לכתבה(725):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 648.
    דמוקרטיה
    אמת 04/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    משמעות דמוקרטיה היא לקבל את רצון הבוחר . הדמוקטיה בארצנו מקבלת הגדרות כל פעם מחדש בהתאם לרצון השמאל הרדיקלי.
    סגור
  • 647.
    אופנהיימר. זה אומר כבר הכל
    אני וזהו 04/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין צה לצפות מאיש כזה שהמציאות אצלו מעוותת הדיוק כמו הפרצוף שלו. אוליי זה הגורם העיקרי!? הפרצוף המעוות!?
    סגור
  • 646.
    ארצי חכם וצןדק (ל"ת)
    הרצקוביץ 04/2024/25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 645.
    אופנהיימר מה עם לעזוב לברלין? (ל"ת)
    מפוכח 03/2024/05
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 644.
    יריב אופנהיימר
    זאב 09/2023/30
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אידיוט מדופלם
    סגור
  • טען עוד
  • הם עובדים בזה
    דובי 01/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וכמובן שכולם 'יזדעזעו' מאמסלם, רגב וקרעי שהם אנשים חכמים וביצועיסטים, אבל ממישהו שמקדם חורבן, פירוד וטמטום מערכתי ... מה פתאום ? הוא הרי מדבר 'כל כל רהוט' ... יש את מחנה המהות ויש את מחנה 'איך אני נראה' ... מעדיף מהות.
    סגור
  • 643.
    עדיף להיות בשמאל, להיות עיתונאי "כמו כולם", בפועל
    דוד מהשרון 09/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה זה כאן, משטרת מחשבות? כולם צריכים לחשוב אותו דבר? במקום בו כולם חושבים אותו דבר - אף אחד לא חושב כולם נגררים אחרי החלילנים מהמלין (אהרן ברק ואהוד ברק) ומפסיקים לחשוב כמה זה פתטי שכמעט כל השופטים אומרים אמן אחרי אהרן ברק שאינו מרפה מתפקידו
    סגור
  • זו אלימות קומוניסטית
    נפתלי 04/2024/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איומים איומים איומים. זה כל זה שאתם יודעים. איומים ואלימות. שמאל אנרכיסטי שאינו. יודע דובעה. אלימות ואיומיץ. אם לא תתיישר איתנו תספוג אלימות. אם ךא תצא בהצהרה תומכת נאיים עליך ועל משפחתך.. ככה השמאל פועל. משטרת מחשבות בדיוק כמו הקומוניסטים. המדינה לא שלכם. בלונדון היאוש נוח לכם יותר. ממליץ שתעברו לשם.המוסלמים כופים אחידות מחשבתית דמוקרטית. לכו לשם נמאסתם בארץ. שלמה ארצי מביע דעתו בדיוק כמוני וכמוך. מה אתה דוחף לו להשתנות יא אופנהיימר האפס
    סגור
  • 642.
    פאתטי לעת זקנה?
    ליש 09/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 4
    איך אחדות(?!) כשהקואליציה ההזויה הזו לא ביטלה את שלל החוקים הדיקטטוריים שלה.. באיזו בועה הוא נמצא, בטח לא בתוך המציאות.. פאתטיות קשה מצדו של ארצי לארץ הדמוקרטית שנתנה לו המון.
    סגור
  • כל הכבוד לך מלך העולם??
    ענבר 04/2024/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שלמה ארצי הוא מאמת מלך העולם
    סגור
  • אתם בשלהי התקופה שגרמתם נזקים אדירים למדינה
    דרור 01/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    'החבורה' שאתה שייך לה 'יושבת' על איזשהוא ציר שנע בין 'פוליטיקת זהויות' (אנחנו יוצאי אשכנז, אנחנו 'נאורים', אנחנו רציונאלים ואתאיסטים) לבין נתק הולך ומחמיר מהעם הזה, מאהבה אליו ולרעיון הציוני ואתם בעצם חבורה של אינדיבידואלים פרוגרסיבים שמה שמחבר ביניכם הוא הנתק. מאז 'שלום עכשיו' ודרך אוסלו, הבריחה מלבנון והגירוש מעזה שיבשתם לכולנו את התודעה, את העשיה ואת מערכות המדינה (הקלקול הכי בולט הוא התמוטטותו של בית המשפט כרשות ששומרת על הדמוקרטיה) וזהו ... הטבח העיר אותנו כאומה, והרבה אנשים טובים שאולי גם היו מסיבותיהם 'במחנה השני' נזכרים שהם יהודים, ציונים, אוהבי עמם וחשוב להם לדאוג לעתיד ילדיהם מאשר להונם וכוחם האישי. אז כמו שאמרו חכמים וטובים מקרב חיילינו : אם אין לך משהו מאחד לאמר פשוט תסתום. שבת שלום.
    סגור
  • 641.
    יפה, והגיעה השעה.
    יניב 08/2023/27
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סוף סוף הזמר, ירק והודה כי המחאה היא בולשיט - זו דיקטטורה שרוצה לשנות את הדמוקרטיה. כן יריב ההזוי והחלאת אדם האנושית. השנאה שלך וההסתה לא תעזור לך, יש כנראה אנשים בעלי רמה ומשכל הרבה יותר ממך לחשוב בהיגיון ובלהבין סוף סף לאן המחאה הולכת ולשם מה היא מתקיימת- אך ורק להפיל את הממשלה שבראשה עומד ביבי . כמה רוע ושנאה יש לכם על האדם הזה, לאיזו רמה עוד תרדו ותשמיצו את בחירת רוב הציבור בבחירת שלטון - אם זו לא דמוקרטיה, אז מה כן? אתה אדם מגעיל, שכל מילה שיוצאת לך מהפה מהולה בגועל ובשנאה לכל מה שנקרא זכות ויהדות. הלוואי ויהיו עוד אנשים שסוף סוף יבינו, שיש לנו רק מדינה אחת, ורק זהות אחת והיא היהדות. תלמד מהערבים המוסלמים, כמה הם מאוחדים ועם זהות אחת.
    סגור
  • 640.
    צביעות זועקת לשמים.
    חיומי 08/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 5
    ואם היה כותב ושר כמגד התיקון המשפטי,האם גםתאז החה זוכה לביקורת שכז,מכנופיות האין ימין...???.??????
    סגור
  • 639.
    להתפלל
    אמנון דדון 08/2023/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    על היהודים המאמינים חובה להתפלל שאופנהימר וחבריו המורדים יפגעו מהאלהוים שיקח אותם ויעזבו אותנו בשקט אמן שתבוא בהם הרעה
    סגור
  • 638.
    קשקשן
    רמימ 08/2023/26
    הגב לתגובה זו
    9 2
    אצל אופנהיימר, האיש הכי מאוס שאני מכירכמו זהבה גלאון, לא קונה ממנו שום מחשבה או הערכה לדבריו. האיש פנאט נגד כל מה שזז בימין. וגם שלמה ארצי הגיע תורו, טוב עושה ארצי שאינו מביע את דעתו למען ההפגנות האנרכיסטיות, שיריה הופך אותן לגיטימיות מבחינתו, והן פשוט קריאות לדיקטטורה. נקודה.
    סגור
  • 637.
    לא קראתי ראיתי את השם אופנהיימר, הספיק לי
    חבקוק 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    11 0
    אם כתבת שאתה בענין איחוד העם אהיה מופתע, אבל אני לא מאמין שאופנהיימר שם
    סגור
  • 636.
    מה הקשר בין פעלו לדעותיו הפוליטיות? סכסכן. (ל"ת)
    אכפת לי מאד 08/2023/20
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 635.
    לפוליטיקה.כל הכבוד לארצי
    אין למוסיקה שום קשר 08/2023/14
    הגב לתגובה זו
    7 0
    כל הכבוד למי שיוצא מבועת השנאה וההדרה
    סגור
  • 634.
    אתה וכמוך יאיר, אני נושאים דגל פילוג העם.
    יעקב 08/2023/04
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בימים האלו, במקום לדאוג לקרבת לבבות אתה מפחד מוסיף דלק למדורה. די. כך או כך עם כל הפעילויות שלך לא הצלחת להיכנס לכנסת ואם תמשיך בדרך שלך גם לעתיד לא תצליח.
    סגור
  • 633.
    נסה לקרוא את הכתבה שלך מבלי להשתעמם (ל"ת)
    הצפון הרחוק 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 632.
    לא נשאר לך על מה לכתוב?
    י. 07/2023/17
    הגב לתגובה זו
    8 0
    זכותו של כל אדם לא להכנס לעימות ולא לבחור צד, וכן, גם של זמר. כמו שזכותו של כל אזרח לא ללכת להצביע בבחירות, או ללכת ולשים פתק לבן ריק. אני למשל בעד חלקים מסויימים במה שנקרא "רפורמה", ונגד חלקים אחרים שכל מיני מתנגדים טוענים שעלולים לקרא בגלל הרפורמה. לכן אני בעד רפורמה, בהידברות כך שכל אזרחי ישראל זוכים לקבל מענה שיניח את דעתם מכל "רפורמה" שכזו. לעומת זאת, הטעם שנשאר לי בפה מכל מה שכתבת כאן הוא לקרא לציבור מסויים לשקול לא ללכת להופעות של זמר מסויים, וכן ללכת להופעות של זמרים אחרים במקום, אני טועה?
    סגור
  • 631.
    אחים
    הבל 07/2023/17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    רוצה או לא - אנחנו אחים. רק כנראה כדאי לי להזהר ממך כי שימך הוא קין.
    סגור
  • 630.
    יריב אני מבין שמי שלא איתך נגדך...כמה עלוב
    אורן 07/2023/16
    הגב לתגובה זו
    13 0
    נשברתי באמצע הכתבה....כמה רוע ושנאת חינם.
    סגור
  • 629.
    מסית
    שלום 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    5 1
    לא עוקב אחריך ואתה לא מעניין כמו הרבה מחבריך שמנסים בכל כוחם לגרום לחורבן והרס לכל הטוב שיש בעם הזה.ממש לא תצליחו כי השפיות תגבר על הרוע.
    סגור
  • 628.
    יריב, אתה נגד הדמוקרטיה!
    מיכל 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    11 1
    יריב, אתה ומעשיך ממחישים התנהגות אנטידמוקרטית. אתה וכל אנשי המחרה לא מוכנים לקבל את החלטת הבוחר. לא מוכנים לקבל את תוצאות הבחירות.
    סגור
  • 627.
    להכנס לבית של האנרכיסט ולהשתלט
    אופיר 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אנרכיסטים גרועים ממחבלים.הם לא יהודים.דמם הפקר
    סגור
  • 626.
    מי צריך אותכם בכלל
    אורנה 04/2023/21
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אופניימר אתה התולעת .הבוגד, והיודען ריין ממלא צוואת של הרייך ה3.....שלמה ארצי אתה ענק,מקשיבים לך אוהבים אותך אל תיפול למלכודת..שלהם חזק ואמץ
    סגור
  • 625.
    אחדות
    יוסיפון 03/2023/31
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אנשי שמאל לעולם לא יתאחדו עם אנשי ימין
    סגור
  • 624.
    אופנהימר
    אבוש 03/2023/20
    הגב לתגובה זו
    4 3
    יריב הוא חלאת המין האנושי, רקוב בפנים ובחוץ, מתועב ומשוקץ
    סגור
  • 624 סליחה חשבתי דיברת על יריב לוין.
    עידו 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לא הבנתי. אתה צודק 100%. הדעת של כותב הכתבה היא לא משתמעת לשני פנים, בעוד שביבי עצר את החקיקה הוא רוצה את הברבריות שראינו שלשום ושהטירוף ימשיך לחגוג
    סגור
  • מי שהביא אותך הוא הבן אדם הרקוב ביותר
    עידו 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    3 1
    624
    סגור
  • 623.
    שלמה ארצי צודק בזה שהעיקר זה האחדות, צריך כמה שינויים
    אריק 03/2023/14
    הגב לתגובה זו
    11 3
    ניתן לבטל או לשנות את הבחירות ברוב של 61 מנדטים. לכן חובה להחריג את חוק יסוד הכנסת מהרפורמה!
    סגור
  • 622.
    הזוי
    שפויה 03/2023/10
    הגב לתגובה זו
    4 3
    פגיעה בדמוקרטיה זה לעלוב ולבצע חרם כמו ילד בגיל 4 על מי שדעותיו לא משקפות את הדעות שלך, אבל כמובן שמי שחושב כמוך הוא אמיץ וגיבור. תתבגר
    סגור
  • 621.
    יריה ברגלי המחאה
    גבי 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    7 7
    יריב. כשימך כן אתה. שמתה לך מטרה לירות בכל מי ששונה בדעתו לדעתך. כל ההתבטאויות שלך כלפי ארצי הם מכוערים ובזויים והם רוויים שיראה רק בגלל שהם נוגדים את השקפתך. אם היית בן אדם היית בודק גם את עצמך ולא מבקר דעות אחרות בכזאת קיצוניות כאילו חרב העולם.
    סגור
  • 620.
    מטורללים, מותר לחשוב אחרת. (ל"ת)
    דרור 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    7 5
    סגור
  • 619.
    זאת הדמוקרטיה של השמאל הפרוגרסיבי. (ל"ת)
    גועל נפש 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • 618.
    אז כמו שאמר קרעי " לכו לעזאזאל ". (ל"ת)
    דוד 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    7 4
    סגור
  • 617.
    איבדתם את הדרך ואת המנדט מאסלם (ל"ת)
    יריב אופנהיימר 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 616.
    דיקטטור מכוער ועלוב (ל"ת)
    יריב אופנהיימר 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 615.
    השמאל הישראלי מרגיש שחרב עליו עולמו
    חיימון 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    14 4
    וגם מרגיש בלבול. הרעיון של התקפלות תמורת שלום לא רלוונטי זמן רב. הרעיון שביבי מושחת לא רלוונטי: יש כבר משפט, האיש הועמד לדין והבחירות היו בצל המשפט. הרעיון הסוציאליסטי ננטש וזה יוצר בלבול: זה כבר לא בדיוק שמאל. לדברי תומכי השמאל, כל "משלמי המיסים", "האמידים והמשכילים", יזמי ההיי-טק העשירים, הם כולם בשמאל. איך זה בדיוק שמאל ? המנהיג הפוליטי שלהם הוא נטול השכלה. מבלבל... הם הפסידו בבחירות למרות שקיוו, גם על פי הסקרים, לתיקו שהיה מביא לממשלת מעבר בראשות לפיד. הם בתחושת שבר ובלבול נוראיים. גם מגמת הדמוגרפהי לא לטובתם. הם חשים שאין להם סיכוי לחזור לשלטון. אפשר להבין אותם ולגלות נדיבות של מנצחים.
    סגור
  • אם עדיין לא הבנת חיים כל עם ישראל השפוי לא מקבל את ההפי
    ישי 03/2023/08
    הגב לתגובה זו
    4 3
    לא מדובר על ימין ושמאל ,כבר 40 שנים שממשלות ימין בשילטון ,ואני זוכר מה אמר מייסד האבא של הליכוד יש שופטים בישראל אז מי זה לוין מי זה רוטמן שתי עזויים עם חלומות על משיח ,שישנו את מגילת העצמאות ויהפכו את המשטר לדיקטורה על מה ולמה לזה יש לך תשובה מר חיים ולעצם העניין של שלמה ארצי ,כנראה כבר זקן ודעתו משובשת ,כבל מקרה גמר את הקריירה ,למלא את קסריה באנשי בגורטים הוא לא יצליח ,יש להם את הזמרים שלהם אצלי הוא סיים ,
    סגור
  • השופטים עברו לתל אביב, רק המבנה בירושלים (ל"ת)
    חבקוק 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 614.
    טיפול
    יעקב 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לך לטיפול פסיכיאורי דחוף
    סגור
  • 613.
    אשקלון
    רמי אשקלון 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 3
    למה לא יודעים לכבד יוצר שאומר את דעתו? למה צריך לתקוף אותו. לא יודע לכבד אנשי מדינה הזו. בושה וחרפה כן ירבו אנשים מסוגו של שלמה ארצי.
    סגור
  • 612.
    גועל
    שי 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לכו חזרה לאירופה אין לכם שום שורש לישראל
    סגור
  • 611.
    ארצי
    אלף 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סתימת פיות של השמאל.דיקטטורה שלהשמאל.
    סגור
  • זו הבעייה ארצי נחרבת ואין פוצה פה ומצפצף הה שלמה (ל"ת)
    ישי 03/2023/08
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 610.
    פרצוף הסמאל נחשף במלא סרחונו.
    ישראל ב 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    6 4
    אין לכם דמוקרטיה ולא כבוד למדינה. תחפשו לכם ארץ אחרת
    סגור
  • 609.
    דיקטטור
    ימין מלא 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    5 2
    ממש דוגמה ומופת לדמוקרטיה נאורה, איש קטן שמטיף לשנאה ופילוג ומי שלא חושב כמוני שיעוף קיבינימט!!! של נעליך יריבוש קטנטן...
    סגור
  • 608.
    אדם שעיניו בראשה מבין שאין הצדקה למחאה
    אחד העמך 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    11 7
    חיזוק הדמוקרטיה ותיקון מערכת המשפט הינם רצון העם וצורך הדעה. שום דמגוגיה והינדוס תודעה לא יעבדו על חלק הארי בעם שתמך בשילטון הימין.
    סגור
  • 607.
    עוד מסית
    פרח 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    9 4
    הרוע שלך הוא פשוט נוראי, מי אתה שאתה מעז להחליט מה אנשים צריכים לחשוב מי אתה, כתב רדוד עם דעות קיצוניות ביותר. אתה לא מסוגל להבדיל בין אוהב לשונא כי אתה שונה את העם שלנו כל כך הרבה שנים שאתה מבולבל לגמרי. אל תעזו לעשות שמיני לאנשים מפורסמים אנחנו עדין ארץ דמוקרטית ואצלנו כל אחד מביע את דעתו ולא איך שקיצונים כמוך מביעים. לא נחזור לימי מפא"י נגמרו הימים הנוראים האלו. אקנה בשמחה כרטיסים לזמרים שעוסקים בשירה ולא בפוליטיקה. תמצאו דרך לשכנע בצדקת דרככם האיומים שלכם מעלימים אתכם מהמפה
    סגור
  • טוב שכתוב עדיין דמוקרטית לאחר ההפיכה המישטרית
    ישי 03/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 3
    כבר לא תיהייה דמוקרטיה פה בישראל ,על זה שלמה צריך לשיר ולזעוק
    סגור
  • 606.
    "יהנו מפירות חופש הביטוי" אחרי מאמר שלם נגד חופש ביטוי
    בולשביקים 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    4 0
    איבדתם את זה
    סגור
  • 605.
    ארצי מכבד את בחירת העם קוראים לזה: דמוקרט!! (ל"ת)
    אהרון ברק 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • 604.
    סינון תגובות פחדנים
    יואל 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אתם מסננים תגובות פחדנים
    סגור
  • 603.
    התיקונים שרציתם במערכת המשפט הגיעו
    יואל 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    10 1
    אופנהיימר את יודע שאתה מרמה את הציבור השמאל ביקש את התיקונים במערכת המשפט. תראה סרטונים של החברים שלך. רציתם יועצים שרק ייעצו רציתם לפצל את תפקיד היןעמ"ש רציתם פלורליזם בבחירת השופטים . רציתם להחזיר את זכות העמידה לממדים רציונליים כל הדברים שקורים היום אתם רציתם אתם לא רוצים תיקונים או הידברות אתם רוצים לשלוט בכל מחיר גם כאשר הפסדתם ובגדול. העם לא מאמין בכם. אתם לא רוצים את העם ביקשתם להחליף אותו כאשר הצביע כנגדכם אתם רוצים שלטון של חוגים מצומצמים בדרכים לא דמוקרטעות. אתם לא מגנים על שום דמוקרטינץה אתם מחריבים אותה. לאיים על זמר סץבחרם אם לא יצטרף להפגנות ההזויות והאלימות והיקרות שלכם היא פגיעה חמורה בדמוקרטיה. בוק יסוד חופש העיסוק ובפרנסה של משפחה להכתיב לו מה להרגיש ומה להאמין ומה לומר זה פגיעה בחופש הביטוי .אתה לא דמוקראט אתה דיקטטור אתה אנרכיסט אתה מחריב את המדינה אתה גגגסט נסרט מאפיה עלוב. כשאשר חיילי צה"ל מסכנים את החיים שלהם לכץהכנס לקסבה וללכוד מחבלים ואתם קוראים להשתמטות זו הפקרות . כאשר האדם מסיתים אנשים לבצע מרי כנגד המדינה אתם הורסים את המדינה היחידה והאהובה שלי
    סגור
  • 602.
    איזה חלוקה מהירה בין בני אור לבני חושך
    אייל 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    9 0
    מחיי הקצרים למדתי שמי שמספר לך כל הזמן שהוא מהטובים וכל השאר רעים הוא הרע. מקווה שהפילוג יפסיק וכל אחד ייקח אחריות על עצמו במקום לצפות מהשני לעשות את מה שהוא לא יכול.
    סגור
  • 601.
    כתב היפוכונדר חולה נפש מסית ומחרחר ריב ומלחמה לא ילך לך (ל"ת)
    שלומי 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    20 3
    סגור
  • 600.
    שינה פניו? אסור לו לחשוב כמוך אוי ואבוי
    עירית 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    15 2
    אתה בעצם לא יותר טוב מאלה הנקראים ביביסטים, אם אתה לא מסכים אתי אתה פסול. תניחו לאומנים, זכותם להביע דעה גם אם זו אינה ערבה לאוזנכם, תדונו אותם על אומנותם.
    סגור
  • 599.
    שלמה ארצי הגדול
    השגריר 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    17 3
    תראה לפי התגובות את פניו האמתיות של השמאל
    סגור
  • איומים b.d.s
    יואל 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    6 3
    Lazxllמחר יאיימו על שופרסל ומחרתיים אפעל סןפר פארם ועל רמי לוי ועל רופאי השיניים גנגסטרים. הם שומרים על חופש העיסוק? על הדמוקרטיה? הצחקתם אותינ
    סגור
  • 598.
    כל הכבוד
    זיוית זוהר 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    5 5
    כל הכבוד לך אופנהיימר שהיטבת לנסח עבורה את מה שחשתי כלפי מילות השיר שארצי שר עם עידן.
    סגור
  • 597.
    הכותב פשוט טיפש ומחרחר מלחמה (ל"ת)
    אלון 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    21 1
    סגור
  • 596.
    בושה לימין והשמאל
    דעה של הכאב האמיתי 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פראירים כולם שמאל ימין לא נשאר דמוקרטיה או טקדטורה אלו משחקי מילים הביעו דעה נמקו מה שנשאר לפוליטיקים זה הכיסא לא באמת אכפת להם מהציבור עובדה חיה הכלכלה על הפנים הביטחון על הפנים עבדים של אנשים תתעוררו מי מפרנס אותכם מישהו באמת חושב עליכם פולטיקים משתי הצדדים סלאב או העשרון העליון כולם מושחתים ונוכלים והרוצחים הגדולים שמראים בדיבורים שהם יפי נפש מחירים עולים המחיה על הפנים דיור וכו שכר של בושה ועלו שלמעלה משתכרים יפה אכפת להם הדעה אכפת להם הכיסא והכבוד המזויף לא שווה לצאת למחאה משום צד ימין שמאל ממזמן התערבב באנטרסים כספים וכבוד מזויף אין מה לעשות ממשלת בגין לעולם לא תחזור הליכוד של פעם היה אוהב את העם היום בושה מישהו הכיר את נשות ראשי הממשלה לשעבר גועל אחד שלם אסור להאמין לבשר ודם כי ממנו לא תצא הישועה לתעורר חברים יקרים בני השם אתם כול עוד שיש בית דין מצחיק ומצפון שלו נעלם אז על איזה דמוקרטיה אתם מדברים אבל אלו שלמעלה מברכים אותכם יש פריארים שיעלמו את הכאב האמיתי שהוא קושי המחייה המיחירים עולים השכר של הסכם יצא לדרך בין שר האוצר והסתדרות
    סגור
  • 595.
    שלמה ארצי
    שלום 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    3 3
    השמאל מרגיש ששלמה ארצי זו כבשה שברחה מ עדרומרשה לעצמה לומר את דעתה הלו כאן יד דעה אחת יחידה ואחידה
    סגור
  • 594.
    שכחתם שתם בישראל והכל אינטרסים - שילמתם למפגינים במקומו
    נובמת 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    10 3
    לכל אדם יש יכולת לשנות דיעה ומתי שהוא רוצה אז פעם היה לו קהל שמאלני עכשיו יהיה לו קהל ימני
    סגור
  • 593.
    שלמה ארצי, אתה אתי גמרת. שלום וביי (ל"ת)
    מירה 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    4 19
    סגור
  • אוי וייזמיר,ומה אני אעשה עכשיו?
    שלמה ארצי 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אני מרשה לך להעביר תחנה כשאת שומעת אותי ברדיו.
    סגור
  • 592.
    מובן למה קוראים לך יריב - זו התכלית שלך... לריב
    ליריב איש איב ומדון 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    18 1
    אתה באמת יריב של העם שלנו... ערב רב זרע עמלק
    סגור
  • 591.
    על איזה הפיכה אתה כותב?!
    זאב שנקמן 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    12 2
    ככל הידוע לי הפיכה היא מהלך דורסני, כוחני, כנגד החלטות של שלטון קיים. לא ההפך
    סגור
  • ההפיכה היחידה של הצורר אהרון ברק ימ"ש (ל"ת)
    ששון הלוחם בדרכים 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    9 4
    סגור
  • 590.
    אוי לנו..
    גבי 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    3 3
    השמאל הרדיקאלי מתחיל להיתנפל עלאזרחים שיש להם רצון כגון מר שלומו ארצי שיתבשו להם
    סגור
  • 589.
    ככה מתנהג אמן בוגר
    אחלה שלמה ארצי 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    12 3
    תודה רבה שלא נסחבת אחרי המיעוט הרועש ברחובות ובחרת באחדות עם ישרל חי
    סגור
  • 588.
    זה נראה כמו כתבה באל ג'זירה
    בושה 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    14 2
    העם הציוני הכובש נלחם בגיבורינו השאהידים עטורי התהילה... מה זה כל הסופרלטיבים המגוחכים האלו?
    סגור
  • 587.
    מעורר השראה!
    אפרת 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    7 5
    כל הכבוד על האומץ להשמיע קול של אחדות גם אם זה לא פופולרי. האומץ לחשוב עצמאית וללכת עם אמת פנימית. מעורר השראה!
    סגור
  • 586.
    שלמה ארצי,מחקתי אותך.תשיר לערסיאדה. (ל"ת)
    יד 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    3 10
    סגור
  • אוי אוי אוי כאשר אבדתי ,אבדתי
    שלמה ארצי 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 2
    דווקא נשמע אחלה שיר...??
    סגור
  • תשובה שלך היא תשובה של ערס (ל"ת)
    חיים 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 585.
    לא להאמין כמה קדושי השמאל מתחלחלים ומופתעים
    שחל 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    9 5
    קדושי השמאל מתחלחלים ומופתעים מאלה שלא מתאימים את טביעת האצבע שלהם לטביעת השמאל.איך שלמה ארצי העז לטשטש את תמיכתו או לא להביע תמיכה בהפגנות או לדבר על אחדות. מתחיל להרגיש שצד העיוורון גדול שם מצד האמת.
    סגור
  • 584.
    שלמה ארצי מחויב למוסר היהודי
    שמעון שבתאי 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    7 5
    ובעיקר אופנהיימר סוג של בור ועם הארץ ואני חושבת עם ארון ספרים יהודי לוקה בחסר. למה שהקשיב לפנינים חסרי האחריו שלו!!
    סגור
  • 583.
    מה הסיפור
    חתתו המלך 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    4 3
    זה ממש לא בסדר מה שכתבתם על שלמה ארצי, נכון שהוא אמן לאומי אבל... הוא גם אדם פרטי, ולכתוב שלא להגיע להופעות שלו??? לא ולא אני נגד מה שקורה בארץ אבל יש גבול של אדם פרטי שאינו רוצה לצאת להפגין. חג שמח ישראל היקרה
    סגור
  • 582.
    שלמה אל תיפול. אתה שייך לכולם. גם רוחמה רז.
    Papaliga 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    6 3
    לא כמו ריטה ששרה שיר של יאיר לפיד.
    סגור
  • 581.
    שם של שומר גרמני (ל"ת)
    גל 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 580.
    כמה מרמור
    ישראלי 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    5 3
    כמה מרמור שמאלני ואיך מציגים את אלה שתומכים בהפגנות בתור גיבורים
    סגור
  • 579.
    השמאל שינה את פניו, או שגילה את פניו האמיתיות (ל"ת)
    ירון 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 578.
    יריב תפסיק לריב
    רחל 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    9 3
    אתה לגמרי איבדת את זה ! עוד רגע תגיד שביבי משלם לו
    סגור
  • 577.
    שלמה ארצי
    שלום 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    גם את הפרה הטהורה אתם שוחטים למולך הפרוגרסיבי. אין לי מה להוסיף פשוט אחדות פשיסטים
    סגור
  • 576.
    ישראלי
    ישראל 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יריב נאה לך השם. השמאל ממשיך בשיטתו להטיח שקרים בעקביות בסוף יתקבלו כאמת. גבלס מורה טוב
    סגור
  • 575.
    יריב לא רוצה אח כמוך בוגד (ל"ת)
    דני 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • בטוח שאם אופנהיימר היה חי בזמן השואה הוא היה
    ששון הלוחם בדרכים 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מצביע על כמה וכמה יהודים רק כדי להציל את עורו. מי יודע אם מישהו ממשפחתו לא עשה כך?
    סגור
  • 574.
    יריב גם אני לא רוצה להיות אח דלך ידקטטור מעדיף לשרוף את (ל"ת)
    דני 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 573.
    הם סתמים לכולם את הפה והימין דיקטטורים (ל"ת)
    אבי 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 572.
    צריך דחוף לעשות את השינוי המשפטי השמאל דיקטטורים (ל"ת)
    אבי 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 571.
    יריב אתם לא בדיוק דמוקרטיים אתם דיקטטורים (ל"ת)
    אבי 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 570.
    ישראל
    שמוליק 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שלומו ארצי עם כל הכבוד אתה פחדן כמו אבא שלך זה בגנים שלך .
    סגור
  • 569.
    מספיק עשיתי כסף על הגב שלונו תן לונו להנות מ
    ישראלי 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מההפגנות זה סבבה צוחקים בידור אחלה בלוי וכייף ללא עלות כספית ואפשר גם להכיר zzxxxxzך
    סגור
  • 568.
    איש יקר!
    רות 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    4 1
    שלמה ארצי איש יקר !! יש רק מה ללמוד ממך !!אל תשנה כלום בכך!! וליריב,כשמו כן הוא!!
    סגור
  • 567.
    שלמה ארצי מהמם
    אילי 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    8 2
    שלמה ארצי מהמם אגם עמוק מבין שמלחמות זאת לא הדרך
    סגור
  • 566.
    בקיצור, להחרים, כי חושב אחרת ממך. ממש ליברל
    דן 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    9 1
    ירית למפגינים ברגל
    סגור
  • 565.
    יריב סוכן זר
    מאיר 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    יריב כמה כסף מוזרם אליך מארצות באירופה
    סגור
  • 564.
    והנה פני השמאל הקיצוני האנרכיסטי
    ימני 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    7 1
    שרק רוצה טירוף ומלחמה ברחובות , זה מחייה אותם הרוח קרב המהפכניות על לא כלום, ויוה לא רוולוסיון , ואמוס צ'ה גווארה. תתבייש שאתה יוצא נגד קריאה לאחדות תתבייש שאתה יוצא נגד הדמוקרטיה ובחירת העם אתה גזען ומזלזל ברוב העם שבחר את ההנהגה אתה וחברי המחנה שלך ממשיכים להראות שהדמוקרטיה יפה רק שהיא לצד הצד "הנכון" . שורה תחתונה תמשיכו לצאת נגד החוק ואז לבקש שנכבד אותו כשהוא בידיכם.
    סגור
  • 563.
    הערבים בעבודה מבסוטים. היהודים רבים.
    הימני 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בגללכם השסע
    סגור
  • 562.
    הפרצוף האמיתי שלכם
    אני 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מיום ליום מתגלה הפרצוף האמיתי, עכשיו אתם קוים לחרם על שלמה ארצי, תבינו אתם קטנים מניפולטיביים שחצנים ולא צריך אתכן פה, עופו לכו לגלות ותביאו על עצמכם שואה שנייה, אם זו היהירות שלם אין פלא, שמאל דפוק ביסודו
    סגור
  • 561.
    הייתי בהופעה יצאת גדול
    מנשה דאדו טבריה 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מעריץ ענק שלו רץ כל שנה להופעות בכל הארץ כבר למעלה משלושים שנה, יום חמישי יום ההולדת שלי מתנה הכי גדולה להיות בהופעה שלו, ואופס הוא נעצר לנאום על המצב , הייתי בטוח שאני תכיף קם לימחות נגד אמירות של המלך שלי ולא איכפת לי שכל האולם ישמע שאני בעד הרפורמה, אבל שלמה המלך לא איכזב אותי נאם כמו ציוני , שלמה אך צעקה האשה ביציע ״אתה הפסקול שלנו ״ אוהבים אותך??
    סגור
  • 560.
    שלמה
    אורי 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ‏בפעם הקודמת שלא עצרו את הפשיסטיים אבא שלך ‏נהיה פליט. אסור לפחד.
    סגור
  • 559.
    כולנו אחים על אפך וחמתך.
    ישראלי גאה 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אופנהימר, טעות בידך אכן שלמה ארצי צודק כולנו אחים, ככל הנראה, מבלבדך ומלבד חבריך האנרכיסטים. ולכן, בסוף התהליך נשמח לאפשר לך ולדומיך לעבור לחיות עם אחיך בעזה.
    סגור
  • 558.
    איש משכמו ומעלה
    רון שלם 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שלמה ארצי אהוב על כוווולם. הוא בקונצנזוס הלאומי והוא צודק במה שאמר. פנימיותו של ארצי מתבטאת בשיר כל עוד הנר דולק
    סגור
  • 557.
    התביעה בדרך אליך (ל"ת)
    משה 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 556.
    אדם מלא בשנאה
    אני 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    3 2
    יריב את פשוט בושה למדינה ...כולך מלא שנאה.חפש לך תחביבים,תהנה מהחיים מה כל השנאה הזו לבני אדם ?
    סגור
  • 555.
    יריב, אתה בא לריב, אתה מחבק את הקיצון...
    דניאל 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    השמאל הקיצוני, לא הישן והטוב. אלא השמאל שבעד הBDS זה השמאל שלך, אתה אינך ציוני, ואין לך שום דבר באהבת הארץ והאדם, אתה מערב אמנות,זמרים, זמרות, שחקנים, תתבייש! רק שתדע שלשנות כמה חוקים מהרפורמה זה אמרו כבר רבים וטובים כמו יאיר לפיד, בני גנץ ועוד מהשאל, אז לך הביתה, ומי ששינה את החקיקה ב1992 היה אהרון ברק שהביא לנו רק צרות, אז יריב תפסיק לריב. אני מהמרכז ולא הולך להפגנות ובסוף נחזור לאחדות ואתה תתפרק מזה, כי אתה מחרחר ריב ,יריב !!!
    סגור
  • 554.
    קש וגבבה..שלמה ווי ווי איזה מזל שאתה לא ב1943 (ל"ת)
    יכב 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 553.
    השנאה כותבת על האהבה סיפור סיני על חר... שהתחפש לדבש (ל"ת)
    יילצ 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 552.
    דמוקרטיה של ה0מאל
    יורם 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יריב, אפה אתה ואפה הדמוקרטיה, ברגע שזו דעה מנוגדת לשלך אז זה נגד ה"דמוקרטיה" יריב אופנהיימר אתה עלוב.
    סגור
  • 551.
    שלמה ארצי שומר על המיליונים והדירות
    שמשון 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שימותו פה כולם העיקר הוא טחון ומסודר. שאלוהים ישלם לו על ההתנהגות הזאת, אדיוט מי שהולך להופעה של החזרזיר
    סגור
  • 550.
    אופנהיימר הבולשביק..תפס ת ארצי המסכן בגרונו
    אורה 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והוא הבין ...שאם לא ישנה דעתו מייד'.... השמאל הבולשביקי הפשיסטי ..נוסח בריהמ .. של סטאלין....לא ירפה ממנו וירדו לחייו !!!לכאורה.....
    סגור
  • 549.
    ירושלים
    עמית 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלמה ארצי, תמיד שיעמם אותי בתוכנית הרדיו שלו. בן של חבר כנסת, שירת בלהקת חיל הים, שלל חוויותיו האישיות מניין הגיעו? הביטלס טסו להודו, אחרים התנסו בחו"ל והוא? משעמם ורחוקקקק מלהיות איינשטיין או שלום חנוך למרות מאמציו.ההערצה והציפייה ממנו תמיד נראו לי מוגזמות ביותר.
    סגור
  • 548.
    תו ירוק זוכרים?
    צביעות 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מי שהופיע עם תו ירוק הוא אדם חסר עקרונות, המחאה הזאת כל כל מזוייפת וממסדית וכל מטרתה היא להגדיל את הפער וליצור כיאוס שאחריו יוכלו להביא לסדר בצורה של שליטה וחדירה לפרטיות
    סגור
  • 547.
    יריב בושה לך ! סוף סוף אתה מראה את פרצופך.
    דידי 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אתם קוראים לעצמכם דמוקרטים ? הזויים , שטופי שנאה , צרי ורפי שכל . חופש הדיבור - מה שאתה והשמואל, מנסה לעשות כבר שנים רבות זה לסתום פיות . ניראה לך באמת ??שהשמואל ממלא את קיסריה ? תפנים מרבית העם ימין ! ישאר ימין ורוב . קצת ארץ דרך לא הייתה מזיקה לך . זמן לאחדות , זמן לישראל דמוקרטית , יהודית וליברלית.
    סגור
  • 546.
    תמיכה
    אלי הקר 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין פשרה על הדמוקרטיה אף ומגילת העצמאות שלמה ארצי בחרב צד רע כנראה עקב נבערות ולא רוע
    סגור
  • 545.
    הכלבים נובחים והשיירה עוברת
    מיכל 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שלמה ארצי אתה איש יקר לכוללללם ובפרט לאור העובדה שאתה איש של שלום. לא להתרגש , ככה זה בשמאל הקיצוני אם טיפה אתה חושב שונה מהם אז אתה נבער, מוחרם, הורס את הדמוקרטיות ועוכר ישראל. לא נורא הכלבים נובחים והשיירה עוברת. בשם הצדק האהבה והאחדות קיסריה תהיה מלאה יותר !!
    סגור
  • 544.
    ארצי
    זאב 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המילה להתנקש קצת בוטה ותפסיקו לכפות על אנשים את דעו יכם, איש באמונתו יחיה
    סגור
  • 543.
    שלמה ארצי שמיימי, דתי חוזר בתשובה
    יוסקאי 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הדת, השמיימיות, חרדת הקודש בה מתהדר הזמר שלמה ראה מבטו למעלה ומשפט בו הוא מתהדר: אני פוחד רק מהקדוש ברוך הוא...מספר את הסיפור האמיתי של שלמה ארצ יומדוע אינו תומך פעיל בהפגנות. חבל לי עליך שלמה ארצי. לך לדרכך ואל תשכח לפקוד את בית הכנסת השכונתי בשבתות.
    סגור
  • 542.
    מי אתה חסר צלם ודעת
    זאב יאק 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אתה לבדך פוסל ומדיר את הזמר היוצר הוותיק וזו דעתך הרעילה בלבד, אתה תדבר רק בשם עצמך ולא תכלול מחנה שלם כדעתך חוצפן וחוצן הזוי
    סגור
  • 541.
    איזה עונג שבת
    יורי 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תענוג תענוג לראות את השמאל . קשה לו ...אך תענוג סוף סוף נתבשם מרחות השומרון ופירות שוק רמאללה ושכם ומזרח ירשלים . אלאק אוסלו התנתקות הבאתם עלינו ..הגיע זמן תיקון ובג"צ הוא הראשון ....תענוג
    סגור
  • 540.
    פלורליזם רק כשנוח. מחאה זה חשוב כמו ריבוי דעות
    דמוקרטיה 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מחאה זה חשוב לא פחות מריבוי דעות. ועוד דעה כזאת מאחדת לעומת הכתב שלא קורא לאחדות בכתבה. דעתו של שלמה ארצי לא פחות חשובה משל העיתונאי. עיתונאות טובה היא זאת שמציגה בכתבה אחת שתי פנים. באופן שווה ומכבד לשני הצדדים. האם כאן הוצגה הדעה השניה כלפי השיר של שלמה ארצי ועידן עמדי? מה עם עידן עמדי? למה רק כלפי למה ארצי מופנה אצבע מאשימה? האם לקרוא לאחדות פירושה סלידה מדמוקרטיה? דמוקרטניה נבנת על ריבוי דעות.
    סגור
  • 539.
    לך בעקבות חציוני אתם נשמעים אותו הדבר (ל"ת)
    נמאסת 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 538.
    שלמה אתה מלך
    אחת שאיכפת לה 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אנחנו אחים ונישאר אחים. ואם המשפחה לא לטעמך אתה יכול ללכת רק תפסיק לפלג ולהסיט
    סגור
  • 537.
    את שלמה ארצי מעניין רק כסף ותו לא
    אחד שמכיר אותו טוב 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני לא אשכח בשבעה של אמו וגם של אחותו הוא באותו ערב הלך להופיע וגם כל השבוע . הוא פשוט מחניף לכולם כדי שיזמינו אותו להופעות וימשיכו להזרים לו את המיליונים. איש חנפן, שקרן בלי אידאולוגיה בשיט וגם אחרי הטור שלו בעיתון הוא לא עומד
    סגור
  • 536.
    גם אתה לא אח שלי
    רמי 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אופנהיימר לא הייתי אח שלי גם לפני הרפורמה המשפטית! הפלסטינים הם האחים שלך.
    סגור
  • 535.
    שלמה לעולם ישאר קונצנזוס לא תצליח להשחיר אותו
    מירי בר משיח 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שלמה ארצי זה ארץ ישראל היפה. ואנשים כמוך לא יצליחו לשנות את זה . נסיון כושל להתלות באילן גבוה.
    סגור
  • 534.
    הלך אימים של אופנהיימר על אמן הוא תמצית השמאל
    סמיר 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תהייה איתנו או שנחרים אותך. תהייה איתנו או שנתפור לך תיקים כמו לביבי, יעקב נאמן, חוטר ישי וריבלין. תהייה איתנו או שלא תהייה...באמת פחד לא להיות שמאלני. זו תמצית הדמוקרטיה של השמאל
    סגור
  • 533.
    תקבלו כבר את העובדה שהעם בחר
    ללי 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    וזו דמוקרטיה! לא מה שאתם עושים. חיות!
    סגור
  • 532.
    אין כמו שלמה!!!
    אחים לנצח 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שלמה מחזקים אותך. ממתי להיות בצד של אהבת חינם ואחים לנצח זה לתפוס צד, שלמה הביע עמדה ניטרלי ונכונה על מה אתם נלחמים איזה הרס דמוקרטיה....אתם טועים אתם לא במלחמה הנכונה. תתעורר מר אופנהיימר
    סגור
  • 531.
    משורה רק המוות יוציא מי שמנסה להידבר יורים לו בגב
    יצחק 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הופינאמר המטרה שלך רק להפיל את הימין הרפורמה לא מעניינת אותך
    סגור
  • 530.
    טיפש (ל"ת)
    אבי 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 529.
    אופנהיימר
    תימני 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למה נותנים במה לעוכר ישראל אופנייהמר הזה את מי הוא מייצג כמה הוכ מייצב לך תבור בעזה יאוהה ותומך מחבלונים
    סגור
  • 528.
    מהפיכה פייק
    לינה מאור 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אתם אתר עוכר ישראל מחרחרים רוע לא מעוניינים בריכוך, לא מעוניינים שיהיה פה טוב, אתם רוצים שכולם יניפו דגל המחאה בנחרצות, אבל לא כולם נחרצים לרוע, יש כאלה, כמו שלמה שרוצים שלום אמיתי אז כשהוא לא משרת את מחרחירי המדון הוא נגדם. תתביישו לכם, אתם ובגללכם לא יכולה להיות פה הידברות. אתם לא באמת רוצים ריכוך, אתם פשוט לא שלמים ומתביישים להכריז בקול את מה שאתם רוצים אז תופרים לזה חליפות של חרדה ופחד
    סגור
  • 527.
    nugi60@gmail.com
    נוגי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמאלנים כמה שאתם עלובים בולשביקים .כל מי שלא מאשר קוו איתכם ועם הזיות החולניות שלכם ,מיד אתם הופכים אותו למוקצה ? אתם דיקטטורים בנוסח סטלין שמש העמים של שמאלנים אנטי דמוקרטיים. רק למי שיש מוח קטן יותר ממוחה של ?? מקרקרת מאמין לכם ולתשקורת השמאלנית המושחתת והמרושעת והשקרנית.
    סגור
  • 526.
    אף אח בלי נועם לא ילמדר אותך על מנגינת הלב
    לינה מאור 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איש יקר שלמה ארצי, המקטרגים ולעולם לא יוכלו לחבר בין אנשים כפי שאתה ושיריך, שירת חיינו חיברת ומחבר. התברכנו בך. לעוד 100 שנים של נעימות חוצבות לב
    סגור
  • 525.
    השנאה לא תנצח
    עמי חי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יריב מעדיף את המחבלים בחאוורה ע"פ אחיו היהודים, מעדיף לשנוא ע"פ לאהוב, רוצה מלחמה וכמו עיוור הולך אחר אהרון ברק ועדתו העריצים. ובכן, הרוב קובע והעם אמר את דברו, אתם לא תציתו את המדינה ולא יעזור לכם כלום.תהיה פה רפורמה נורמלית ולא דיקטטורית.תתפוצץ
    סגור
  • 524.
    תמיד היה שרץ קטן ודוחה.ותמיד ראינו את זה. (ל"ת)
    הצועד המעודכן 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 523.
    מלך
    גולני 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מלך נשאר מלך אוהבים אותך מאוד איש נדיר
    סגור
  • 522.
    כן לרפורמה
    מ 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כמה שנאה כוחנות סחטנות נגד מי שבסך הכל אמר אחים אנחנו.דמוקרטיה בפיהם ודיקטטורת מחשבות בליבם ובמעשיהם.
    סגור
  • 521.
    שלמה ,אבא שלך מתהפך בקבר (ל"ת)
    פוג 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 520.
    שלמה ארצי
    חלמסקי לאוניד 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    צודק.אין סיבה ממשית למחאות
    סגור
  • 519.
    תודה שלמה-כל הכבוד (ל"ת)
    חנה צחור 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 518.
    גם אתם לא אחים שלנו!!! (ל"ת)
    מירבי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 517.
    שלמה ארצי
    רון 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ללל אופנהיימר ,לא נורא יעבור לך, ואם לא אז לא חשוב מה שבטוח שהרפורמה המשפטית תעבור ועדו איך תעבור
    סגור
  • 516.
    לא רוצה להיות אח שלך
    בן 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אין לי שום עניין שאנשים כמוך יחיו במדינה שלנו עד?שיש כאן אדם שפוי כמו שלמה ארצי גם נגדו אתם יוצאים ??בושה וחרפה
    סגור
  • 515.
    ששש
    שונא 0מאלנים 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי שכתב את העמוד הזה הוא פשוט עוכר ישראל, שלא יודע מה שהוא מדבר חסר עמוד שדרה מנותק וחלש רק הסתה זה מה שמעניין אתכם לכו לעזה
    סגור
  • 514.
    דור שלא הכיר את יוסף דור שיחריב את המדינה
    יוחנן 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תומכי הרפורמה המשפטית עולים להתקפה: סרטון חדש מאשים את נשיא בימ"ש העליון לשעבר אהרון ברק ואת בג״צ בהידרדרות הבטחונית במהלך השנים ובאחריות לרצח ישראלים.
    סגור
  • 513.
    תגובה
    יהודאי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אופנהיימר כמה אומלל אתה.דיעה אחרת לא יכולה להתקיים הרוח השופר שלך. שנים שלושה קיצוניים כמוך זה כל המדינה בעיניך. פרק להתנגד זה הדבר אך לאאא. תקוה ויהיה טוב ואחים אנו זה החשוב וזה העיקר. שמע קבל ותפנים רבים רבים וטובים טובים מקבלים באהבה את דיברי ארצי. הם העיקר הם הנכון הם החשוב. אתה השונה המסוכן והאנטי.
    סגור
  • 512.
    שלמה ארצי
    אדי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יודע כמו מליוני אזרחים במדינה כי הרפורמה טובה לכולנו. מלבד המפגינים שמוחים על הפסד בבחירות שמטריף להם את הדעת. אין קשר לרפורמה המשפטית...כולם יודעים זאת גמל המפגינים. חיפשו סיבה למסיבה ומצאו אותה בדמות הרפורמה....גם כאשר היא תסתיים יחפשו סיבה אחרת העיקר להפגין....הביתה הזויים רק טיפשים מסרבים לראות את האמת
    סגור
  • 511.
    יריב לך לעזה! (ל"ת)
    איציק 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 510.
    הייתי פעם שמאלנית
    אילנה 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יריב, בגלל אנשים מעוותים, מסיתים ושקרנים כמוך, מרצ נמחקה מהמפה הפוליטית. זכור את אשר עשה עמלק ומה קרה לו.
    סגור
  • 509.
    ״הדמוקרטיה של אופנהיימר״
    יוסי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אם אינך חושב כמוהו אתה פסול . האמת רק אצלו -כנראה שקבל אותה אישית במעמד הר סיני. כל הכבוד לשלמה ארצי שהמשותף חשוב לו יותר מהפילוג. בסוף ברור כי שני הצדדים ישבו יחדיו ועדיף להקטין להבות ולא להבעירן יותר. הביקורת מוצדקת אך ההסתה של חלק קטן מהמפגינים לא תורמת דבר
    סגור
  • 508.
    עוד אחד
    ניר 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שלא מבין ברפורמה לפחות לקשקש הוא יודע
    סגור
  • 507.
    כבוד לך שלמה ארצי.
    סיימון בן דוד 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אופנאיימר ? איש רע ! תקרא את הספר למי צלצלו הפעמונים של ארנאסט המינגווי ! מלחמת האזרחים בספרד ! אני ועוד מאות אלפי מיזרחיים ומרוקאי נחכה לכם , רק שתיפול שערה מראשינו או מנהיגנו שזכו בבחירות דמוקרטיות.
    סגור
  • 506.
    שלמה הענק
    ארז 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יריב אתה מסכן. תקבל את דעתו של האחר. אכלו לי שתו לי לך תגדל ביצים.
    סגור
  • 505.
    גם אתה לא אח שלנו
    שיר 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סכסכן מגעיל שמחפש דרך להפריד ולא לאחד. נמשיך להיות ולשמוע את שלמה ארצי וטוב מאוד שהוא לא ירד לתת רמה כמו שלך. המחבלים הם לא אחים שלי הערבים לא אחים שלי שמאיימים על המדינה ורוצחים אותנו אה נכון זה בסדר כי אנחנו לא אחים שלך מוזמן לעוף מכאן ולא לחזור ושמאלנים כמוך הם בוודאי לא אחים שלי ולא יהיו
    סגור
  • 504.
    יריב אתה פשוט בושה (ל"ת)
    קים און ג'_ונג 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 503.
    אדיוט
    ניר חדד 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עוד אדיוט תגיד תודה שהוא לא רואה תכתבה ותובע אותך על הוצאת דיבה והסתה חתיכת אדיוט!
    סגור
  • 502.
    אופנהיימר הקיצוני
    דוד 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה מטורף.
    סגור
  • 501.
    שלמה ארצי
    אוראל 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אביך ואמך היו מתביישים במהלך הפיוס הטפשי שאתה עושה. עד עכשיו נחשבת לחכם, מה קרה לך?!
    סגור
  • 500.
    משטרת לוא דיא פינס
    דנה 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קבלתי מכות רצח מהשכן על זה שהערתי לו להפסיק לכבות את האור בחנייה נתן לי ולבעלי מכות רצח ללא רחמים והוא עובד בכיר בבנק ישראל משטרת ישראל נתנה לו גבוי ואנחנו זוג בגיל השלישי לתפארת מדינה ישראל
    סגור
  • 499.
    ואהבת לרעך כמוך
    יהודי ישראלי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המדפט ואהבת לרעך כמוך הוא המשפט שמסכם הכול אז תפשפש אצלך חבר עמוק עמוק ותפסיק לשנוא .
    סגור
  • 498.
    יריב טעית
    תמיר 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתי אמש בהופעה של שלמה ארצי. הוא דיבר על הצורך באחדות בעם והצורך להתלכד יחד תחת אהבה.שלמה הוא פסקול של חיינו והוא צנוע..שקט ושקול. לא כל אחד חייב לפרוץ לנתיבי איילון שיחשבו שהוא נגד הרפורמה.
    סגור
  • 497.
    צודק לגמרי זו לא מחאה זה שנאת חינם (ל"ת)
    טליה 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 496.
    שלמה ארצי
    דב 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למה אתה חושב שהוא צריך לדבר בעד ההפגנות?...הוא מבין שהרפורמה זה לא דבר רע...מי אתה שתגיד למישהו מה לחשוב?...
    סגור
  • 495.
    אופניימר
    משה 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחד מהאנשים השנואים בישראל משקיע מזמנו לחינם? גורמים זרים מזרימים כספים ופחי האשפה נפתחים, יריב אופניימר איש ערירי מתוסכל שסבל מאלימות ופגיעה מינית מצד הוריו ולהלן כתבה מגמתית מלאה בשנאה ורוע
    סגור
  • 494.
    שלמה ארצי המלך
    איילת 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שלמה ארצי לא שינה דבר. הוא תמיד מלך והכי מקסים וחכם. הלוואי כוחם יוותרו על האגו וילמדו ממנו לקדם אחדות ואהבת חינם. הוא לא צריך לקדם מחמאה מעוותת. והוא לא שמאל ולא ימין הוא חושב נכון והמחאה לא מוצדקת באופן שהיא פועלת יש לקדם רפורמה ןגם בממשלה צריכים להבין שאי אפשר הכל לשנות אך רצוי לשנות נושאים עיקריים כמו מינויי שופטים שיהיו גם בהחלטת ממשלה כדי שלא ימנו קרובי משפחה לכאורה כפי שלראשי ערים אסור בחוק! הם לא יכולים להיות פוליטיים כי הם שופטים והם לא יכולים לצאת נגד חיילי צה"ל שעושים מלאכת קןדש ולכן צריך שינוי ולא להיות שמאל רדיאלי מסוכן לישראל. שלמה ארצי תמיד הביע את עצמו בצורה הכי מושלמת דרך שיריו. הוא קורא במילויתיו להבנה בין הצדדים ולאחדות מה קע בזה?! זה הכי נכון והכי מתבקש והיה אחראי ומי שלא טוב לו. יום טוב לו. שילמד לוותר על האגו וילמד לשמור על הארץ שלנו ולא לאהוב את האויבים על חשבון האחדות. בטח שצריך לנהוג בכבוד לכולם אך לא מחבלים ולא נגד צה"ל. זה קו אדום לאחינונם ניני יש לציין תתקדמי. גם בחלום לא יהיו לך הופעות כל יומיים ולמה אץ חושבת שהדירה שלך בכלל מעניינת מישהו?! חצופה. שתד
    סגור
  • 493.
    שלמה
    חנה 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכח מנסים לגרור
    סגור
  • 492.
    חבל ששלמה בוחר להתחבא כמו פחדן
    אור 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בימים אלו חשוב להשמיע עמדה ברורה נגד ההפיכה המשטרית שהורסת את המדינה. גם במחיר שזה מוריד את המכירות במופעים של המופעים הקרובים.
    סגור
  • 491.
    צודק
    שור 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כל מילה בסלע,ארצי הפך לנמושה ורכיכה,חבל,יושב על הגדר ומפחד להכריע.
    סגור
  • 490.
    דמוקרטיה
    מאיר 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הפסדתם בבחירות אתה אנרכיה אתה לא תצליח בכלום אתה לא משכנע אתה לא דמוקרט
    סגור
  • 489.
    גוש השנאה
    אשר 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גוש השנאה לא מצליח לקבל אנשים אובייקטיביים, גוש השנאה עוד יביא עלינו אסון. יריב הוםניימר אתה איש חולה
    סגור
  • 488.
    יריב, למה לריב?
    דן 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא יעזרו דברי הפילוג והשיסוי. רק אחדות, אחדות, אחדות. הנשיא קורא להידברות- אז מי אתה, מר אופנהיימר, שתכפה על כולם לבחור צד? אנחנו עם אחד, מול אויב אחד. שלום עכשיו- בינינו. אחרת, כמאמר המשורר, חו"ח, באמת "עוד נגיע לארץ חדשה".
    סגור
  • 487.
    מסכימה עם הדברים
    שוש לניר 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    פונה שוב חשוב בפייסבוק בבקשה למחנה שלנו להחרים את ההופעות שלו. שהבייס של ביבי יפרנס אותו
    סגור
  • 486.
    אחדות מזויפת?
    123 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בשתי מילים אלו עוכר ישראל הזה סיכם את המטרות האמיתיות של השמאל [הקיצוני?]. אינם רואים שום ערך באחדות עם ישראל. כמו ילד מפונק שלא קיבל את מלוא דרישותיו [בא לי!!!] הוא הופך לאלים ומוכן לשרוף את הבית אפילו אם אף הוא ישלם מחיר כבר. זה כל כך מתאים ורלוונטי למסר של "שבת זכור."
    סגור
  • 485.
    ירדת מהפסים?
    שמאלן חרד 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אופנהיימר, אני כנראה שותף לחלק עצום מדעותיך, אבל ממתי נהיית גנרליסימו כזה שמחליט מה כל אחד צריך לחשוב ומחליט לקבל או להוקיע כאילו שאיזה רוח קודש שורה עליך? נהיית חרד מהסוג הגרוע ביותר, זה שמחליט מי איתנו ומי לא, זה שמכיר רק בדעה אחת ושולל את כל האחרות, כולל המתונות והשפויות. דבר בשם עצמך, סיקיריק מוזר שכמוך. נהיית גרוע כמעט כמו הבן גבירים והסמוטריצ'ים. אתה כורת את הענף שעליו אתה יושב, טיפש!!
    סגור
  • 484.
    דואג לפרנסה
    ברוך 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפשר להבין את שלמה , אנחנו רואים את השנאה והקללות לא פלא שהוא לא אומראת דעתו נגד ההפיכה.
    סגור
  • 483.
    המבורגר מק
    ביביסט 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אופנהיימר. כנראה שהיריה פגעה לך בראש לא ברגל.
    סגור
  • 482.
    תגובה
    סוזי, 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כותב המאמר עושה בדיוק את מה שהוא מבקש מאחרים לא לעשות!!!כל אחד והבחירות שלו! לא מוצא חן בעינך??? בעיה שלך!!! אתה תנהג איך שמתאים לך,ותן לאחר להחליט להתנהל כפי שהוא חושב לנכון!
    סגור
  • 481.
    אתה מתחיל להבין שאתה משרת של כאוס
    גבי דולב 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כתבת: אין ״אחים״ כשאח אחד כופה את אורח חייו על האח השני". זה מה שאתם עושים, כופים עצמכם עלינו. בכוח!!! כתבת נכון. כך לא תהיה אחדות!! כל עוד אתם חושבים שאין לנו זכויות! אנו מצביעים... וכבר מהיום הראשון אתם מאיימים עלינו. מכים שוטרים. מטילים מצור על אשת ראש הממשלה שלנו... אתם מזכירים את המצור על לוט בסדום. הקיפו את הבית של לוט... עד שלא יוציאו את המלאכים אליהם... עד שאלוהים היכה אותם בסנוורים! אחים לא שוללים אחד מהשני זכויות אדם ואזרח,
    סגור
  • 480.
    אהוב יקר
    צוצי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין על שלמה ארצי מחבר ואוהב
    סגור
  • 479.
    הסר מלדבר
    יצחק 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חליליה מי שלא מדבר חלילה גם למי שמדבר על חופש דיבור אתם מדברים על איזה דמוקרטיה אתם רוצים לכל אדם חופש דיבור ובפרט לשמור על תרבות שייח
    סגור
  • 478.
    תיקון ורפורמה מערכת המשפט
    רוני 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה החרטא הזה. זה לא הפיכה זה רפורמה או נקרא לה תיקון מערכת המשפט ומי שלא רוצה בזה הוא הוא שלא רוצה דמוקרטיה. מספיק לנו עם מערכת המשפט הזאת שהיא פולטית ובחרה בצד האי דמוקרטי. צריך תיקון ודחוף.
    סגור
  • 477.
    גם לא אח שלך
    יויו 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל מה שאתם טוענים כנגד הימין, אתם נגועים בו. כפיתם על דתים ורבים מדיניות שמאל דורסנית, אפליה של העדפת אויבים על יהודים, בבתי המשפט, פגיעה בזכויות יסוד של בטחון וחיים לאחיך היהודים, ולזה אתה קורא הרס הדמוקרטיה?! היתה פה דיקטטורה משפטית אכזרית , שמי שלא מתיישר עם דעותיה הפרוגרסיביות, חוטף בראש ובאכזריות. לא הייתם פתוחים להדברות הקשבה , תיקון, ורחמים לאורך כל השנים, פעם ראשונה ההיסטוריה שזה מתחיל להישמט לכם מתחת ליד , לכן אתם בכזה אטרף. אף פעם לא נהגתם כאחים, אלא כטובע האויבים של עם ישראל. אתם זעקת הקוזק הנגזל. לא יודע מה תהיה תקנתכם. ה׳ גדול
    סגור
  • 476.
    איפה היית בשנתיים האחרונות ?
    אני 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דמוקרטיה ? זכויות אדם ? כשאלה נרמסו ברגל גסה על ידי הרוב , שתקת... כי אתה היית חלק מהרוב. כשאנשים איבדו את פרנסתם, כשילדים בוזו והושפלו באופן מכוון על ידי מערכת בעידוד וגיבוי התקשורת ... מי שמסכים לעוולבתנאים שנראים לו צודקים, לא יכולמוסרית לבקר אחרים שעושים בדיוק אותו הדבר כשלהם זה נראה נכון.
    סגור
  • 475.
    הכתב, לא מקבל את הכרעת הדמוקרטיה
    בלינטש 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק אם אתה שמאלי, אתה דמוקרט. העם לא בחר בהשקפה של הכתב הדמגוגי.המייצר הפחדה על שערה בכוס מים, איפה הכתב היה כשזרקו עשרת אלפים משפחות מגוש קטיף?! רמסו זכויות אדם הכי בסיסיות בהכרעת רוב דמוקרטי הרסני.
    סגור
  • 474.
    כל הכבוד לשלמה ארצי
    איילה חסון מעל הכל 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד ליהודים
    סגור
  • 473.
    תגובה
    זיוה כהן -לוי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אופנהיימר שומע? תלך כפרה על שלמה ארצי יש לנוי מספיק אחים ואחיות נאמנים תודה לאל??
    סגור
  • 472.
    מילים בסלע. ארצי הפטפטן והמנות הטפלות שלו
    ק 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאללה ארצי בוא נעשה פשרה בין הזאב לגדי כדי שכולם יהיו מרוצים. תפנים אלה לא שירי אהבה וחסד. זו התמיכה שלך במחרבי הדמוקרטיה. עלוב נפש שכמוך. לא נלחמת דקה עבור המדינה שלך. יא כלומניק.
    סגור
  • 471.
    אחדות מזויפת?
    123 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשתי מילים אלו עוכר ישראל הזה סיכם את המטרות האמיתיות של השמאל [הקיצוני?]. אינם רואים שום ערך באחדות עם ישראל. כמו ילד מפונק שלא קיבל את מלוא דרישותיו [בא לי!!!] הוא הופך לאלים ומוכן לשרוף את הבית אפילו אם אף הוא ישלם מחיר כבר. זה כל כך מתאים ורלוונטי למסר של "שבת זכור."
    סגור
  • 470.
    תעמולה שקרי
    משה 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אף אחד בימין לא רוצה דיקטטורה. ה D9 הוא לא נגד הדמוקרטיה אלא נגד הדיקטטורה המשפטית של אהרון
    סגור
  • 469.
    שמלאנים מושחתים
    שלומי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאחל לכולכם לקבל חצבת
    סגור
  • 468.
    ארצי שייך לעם ישראל
    דובי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא נורא אנרכיסטים שונאי ישראל הזויים. תצטרכו לשמוע את שיר מהאופוזיציה עד סוף חייכם.
    סגור
  • 467.
    שב בשקט
    מהפכה לא הפיכה 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראש להפחיד אתה יודע.
    סגור
  • 466.
    צודק.. שמאלנים עלובים
    אליס 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא אוהבים את העם והמדינה שונאי ישראל אוכל זה ממש הזמן בפורים מציינים את פרשת '''זכור'' חבה נאמר '' זכור אשר עשה לך זרע עמלק'' כנראה שאתם מאותו הזרע
    סגור
  • 465.
    די כבר לבלבל את המח!!!!!
    די כבר!!! 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די כבר לבלבל את המח בבקשה!!!!!!!!!!!! שלמה אוהבים אותך כל כך!!!!
    סגור
  • 464.
    כל אנשי הרוח... הדמיון שולט עליהם קשות
    חנה 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתקרקעו!! בסך הכל יש להסדיר משילות. להסדיר שפיטה מאוזנת ולא כזו שאינה משקפת את כל החברה. הדמיון הפרוע שלכם לקרוא לכל זה דיקטטורה זה פשוט לא להכיר בתוצאות הדמוקרטיה!!
    סגור
  • 463.
    עוד אחד שמשתמש בהיותו כתב לפזר רעל
    מאיה 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה מדבר על מלחמה ושינאה אתה ושאר השמאלנים מקומכם לא פה אתם אוצים להרוס ולמחוק כל אגם שחשבתם שאיתכם אבל הוא התעשת והוא מבין שאתם שונאים ומותר גרועים מהאוייב כי האוייב מבחוץ ואפשר להתגונן נגדו אתם פה ברגליים שלנו
    סגור
  • 462.
    דאי לשינאה
    אליסה 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יריב אתה לא יודעה מה זה דמוקרטיה.להזכיר לך זה חופש הביטוי לא לשנוא או לא לקבל מישהו שלא חושב כמוך .שלמה ארצי אהוב העם.הוא לא מקובל כיהוא רוצה שלום בין כל עם ישראל אך אתה מאוד דמוקרטי מחפש רק לפרק את המדינה הזאת במלחמת אחים
    סגור
  • 461.
    יריב תתעורר, הפסדתם את הבחירות. ישראל אינה דיקטטורה
    שלמה 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דיקטטור מטה את הבחירות ומנציח את כסאו כל ימי חייו. המפגינים לא מכירים בבחירות, מבחינתם הם עדיין בשלטון ביחד עם הערבים. איך יכול נתניהו וחבר מריעיו להתנגד לרצון המושלים בעם? איך הם יכולים להחליט איזו חוקים יהיו בישראל? אנחנו השליטים וקובעי המדיניות, לא ביבי ולא החברים שלו.
    סגור
  • 460.
    צודק במאה אחוז, נקווה שלא נההפך לנתינים ! (ל"ת)
    עמי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 459.
    שלמה היקר
    ענת34 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אחת הכתבות ההזויות עדיף פשוט למחוק אותה מפה. שלמה הוא מלך העולם ואמר את אשר על ליבו. מי שלא טוב, לו יום טוב, לו
    סגור
  • 458.
    כל אחד והאחים שלו
    אדי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה ששלחו נמצאים בחווארה
    סגור
  • 457.
    עלה והצלח שלמה ארצי
    יוסי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל הכבוד לשלמה ארצי יריב כשמו הוא - איש ריב ומדון.
    סגור
  • 456.
    חפש מי ינענע אותך....שמאלן קיצוני מכל ימין קיצוני בארץ
    אבי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלמה ארצי לא הביע שום עמדה פוליטית. היה ונשאר מחוץ לפוליטיקה.כל מי שלא איתכם נשרף? שרפתם את הדמוקרטיה. הפסתדם בבחירות. תאכל תחת
    סגור
  • 455.
    אתה הכותב זבל מסריח לא יהודי מי אתה שתקבע אח של מי
    ב 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    .
    סגור
  • 454.
    כל הכבוד לשלמה ארצי ובושה וחרפה לאופנהיימר המסית (ל"ת)
    שלומי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 453.
    אח
    תומר 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יריב אופנהיימר , הדברים שאתה כותב לא מייצגים אף אחד , מציע לך טיפול בזרם חשמלי שאולי יכניס קצת בינה בראש החלול שלך שמלא בשנאה עצמית ואהבה לאוייבינו המרים ביותר, עזוב אותנו בשקט, גם אחים יכולים לריב ולאל להסכים לפעמים , אבל הם יודעים שהם קודם כל אחים , תלמד משהו משלמה ארצי שמבין מה שאתה עדיין לא הפנמת. מרחם ומתפלל עליך.שבת שלום
    סגור
  • 452.
    כמה אומללות יש באיש הזה!!! (ל"ת)
    מוטי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 451.
    דיקטטורת האנרכיה
    אדווה 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא כולם חושבים כמוך!!! החוצפה והאלימות שלך מעוררים סלידה . ובכלל שאינך אח של כולנו, בפעם הבאה לא תעברו את אלו החסימה!!! אויבים יש לנו מספיק!!!
    סגור
  • 450.
    אחים זה בדם, בלי קשר להשקפה. תלמד מדעי המשפחה וקצת דמוק
    מוריה 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחים זה דם. לא עקרונות לא מחשבות ולא ערכים. אם לא הבנת את זה כנראה מעולם לא היו לך אחים. אחותי ואני יכולות לריב ולהתווכח אבל בסוף לדעת שאנחנו אחיות וזו האחווה הכי עמוקה ופנימית שיש. יריב מבלבל את עצמו ואת כל מי שהולך איתו. ואגב,לזרום רק עם מי שחושב בדיוק כמוך זו לא דמוקרטיה ולא סובלנות. אתה רחוק מלהיות דמוקרט והצביעות שלך חוגגת
    סגור
  • 449.
    מחאה
    אוהד 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ד מו ק ר ט יה - בושה צעקתכם היא מהפה ולחוץ, אתם הפך הדמוקרטיה והכוונה למובילי המחאה שמאל קיצוני, המאיים, המשסע, המפחיד, אם זו דמוקרטיה, אז מי יבין מה היא דקטוטרה.. על זה נאמר הצילני נא מיד אחי מיד עשו.. מעשו כולם נזהרים, אבל מאחים כמוכם צריכים הרבה סיוע משמים
    סגור
  • 448.
    גועל
    המוטרד 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אופנהיימר האידיוט תמשיכו בדרך למלחמת אחים תמשיכו עם הרטוריקה הגועלית של השמאל פשוט נמאס ממכם ומהאידאולוגיה הכושלת והמתרפסת שלכם . תמשיכו למחוץ בכוחניות ואלימות את הדמוקרטיה בישראל. כל שפוי אחד וישר למשחתת השמאל. ועוד מדברים על דמוקרטיה חופש הביטוי וכו. שקרנים וצבועים רואים את פרצופכם הגזעני ממאה קילומטר גועל נפש.
    סגור
  • 447.
    נולדתה עם גן שנקרא שנאה . (ל"ת)
    חוקר מוח 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 446.
    וואו
    ארי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה אדם תוקפני ואלים!!!! ודך'אגב, יש אחים שאין להם את סולם הערכים שלך ומה לעשות, מקורם מאותו זרע, תרצה או לא תרצה - זרע ישראל
    סגור
  • 445.
    שלמה ארצי
    רוחמה 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מי שלא מסכים עם השמאל ,מיד אתם מנסים לפגוע בו,תתעוררו!
    סגור
  • 444.
    כל הכבוד לשלמה ארצי
    ירמיהו 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא נגרר אחרי הטרוף
    סגור
  • 443.
    תפסיקו ללמד אנשים איך לחשוב
    אבי אריאלי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפסיקו ללמד אנשים איך לחשוב ומה להגיד... כולנו אוהבים את שלמה ארצי המלך
    סגור
  • 442.
    שלמה ארצי מנסה לגשר
    דלית 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אופנהיימר הבנו שאתה תומך בהסתה ואפילו במלחמת אחים. האחים שלך הם הפלסטינים מעזה וטרור החמאס והגיאד שאינם חסים אפילו על תושביהם ובטח לא עליך ועל השמאלנים
    סגור
  • 441.
    נמושה על מלא
    אסתי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פוחד מקב״ה עלאק- יש את זה ביותר מתחנפן או שזה הכי נמוך שיכולת לרדת? יאללה להשאיר את קיסריה ריקה. חילונים תתעוררו. תתחיחו להצביע ברגליים
    סגור
  • 440.
    שלמה ארצי
    אפללו 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשיו ברור בדמוקרטיה של עכשיו ברור בדמוקרטיה שתקום כאשר השמאל/המפגינים,ישלטו מי שלא יחשוב כמותם ידרס ימחק, רק מי שיחשוב כמותם יוכר כממי של הדמוקרטים. " יחי הדמוקרטיה של השמאל"
    סגור
  • 439.
    לא אח לא צריך
    בני 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יריב אתה לא אח ולא היית אח כל אחד בוחר את האחים שלו כל מי שמביע דעה אחרת משלך אז הוא לא אח לא רוצה אחים כמוך יד לי הרבה אחים גם בשמאל וגם בימין שלמרות שאנחנו לא מסכימים כל הזמן אל המון דברים אנחנו חברים ואחים לנדק ביום פקודה תמיד ועברנו המון מלחמות בסדיר ובמילואים מדבר עליך החיל הפשוט מפלוגה ב
    סגור
  • 438.
    אופנהיימר גאון הדור
    המומחה 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאיר אינו אח שלי, עופר כסיף אינו אח שלי, מנדבליט אינו אח שלי, מירב מיכאלי אינה אחותי וגם אתה אופנהיימר לא אח שלי. חבןרת מצחיקים. מי לוקח לכם את הדמוקרטיה ? אתם כמו החמאס. השמאל הפך לחמאס. קומץ קיצונים שולט על גוש שלם של מאות אלפים. באמת שהחזקתי ממכם אינטילגנטים אבל הפכתם לחמאסניקים נבערים.
    סגור
  • 437.
    אחים זה לא לבחירה
    אדם שפוי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1. 'רק כדי שנישאר אחים' אמירה שפלה. בשבילך זה זוטר? זה לא חשוב? המון אנשים יהודים ישראלים חלק מהעם שלך שציינת שפשוט לא בצד ובדעות שלך ככה נמחקים ולא נחשבים כאחים? מעניין אם היה לך אח/ות שלא בצד שלך אז פתאום הקשר דם היה נעלם גם שם? 2. ידוע שאתם רגילים וחושבים שכל כלי התקשורת או אנשי הציבור(לא הפוליטי) תמיד נמצאים שם בשבילכם כדי לייצג את ה'אמת' היחידה והברורה שלכם, ולרמוס את הדעות האחרות. אך הנה הגיע הזמן שאדם עם המון הערצה ואהבה בציבור מכל הגוונים לא בוחר לקבל אהדה ותמיכה רק בשביל הפופוליזם ע"י אחיזת צד. אלא לבחור לתעל את מעמדו להשפעה חיובית נרחבת על כלל העם. ולא, הוא לא מחוייב לתפוס צד במלחמה והוא אינו חייב להילחם גם אם זה דעותיו. כי הוא מוסיקאי, זמר ויוצר לכלל העם ולא לציבור מסויים. בשביל להילחם על העמדות יש את נציגי הציבור לכל מגזר והשקפה(אה נכון הם לא מספיק חזקים כדי להשליט את דעותם אז לכן יש ניצול ושימוש באנשי ציבור במעמד אחר) שלמה האלוף תמשיך לעשות מה שאתה יודע טוב.
    סגור
  • 436.
    שלמה ארצי הוא האמיץ ,שאינו חושש מהתקפות ה"נאורים "
    מיקו 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק דגים מתים נסחפים עם הזרם. דגים חיים שוחים נגד הזרם,בעיקר כשהמים בואשים בשנאה תהומית שאין לה בסיס,מר ירב אופנהיימר היקר. מותר לשלמה ארצי לומר את דעתו. הפסיקו עם משטרת המחשבות והנדסת התודעה המלאה בסיסמות להמון ה"נאור" הנבער
    סגור
  • 435.
    ירדתם מהפסים
    יעקב 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אופנהיימר ירדת מהפסים לגמרי,מה אתה רוצה לראות ,דם ? שלמה ארצי נוהג באחריות רבה שאתה כניראה לא מבין .שבת שלום
    סגור
  • 434.
    שלמה ארצי לא חייב להסכים איתנו.
    שמלאנית 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא אזרח חופשי ומותר לו להסכים או לא להסכים אם מה שנכון לו. הקריאה לא לפקוד את הופעותיו מוטעת, מי שרוצה שילך ומי שלא רוצה זו זכותו המלאה. אל תינהג כמו הממשלה, בנקמנות וכפייה.
    סגור
  • 433.
    העם אמר את דברו!
    זהר 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושה וחרפה , יריב מזכיר ימים חשוכים. אוי ואבוי , מזעזע. לא מאמינה למילים , מה התכלית שלך יריב? למה באת לעולם? אתה יהודי תתעורר
    סגור
  • 432.
    חזק ואמיץ
    יוסי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלמה כל הכבוד לך. דמוקרטיה שמכבדים כל אחד את הדעות של השני
    סגור
  • 431.
    מדהים כמה השמאל הרדיקלי לא מסוגל לקבל את האחר (ל"ת)
    אסף 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 430.
    אחלה שלמה. כל הכבוד לקרוא לאחדות (ל"ת)
    אורן מאתא 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 429.
    בושה
    מיקי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושה שנותנים זכות לאדם כמו יריב אופנהיימר זכות דיבור האיש צריך לחיות בעזה לא פה
    סגור
  • 428.
    גאווה
    אזרח 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלמה כל הכבוד,
    סגור
  • 427.
    הסמולאנים
    אורית 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קשה להם מאוד להשלים עם העובדה ששלומו ארצי שונה מהם דפוקים.עוכרי ישראל אנשים הזוים
    סגור
  • 426.
    לא נכנעים
    ימין גאה 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יריב היקר אל תכעס כשאומרים שכולנו אחים לא מתכוונים אליך.
    סגור
  • 425.
    בושה
    עמוס 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי קבע שכולם צריכים ללכת לפי הדעה שלך הקיצונית אנרכיסטים המגעילה .כל אחד בדרך שלו יחלאה
    סגור
  • 424.
    אמת ויציב
    אבי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככלל, דעתי רחוקה מדעת. אך במאמר זה, אני תומך בכל מילה. בעת בזאת השאלה היא, אם לנו אתה אם לצרינו.
    סגור
  • 423.
    שלמה ארצי המלך
    דיין יעקב 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יעזור לכם כאיש חינוך זה 50 שנה אני מזועזע עד מאוד . שזו הפעם הראשונה בהסטוריה של מדינת ישראל .שאחרי הפסד בבחירות עושים הכל להמריד ולהרוס ולאבד. זו התנהגות נמוכה ושפלה. העם לא יסלח ולא ישכח. והמנהיגים למרד ישלמו ועוד ישלמו וביוקר
    סגור
  • 422.
    כבוד לשלמה ארצי. הקול השפוי. שנים החלק הגדול בעם נרמס
    שיר 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בידי מיעוט. השינוי הוא הבשורה הדמוקרטית למדינה.
    סגור
  • 421.
    כל מילה נכונה. טוב שיש אותך לרשום זאת (ל"ת)
    הילה 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 420.
    אופנהיימר מנסה להתברג להנהגה של האנרכיסטים, תומכי מרצ.
    יועץ סתרים 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנסה להפוך למנהיג במרצ, לא מעניין אותו העם, מעניין אותו ה2- 3 מנדטים של מרצ, הוא מנסה לסחוף אותם. כול המחאה הזאת היא מי ינהיג את ציבור מרצ וחלק מהעבודה, שנעלמו....מה אתם לא מבינים??? אלה שמצטרפים הם שמאל רך שמפוחד עד נשמתו.
    סגור
  • 419.
    סמאל חשוך כך ניראה חושך (ל"ת)
    אופנהיימר אדם חשוך 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 418.
    אתה הסיבה שאין פה דמוקרטיה
    אורן 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכנסתי לשמוע תשיר על אתה מדבר? אתה בושה לעיתונות ולדמוקרטיה שיר של שני זמרים גדולים ששרים ממר ליבם על השסע שנוצר כאן אתה ועיתונאים אחריח הפכתם לשנואים במדינה עם ההסתה וחוסר יכולתכם להבחין באמת עליה אתם אמורים לדווח … אתה הוא שונא האדם… ואתה הסיבה שאבדה הדמוקרטיה…
    סגור
  • 417.
    שמאלני אמיתי
    ליאור 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתור איש שמאל,אני בהלם מהקריאות שאומרים מאנשים למה חיסלו את המחבל,שהמחבל לאחר הפיגוע לא היווה סיכון,חשוב שתבינו אנשים אלו אינם מייצגים את השמאל בישראל,אלה אנשים שרוצים ברעת העם היהודי. השמאל הנורמלי בישראל דורש: 1 - עונש מוות למחבלים. 2 - גירוש כול משפחת המחבל. 3 - עוצר של לפחות 30 יום לאותו כפר שממנו יצא המחבל. 4 - כמובן כול האסירים הביטחוניים להתייחס עליהם כאל מחבלים ולא שיהיה להם בית הבראה. 5 - להפסיק לפחד ממה עלול להיות,כבר עכשיו יש בלגן. זה לא שאלה של שמאל או ימין חייב לממש את הסעיפים האלה זה סעיפים הכי נורמליים בכול מדינה מתוקנת בעולם. השמאל הנורמלי ממש לא רוצה מלחמת אחים נהפוך הוא כולנו אחים יהודים. אנחנו מכבדים את החלטת הבוחר ואת רצון העם. ״השמאל״ הקיצוני ממש לא מייצג אותנו נהפוך צריך לפעול במידי כדי להוקיע אותו מתוכנו,״השמאל״ הקיצוני יותר מסוכן מאותם מחבלים נפשעים. תנחומים למשפחות. רפואה שלמה לפצועים.
    סגור
  • 416.
    שמאלני אמיתי (ל"ת)
    ליאור 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 415.
    רדו ממנו. השמאל עורך ציד מכשפות ומשטרת מחשבות (ל"ת)
    A1 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 414.
    שלמה ארצי פני ישראל היפה
    יפה 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלמה כל הכבוד!
    סגור
  • 413.
    מסתבר ששלמה ארצי פחדן. כנראה היה ג'ובניק בצבא
    שלמה ארצה 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא ישאיר אחריו שום דבר. אין כבוד לאנשים פאסיבים כאלו
    סגור
  • 412.
    חיי בסרט, איזה אחים?! שמאלן אהבל שעובר לימין כי הוא פחד (ל"ת)
    שלמה 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 411.
    יש בתוכנו זרע עמלק, הם התערבבו בעם ישראל, ערב רב.
    הלוחש לעם 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רחוק מרשעים ישועה.
    סגור
  • 410.
    כתבה שמאלנית של כתב שמאלן
    צ'ינו גודמאן 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתם מנסים בכוח לגמור את המדינה לא תצליחו הימין יותר חזק ויותר גדול ממכם. פעם הבאה תלכו לקלפיות כרגע תסתכלו מהצד ותסתמו תפה שלכם!!!
    סגור
  • 409.
    הכי חשוב האחדות בעם,לא האחידות
    אסתר 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחינו השמאלנים, בשם הדמוקרטיה,הימין ניצח בבחירות ,ופועל למען עם ישראלעל פי דרכו.הכי דמוקרטי,זה לכבד את נבחרי העם,גם אם חושבים לא כמוך. כשהשמאל היה בשלטון,דרגו באה לידי ביטוי. כעת העם רצה אחרת. דרך ארץ היא לכבד את הזולת גם אם לא חושב כמוך. ובסך הכל רוצים דמוקרטיה כם במערכת המשפט, שיהיה יצוג לכלל העם. אף אחד לא הולך לפגוע בערכים שלכם. הנכם מוזמנים לחיות אותם בכבוד לצד אחיכם שאמונתם אחרת. האדם נמדד בהיותו מכבד את הזולת,וגם את עצמו. כבדו את עצמכם ונהגו כבוד באחיכם החושבים אחרת. י6סי שריד ושולמית אלוני היו שמאלנים,אך היתה לנם דרך ארץ וכבוד האדם. כבדו את ערכי הדמוקרטיה,והעם יכבד אתכם.
    סגור
  • 408.
    מי שומע אותו היום בכלל
    אבי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייל גולן מלך המוזיקה
    סגור
  • 407.
    הפחד
    שרי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוץ מיקומץ רובם פוחדים כפיה וכח זורעת פחד אנשים הגונים מבינים מה קורה יש שרוטים שמאיימים עליהם . או שתיצטרפו או שאין פרנסה ..כנעראה רובם שם מיפחד חלק גדול מקבלי כסף נישארו השרוטים האלימים
    סגור
  • 406.
    ממש
    שמאלן 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם השתגעתם פשוט התחרפנתם עם שטיפת המוח שמלעיטים אתכם האליטה המסריחה משחיתות ותאוות שלטון זהו זמנכם תם! לכו הביתה מפגרים מחרחרי מלחמה שוטים שבעולם לכו!
    סגור
  • 405.
    איזה אנשים אתם
    שושי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה בדיוק אתם מחרימים כל מי שלא מקבל את דעעתכם מפעילים עליהם סנקציות מתבטאים בצורה מחליאה פשוט גועל נפש לא הייתי רוצה להיות שותפה לאנשים כמוכם שלא מסוגלים לקבל את האחר
    סגור
  • 404.
    כל הכבוד לשלמה ארצי הזמר הלאומי (ל"ת)
    מייקל 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 403.
    כל כך צודק, במקום לזעוק מחאה, בוחר בליטוף, ברייטינג
    לימור 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק
    סגור
  • 402.
    ככה זה השמאל
    יוני 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שלא מסכים איתו .נהפך לאויב ..
    סגור
  • 401.
    לכרות את הידיים למי שמכה וזורק אבנים על שוטרים (ל"ת)
    ארי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 400.
    ככה צריך! במקום לפלג ולהתסיס- הוא בחר
    איה 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאחד! שמאל דורסני ואלים. כל מי שלא חושב כמוהם אז הוא מוחרם!!
    סגור
  • 399.
    מי שנתן לך לכתוב את הכתבה שלך , דחף אותך להתאבד פוליטית
    המבין יבין 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה מריונטה. תסתכל בסביבתך, דוחפים אותך לתהום.
    סגור
  • 398.
    סוף האליטים
    אחים 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יריב אין לך אחים כי אתה לא בן אדם. תמשיך להסית וללבות שנאה שבסוף תפגע בך ותצית אש בלפיד שלך
    סגור
  • 397.
    שלמה ארצי
    אילן שרעבי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יריב , אתה חצוף ןמסית . מי נתן לך זכות לנכס את שלמה ארצי ? זה בדיוק מה שצריך . שיח מאחד . כולם צודקים וגם טועים בו זמנית
    סגור
  • 396.
    יריב זרע עמלק אכול שנאה עצמית עוכר ישראל (ל"ת)
    צור 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 395.
    גל הכבוד לשלמה ארצי! איזה גבר (ל"ת)
    אברהם 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 394.
    העם בצפון ברובו עם הרפורמה
    סטודנט עמק יזרעאל 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המפגינים המעטים שיש הם שמאל קיצוני שמפגין גם נגד חיילי צהל, תומכי התנועה האיסלמית ותנועות הסטודנטים הערבים פלסטינים.
    סגור
  • 393.
    יריב יאפס ,שלמה ארצי היקר שופע וממלה את קיסריה ומנורה (ל"ת)
    אליה 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 392.
    אופנהיימר בבאר שבע לא מפגינים התושבים
    דרומי מצוי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק סטודנטים קיצוניים מת"א שחברו לתנועה האיסלמית ותומכי אנרכיה וbds. כול הדרום ברובו תומך ברפורמה המישפטית
    סגור
  • 391.
    תלוי מאיזה סטטוס כלכלי מגיעים...
    רוני 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא גם כך מסודר עם נכסים בחו"ל, לכן יש לו ארץ אחרת, למפלט, ולכל מה שיחפוץ. לנו הפשוטים, אנשי העמל והמילואים והמשכנתאות קצת קשה לוותר ככה בקלות.
    סגור
  • 390.
    זו תחילת הסוף של המחאה.
    צדקה סופי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עשית טעות אופנהיימר, עם ישראל לא אוהבים מחרחרי ריב, רק מאחדים. שלמה ארצי בשיר אחד ניצח אנרכיה שלמה.
    סגור
  • 389.
    הגזמתם בכל מלה
    רוני אברוסן 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נותנים לפוליטיקה לחדור לכל תחום ותחום ללא הגבלה וללא אפשרות התדיינות ללא רצון לאחווה וזאת משום שאין ל99 אחוז מושג על מה ולמה . יעשו רפורמה במערכת המשפט ואם לא מתאים לכם תשנו עוד 4 שנים מה כבר יקרה . מי שבחרו בביבי לא דתיים ברובם וגם כן לא ילכו עם כיסויי ראש פתאום . לכן ....תרגיעו כבר !!!!!!!!!!
    סגור
  • 388.
    שלמה ארצי וחבריו
    תמי גורדון 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך להפסיק ללכת להופעות של אמנים שאינם מביעים את מחאתם נגד ההפיכה המשטרתי. עמידה מהצד כמוה כהסכמה. תתביישו
    סגור
  • 387.
    אופנהיימר אפילו אמא שלך הייתה אומרת שאתה טועה.
    טובה עוזר 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    74 11
    סמוך עליי.
    סגור
  • גאון
    חליל 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמא שלו היתה מחזירה אותו דרך התחת
    סגור
  • מאיפה אתה יודע
    שוש לניר 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה אמא שלו הייתה חושבת. מיליוני אנשים מזגנים עם דבריו.
    סגור
  • לא אוהבת את מי שמנסה לזרוע שנאת חינם
    אטהבת את המדינה 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדון אופנהיימר,שמאלן! אתה וכל חבריך השמאלנים מלבים כאן שנאת חינם.אתם אלה שמנסים בכוח ליצור כאן מלחמת אחים.אלימים,מסיתים,שונאים סתם!!! עזבו את שלמה ארצי בשקט,הבן אדם זמר שעושה טוב לאנשים על הלב,בעיקר בימים שכאלה.השירה שלו מעניינת ולא דעותיו הפוליטיות.לך לחפש במה להתעסק חצוף שאתה קורא לא ללכת להופעותיו.תתעסק בעניינך במקום להרוס לאחרים.
    סגור
  • 386.
    שלמה אוהבים אותך מאוד.
    מורן הכהן 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    82 15
    אין על השירים שלך. חיכיתי לקול השפוי הזה
    סגור
  • אוהבים אותך (ל"ת)
    רוני 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שבת שלום שלמה ותודה ענקית שאתה אתה
    עיליי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלמה ארצי אתה הוכחת שאתה לא רק גדול כזמר וכאומן בראש ובראשונה כבן אדם רק שתדע שאני יום יום מקשיב לשירים שלך כמו אז למשל וזה שיר שבשבילי אומר שכמה שלא ניזכר באז חייבים ללמוד וליישם דברים בעתיד ובהווה מודה שעוד לא הייתי בהופעה שלך ובושה לי אבא שלי כן היה ואני חייב לומר שרק עצם האמירה הזאת מדברנת אותי יותר ויותר לראות אותך בהופעה אתה סמל תרבות ויושרה ואמיצות ואלה שרוצים להתחשבן איתך זה בסדר כי הם מתחשבנים עם כל העולם ואשתו תמשיך בשלך , בקור רוח שלך וקשה שלא לאהוב אותך הגם כשהדעות הפוליטיות שונות על הכל ניתן לגשר על כוס קפה ואני שמח על המילים החמות שהפגנת תמשיך להופיע ולשמח אנשים
    סגור
  • 385.
    עוכר ישראל שזוכה ונהנה מכל הטוב שבה ממורמר חזור לארון (ל"ת)
    דינהי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    43 12
    סגור
  • 384.
    אופנהיימר ירית למחאה ברגל
    אלינור 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    51 9
    פיספסת אותי
    סגור
  • 383.
    שלמה ארצי היקר אתמול בהופעהאתה ארץ ישראל היפה והטובה (ל"ת)
    רלי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    69 7
    סגור
  • 382.
    יריב זו לא מחאה זו התפרעות של שינא והסטה פרועה בלבד (ל"ת)
    שיר 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    52 6
    סגור
  • צודק
    ניר 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שהאנרחיסטים האלו עושים זו בושה
    סגור
  • אלו ביריונים
    ביביסט 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוסמים כבישים מספרות ודירה פרטית שמתגוררת שם ילדה אוטיסטית. ״תיקראי למישהו שיבוא לקחת את הבת שלך למוסד החינוכי שלה״. עם כל זה שידוע שחונטת המשפט מושחתת וגם המשטרה עדיין קשה לי להבין שאף אחד לא נעצר. אני בטוח שאם זה היה נעשה לח״כ מהשמאל אז היו נזרקים לכמה ימים למעצר ללא משפט. אני מאחל למירב ״הפמיניסטית״ שהתנגדה לקניית תינוקות מן המוכן, שפעם הבאה יפול עליה אחד מאלו שנולדו לרוסיות אלכוהוליסטית.
    סגור
  • לא גדל
    זזז 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם מקבלים כסף
    סגור
  • 381.
    אופנהיימר הפסדת, ברגע אחד את כול התמיכה של השמאל .
    נועה פלדמן 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    37 8
    יצאת נגד אחד היוצרים האהובים במדינת ישראל, מימין ומשמאל. אותי ואת חברי הצלחת להוציא מתמיכה במאבק ובהפגנות...הבנתי שאתם הזויים.
    סגור
  • בול
    ביל 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בול
    סגור
  • 380.
    יריב אופנהיימר
    רק ביבי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    33 6
    יריב אופנהיימר מדבר על הרס הדמוקרטיה בזמן שהוא לא מבין שבחירת שופטים בחדרי חדרים היא חוסר דמוקרטיה ולכן צריך רפורמה במערכת המשפט זה מהלך שלא יפגע באף אזרח ההפך הוא הנכון.
    סגור
  • ומי יבחר את השופטים? מאושמים בפלילים?
    הרע במיעוטו 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל בר דעת מבין שמואשמים לא יכולים לבחור את השופטים שבבוא היום יצטרכו לשפוט אותם ובעיקר לא לחוקק חוקים המיטיבים עימם
    סגור
  • 379.
    אופנהיימר= חצרוני
    ממלכתי דתי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    44 5
    המבין יבין, ככה יעשו לאדם שהעם לא חפץ בעיקרו.
    סגור
  • אבל חפץ בהמבורגר מק… (ל"ת)
    ביביסט 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 378.
    אדם חכם שמגיע לגיל כזה מבין שהוא לפני מפגש עם בורא עולם
    דני 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    25 4
    שם אדם נותן את הדין על מעשיו בעולם הזה ,כשתגיעו לגילצכזה ואני מקווה שהרבה לפני תתפקחו ,עשית קידוש השם שלמה ארצי
    סגור
  • 377.
    יריב תחזור לארון ותינעל את הדלת שם מקוך (ל"ת)
    שני 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    30 7
    סגור
  • 376.
    זה הסיבה שהפסקתי להצביע מרצ ועבודה
    שמאל ציוני 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    42 5
    פשוט נמצאים במפלגות האלו אנשים לא ציוניים. תומכי BDS, מחרחרי ריב, מדון,ושנאה. אני מתגעגע למנהיגים הציונים שראו רק את המדינה, אין לנו בשמאל אבא ואמא, אנחנו יתומים, מסתובבים בלי רועה.
    סגור
  • אני ימני תומך ברפורמה ומזדהה איתך. אין מנהיגים לשמאל שנ (ל"ת)
    דן 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אז מה המסקנה?????
    ביביסט 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תקראו מה אמר ברל כצנלסון על המ״פ ניקים שרצו שנהיה חלק מהדיקטטורה הסובייטית. קראו לסטאלין ״שמש העמים״.
    סגור
  • 375.
    ערוץ14
    יפה סופר 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    29 3
    כול הכבוד שלומו
    סגור
  • רק ערוץ 14
    1717 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להיתכונן לחרם על ערוץ 12 כהתחלה כרגע יש 148000 . נעדכן תאריך !!!!!
    סגור
  • 374.
    שלמה ארצי היקר מלך יהודי ישראלי ופטריות ענק (ל"ת)
    זיו 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    33 5
    סגור
  • 373.
    אתה ושכמותך תנבחו והשיירה עוברת עוכרי ישראל (ל"ת)
    שיר 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    25 5
    סגור
  • 372.
    של נעליך משלמה ארצי איש שמחבר בין אנשים
    יוסי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    32 9
    ולא חלאה כמוך שגורמת לחורבן
    סגור
  • 371.
    יריב וניני ושכמותם תיתביישו לגרש אותם מהארץ (ל"ת)
    לין 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    25 6
    סגור
  • 370.
    די לשנאה
    דגנית 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    21 2
    יריב , כמה שנאה אתה מפיץ . מה זה נותן לך ? שלמה ארצי אהוב על כל העם ודעתו הפוליטית לא משנה לנו. כל כך יפה שהוא קורא לאחדות
    סגור
  • 369.
    תהיה כפרה על שלמה ארצי עוכר ישראל (ל"ת)
    לילי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    28 5
    סגור
  • 368.
    זרע עמלק חזור לביצה (ל"ת)
    טל 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    21 4
    סגור
  • 367.
    אוהב את אוייביי ישראל לך לעזה לא תרם ולא תורם מאומה למד (ל"ת)
    חן 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    27 4
    סגור
  • 366.
    כול הכבוד לשלמה ארצי העם איתך.
    שמאל ציוני 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    46 7
    אמר בשיר בדיוק מה שהרבה אנשים בשמאל רוצים. בדיוק ככה זמר או משורר צריך להתנהג, לחבר בין העם שקיצוניים מפחידים אותו. שתדעו שיש בשמאל הרבה שבעד הרפורמה המשפטית, אנשים שלא מיוצגים, לא בדעות ולא בפסיקות ולא בעדה ולא במגדר.שלמה שאאאאפווו.
    סגור
  • 365.
    0
    עוזי חתוקה 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    11 1
    כמה שנאה אתה מנסה לזרוע יש זמר אהוב שכולם אוהבים ואתה מנסה בכל הכח שיביע את הדעה האישית שלו .
    סגור
  • 364.
    כמה רעל ושינאה לפזר עוכר ישראל (ל"ת)
    סתיו 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    24 3
    סגור
  • 363.
    יריב אופנהיימר
    מאיר 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    25 1
    אחד האנשים הכי לא פופאלרים במדינה, שמפלגתו לא עברה את אחוז החסימה, ממשיך לסכסך בין גוש הימין והשמאל, ומשתמש בחרמות, מי שלא תומך במלחמת אחים. סמרטוט.
    סגור
  • 362.
    ארצי...פחדן...חסר עמוד שידרה.. (ל"ת)
    חחחחחח 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    9 44
    סגור
  • הפוך גוטה, הפוך
    ביביסט 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביריונות של השמאל צריך להיות אמיץ מאוד מצד איש במעמדו.
    סגור
  • 361.
    תדמיינו עולם יפה
    תדמיינו עולם יפה 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    22 1
    כל הכבוד לשלמה ארצי, אוהבים אותו
    סגור
  • 360.
    אחד
    שמ 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    15 2
    מראשי מחרחרי הריב בעם מאשים את שלמה בכך שאינו מספק את רצונו לחירחור ריב.אחיניני פועלת באותה שיטה.מקווה ששלמה מספיק חזק לעמוד על נפשו כנגד שני המחרחרים.אם ייטפלו אליך שוב תאמר להם בבקשה שממשלה מחליפים בקלפי - לא ברחוב.ברחוב החליפו ממשלות במוסקבה ובברלין.
    סגור
  • 359.
    קנאה שנאה אנטישמיות
    יהודי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    23 2
    לא יאומן כמה אנשים יכולים לשקר לעצמם.. רומסים ברגל גסה כל עקרון דמוקרטי...פועלים באופן אנרכיסטי מוחלט שבמיעוט מתלהם כוחני מנסה למנוע ממשלה נבחרת באופן הכי"דמוקרטי" שיש! באלימות הפקרות ורמיסת החוק!ללא כל טענה אמיתית חוקית...רק צרחות ריקנות.. לקוראים לעצמם המחנה הדמוקרטי...לא בדיחה מקברית !!! לקוראים לעצמם המחנה
    סגור
  • 358.
    איך ההורים שלך בחרו את השם יריב אולי התכוונו לאויב (ל"ת)
    אזרח 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    29 3
    סגור
  • למיטב ידיעתי זה שם תנ״כי
    ביביסט 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לצערי לא זוכר איפה בדיוק. אולי מישהו יודע? תודה ושבת שלום.
    סגור
  • 357.
    התנשאות
    אילנה 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    28 2
    יריב אופנהיימר אתה כזה מטומטם יהיר ומתנשא. מי אתה בכלל שתשפוט את שלמה ארצי ותיכנס לנעליו?? אתה שונא ישראל,מסיט וזורע שנאה.לא צריכים פה אחד כמוך ואתה בטח לא אח של אף אחד פה. לך וחפש לך אחים בעזה ושכם הדמוקרטיות. שם אחד כמוך שיוצא על עמו סוקלים באבנים. תתבייש. אתה בושה לעם ישראל.
    סגור
  • וואו! גדול!! (ל"ת)
    ביביבט 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 356.
    שפן
    יעקב 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    15 2
    הכתב הוא מנובל, כתיבה שרק מפלגת וכמובן השפן יצא, אלו שתומכים במהפכה, צרכים להחרים כול אומן שמביע דעה נגד הדמוקרטיה שהיא "מהפכה צודקת"
    סגור
  • 355.
    מילים כדורבנות??
    סער 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    4 9
    מסכים עם כל מילה
    סגור
  • אם אתה מסכים עם כל מילה, למה מסיים בסימני שאלה?? (ל"ת)
    עעעע 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 354.
    . (ל"ת)
    סער 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 353.
    יריב ,כמו השם שלך ככה אתה אוהב לריב
    עומר 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    17 2
    התחלקתם על השכל ,להחרים כל מי שלא חושב כמותכם וגם מי שכן אבל לא הולך לשרוף את עצמו על איזה גשר ,ככה בדיוק נראית דיקטטורה,אנחנו כבר שם נקווה שנשכח ממך מהר יריב
    סגור
  • מה ההבדל בין אופנהיימר
    ביביסט 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ליריב לוין? שהתנ״ך כתוב ״השם יריב את עמו״. כלומר יעמוד לצד עם ישראל נגד אויביו. זה לוין. אופנהיימר נלחם נגד עמו (אם ירצה או לא). גם יהודי מומר, על פי ההלכה תמיד ישאר יהודי. כן מה לעשות. הוא עבר ברית מילה(כך לפחות אני מניח)
    סגור
  • 352.
    מתוסבך.
    ציוני 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    15 1
    אלוהים ישמור כמה רע אתה.. אתה חייב אישפוז בכפיה.דחוףףףףףף
    סגור
  • 351.
    קולו השפוי של ארצי
    שיר 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    21 1
    שלה ארצי מביא אמת גדולה יותר רחבה יותר ,כשכל צד נלחם על הצדק הוא רואה את האמת אננו עם אחד יש מספיק אויבים מבחוץ וכל אחד שישלוט בעצמו ויווסת את עצמו אחרת תטביעו את המדינה כולה.השוטרים במקום להגן נגד מחבלים טרודים בגלכם בהפגנות,אתם מדדרים אתהשיח עברתם קו אדם מזמן
    סגור
  • 350.
    שלמה ארצי
    אנגל 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    12 1
    הכותב אדם לא מחובר לא שורשים חבר לדיקטטורים אז שלמה רוצה אחדות מה קרה לא הולך בדרך שלך יאפס מאופס מקווה שהפעם תשלמו ביוקר על זה שאנשים לא מתפרנסים שאנשים תקועים עם חלאות שמעניין אותם רק הדיקטטור לפיד וחבורת הזבל. שלמה אתה אהוב
    סגור
  • 349.
    שנאה
    אסתר 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    10 0
    ככה מרבים שנאה בעם
    סגור
  • 348.
    שלמה ארצי
    1234 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מי שינהנלך את אורח החיים יה זיין מח
    סגור
  • 347.
    זבל
    יונה 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    9 1
    יריב אופנהיים מותר לאנשים לא לחשוב כמוך. אם יש סכנה לדמוקרטיה אלה אנשים כמוך שמתכחשים למורשת שלהם, שמתעבים אנשים שלא חושבים כמוהם. מאוד אופנתי לשנוא את המדינה שלנו ולהתחבק עם האויבים שקוראים להשמידנו.. המקום שלך הוא בפח האשפה.. שלמה ארצי לא התבטא בצורה שנויה במחלוקת וגם אם היה עושה זאת זה היה בסדר בשם הדמוקרטיה. אתה בטח לא מגן הדמוקרטיה אבל אתה כן מגן הטרור והשנאה.. תהגר לשבדיה יש שם את האחים האמיתיים שלך עם שנאה בלב וחיג'אב על הראש
    סגור
  • לא בפח האשפה.
    ביביסט 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בברלין.
    סגור
  • 346.
    הפסדתם חמוד .. סע למדינה שחושבת כמוך
    אלי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    15 1
    פסדתם
    סגור
  • 345.
    או ואבוי
    שורי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    10 1
    במילים אחרות כל מי שלא מסכים איתי הוא לא אח שלי. בתור לתאי הגזים עמדו כולם עירומים ומושפלים אחד ליד השני, אדמור ליד כופר, ימני ליד שמאלני וכו׳. אבל יש כאלה שמתעקשים לא להבין וללמוד
    סגור
  • מלחמת אזרחים
    חגי לביא 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 7
    כל מה שיריב אופנהיימר כותב , יפה ונכון , אבל צריך גם לזכור שמלחמת אזרחים אינה אופציה !
    סגור
  • לא נכון ולא נעליים.
    שמאל ציוני 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    11 0
    רוב העם רוצה את הרפורמה, זה לא קשור לימין ושמאל, יש חוסר צדק בבתי המשפט, השופטים ממנים את עצמם איזה הזוי
    סגור
  • נעליו סרוחות… (ל"ת)
    ביביסט 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 344.
    אם מפסידים בבחירות העולם לא נחשב
    יאיר 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    יאיר אופנהיימר ואיתמר בן גביר הם מחריבי העם
    סגור
  • 343.
    'לום עכשיו?
    איתי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    10 0
    אופנהיימר! אתה חולה משינאה. אין פה שום דבר חוץ מתיקון מתבקש שגם אתה תודה עליו וגם הצד שלך הציע אותו ודרש אותו. "מחנה השלום" לא מוכן לעשות שלום עם אחיו??
    סגור
  • 342.
    כשתהיה זקוק לנו, נהיה אחים שלך
    משה זוכמיר 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    11 1
    אני נגד חלק מהרפורמה ובעד חלק ממנה. אני חושבשהפגנות השמאל מופרעות לחלוטין, מזיקות לחלוטין אבל דבר אחד הן הבהירו לכל הציבור בארץ. המדינה לא מעניינת את השמאל. הציבור לא מעניין את השמאל. רק שימור הכח מעניין את השמאל. בבחירות הבאות הימין יתחזק רק בגלל ההפגנות המופרעות האלה, האיומים על אי התייצבות למילואים גם במלחמה, הוצאת הכסף מהמדינה וכן הלאה. מותר לכם הכל, אבל אל תגידו שזה בשביל המדינה. זה בשביל לאיים עלינו.
    סגור
  • 341.
    כל הכבוד לשלמה ארצי השפוי
    יהודי אמיתי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    24 1
    כתב נקניק שמאלנציק חמוץ תפסיקו לחיות בכספי אנטישמים
    סגור
  • 340.
    לא אח שלי
    אשר 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    11 0
    ואתה מזמן לא אח של אף אחד כאן , וודאי לא שלי. השנאה היוקדת שלך לממשלה ולנתניהו העבירה אותך מזמן על דעתך, אין לך את שאר הרוח שיש לשלמה ארצי, שאגב ממש לא צריך לדאוג, עם ישראל הישר, הלאומי והיהודי ימשיך למלא את הופעותיו עד אפס מקום
    סגור
  • 339.
    מנובלים, כל מי שיוצא מהשורה חוטף...
    רון 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    10 0
    זמנכם עבר אתם כבר לא רלוונטים ולא חשוב כמה תהיה אלימה הסדום ועמורה של האנרכיסטים בכבישי ישראל.
    סגור
  • 338.
    ארצי פשוט שלא מבין ... דמוקרטיה (ל"ת)
    מיכאל 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 10
    סגור
  • 337.
    מבחינתי, ששלמה ארצי ילך לחמם את אייל גולן. (ל"ת)
    שמאלנית גאה 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 13
    סגור
  • שאת תלכי לחמם הופעה של אייל גולן (ל"ת)
    רוני 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • גם זה יבוא. סבלנות
    ביביסט 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יפוצצו באטום במנורה. הרבה יותר מקומות מקיסריה.חוץ מזה הייתי פעם אחת ויחידה ואחרונה בקיסריה. לקח לנו שעות לצאת מהחניה לכביש הפתוח. קיסריה, ביג דיל. מענין כל אלו שמתלהבים מקיסריה כמה הם אוהבים היסטוריה וארכיאולוגיה.
    סגור
  • 336.
    הולא שינה את פניו הוא אוהב את המדינה
    אמיל 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    16 0
    הוא רק אוהב את המדינה
    סגור
  • 335.
    אידיוט
    שלומי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    10 0
    יריב אתה אפס מאופס אתה יכול לקפוץ מהגג אידיוט
    סגור
  • 334.
    קול העם.
    תום 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    11 0
    כמה שנאה יש באיש הזה שדעותיו לא יברו את אחוז החסימה ,הוא בטוח שהוא דובר העם. איך העז זמר לא לצאת נגד הרפורמה וקורא שומו שמיים לאחדות בין האחים. הגיע הזמן להעיר את האיש הזה מחלום הבלהית בו הוא שרוי.
    סגור
  • 333.
    מסקנה
    Dan 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    8 0
    ואם מאן-דהו לא מרגיש 'אחים' מתבקש להסתלק לנכר מחיינו היהודיים.
    סגור
  • 332.
    אופנהיימר שונא את "השלום בתוכנו"
    שמעון שבתאי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    14 0
    אוהב שינאת חינם. אחרת כיצד אפשר לגנות אומן בסדר גודל של שלמה ארצי האוהב את עמו. השמאל הישראלי הופך יותר ויותר להיות הזוי מדי יום ביומו.
    סגור
  • 331.
    אמר האנרכיסט
    יוס 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    10 0
    אופנהיימר האנרכיסט מקומך בכלא על נסיון הפחדת הציבור, בגידה והסתה למרי אזרחי.
    סגור
  • 330.
    כתבה מלאת שנאה! באהבת חינם ננצח! (ל"ת)
    מיכל הקטנה 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    13 2
    סגור
  • 329.
    כמה גזענות כמה שקרנוטף מהמחאה הז
    דמתי דניאל 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    6 1
    כל הסיפור זה לשמר את בג"צ הלבן הגזען השמאלן כחונטה שמפלה ספרדים, ימניים, דתיים, ומשמרת אותה כחונטה ומועדון סגור.
    סגור
  • 328.
    אופנהיימר איראן זה לא כאן
    אנוכי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    13 0
    כל הכבוד לזמר הלאומי שלנו שלמה ארצי. בוז לאופנהיימר עוכר ישראל. הדמוקרטיה ניצחה לא תוכל להשיט כאן דיקטטורה. העם בחר. נקודה!!
    סגור
  • 327.
    שלמה ארצי
    ארני 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    7 2
    שלום. שמאלנים נמאסתם. העם בחר בימין. שבת שלום הפגנות הזויות . תקיפת שוטרים .
    סגור
  • 326.
    כל הכבוד לשלמה ארצי
    אנוכי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    16 2
    קראתי והקאתי על האופן בו מתבטא אופנהיימר רק כי דעתו של שלמה ארצי נוגדת את תפיסתו האלימה והאנרכיסטית. איראן זה לא כאן אופנהיימר הקטן.
    סגור
  • 325.
    שלמה אדם שרוצה טוב לא פוליטיקאי מסואב כמוך מר הופנמייר. (ל"ת)
    עירקי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • 324.
    ליברליות וחופש ביטוי רק למי שאומר את הדברים ה"נכונים"- (ל"ת)
    נעמה 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 323.
    תיקונים במערכת בית משפט
    יפית 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    5 0
    שלמה ארצי ציוני עם נשמה רואה את האמת כולם מבינים שלא קץ הדמוקרטיה ולא כפייה הבעיה היחידה שהפסדתם בבחירות הבעיה היחידה שאתם לא מרגישים יהודים הבעיה היחידה היא השנאת חינם שלכם והגזענות ליהדות אנחנו עם נבחר ויש ביננו אנטישמים שמנסים להרוס את היהדות.ולסכסך ביננו וחבל לפני ביבי כולם רצו להעביר את הרפורמה הזו וכולם יודעים שזה נכון וצודק דיי לצביעות שלכם דיי
    סגור
  • 322.
    ערבי הוא לא אח שלי
    נאצר 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    האויב הערבי האח הנבחר שלך הוא לא אח שלי ולכן אתה בוחר להיות איתו
    סגור
  • 321.
    דמוקרטיה
    יעקב 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כתבה טיפשית וכתב טיפש גדול חופש הביטוי זה דמוקרטיה
    סגור
  • 320.
    יריב ה 0מתגרה בסמל הלאומי שלנו.
    אתה הוא החצוף נבלה 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ארצי היה ויהיה הזמר והאישיות הטובה בישראל,להבדיל ממך טינופת,צורת חזירים. האנרכיסטים מנסים בכוח להכריח אישים בציבור לתמוך בהם.מוגי לב,חלאות המין האנושי וטינופות
    סגור
  • 319.
    אופנהיימר הזבל
    יעקב 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אדון אופנהיימר אתה חושב שאתה חכמולוג גדול?אתה אפס מאופס שחושב את עצמו לנאור אך בבחירות לא עברת את אחוז החסימה .חוץ מההורים שלך וכמה בודדים הזויים כמוך מי בוחר בך? מה אתה מנסה לפלג את עם ישראל חתיכת זבל.שב בשקט בכלוב שלך ותשתדל לנבוח פחות אתה מפריע לעם ישראל
    סגור
  • 318.
    שלמה ארצי מאחד!! כל הכבוד (ל"ת)
    נורית 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    20 2
    סגור
  • 317.
    פשוט הושה לגועל והשנאה שעולים בכתבה. צריך הרבה ש,ארצי
    נורית 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    11 0
    כתבה מלאה שנאה. עצוב מאוד. אני בעד הדברות. רק זה יציל את המדינה. לצערכם יש במדינה עוד אזרחים. ולא נם לא אייבי הדמוקרטיה.
    סגור
  • 316.
    לך תבין את האנומליה הנקראת שמאל קיצון
    אורח 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    10 0
    אתם טרוריסטים לא פחות !!! אשכרה לכסח מישהו שלא אמר שלא חושב כמוך רק ביקש למתן את התיעוב והשנאה , ואתה קורא להחרים אותו , לא פחות !!!!!! כמו שעשיתם לנעמי שמר המדהימה, לכו טפלו בעצמכם , במרירות ששוכנת בכם, בריק שבולע אתכם לתוך שנאה עצמית , הרסתם את המדינה , שמונים שנה אחרי שרצו להשמיד אתכם מעל פני האדמה , במקום להיות בהכנעה ובעדינות , בכבוד לאחר , הנה אתם ברגל גסה ובוטה הורסים את כל מה שבנינו ביחד !!! לכו טפלו בעצמכם ,רפאו את עצמכם !
    סגור
  • 315.
    תגובה
    אביב 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    עוכר ישראל יריב
    סגור
  • 314.
    גבר
    ירון 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    6 0
    שלמה הוא קונצנזוס בעם, למעט כמה עקומים כמוך אופנהיימר.הזמר הגדול בתולדות ישראל כמעט החליף מקצוע בגלל שהתקשורת בשנות ה 70 מידרה אותו.והוא לא שוכח!!! אז נכון לו להיות פוליטיקלי קורקט, אבל לידיעה: יש מאחוריו מינימום 64 מנדטים...
    סגור
  • אטימות ורוע
    גלית 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    6 0
    יריב,אחינועם ושכמותם לא פוסחים על אף אחד או אחת בשליחת חיצי הרעל הרוע והשטנה מהמכונה המשומנת של השמאל. חיצים אלו יחזרו אליכם בנקודת זמן אחרת. תרגיעו ותשחררו את כל הגועל הזה מאיתנו.
    סגור
  • 313.
    כל הכבוד שלמה
    נעמי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    8 2
    ממך ילמדו כולםםם... אתה אמיץ. וכן...אחים אנחנו ערך חשוב מאוד בחיים של כולם
    סגור
  • 312.
    כמה חוסר מודעות יריב'לה חמוד
    יאללה יאללה 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    6 1
    כי אתה, הנאור, האינטלקטואל, אביר "זכויות ה(א)דם" בכלל לא כופה כלום על אף אחד כאן. צדיק יסוד עולם ממש. וכמאמר האהובים עליכם - טול קורה מבין עיניך. בבניין ציון מנוחם, שבת שלום
    סגור
  • 311.
    "יין" עליך
    גדי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חרחרן
    סגור
  • 310.
    מחאה
    מאיר 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עוכרי דעת קהל ותורת ישראל ! בושו לכם הזמר האהוד מנסה לאחד ואתם בשלכם מתחבאים מאחורי ההגנה על השופטים המושחתים ברשיון! זכותה של הרוב בדמוקרטיה כמו בכל דמוקרטיה לבחור שופטים נקודה ! ואתם השמאלנים זורעים חול בעיני הקהל שרוצה להיות באמצע ורוצה להיות אחים שמגנים על המדינה הזו מהטרור הנתעב שרוצח יהודים רק בגלל שהם יהודים ! לא יעזור לכם שלמה לא טמבל הוא יודע טוב ממכם שהמדינה קמה על חרב ותמשיך להתקיים על חרב כנגד מרצחים
    סגור
  • 309.
    לא רואה שהדמוקרטיה בסכנה,אולי שלטון השמאל בסכנה (ל"ת)
    חווה 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 308.
    שונאי עמם
    רוני 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שמאל זאת מחלת נפש של שונאי עמם ומשתפים של האוייב
    סגור
  • 307.
    סטאליניסטים
    לא ל 11 12 13 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שלמה ארצי לא עמד תחת המכסחת דשא שמספרת את כולם באותו הגובה כדי שכולם ידברו אותי דבר....
    סגור
  • 306.
    סטאליניסטים
    לא ל 11 12 13 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שלמה ארצי לא עמד תחת המכסחת דשא שמספרת את כולם באותו הגובה כדי שכולם ידברו אותי דבר....
    סגור
  • 305.
    אחים
    סס 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ביבי אח שלי, לוין אח שלי,רוטמן אח שלי,בן גביר אחי .כל עם ישראל אחים אחווה ואחדות.
    סגור
  • 304.
    שלמה ארצי
    שי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    6 2
    שלמה ארצי . אם לא תגיע לגשרים לכיכרות להפגנות למחאה למחמאה ולחמאה וכו וכו ... לא יגיע להופעה שלך . נו נשמע לכם הגיוני ??? להגיד כך לזמר ענק שגדלנו על השירים הנפלאים שלו ? מזה ?? מה קורה לנו אופנהיימר??
    סגור
  • 303.
    אחים
    סס 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ביבי אח שלי, לוין אח שלי,רוטמן אח שלי,בן גביר אחי .כל עם ישראל אחים אחווה ואחדות.
    סגור
  • 302.
    זמרי כל העולם התאחדו?!
    ידין 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אני לא מבין מאיפה הקונספציה שכל האמנים, באשר הם, צריכים להצטרף לאמירה השיקרית שהרפורמה המשפטית פירושה דיקטטורה. מה, לא יכול להיות שיש להם דעה עצמאית?!
    סגור
  • 301.
    אופנהיימר שוב קיצוני
    periferya 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אשריי שלמה ארצי החכם והמחבר, הדעות הקיצוניות של אופנהיימר שוב מחדד ומגדיל את הקוטביות בחברה הישראלית
    סגור
  • 300.
    יריב אופנהיימר מחרחר ריב כהרגלו (ל"ת)
    קפוץ לנו 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 299.
    שלמה מלשון שלום. בחר ללכת לפי שמו. אמיץ מאוד (ל"ת)
    שלמה- מביא שלום 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • כל הכבוד לשלמה ארצי
    אנוכי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אופנהיימר, נמוך מים המלח. צה ולמד דמוקרטיה מה היא. העם בחר תלמד לכבד במקום להמציא סיפורי אימה שקיימים רק בהזיותיך.
    סגור
  • 298.
    תגובה לגודי
    צורי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יתחרפנתם לגמרי רק מפני שאין שליטה בכנסת לשמאל וממשלה שקמה ימין על מלא פשוט הוציאה אותכם משיווי משקל נכנסתם לורטיגו איום ונורא הרי גם מהשמאל שמענו במשך כמה שנים שצריכה להיות רפורמה במערכת בתי המשפט בארץ כתוצאה מהעריץ אהרון ברק שלקח את השליטה במדינה לידיו והכנסת מנוטרלת דבר שלא ייתכן במדינה דמוקרטית ואת זה באים לתקן כדי שנהיה באמת דמוקרטיה ומדינה יהודית אין לנו ארץ אחרת . תתעשתו תבקשו מהמנהיגים ההזויים שלכם להיכנס למשא ומתן על פשרה ברפורמה ובא לציון גואל . לאורך כל שנות קיומה של מדינת ישראל לחמנו בכל המלחמות על קיומינו כתף אל כתף ימין שמאל מרכז אחים לנשק אל תתנו לקומץ אנרכיסטים לשרוף את הכל ולאבד את המדינה אני תוהה לאן נעלם השמאל הערכי הציוני
    סגור
  • 297.
    מזועזע
    קוקו 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לכותב הכתבה אתה מביש את כל אלו שנלחמים נגד ההפיכה המשטרית אחים היו ויהיו אחים לא משנה כמה זכויות ירמסו אחד לשני אחים זה לנצח ואת זה לא אתה והטיפשות שלך תוכלו לשנות
    סגור
  • 296.
    אתה שמאלן (ל"ת)
    ניס 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 295.
    אופנהיימר מחבק רוצחי יהודים
    שמשון ויובב 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מי שתומך כל השנים ברוצחים יהודים, מחבק אותם ומלמד עליהם סנגוריה, (לוחמי חופש, בלשון השמאלן המצוי...) לא יכול להטיף מוסר לשלמה ארצי, שמבקש להביע אחדות בעם. יריב אופנהיימר בהתנהגותך אתה מעודד טרור רצחני נגד יהודים. לכן ברור שאלה לא האחים שלך. מי שאוסף כסף עבור מחבלים ורוצחי יהודים הוא נבל מהזן הגרוע ביותר. ואין לך מושג מהי דמוקרטיה. אתה לא יהודי. וגם אין לך שכל להתבייש
    סגור
  • 294.
    קיצוניות
    חיש גז 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יש המון קיצוניות ולכלוך בדברי יריב, כשמו הוא לא רק מנהל ריב בהווה אלא גם יריב בעתיד!
    סגור
  • 293.
    מבחינתי שלמה ארצי מלך ישראל האיש היחיד שלא נוגע בפוליטי
    רותי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    24 4
    איש ישר דרך איש שלום וכל השאר אפסים שלמה אתה מלך
    סגור
  • 292.
    שלמה ארצי
    נפתלי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    10 1
    לא להאמין גם שלמה ארצי לא טוב בשבילכם.תחרימו אותו.אז גם אנחנו נחרים אותכם.
    סגור
  • 291.
    אחים
    ציונית 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    12 0
    יצא המרצע מהשק, מי שלא מסכים אתכם ומביע דעה אחרת של פייסנות ודאגה בהתנהלותם מיד מקבל קיתונות של ביקורת ועלבון שלכם. תבינו, העם כל הכבוד אחדות והרפורמה אינה ביטול הדמוקרטיה. תנשמו.
    סגור
  • לא צודקת
    ישראל 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מסכימים שיש ממשלת דתיים וימין אבל בשביל מי שלא בחר בה הדבר היחיד שמגן עלינו ממדינה דתית זה בג"ץ , אף אחד לא יצא להפגין כשהוקמה הממשלה , מפגינים על הפגיעה ברשות השופטת ,לא הייתי מצטרף להפגנות אם לא היו נוגעים ברשות השופטת ,לא חשוב ימין או שמאל אסור שלפוליטיקאים יהיה רוב בבחירת שופטים ,מחר בת משפחה שלך תגיד שהיא לסבית מי יגן עליה ? שמחה רוטמן שורף את הבית השלישי בטרוף שלו , ברגע שעושים מחטף לשינוי מערכת המשפט ,מאשימים את שופטי בג"ץ שהם הסיבה למעשי הטרור ומסיתים כלפיהם איך נרגיש אחים ?? נבחרה ממשלת ימין אז שתעבוד לטפל בביטחון ,בכלכלה , בדיור, בתחבורה. לעשות מחטף ולפגוע ברשות השופטת זה לא אומר דעה אחרת זה אומר מחטף !
    סגור
  • 290.
    שלמה ארצי מלך אמיתי (ל"ת)
    שלום חנוך 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    19 1
    סגור
  • 289.
    השמאל סמרטוט רצפה
    רוני 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    16 2
    כאלה הם השמאל יראו רק את חצי הכוס הריקה
    סגור
  • אהבת חינם
    שמוליק 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך להגיע לאיזון ברור לכולם שיש בעייה עם הקיים, בסופו של דבר צריך להיות משאל עם, צריך להפסיק עם שנאת חינם משני הקטבים
    סגור
  • 288.
    הפוך גוטה, הפוך
    רבקה 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    15 0
    הדמוקרטיה חוסלה ע"י השמאל ומוקדי הכח שלה: הפרקליטות, בג"ץ, התקשורת ובתי המשפט. עכשיו צריך להחזיר את הדמוקרטיה כפי שהיתה עד ההפיכה האגרסיבית של אהרון ברק. ומזה השמאל כ"כ פוחד. מאיבוד כוחו. כח של מיעוט שכופה את דרכו על הרוב בעזרת הגופים לעיל. אז יריב אופנהיימר החא נכבד, תקשיב: זה או שמאל או דמוקרטיה צריך לבחור! השמאל הנושא המשך לסטלין ולבולשביקים האכזריים.
    סגור
  • 287.
    פחחח מחנה הדמוקרטיה ישבו בבתי קפה עם תו בושה
    גלאי זיופים 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    6 0
    כל מה שאני רואה זה המון שטוף מוח על ידי כנופיות נוכלים שונות בין אם אלה שטופי המוח של זיבי או שטופי המוח של נוכלי השינוי. כל החארות שהם לא אחים שלי, ישבו בקורונה בבתי קפה עם תו בושה עכשיו הם מתבכיינים שאליטה של של חרטטנים הנקראים שופטים הולכת לאבד מכוחה.
    סגור
  • 286.
    אופנהיימר לא היה ״אח״.פגע בחיילנו ובנו. טרור סטליניסטי (ל"ת)
    יהודי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 285.
    מעניין כל התגובות בעד שלמה ארצי ונגד הכתב
    איציק 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    12 1
    הפסדתם, וגם ברשת אתם מקבלים בוז, תפנימו יהיה רפורמה מצויינת ודמוקרטית, אתם פשוט לא יודעים להפסיד בכבוד, אפסים
    סגור
  • 284.
    מילחמת אחים זה לטובת הימין
    מאיר 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 2
    העניים בישראל הם הצד הימני של המפה לפי אורך חיים רגיל הם לעולם לא יגיעו לבית מפואר באזור הברכז אבל . מילחמת אזרחים תשרת את המיגזר הזה טוב מאוד גם סיבה טובה להיפטר מהשמאלן האשכנזי שהיתעלל בו ובמישפחתו לאורך השנים וגם היזדמנות לגור באקירוב
    סגור
  • 283.
    כולנו d9 דמוקרטים, כל הכבוד שלמה ארצי
    איציק 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    11 1
    אתה חוצפן להחליט שאתה דעותייך הם הדמוקרטיה, דמוקרטיה עושים בקלפי. אתה זה שהורס לנו את המדינה
    סגור
  • 282.
    סיפור חייך
    ש 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כן סיפור חייך
    סגור
  • 281.
    שלמה ארצי. " האמת"
    המכבי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יריב אופנהיימר .אתה פושע ומטיף לקרע בעם. אתה מונע משינאה. שחרר אותנו מסיסמאות השינאה שלך
    סגור
  • 280.
    לא עברו את אחוז החסימה
    רמי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כנראה שהפלסטינים הם האחים שלך. לך אל הדמוקרטיה שלהם ושחרר אותנו מנוכחותך.
    סגור
  • 279.
    חתיכת אפס
    רונן 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אתה לא אח ולא רוצה להיות אח שלך.
    סגור
  • 278.
    למה למה לגרור את שלמה למלחמה הזאת
    יהורם 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    10 1
    אם יש משהו מרגיע שקט ומנחם זה שלמה לדחוף אותו לקלחת הפוליטית בכח. לבחור לו צד "אם....." זה להמשיך את ההרס שנופל עלינו מצד אחד הרעב לכותרות מעביר אנשים על דעתם
    סגור
  • 277.
    אם אתה לא איתם אתה מחוסל
    מיכאל 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אתה חייב לחשוב כמוהם לדבר כמוהם ולהתנהג כמוהם אחרת אתה מוקצה. חשבתם אולי שלא ממש קשה לו עם ההפיכה המשטרית? אני יודע שאצל השמאל הנאור והדמוקרטי אסור לחשוב אחרת, אבל אולי. דמוקרטי הם קוראים לעצמם הבריונים מהשמאל ורצים להחרים עוד זמר, עוד אומן, רק כי הוא לא מתיישר לפיהם
    סגור
  • 276.
    יריב אופנהיימר/ שלמה ארצי
    נועה 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה אתה רוצה משלמה ארצי, שלמה הוא אומן , טומנות לא הולכת עם הבהמתיות שאתה מייצג מזה הפנקסנות הזאת.
    סגור
  • 275.
    ארצי
    התימני 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הנה עכשיו כופים על ארצי להתנגד לרפורמה אחרת לא יגיעו לקסריה,זאפה ולזה קוראים דמוקרטיה חחחח שמאל בזוי
    סגור
  • 274.
    פרווילגים
    מם 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    יריב.לוזר ללא מנדט מהציבור.ושלא מקבל את הכרעת הבוחר.האנרכיה לא תעזור לכם.החסידות המונארכית של אהרון ברק תתרסק.במדינה נאורה הוא היה מאחורי סורג ובריח בעוון בגידה בדמוקרטיה.יצר כאן משטר ק.ג.ב וסקירוטטה של צאו סקו.גברת ניניז החלולה ויריב אופנימר השמאלן.זה נגמר.הציבור לא ירשה יותר.
    סגור
  • 273.
    שלמה ארצי דואג לפרנסתו בלבד ! (ל"ת)
    דן 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • חבל ועצובנ ששלמה לא נשאר המלך
    היהודיה 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שמואל יקר . עוד לא אבדה תקוותנו . אנחנו מאמינים בני מאמינים . הכל לטובה
    סגור
  • 272.
    אופנהיימר הנתעב
    רונית 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    9 0
    תה, שממומן על פעילותך החתרנית הנאלחת נגד מדינת ישראל, אתה ממש לא אח שלי ושל רוב הציבור היהודי הארץ שאמר את דברו בהליך דמוקרטי ב-1 לנובמבר 2022!!! אתה וכל נהני קרן ווקסנר - דברים שקר! אתם נפולת של נמושות שמלכלכות על ישראל בעבור חופנים רבים של דולרים, אירו ואחרים! סרטן ממאיר בהווייה הישראלית שאין לה אח ורע! עוף לנו מהעיניים וצא לנו מהחיים יחד עם חיסול "הכל שפיט" המטורף שנתן לך ולשכמותך זכות עמידה פיקטיבית משרתת את כל שונאי המדינה היהודית הציונית הדמוקרטית! יצור מכוער, דוחה ונקלה אתה - חיצונית הפנימית כאחת - הזיבורית שבזיבורית!!!!!
    סגור
  • 271.
    שלמה ארצי צודק. כל הכבוד. (ל"ת)
    צדוק 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • 270.
    גם על המאמר הזה קיבלת תשלום ביורו? (ל"ת)
    גוגלהיימר המשטנקר 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 269.
    אין על שלמה ארצי
    צפוני 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    7 1
    זה באמת רוב העם, לא האספסוף הקטן והרועש.
    סגור
  • 268.
    שלמה הזמר של המדינה רודף שלום.זה מקובל
    גיא 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מה אתה רוצה רואה שהוא יגיד מה שאתה רוצה הוא בדעה של אהבה ולא שנאה בין אחים
    סגור
  • 267.
    אתה יודע מה אתה צודק, אתה לא אח שלנו!
    יעל 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אתה לא אח נכון מאוד כי אתה לא יהודי אתה סתם ערב רב ודברייך מעידים עלייך.. אתה לא מרגיש אח של יהודים גם אם הם חושבים אחרת ממך יאללה קישטה אדיוט אתה לא שייך לארץ הזאת היא שייכת ליהודים בלבד לך לחו"ל..
    סגור
  • 266.
    צריך לירות בראש של המחאה ולא ברגל (ל"ת)
    טוקבקיסט 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 265.
    כתב מטומטם שמולני מי אתה בכלל מעביר ביקורת על שלמה
    גובי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    6 0
    שלמה ארצי מלך כל העם אוהב אותו ואתה כתב שמולני קטן וחלול מנסה ליגרום לעם לשנוא את שלמה ארצי לך תעשה מראיי במוח דחוף בכל מיקרה לך לחיות בפלסטין עם האחים שלך דביל דפוק העם אוהב ותמיד עם שלמה אתה חולה נפש הרעל שהזריקו לך בשמואל גרם לך לנזק מוכי קשה
    סגור
  • 264.
    קשקשן אופנהיימר
    א 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    5 0
    קשקשן
    סגור
  • 263.
    יריב מחרחר מלחמות תודה לך שלמה ארצי
    הרצל 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    7 0
    יריב תמשיך בדרכך המפלגת מלאתהשנאה והרוע אנחנו נעשה הכל לאחדות במשפחה.
    סגור
  • 262.
    כל הכבוד לשלמה ארצי
    אש 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    11 0
    קודם אנחנו אחים ותמיד אנחנו טסים יש חילוקי דיעות והם פתירים..אח שמתנהג בגסות רוח מנתץ שובר ומרסק את הבית צריך להעמידו במקום.
    סגור
  • 261.
    גם אני המרתי על הסוס החזק והפסדתי
    חאג' אמין אל חוסייני 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכאורה. אבל לא באמת, כי נהנתי מאוד וזכיתי בשפע כסף, כבוד, כח. רק העם שלי הפסיד. שיאשימו את עצמם, החוזרים הפחדים שלא התייצבו מולי בעוז. איפה הם היו לו עמדו על דרך הפשרה המדינית...
    סגור
  • 260.
    הכתבה הזאת היא אנטי דמוקרטית
    יהושע 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    7 0
    הרי דמוקרטיה מתי שיש צדק שווה לכל אזרח. מתי שיש נציגות של העם בממשלה, כנסת ומערכת המשפט. בדיוק את זה רוצים לעשות.
    סגור
  • 259.
    גישת השמאל
    ראובן 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ושוב דוגמא של כתב שמאל שמאשר את גישת השמאל : אם לא כמוני אז להכפיש
    סגור
  • 258.
    הוא כתב שיר מקצועי בהחלט שישמעו אותו עוד הרבה זמן.
    גיא 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לצערנו יש בלאגן במדינה אבל עברנו דברים קשים יותר ומה שירצה האל יקרה.
    סגור
  • 257.
    מחבקי מחבלים ותאוות רצח אחים בליבם (ל"ת)
    טקסט מתלהם ואלים!! 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 256.
    כל אחד ודעותיו
    האהבה הישנה ... 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה??? חייבים לחשוב כמוך האאא אם לא חרם. אומנות מעל כל דעה כזו או אחרת.
    סגור
  • 255.
    להביע עמדה רק אם היא כמו של אופנהיימר?
    אבי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ואם היא אחרת אז זה לא דמוקרטיה?
    סגור
  • 254.
    איפה היית בעת הדיקטטורה הרפואית?
    א 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איך שתקת אז? אחים לא כופים כאילו....אך רק כשני לך? לא יאומן
    סגור
  • 253.
    םסיכיאטר
    יניב 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    השמאלנים האנרכיסטים מחריבי המדינה והדמוקרטיה לוקים בתסמונת הילד ששתה רעל והוא מכה את הרופא שמטפל בו להציל את חייו.
    סגור
  • 252.
    כמה ימשיך לריב היריב הזה??
    רודף שלום 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    עצוב לראות שכל מי שלא חושב כמוהו הוא לא אח והוא שנוא נפשו!! כמה צביעות יכולה להכנס באדם אחד!! לא כולם שונאים כמוך, לא כולם פרנואידים כמוך, לא כולם משתמשים במונח דמוקרטיה רק שזה משרת את האינטרסים שלהם. לא כולם מוכנים למשיך וללכת ראש בקיר גם אחרי מעשי חורבן שהביאו על עם. די לכפות את דעתך שהיא כרגע המיעוט, על רוב העם. די לביריונות המילולית שלכם
    סגור
  • 251.
    יהודים לא אחים
    מנחם 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם יהודים לא אחים!! אז אימאן עודה וטיזי אחים שלך
    סגור
  • 250.
    מתי נתתם חסינות
    דנה 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אופנהיימר המסכן מתי נתתם חסינות למי שלא חשב כמוכם?בבית המשפט, באקדמיה, בתקשורת. אז אל תלכו לקיסריה, אנחנו דווקא כן. אמנם אתה מקבל לא מעט שלמונים, אבל לילדים שלך כבר לא תהיה ארץ
    סגור
  • 249.
    בואנה אתה חצוף
    כרמי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מי אתה ? מי אתה שתחליט בשבילו מה ראוי לעשות חוצפן אחד
    סגור
  • 248.
    חכמי חלם
    אפרי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אל תדאג לשלמה יש לו מלא מעריצים מכל הפינות בארץ הוא ימשיך למלא כל אולם אמפי,או אצטדיון, אם לא תבואו הוא לא ימות מזה יא נבלות מי שלא חושב או מתוכנת כמוכם אתם מחרימים אותו זה בדיוק הפנים שלכם
    סגור
  • 247.
    גזען
    משה 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יריב, אתה גזען כי אתה לא מוכן לראות את המזרחיים בשלטון או בבג"ץ, והכי חמור, אתה לא מקבל את דעת הרוב בכלל שהוא מזרחי.
    סגור
  • 246.
    שלמה ארצי
    פינקי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שלמה ארצי=sold out..לא נרגיש בחסרונך...
    סגור
  • 245.
    אנחנו בימין לא רוצים אתכם. כנסו וקראו
    יעקב משה 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לאנרכיסטים שמוכנים להרוס את המדינה אין להושיט יד לשלום, אלא אגרוף לפנים. למפגינים האחרים נאמר שהעם בחר בנו ברוב מוצק. אם אתם רוצים נהיה מוכנים להפגש ולשמוע אתכם, אך אנחנו נחליט כי אנחנו כעת בשלטון. כשאתם הייתם שנה וחצי בשלטון לא שמתם עלינו. השותף שלכם ליברמן קרא לזרוק את חלקנו לפח האשפה, עצרתם כל בנייה וכבישים ביו"ש. וכעת אתם מנסים לעשות הפיכה שלטונית בכח ובברוטאליות. לגבי חיסול הדמוקרטיה, מי אתם שתגידו לנו שהגיע סופה של הדמוקרטיה. אנחנו בעד הדמוקרטיה לא פחות ממכם וכנראה יותר. מי החרים הופעות באריאל? כן, כמעט כל האמנים שהזכרת . כעת אתה קורא להחרים את שלמה ארצי כי הוא קרא לאחדות. אתם הכי אנטי דמוקרטיים שיש.
    סגור
  • 244.
    השמאל יורד מהפסים
    שלום ל. 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    7 0
    השמאל הישראלי מאוהב בדיקטטורים וברוצחים. סטאלין ערפאת ועכשיו הדיקטטור החדש אהרן ברק. הם לא מוכנים לשמוע שום דבר אחר. וקוראים לעצמם ליברלים.
    סגור
  • 243.
    מדוייק!!!!!!!!!!
    דני 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    רוצה לצאת בסדר עם כולם,וחלילה לא להרגיז את הקהל שלו.התוצאה שהאמירות שלו בשירים נבובות,כאשר ברגע הכי קריטי היא נאלם דום.
    סגור
  • 242.
    על איזה אחים מדובר??
    הפשטן 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יאללה חתיכת דביל.. לך לכל כפר ערבי ממוצע אפילו פה בישראל ותבדוק כמה מהם מעוניינים באמת להשאיר אותך חי.. איפה שאתה שמאלני מלקק לערבים.. פשוט בורות מטורפת של השמאל שלא מבין שיש כבר דור רביעי שגדל על שנאה ורצח יהודים חפים מפשע ללא כל שייכות לדעה פוליטית דתית וכדומה..
    סגור
  • 241.
    אתם השמאלנים אחים חורגים ובוגדים (ל"ת)
    שירה 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 240.
    קובי פרץ
    אני 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קובי פרץ חבר ותומך של בן גביר..רק שתדע!!
    סגור
  • 239.
    קובי פרץ (ל"ת)
    אני 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 238.
    שלמה ארצי
    טילי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלמה ארצי רואה את האמת מה שאחרים לא מבינים כי אין הפיכה יש רפורמה שחייבת להעשות לטובת הדמוקרטיה כי שלטון בתי המשפט על העם זה דיקטטורה .בתי המשפט לא נבחרו על ידי העם בכדי לשלוט על חוקי המדינה .וכל המחאות זה נגד שלטון הימין שנבחר .ולא קשור לרפורמה בכלל זה הכל הסתה של אהוד ברק ולפיד הם רוצים לראות דם ברחובות בכדי שיגיגו יש כאוס במדינה חייבים להכניס את חיילי פימה של ארצות הברית לשלוט במדינה .כי רוצים להרוס את המדינה היהודית היחידה בעולם ולהפוך את ישראל למגינת כל אזרחיה עם שליטה של ארצות הברית .אהוד ברק ולפיד הם מתעשרים מהכאוס שיש בעם ואתם שמפגינים העדר שלהם תתעוררו
    סגור
  • 237.
    רחמים
    אלישע 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה כנראה בחור חזק, איך לא קיבלת עדיין אולקוס או כאלה מין מחלות,השנאה שלך לכל מה שהוא לא אתה היא מדהימה ואתה עדיין בטוח שאתה יברלי
    סגור
  • 236.
    דמוקרטיה בע"מ
    אהרן 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רוצה דמוקרטיה ולופש ביטוי רק לעצמי. השאר צריכים לחשוב כמוני לעשות כמוני, אם לא, הם פשיסטים, בבונים, ביביסטים. חפש מי ינענע אותך בגן העצמאות.
    סגור
  • 235.
    שלמה קונצנזוס
    אלדד 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שלמה אתה הזמר הכי טוב שיש בארץ כיום אני לא בטוח שאתה ימים כנראה שמאל א ל אתה בן אדם מיוחד ששומר את דעותיו לעצמו מה שמאפשר לך להיות כזה אהוב תמשיך ככה …
    סגור
  • 234.
    חשש
    יהושע 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני חושד יותר מאלה אשר יש להם "תותח קדוש" מאלה אשר מחזיקים תמונה שנויה במחלוקת.
    סגור
  • 233.
    לכתוב המאמר
    דוד 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המאמר הכי גרוע וממורמר שקראתי בחיים. תתעורר הכל טוב לא תיפגע לך שום זכות חבל שאתה כל כך מפוחד
    סגור
  • 232.
    אתה חצוף
    גבי 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מפעיל מניפולציה יחלא,ת אדם, מי שלא מתאים שורפים דיקטטורה
    סגור
  • 231.
    אח נשאר אח גם אם הוא לא חושב כמוך (ל"ת)
    כתבה עצובה 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 230.
    יריב,השם ממש הולם אותך...
    אביב 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מחרחר ריב ומדון כמו כל חבורת הצבועים מהשמאל,כן...אתה צודק,החבר'ה מימין לא חברייך אבל אחמד טיבי וחבר מריעיו כן ,אתם אלו שמפלגים את העם ויוצרים שנאת אחים,תתביישו לכם,זהו פרצופו של השמאל הנלוז,כל מי שלא מוחה ומפגין מבחינתכם הוא מחוק,איכס,מגעילים.
    סגור
  • 229.
    לך מכאן!
    עידו 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמה שנאה!! אתה חלק הערב רב, המיעוט הברברי שמעדיף מלחמה כל פני רפורמה שפויה שאין לך מילה אחת להעביר למה היא לא טובה חוץ מלחרחר ריב ומדון. אם יש מישהו שבאמת אני מחרים מהיום, זה ice, שנותנים במה לבהמות כמוך!! גועל נפש!!!!!
    סגור
  • 228.
    שנאה שולטת
    Jose 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא ייאמן סהכ שלמה ארצי ועמדי הוציאו שיר אחים וזה מרתיח את מתנגדי ברפורמה המשפטית שלא מוכנים להבין שהדרך שהם נוקטים יוביל אסון לאומי נדרש להפגש עם אחיהם בצד הימין הפוליטי להגיע לפשרות ..אתם השמאל כל רציתם לוותר המון מחלקי המדינה עבור הפלסטינים בהינף יד רק כדי לעשות שלום איתם וקיבלנו דם וטרור..שלמה ארצי סהכ מזכיר לכולנו שמעבר למחלקות ואי הסכמות אנו עדיין אחים לאותו עם יהודי .. ואתם עצבניים על כך ? שנאה אחזה בכם איבדתם את זה
    סגור
  • 227.
    את מי בדיוק אתה מייצג, אופנהיימר
    מוטי 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה אדם קיצוני ודי שנוא..
    סגור
  • 226.
    לפיד לא מתאים להנהיג את המחנה, אופינהיימר לך על זה (ל"ת)
    וולך 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 225.
    יאלא
    חנן 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שלא מדקלם אותך לא נחשב?אם דעתו חשובה אז תקשיב לה ואם לא אז זה לא חשוב,מסקנה אתה מהונדס תודעה
    סגור
  • 224.
    הפיכה
    חנית ג'אגר 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גבר הולך לאיבוד דרך מרפסת
    סגור
  • 223.
    שלמה ארצי
    אנוכי 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מותר שתהיה לו דיעה משלו. לכל אחד יש זכות לדיעה משלו ואתם יכולים לקפוץ לי ולכל מי שלא חושב כמוכם אנחנו לא עדר
    סגור
  • 222.
    שלמה אתה מלךךך!!!! תישאר כזה (ל"ת)
    אחותך! 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 221.
    אתה רציני
    דרור 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה אמיתי??? אתה נגד אחדות לאומית בעד מלחמה נגד הזכות של הכנסת לחוקק חוקים בעד שנאה ועוד קוראה לעצמך ליברלי הוא אפילו לא הביע דעה ואתה כבר מוחה ואפילו הביע מיליון דעות יש דבר שנקרה חופש הביטוי מעניין אותי עם שמעתה עליו ואני לא מכיר אותך אבל עם אתה עיתוני אסור לך להביע דעה פוליטית ואם אתה לא אז תדגיש את זה אתה מתנגד לזכות של זמר לשיר וראוה עצמך כגיבור שיזכרו אותו בהיסטוריה כמי שהציל את המדינה ומי שלא מיישר קו איתך גם עם מדובר אחד הז רים הטובים בארך ששר מצידך לא שווה כלום
    סגור
  • 220.
    כנראה שרק השנאה היא אחותך
    ששש 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בהצגה על "הדמוקרטיה"ובשם זה הכל מותר. כשהאתיופים הפגינו ומתיישבי גוף קטיף הפגינו , זו לא היתה דמוקרטיה לדעתכם..
    סגור
  • 219.
    עוד טמבל
    אמת 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יריב אופנהיימר היה עומד מול כיתת יורים כבוגד בעמו בכל מדינה נורמלית...הוא בעד פילוג והרס המדינה היהודית ומתנגד להתדיינות ופשרה מאחדת...חלאה שמאלנית קיצונית
    סגור
  • 218.
    לא וכשבגץ כופה עצמו באיצטלה דמוקרטי זה בסדר זה דמוקרטיה (ל"ת)
    מעין 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 217.
    יניב הקשקשן
    משה משה 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי אתה שתגיד לזמר איזה צד להיות זכות לגיטימית של כל אזרח להביע את עמדתו אתם הרי מיעוט אז מה אתה מקשקש ומכנטרש זמנכם עבר לכן אתם מתנהגים בברבריות כי אתם באובדן שליטה אחרי שהובסתם בבחירות אז שבו בשקט באופוזיציה
    סגור
  • 216.
    האם ריאלי לצפות שיריב יבחר אי פעם שלא לריב?
    דני 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הכל היסטריה מבוססת הפחדות שמלובות בהסתה פרועה תוצרת מחנה "רק לא ביבי" שקיבל כאפה לפרצוף והפסיד בבחירות האחרונות
    סגור
  • 215.
    ימים של שנאה
    אזרח למען צדק ושוויו 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בדרך כל מתאפיינים רוב מה שנקרא זמריים ברמת אינטליגנציה מוגבלת ונחותה ומישרים קו עם הצעקניים והפשיסטים העלובים
    סגור
  • 214.
    שלמה לא ארצי!!
    ספיר 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מאוכזבת מאוד מהזמר הלאומי שהתקרנף!! באמת חושבת שכל מי שבעד הדמוקרטיה צריך להחרים את ההופעות שלו! בושה!!!! שככה הוא מתנהג. מזועזעת ממנו!!
    סגור
  • את בטח
    ירון 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמת אותו על המפה...שלמה ארצי לא כפוף להשמעות בגל"צ. תתפלאי לשמוע: האליטה האשכנזית כמעט מחקה אותו. הוא הפך למה שהוא דווקא בגלל שהיה זמר אהוב במחנה הלא נכון
    סגור
  • 213.
    כמה רוע אפשר לבלוע???
    אחי 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נראה, שלא הורדת את שרשרת הרעל. אין לך ולארגונך שום זכות דיבור! הנזק של הארגון שלך למדינת ישראל ולעם ישראל מגמד את הגרועים שבשונאינו!
    סגור
  • 212.
    י . ריב
    אבי אוחנה 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל אלה לא אחים שלך.נשארו לך רק אחים פלסטינים שרוצחים יהודים. אתה מזרע עמלק
    סגור
  • 211.
    אתה לא אח שלי, האחים שלי לא שונאים, לא אלימים, לא דבילי (ל"ת)
    דן 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 210.
    אתה לא אח שלי, האחים שלי לא שונאים, לא אלימים, לא דבילי (ל"ת)
    דן 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    29 1
    סגור
  • 209.
    האמת
    האמת 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    6 7
    בושה
    סגור
  • 208.
    יריבוש, אתה לא מוצלח אפילו כשלון
    יריבושה 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    27 2
    כמו ברק, אולמרט, יאיר גולן, יאיר לפיד, דן חלוץ, המשותף לכולם=כישלונות!!! מלחמת לבנון השניה, אהוד ברח מלבנון ומהשטח... דן חלוץ במלחמה דאג למניות שלו, ואולמרט למעטפות!!! שולה זקן תוציאי כבר את הספר!!
    סגור
  • 207.
    שלמה ארצי האהוב
    נורית 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    38 3
    כל הכבוד שלמה ארצי אנחנו איתך מעריצים אותך ואת דעותיך ישר כח אוהבים אותך
    סגור
  • 206.
    אופנהיימר
    David 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    19 4
    אין תוכן, כמו במוח של אופנהיימר
    סגור
  • 205.
    כל הכבוד יריב
    אני 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    3 22
    כל הכבוד יריב, הגיע זמן אמת. נחנו שני עמים שונים
    סגור
  • 204.
    יריבוש, מי שלא מתיישר איתכם -פסול
    יריבושה 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    27 1
    ארצי איש של אמת ושלום, הוא אזרח נורמלי מודאג, ואתה ואחינועם הראדיקלית וחבריכם הדשנים מעונג לא תכריחו אותו ובטח לא את יתר השמאל השפוי להצטרף לטרלול שלכם, הרי בסוף חד משמעית "רק לא ביבי" ולא יותר
    סגור
  • 203.
    צר לי מאוד
    פיני 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    21 2
    יריב היקר, כואב לי מאוד לקרא את הכתבה שלך עם הבעת דיעה כל כך קיצונית. האם אתה מבין את המשמעות של להחרים את שלמה ארצישקורא לאחדות? האם אתה מחרים גם את נשיא המדינה שקורא לאחדות? האם אתה מחרים כל אדם שלא חושב בדיוק כמוך ? אנא אזרחים יקרים, אני אוהב את כולם , ללא קשר בין דת, מין , גזע או נטייה פוליטית . אנא מכם התנהגו כמוני, הפגיזו באהבת חינם לכל הכיוונים, רק כך נוכל להתאחד ולפתור את כל שאר המחלוקות הקטנות,
    סגור
  • חזק (ל"ת)
    אחותך! 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 202.
    שלמה ארצי הקטן
    שלמה ארצי הקטן 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    13 7
    לכל עלובי הנפש למיניהם, כל שונאי ישראל, שמאלנים, מלקקים את התחת של הערבים כל היום .. רוצה לומר לכם רק משהו אחד, קשה לכם לקבל את האמת,שהעם הבין את כל הקומבינות שלכם שעד לא מזמן רק אתם נהנים מהגבינה ופתאום באו כמה מזרחים שמבינים עניין ולקחו לכם רק חלק מהגבינה אבל אתם ברוב חוצפתכם לא יכולתם לקבל את זה אז ניסיתם לעשות הפיכה,רק תבינו כמה אתם יותר גרועים מה נ א צים
    סגור
  • 201.
    אין לי ארץ אחרת
    אזרחית אוהבת את עמה 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    19 3
    כל הכבוד לשלמה ארצי ולעידן עמדי וכל מי שמעודד לפלגנות כנראה שלא אכפת לו מהעם הזה ומוזמן ללכת למקום אחר
    סגור
  • 200.
    יהודי פשוט
    רונן 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    16 1
    כל הכבוד לשלמה ארצי,מעניין שאופנהיימר לא מדבר על השחיתות של שופטי בג"ץ,לא מדבר על המימד החמישי,לא מדבר על רות דוד,מינוי שי ניצן,האחיזה בגרון של מנדלבליט,השקרים שמתגלים במשפט נתניהו,עאלק דיקטטורה.מזל שיש את גלי ישראל,ערוץ 14 והרשתות החברתיות.לא מאמינים לכם.חנן יובל אמר גסי רוח,למי התכוונת,לזה שקופץ מעל השולחנות,לזה שכמעט שבר שולחן(הורוביץ),הצביעות חוגגת.שלמה ארצי-אוהב אותך.
    סגור
  • 199.
    סגרתם את הבסטה בשעה 21:00
    בר דעת. 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תלכו לקיבינימט
    סגור
  • 198.
    אין שום סכנה לדמוקרטיה
    מיכל 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    21 2
    אין שום סכנה לדמוקרטיה יש סכנה לאליטה השמנה בבית משפט עליון זה הכל ולעל הפריווילגים שעשו משהוא לא חוקי וצריכים אותם אז בבקשה העל בסדר יש דמוקרטיה ותישאר דמוקרטיה ואם אתם רוצים לשנות יש בחירות בעוד 4 שנים
    סגור
  • 197.
    יריב. הנך. חצוף. מסית. ארצי. הצד. השפוי. (ל"ת)
    מיכל 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    24 2
    סגור
  • 196.
    כל הכבוד לו!!! זה מה שצריך אהבת אחים (ל"ת)
    נועה 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    20 2
    סגור
  • 195.
    אסור לתת למזרחים לשלוט במדינה
    מ 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 29
    לבנבן
    סגור
  • מסרחיים
    התימני 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כנראה שנולדת באיסור אביך ואימך אחים וזה מה שיצא
    סגור
  • אשכנזיפטים (ל"ת)
    קינאת השמאלן הבזוי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • גזען
    אש 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגובה משפטית תגיע.
    סגור
  • תקשיב, ביבי, ה(ל)בן שלך לא ירש אותך.
    דידי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ישראל אינה מונרכיה. ההיסטוריה הכריעה דין צ'אושסקו כדין המן.
    סגור
  • גזען מטונף
    אמת 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וצריך לירות לגזענים כמוך בראש...או להחזיר לגרמניה להמשך טיפול...חלאה שכמוך...
    סגור
  • 194.
    יא ריב תתבייש (ל"ת)
    כל הכבוד לשלמה ארצי 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    17 1
    סגור
  • 193.
    שלמה בסדר ואתם תמיד תבכו (ל"ת)
    אפי 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    16 1
    סגור
  • 192.
    כתבה שמעודדת מלחמת אחים ופלגנות (ל"ת)
    כל הכבוד לשלמה ארצי 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    23 1
    סגור
  • 191.
    אין על שלמה
    דני 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    19 1
    אין על שלמה ארצי ושכל הקנאים יתפוצצו
    סגור
  • 190.
    תגיק
    חדד 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לא חברה אתם צודקים צריך ללכת אחרי לפיד סער גנץ עבס אלשיך ברק אנשי זבלשהורסים את המדינה כמה גועל יש בכם נכים בראש מיץ של הזבל אתם
    סגור
  • 189.
    מאכזב (ל"ת)
    גילה 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • אני מאכזב?
    המצב 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מראה, מראה שעל הקיר מי יצא בפעם הראשונה ל(ה)ס(ת)פר בעיר?
    סגור
  • 188.
    שלמה
    קוקה 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    3 16
    הוא פחדן, ומעציב אותי מאוד שאין לו דעה.למלא אולם חשוב לו יותר.
    סגור
  • 187.
    תתבייש לך
    יוסף 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    18 1
    תתבייש לך. בושה. יש יותר ארץ ישראל משלמה ארצי . אחד הסמלים היפים וקונצנסוס של 50 שנה .
    סגור
  • 186.
    פראבדה, זה כאן ב-ice
    בר דעת. 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אם לא נותנים לדיעה של איש ימין להתפרסם והמספריים של הצנזור מאייס חותכים ללא רחם, אז אנחנו לא חיים בדמוקרטיה. זה מזכיר לי את סבא בבריה"מ שפחד להביע דיעה ברחוב או אפילו בבית.ואייס מחשיב את עצמו כאתר דמוקרטי.חחחחחח
    סגור
  • 185.
    אם יריב אופנהיימר חושב שזה שלילי, סימן שזה שיר חיובי
    עופר 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    21 3
    כשיריב אופנהיימר הביא את מקדונלד לארץ, הוא הכריז שאחוז מהכנסות מקדונלד ישראל ילכו לתרומה לפלשתינאים, ומאז רגלי לא דרכה שאף סניף של מקדונלד בישראל. הרי לא הגיוני שאפילו שקל מכספי, יממן את האויבים שלנו.
    סגור
  • 184.
    כל מילה בסלע
    בעד דמוקרטיה 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    2 16
    יריב אופנהימר , כתבת מצוין. תודה. שלמה ארצי- מאכזב
    סגור
  • 183.
    אופנהימר המנוול צודק, הוא לא אחינו. חלאת שמאל דיקטטורית (ל"ת)
    ימין 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    14 0
    סגור
  • גם אתה
    אני 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 7
    גם אתה חלאה
    סגור
  • 182.
    מה קרה שמאלני עלוב
    אורן אוהב ציון 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    14 1
    כל מי שלא מתיישר עם הטרללת השמאלנית של ההפיכה המשטרית כביכול הוא בוגד בעיניך. תפנים את נעובדה שרוב העם הצביע בעד הרפורמה הזאת אשר היתה נדבך מרכזי במצע של כל מפלגות הימין. בתקופתו של אהרון ברק, 14 מתוך 15 השופטים היו שמאלנים קיצונים תומכי האקטיביזם השיפוטי, מי שלא תמך באידאולוגיה הקיצונית של אהרון ברק פשוט לא נבחר הדיקטוורה השיפוטית עדין מרימה ראש וכיום הרכב בית המשפט העליון מורכב מ-11 שמאלנים תומכי האקטיביזם השיפוטי, 3 אנשי מרכז ואיש ימין אחד. זאת דמוקרטיה? זאת דיקטוורה שמאלנית במדינה שהיא רובה ימנית. שינוי הוועדה למינוי שופטים דרושה על מנת שבית המשפט העליון לא יהיה סניף מרצ בירושלים אלא בית משפט מייצג שיזכה לאמון העם.
    סגור
  • 181.
    קשקשן. כבר אסור לכתוב שיר על אחווה? להקיא ממך. (ל"ת)
    מישי 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    15 1
    סגור
  • 180.
    כתבה גזענית שפלה ומתנשאת
    יעבץ 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    16 1
    אין שום דיקטטורה יש לכם חלטורה
    סגור
  • 179.
    שלמה ארצי רוצה למלא אולמות במקום להלחם נגד הדיקטטורה
    ימין דמוקרטי 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    6 29
    רוצה למלא אולמות זה בעיקר..אדם נמדד בנתינת עזרה לאחר..כאן שלמה ארצי צריך לתת עזרה להציל את הדמוקרטיה וגם את המדינה אבל לא..שלמה ארצי רוצה להיות נחמד גם עם הימין..בושה וחרפה ..
    סגור
  • אהבת חינם כן, חרם לא!!!!
    פיני 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    11 1
    אם תחרים כל מי שלא חושב כמוך לא יישארו לך חברים
    סגור
  • תקפוץ לו ולנו דיקטטור קטן
    שמחה וששון 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    10 1
    עד שיתפרק לך המיניסקוס!!!!
    סגור
  • 178.
    אפס מאופס
    אוהב ישראל 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    20 4
    כתבה שטנית ומלאת אדס ושנאה ... ראוי היה לצנזר את האפס מי שחא אתכם לא אחיכם גיליתם את פרצופכם המכוער בושה. .
    סגור
  • 177.
    כמה רוע יש בך זה מדהים (ל"ת)
    דחוף לאwפוז 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    24 2
    סגור
  • 176.
    הוא בחר בדמוקרטיה. בחר בשלטון הימין.
    ינאי 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    21 3
    יריב א. נשמע כמו כתב של אל גזירה מחא בשנאה ורצח בעיניים נגד מי שלא תומך בו. רק שבטעות לא תחשבו שהוא עיתונאי.
    סגור
  • 175.
    המסית
    אכ 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    12 1
    יריב כשמך כן אתה נולדת לזרוע ריב ומדון שתעמוד לך בגרון ההפיכה המשפטית
    סגור
  • 174.
    רק שאלה
    אני 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    5 1
    גם אנחנו 2400000 איש ואישה לא אחים שלך אזמי אחים שלך קיבינימאט ?
    סגור
  • 173.
    גם עוד 100 שנה
    בלה בלה בלה 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    5 1
    גם עוד 100 שנה השמאל יהיה באופוזחציה, הכתבה הזו רק דוגמה קטמה למה
    סגור
  • 172.
    שלמה ארצי נוהג בתבונה
    אבי 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    17 1
    המחאה הזו לא אותנטית. מונעת עי בעלי אינטרסים שכל מטרתם להרוס לי . לא עובר שום אדם מגוש ימין לשמאל. ו
    סגור
  • 171.
    בריונות של אליטה
    וואוו. איכס 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    14 2
    ממש הדגמה של השתקה!! שלמה ארצי העיז להביע עמדה שמנוגדת למה שיריב חושב , אז הוכ אומר שצריך להחרים אותו כאומן. לכל האומנים הצבועים שלא מחו בהתנתקות , במחאת האתיופים , במחאת דרום תל אביב , במחאה נגד האלימות במגזר הערבי .. רק על זה שאנשים רוצים שיוויון זכויות וייצוג בעמדות מפתח - על זה האומנים דווקא ימחו ?! ומי שחושב שהגיע הזמן לתת במה לשאר העם , הוא הפחדן?? הוא המיינסטרים?? בוא נשמע עוד אומנים!! לא רק כאלה שמדברים על אחדות , כאלה שגם מדברים על הבריונות המעונבת שנוצרה כאן אצל האליטה
    סגור
  • 170.
    סחיטה באיומים סמול קלאסי (ל"ת)
    אליש 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 169.
    כמה צביעות
    לאה 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    9 3
    מי שמך יריב? נושא את דגל הדמוקרטיה וקורא להחרים אמן שחושב שיש דרך אחרת. ממתי הידברות זו מילה המנוגדת לדמוקרטיה? קוראת את כתבותיך, אתה דיקטטור לא קטן שמלהג דמוקרטיה.
    סגור
  • 168.
    נפלת
    אזרחית 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    4 1
    איבדת אותנו-הרוב המוחץ של מי שהיה הקהל והמאזינים שלך. בגדת בנשמת העם, וההתיפיפות הזו משמעה-שאינך ראוי לנו יותר
    סגור
  • 167.
    "דמוקרטים"
    jo 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    השמאל"הדמוקרטי" מסביר לכם מה להגיד בעד מי להיות ומה לחשוב , אכן דמוקרטים
    סגור
  • 166.
    למה אתם לא מבינים שמה שהיה עד עכשיו לא היה דמוקרטי
    הילה 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    10 1
    וההוכחה היא ..שאין כמעט ימנים בקרב השופטים מי שנמצא שם הוא רק אחרי הקרבות של איילת שקד להכניס אותם , אמור להיות 50:50 ככל הניתן וזה אפילו לא מתקרב. ולכן זה לא קץ הדמוקרטיה אלא תחילתה
    סגור
  • עשרה מ 15 שופטים מינה ביבי לעליון.
    רואה חשבון 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אין מינוי שופט אחד בישראל, בשום בית משפט, ללא תמיכת ביבי הוראתו לשליחיו כיצד להצביע בוועדה לבחירת שופטים. ביבי משקר ואתם אומרים אמן. בדקו העובדות. ביבי הלבנבן מרחביה, קיסריהו והבלונדינים עם הדם הכחול, בראשם, מהול בהרבה שתן, איבדו את זה מזמן. התעלמותם מ"אבא שלי סידר לאבא שלך..." מהמניות, מעסקאות הפחדה, מהצוללות למצרים,. מההסתה המלווה תמיד בגלגול עיניים ומשיכה באף, המעידה על השקר הגס מדי. תתעוררו, לפני שלא תוכלו לקום.
    סגור
  • 165.
    גבר הולך לאיבוד.
    אני 2 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הבקשה להביע עמדה ברורה. אמנים מטבע הוויתם אמורים להיות בעלי חוט שידרה ודעה. במיוחד בזמן כל כך קיצוני של חשש מאיבוד דמוקרטיה.
    סגור
  • 164.
    יריב יריב
    דב 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    16 3
    שיריב (אופנהיימר) יריב עם יריב (לוין). אני הולך עם שלמה ארצי שקורא לפיוס ואחדות
    סגור
  • עמיר, עמדי
    יגאל 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מילים ולחן כפיים גם רקב או מיקקי יזמינו לטקס שלטון פרס מדי מהודו ועד כוש על הרבאק
    סגור
  • 163.
    שלמה ארצי - מלך
    לביא כרמון 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    17 3
    אחדות היא ערך אחים הם ערך . יריב , למרות דברי הבלע שלך , לא מוותרים עליך .אח
    סגור
  • 162.
    כתבה מגמתית ולא נכונה
    איציק 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    19 3
    תתבייש! אם למישהו יש דעה שונה משלך זה לא עושה אותו מתחנף או מאמי לאומי. זו דעתו וזו דעה של הרבה אנשים אחרים שקולם לא נשמע! דרך אגב השמאל חשף את פרצופו המכוער, מה שמראה איך במשך שנים הם שלטו בצורה דיקטטורית במדינה ע"י בג"ץ, למרות שהפסידו פעם אחר פעם בבחירות הדמוקרטיות. אני שמח שהגיע קיצו של שילטון הדיקטטורה השמאלני. המדינה חוזרת להיות דמוקרטית ויהודית.
    סגור
  • 161.
    פורים שמאל בתחפושת
    דמגוגים 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    6 3
    השמאל אלוף עולם הוא דיקטטור אמיתי יודע להפוך את הדברים ולהפיל תיק על הימין שרק אומר ד 9 אבל השמאל הוא די 9 אמיתי ודורס בפועל כל חלקה טובה מי שלא מיישר איתו קו ישר שורף אותו הזמר הלאומי רוצה לשיר שיר מחבר השמאל קופץ ורוצה לשרוף אותו חי שמאל דמגוגים מפילים תיקים על אחרים אתם דיקטטורים
    סגור
  • 160.
    שלמה ארצי
    אני ואתה 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    17 2
    אתה גדול, אין עליך, אין אמיץ ממך. כל הכבוד
    סגור
  • 159.
    חתיכת פסיכופטים זו דמקורטיה
    ישראל 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    9 3
    זכותו של ארצי לעשות מה שבא לו יש לו חופש בחירה. האנרכיסטים רוצים שכולם יחשבו כמוהם, יעשו כמוהם להרס המדינה ואנרכיה. לכו מכאן , פסיכים שונאי דמוקרטיה
    סגור
  • 158.
    מההה
    איל 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    6 3
    פשוט החליקו על השכל כל האנרכיסטים.לאן עוד נרד
    סגור
  • 157.
    זהו הממשלה שומרת על הדמוקרטיה. די עם זה (ל"ת)
    יולי 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 156.
    לא להיכנע לשמאל קיצוני
    אורה 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    17 4
    שלמה ארצי אל תכנע לשמאל הקיצוני מי שמביע דיעה נגדך הם בשמאל הקיצוני אחינועם ואופנמאייר שניהם שמאל קיצוני אתה שר לאחדות והם מקצינים לשנאה אתה בעד אחדות והם בעד פילוג
    סגור
  • 155.
    מי
    יוסי9 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    3 4
    מי מי מי רוצה להיות אח שלך יש לך מספיק אחים בחווארה אנחנו לא אחים שלך ולא רוצים להיות אחים שלך אידיוט
    סגור
  • 154.
    החיים זורמים גם ללא שלמה ארצי.
    יוסף 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    3 8
    מה הוא עשה למען העם לשכבות המצוקה מאותם ימים של פסטיבל הזמר?כלום.הוא רק דאג לשיריון בהופעותיו ותו לא.ממליץ ללמוד מעט מהזמרים שתמיד כיבוד את כל העם.
    סגור
  • 153.
    קשה לכם שמישהו לא בדעה שלכם
    רובי 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    36 4
    נמאסתם עלובים יש לכם מקלדת ואתם תרדו ותשחירו פנים של אנשים שלא בדעה שלכם,כל הכבוד שלמה ארצי האהוב
    סגור
  • אין נשמה
    אזרחית 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ארצי איבד את 90% מהקהל שליווה אותו 50 שנים. נראה איך יגיב בהמשך. וכל מה שאתה כותב-לא ראוי להתייחסות. אספסוף.
    סגור
  • 152.
    אחים
    אד 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    9 4
    הרי מי שלא הולך עם האג'נדה המקוקלת שלכם מזה שנים הוא מנודה. אנחנו הימין אמרנו כל הזמן הזה שאתם אחים שלנו, נכון למה שרואים ברחובות את האלימות והאיומים עברתם קו אדום. הרי אין לכם בושה. זאת לא ה"מהפכה" שמפריע לכם. מה שמפריע לכם זאת הדמוקרטיה ובחירת העם את הימין. אינם דמוקרטים כי אינכם מקבלים את דעת הרוב והבחירה שנעשתה! אתם רוצים להמשיך לשלוט בכל התחומים במדינה. עכשיו תור הימין לקחת ולעשות סדר עמוק וארוך באנרכיה שביצעתם מקום המדינה. תנוחו ותהנו במדינה נפלאה מדינת ישראל. ומי שלא רוצה שיעבור למדינה דמוקרטית אחרת שבה השופטים נבחרים על ידי הממשלה. בהצלחה
    סגור
  • 151.
    לא כולם טיפשים כמוך
    meni 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    14 2
    יריב לא כולם טיפשים כמוך ורואים על כל תזוזה של מחנה הימין איום על העולם ואשתו כנאה שגם הזמר מבין כמו רוב מוחלט של עם ישראל שכל הרפורמה חייבים בגלל אנשים כמוך שדרך מפלגת הבג"ץ אתם מגינים על מחבלים אכזרים צמאי דם יהודי והעם החליט להפסיק את החגיגה, חפש לך פרנסה אחרת (אולי הייטק)
    סגור
  • 150.
    אחים או עפים
    בן מעונה 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מי שמנתק עצמו מהשרשרת של עם ישראל ומצהיר שאינו אח יתעופף ברוח וייעלם כמו שהוכיחה ההיסטוריה. עם ישראל חי.
    סגור
  • 149.
    ארצי בן של פקיד בכיר בעירייה ומקורב..
    מקורב 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    2 7
    בין שוטי שוטי ספינתי לגחמות התאים את עמו למיין סטרים ופחד להביע דעה. חבל שלוימה..
    סגור
  • בעבר הביע דעה אמיצה (ל"ת)
    ארץ חדשה 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 148.
    שקר
    חייזר 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    4 2
    את הדמוקרטיה ריסקו בגץ בניצוחם של אהרון ברק ואסתר חיות
    סגור
  • 147.
    שלמה ארצי איכזבת בגדול! (ל"ת)
    רחל 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    2 16
    סגור
  • ממש ממש ממש לא , הוא הקול השפוי מביניכם (ל"ת)
    הילה 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 146.
    השמאל ההזוי
    דודו 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    12 3
    אתה שולח את השמאל למלחמת אזרחית ואתה תברח ראשון
    סגור
  • 145.
    שלמה ארצימעכשיו תמלא אולמות
    אחת העם 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    11 2
    הימין הטהור יבוא להופעות
    סגור
  • 144.
    איום בחרם על זמר, זאת דמוקרטיה?!
    מיכל 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    16 2
    איום בחרם על זמר, זאת דמוקרטיה?!
    סגור
  • 143.
    נו ואתה סבור שהימין, חרדים ודתיים שהופלו
    שאול 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    5 1
    במשך שנים יותירו את המערכת המשפטית כפי שהיא?
    סגור
  • 4 מ 15 בוגרי ישיבות ואולפנה
    עובדות 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביבי מינה 10 מה 15!!! עובדות. אמת. לא מה שהספינר (סביבון) מסיתיהו מספר לך
    סגור
  • 142.
    זאת עוד הסתה ופגיעה בחופש הפרט- מי אתה שתהלך איימים???
    גל 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    13 2
    אופנהיימר ושאר השמאל הם משטרת מחשבות, שבשם "הדמוקרטיה" דורסים את זכותו של כל אחדלחשוב אחרת מהם! אם זאת "הדמוקרטיה" שלך מר אופנהיימר, אז הרפורמה היא MUST ויפה שעה אחת קודם! אני איש שמאל, אבל בזכות האנטי המזעזע שלכם, והאלימות המילולית והפיזית איבדתם אותי מזמן
    סגור
  • 141.
    הוא מ פ ח ד
    עפרי 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    4 2
    לא יאה ולא נאה עם מי יש לדבר .הרי הם ממילא לא מעריצייך.אל חשש.
    סגור
  • 140.
    יריב המסית
    סיימון 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    6 2
    מי אתה שבגלל תעביר ביקורת,ותאיים על זמר ענק מוערך.מי שמך לנציג ?תתבייש .שם בפינה ממנה יצאתה
    סגור
  • 139.
    שלמה ארצי המלך הבלתי מעורער לא כולם (ל"ת)
    אריאל 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 138.
    לכוד בכלוב זהב של הבוכטות
    הנשחט 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    2 7
    מפחד לאבד קהל להופעות שלו אפילו במחיר איבוד הדמוקרטיה. כשתהייה כאן דיקטטורה, נשאל אותו איך לא עזרת למאבק נגד הדורסנות המשטרית ונהיית סמרטוט של הביביסטים…
    סגור
  • 137.
    יריב זה הפרצוף הטמיתי של השמאל הפאשיסט האלים והאנטייונ (ל"ת)
    מיעוט צווחני 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    8 3
    סגור
  • 136.
    מי שמך לקבוע מה המסר הנכון?
    חסר כבוד 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    9 2
    אחדות. אחים. קבלה. את המשפחה של מחבל רוצח בערב שישי כי סבא שלו נרצח לפני שלושים שנה אתה מחבק בהבנה, אבל זעם של צעירים שחבריהם נרצחו ואנשים חילקו על כך סוכריות - לא. רק תזכרו שכשיכוונו את הנשק אליכם, מי שיהיה שם להגן עליכם זה אותם נערים כועסים. האלימות שלכם מפרה שקט. המילים שלך מפלגות. ישראל ויהודה- ואתה היית שם כדי ללבות את האש. למען זכרון היסטוריה יהודה שרדה הרבה אחרי ישראל.
    סגור
  • 135.
    רק אם הם חולקים את אותו סולם ערכים
    אריה 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    11 1
    ואם לא אז הם לא אחים ואין להם זכות יריב תריב כולך ריב טוב תלמד אותנו ערכים ודמוקרטיה שנדע איך להיות אחים
    סגור
  • 134.
    כמה שינאה יש לך יריב אופנהיימר... פשוו אדם מגעיל ודוחה (ל"ת)
    אריאל 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    13 3
    סגור
  • 133.
    אתה לא אח...אתה אח של הפחסטינים
    גולן 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    4 3
    יש לי אחים שמאלנים, חברים טובים כאחים... אותך אני לא רוצה כאח יריב הופ... אתה נגד דמוקרטיה.
    סגור
  • 132.
    Yariv Openhiemer
    Fake 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    Yariv Openhiemer writes for ICE ? If so we should all boycott ICE !!
    סגור
  • tnx 4 support our way (ל"ת)
    BDS 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 131.
    לפי דבריך עדיף מלחמה בין יהודים . נראה שזה יגרום לך להי (ל"ת)
    א.ד 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 130.
    אופנהיימר זה לא ההוא עם המצח הנמוך? (ל"ת)
    אביר האופל 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 129.
    שלמה ארצי
    יורם 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    8 1
    כואב לכם שהוא אומר את האמת בפנים.כי אתם זורעים שאנה ופילוג בעם ישראל.בהפגנות שלכם שאין אתם יודעים מהי הריפורמה אלוהים כעיוורים אחרי עז עיוורת
    סגור
  • 128.
    תגובה מטומטמת של יריב אופנהיימר (ל"ת)
    שין 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 127.
    שלמה ארצי
    רונה 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שלמה ארצי במקום כותב הכתבה שמחפש מלחמות. שלמה בצדק רב מנסה למתן ועל כך יש לשבחו. המחאה עברה לפסים אלימים שסופם יכול להיות טראגי. זה הזמן להרגיע את הרוחות הלוהטות. חנן יובל בצדק סיאב להופיע בפני כנסת מופרעת שיש בה אנשים חסרי חינוך מימין ומשמאל. מנבלי פה וקופי אדם המטפסים על שולחנות.
    סגור
  • 126.
    כסף כסף תרדוף.
    שמיע 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    במסווה של אידיאולוגיה נבובה!
    סגור
  • 125.
    שלמה ארצי
    רונן 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    1000כמו אופנהיימר לא שווים שערה מהישבן שלך ,אל תתייחס לאפס
    סגור
  • 124.
    אלה הם אנשי התרבות מעריצי הערבים בישראל.
    נעמה 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אלה הם חזירי הבר האנרכיסטים השמאלנים הפשיסטים הפרוגרסיבים שחרטו על דגלם להשמיד את מדינת היהודים.
    סגור
  • 123.
    אופנהיימר כוזרי מתועב
    יהודי 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    34 4
    אנשים כמוך משמשים בחייהם קליזטור לטרור הערבי נגד היהודים שהם מזמן התנתקו ממך וממתועבים כמוך,כלבלב ארור אני מאחל לך שבבוקר תאמר מי ייתן ערב ובערב תאמר מי ייתן בוקר והיית משוגע אתה וכל צאצאיך !
    סגור
  • 122.
    חכמים להרע
    יהודית 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    30 1
    מה קרה? שלמה ארצי חייב לחשובכמוכם אנשי הסמאל? איפה ההכלה והפתיחות לדעות אחרות? אתם אנשי התרבות מטיפים לפלורליזם עד הרגע שמישהו לא חושב כמוכם. כמה עלוב
    סגור
  • 121.
    כמה שנאה
    ענת 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    35 1
    כמה שנאה יש בכתבה שלך. אם המדינה היתה מתוקנת אנשים כמוך היו עולים על גרדום. אתה מדבר בשם הדמוקרטיה? או בשם מי שהולך להפגע מהמהלך של הפיכה למדינה דמוקרטית בה אנשים כמוך לא יועדפו ע"י הממסד? כולך שנאה לעם היהודי. בטוחה שאם תבדק תמצא כנספח גוי.
    סגור
  • 120.
    ארצי הוא מלך מלכי הפרווה.תרכיז חלבי (ל"ת)
    מלאכי שמיים 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    4 14
    סגור
  • יפה. אז מה הבעיה????? (ל"ת)
    ביביסט 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 119.
    ארצי
    גיא 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    19 2
    מי שלא איתכם שונאכם.דקטטורים
    סגור
  • 118.
    כל הכבוד לשלמה ארצי!
    מיקי 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    40 3
    כל הכבוד לשלמה ארצי שלא נגרר אחרי מחוללי הפייק שמנסים לחרב את המועדון כי הם לא בשלטון. בושה לכל חברי הכת השמאלנית שפועלים במסווה של דמוקרטיה ופחד מהרפורמה המשפטית! אתם הכי אנטי דמוקרטיים שאפשר להמציא! כל מה שמעניין אתכם זה לשלוט בכל דרך: אם זה דרך בית המשפט, הפרקליטות, המשטרה.
    סגור
  • 117.
    אמת
    אורן 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    12 2
    חחח כלום ושום דבר מדבר על שלמה מה לקטנים לדבר על גדולים
    סגור
  • 116.
    היה יכול להיות יותר טוב
    מישל 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אם כך אני מבין שמי שמסכים איתך הוא אחיך ואם לא מסכים איתך הוא לא אחר... אז אנחנו לא אחים ועוד הרבה כמוני
    סגור
  • 115.
    יתכן שזמר טוב, אדם פחדן ו.. ..
    יגאלור 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    2 17
    פחדן ועלוב עוד מימי ה קוקורונה. אגב לא אוהב מוסיקה שלו.
    סגור
  • 114.
    הלוואי וכולם ילכו בדרכו
    טל 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    24 1
    דרך ש פתרון ואחדות ולא לחפש את הרוע כל הזמן השיר יהיה להיט על אפכם ועל חמתם של כל מחפשי הרפש .
    סגור
  • 113.
    די
    תספיק לריב עם עצמך.. 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    7 1
    דיייי נמאס מההסתות שלך "זה לא הזמן לאחדות"!?! אתה אמיתי אז מתי הזמן אם לא עכשיו תתבייש לך .כמה בדידות ומרמור
    סגור
  • 112.
    עכשיו הם נופלים על שלמה ארצי שלא מיישר קו אחד עם א0מול
    נומבת 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    25 1
    בינתיים מי שחסר ערכים זה אתה וחבריך המפסידים, לעולם לאתחזרו לשלטון
    סגור
  • כולם אחים שלי. גם אתה, למרות שאתה מדבר שטויות (ל"ת)
    רחלי 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 111.
    אחלה שלמה כל הכבוד לו
    אלישיב 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    26 2
    הוא זמר לא פוליטיקאי מספיק אם זה כבר!
    סגור
  • ביג לייק לשלמה ארצי (ל"ת)
    רחלי 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 110.
    עריצות
    Elie 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    14 1
    מי שלא חושב כמוכן או שמשנה את דעתו הופך לאויב. אתם לא רגילים להיות במיעוט ולקבל את ההגיון ואהשבת החינם מגן של אלה מהשמאל או אשכנזים!!!קוראים לזה דיקטטורה
    סגור
  • 109.
    יריב כשמו כן הוא מחפש מדון וריב
    חיים 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    22 1
    שטוף שינאה בכוח רוצה להכניס את ארצי לתבנית של או שחור או לבן, דמגוגיה שמאלנית, יש גם אפור, ארצי הוא זמר של כל העם ואין סיבה שיבחר צד, הוא אומן הוא לא פוליטיקאי. יריב נימאס ממך
    סגור
  • 108.
    זמר עבר
    יקותיאל 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 11
    שלמה כבר לא רלוונטי
    סגור
  • 107.
    הערכים שלו הם אחדות ואחווה!
    דניאלה 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    26 3
    וכל הכבוד לו! מה הערכים שלך מיסטר אופנהיימר?
    סגור
  • 106.
    רמת חייל
    ירון 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כמה רועה לא נמס .במקום ואהבת לרעך כמוך פשוט אם קשה אורף
    סגור
  • 105.
    אני בז לך שלמה
    יואב פלינט 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    7 38
    קראתי את כל מה שהם רוצים לעשות. זה דיקטטורה. אם אתה מחליק את זה אתה שותף
    סגור
  • אידיוט
    אזרח פשוט 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יואב אתה סתם 0
    סגור
  • 104.
    יריב הוא ניצוץ של דתן ואבירם, תמיד היו לנו יריבים מבית
    יאיר 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    21 2
    אבל עם ישראל עבר אותם, נעבור גם אותך וכל שאר חברך הכושלים והעבריינים, אהוד ברק, יאיר גולן ואהוד אולמרט ורון חלודאי
    סגור
  • 103.
    אופנהיימר ושכמותו, כל השמאל, אויבי העם,
    יוסף 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    26 7
    יאכלו חי כל שמאלן שלא מיישר איתם קו לחלוטין. דמוקרטיה עאלק!!
    סגור
  • מה ימין הבובי.. ?!
    טראמפ 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    השסע שהוא יצר יזכר לדיראון עולם!
    סגור
  • 102.
    אחלה שלמה
    יוחאי 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    28 4
    מי שלא מיישר קו עם האג'נדה הם רומסים אותו .שנים השמאל חיבק אותך ברגע שלא התאמת להם הפנו לך עורף .ככה הם רומזים לאומני הבית .....
    סגור
  • 101.
    יריב
    חיים 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    12 3
    חבר לא כולם מפגרים.לשמחתי אתם אחוז קטן במדינה..אים לפיד מוביל אתכם מצבכם על הפנים.בנוסף הימין קיבל מנדט לנהל את המדינה...אז נוחו בשלום הימין וביבי הוכיחו שהם יודעים לנהל את המדינה היפה שלנו
    סגור
  • 100.
    יריב אופנהיימר
    הלודאית 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    12 4
    אוהב להתסיס!!
    סגור
  • 99.
    אחדות
    נעמה 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    4 4
    אחדות לא חייבת להיות כניעה מצד מחנה כזה או אחר.אם יש הרגשה שזו כניעה אז זו אינה אחדות.אפשר להסכים שלא מסכימים. ה"פגיעה" בכלכלה,ובמשתכרים,מעמידה זמרים במצב קשה,כי הם הכי חשופים.גם שחקנים.הפרנסה שלהם תלוייה באופן יומיומי בחשיפה.סביר להניח שאם ההפיכה תצליח ותקרה הלכה למעשה ותשפיע על חיינו,היא תשפיע גם על הזמרים,ורבים יביעו אז ,עמדות יותר מכוונות
    סגור
  • 98.
    צודק בהחלט! הגיע הזמן שהאןמנים ייצאו מהאזור נוחות שלהם
    מלי 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    5 16
    ויבינו שהמלחמה היא על הדמקורטיה ולא על פוליטיקה!!! תתביישו
    סגור
  • 97.
    קשקוש
    זמר לאומי? 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    4 4
    מי הכתיר את זמר אמצע הדרך כזמר לאומי? לא היה ולא נברא. השיר שלו( לפי הכתבה, לא מאזינה כלל לשיריו) זה בדיוק מי שהוא.
    סגור
  • 96.
    כמה בורות יש לשמאל
    שמעון 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    21 4
    מי שולל מכם את מה ששללתם במשך 70 שנה כן אזרח מדינה ישראל הוא לפני ארתרים מחפשי עבודה וכן בי משפט צריך להיות מגוון ולא צבע אחד וכן ידי הצבא כבולים בגלל סה מתים אזרחים וכו וכו אז מספיק אם הדמגוגיה ותתחילו לשרת את העם מהאופוזיציה דרך השכונות ותחזירו את האמון כי מחר אתם תהיו מיעוט ולא תוכלו לאיים לא שמישהו מתרגש מכם
    סגור
  • 95.
    יריב מוכן לשרוף את כולנו בשם המחאה
    שלמה 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    23 4
    לא חדש שבשם האג'נדה שלו יריב אופנהיימר מוכן שנהרוג אחד את השני ושההם יהרגו את כולנו, ולו רק שניישר קו עם ראיית העולם שלו.
    סגור
  • 94.
    לא פלא
    פ 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    10 5
    ככה מתנהגת הנהגה מיואשת אובדת דרך מנהיגות שבסתר ליבה יודעת שהיא כבר הפסידה לא רק את ההווה... סמול,אמרנו? תחזקנה ידך שלמה ארצי בכלל לא משנה אם אתה בימין או בשמאל,העיקר שאתה אח,באמת, בלי "אבל.." ,לא על תנאי!
    סגור
  • אתה מחזק אותו משום שהוא רוצה אחדות,האם זה סימן שגם אתה
    נעמה 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 3
    שאינו תומך ההפיכה המשפטית באופן בוטה וחד משמעי
    סגור
  • 93.
    זה בסדר להביע כל תגובה שהיא. אי אפשר מחד לטעון לכפייה
    מיכל 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    7 3
    ומאידך לנהוג כך בעצמך, לכתוב כתבה שלמה על זה שארצי לא בחר צד. והרי ברור שאם היה בוחר את צד הימין אז גם היית משתלח בו. כל תגובה היא לגיטימית. אף אחד לא שמך כדי לשפוט מה נכון ומה לא. זאת אלימות.
    סגור
  • 92.
    שלמה ארצי אוהבים אותך!! כל הכבוד
    אתה יריב איש רשע 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    29 5
    אתה פשוט רע לב! גם בטוב שיש אתה מוציא דיבה! אתה מעדיף מלחמת אחים ! במקום להגיד מילה טובה על שיר מאחד שכזה… תמיד תחפש את הפילוג! ההתנגחות! בקיצור תמשיך להיות ממורמר! עלינו זה לא עובד
    סגור
  • 91.
    פחדן
    שמאלנית חרדה 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    5 21
    זמר פחדן ועלוב נפש. כל השירים היפים שלך לא שווים את רגע הכניעה המביש לקונצנזוס.
    סגור
  • 90.
    השמאל ממש משתוקק למלחמת אחים.
    גילי 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    26 6
    הזוי.
    סגור
  • 89.
    ערכי ברית המועצות -מי שלא איתנו הוא נגדינו ... 1984 (ל"ת)
    גדי 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    18 4
    סגור
  • בול. מי שלא אתנו, סמולני בוגד תומך טרור
    ידג 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסיתיהו מושחתיהו קיסריהו מחריב ישראל מחריב הבית השלישי אולי לנו, "איכה היתה לזונה קריה נאמנה"?
    סגור
  • 88.
    שנאה עיוורת ומטורפת
    לילי 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    21 3
    "הכיצד אף אחד מהשמאל לא עוצר את השקר והפראות של חבריו?" זו התשובה- אם תאמר איזו אמירה של שלום ואחווה מיד אתה מותקף בברוטליות. הנשיא הוצג בתמונה כצ'מברלין...אין שם רחמים...רק אכזריות משוכללת ומדהימה...איפה למדתם לשנוא כל כך?? חתכתם את שורשיכם היהודיים והצטרפתם לערכים שרדפו את העם שלנו.
    סגור
  • 87.
    שלמה הפך פניו
    סתם אחד 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    4 5
    לא יודע מי אמר או כתב את זה .....אבל היזהר בדברים שאתה מעלה , אם אנחנו לא אחים כדבריך......אז אתה בבעיה רצינית ממש סכנה , התרת את דמך , הוצאת עצמך מהכלל זה לא טוב , ברגע האמת לא תהיה לך הגנה , כי אתה לא אח
    סגור
  • הייתה לי אחות אחת, שניסתה לנשל אותי מצוואת הורינו.
    אזרחית 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    החלטתי שעם אחות כזו עדיף "לחתוך" ולהישאר בת יחידה. היא, למזלי, נכשלה במזימתה, בעזרת ביהמ"ש... ולימים נפטרה כי אלוהים "לוקח את הטובות" ביותר. תהי מנוחתה עדן
    סגור
  • 86.
    אלימות
    פ 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    4 3
    בצקופת הגרוש ,בתקופת עמונה ועוד ההנהגה של הציבור הימני הואשמה בהונאה,הואשמה ברפיסות,בעיקר ע"י הנוער והצעירים,ולא בכדי,בגילאים האלו רואים ב"שחור ולסן" לעומת זאת,אצלכם בסמול,הקיצוניות,השחור והלבן זה מה שמוביל את הההגה שלכם.את הבוגרים,והתגובות בהתאם,אלימות,פרועות,משולחות רסן. וכן ,יש גם שמאל,מוצהר,ערכי,באמת מתון,באמת נכוןלדבר ,להושיט יד.חבל שהם כל כך מעטים או פוחדים לפתוח את הפה פן יבולע להם-ע"ע אופנהיימר-ארצי
    סגור
  • 85.
    צודק בכל מילה. שלמה ארצי מנסה להיות טפלון (ל"ת)
    לא הולך להופעותיו 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    5 26
    סגור
  • 84.
    דיי
    ביקורתי 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    11 4
    תפסיק עם ההסתה והפילוג שלך, יריב, אתה מייצג את כל מה שמכוער במדינה שלנו, מה שאתה מייצג בתקשורת זה בדיוק מה שמפלג ומגדיל את השסע במדינה שלנו.
    סגור
  • 83.
    שלמה ארצי עם ישראל אוהב אותך
    אא 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    34 5
    שלמה ארצי הוא זמר של כולם בגלל זה אוהבים אותו גם בימין וגם בשמאל
    סגור
  • 82.
    שלמה ארצי
    יובל 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    13 3
    איזה אדם קטן האופניימר הזה מחרחר שנאה חוץ מזה נאדה עין רואה ואוזן שומעת וכל מעשיך בספר נכתבים
    סגור
  • 81.
    נוספה לי עוד סיבה לא לאהוב את האיש הזה (ל"ת)
    סימה 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • 80.
    אחדות
    שמואל 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    14 3
    תודה. שלמה ארצי שאתה יודע להתעלות בשעת אמת.
    סגור
  • 79.
    חרטה
    יהודיה גאה 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    10 5
    איפה כל הסיסמאות שאתה מדבר עליהם כאשר השמאל בשלטון כופה את עצמו על הימין. איפה היית שעלק מדינה דמוקרטית גירשה יהודים מבתיהם? הכל חירטוטים. הסיסמאות שלכם שלא תהיה דמוקרטיה זה רק הדרך שלכם והשטיפת מוח של התקשורת כדי לקבל את הכוח חזרה. החקיקה תמשיך כי חייבים לאזן את הכוח בין הרשויות למרות שלשמאל נוח שרוב הכוח בידיהם.
    סגור
  • 78.
    מחנה "השלום"
    פ 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    12 3
    כרגיל במכבסת המילים של הסמול אחד הביטויים הרווחים הוא -מחנה השלום כן,ודאי,אתם גם ה"נאורים,מכילים,סובלנים,מושיטים יד,מתונים....בלה בלה בלה" אז הנה המתינות שלכם מי שמדבר על פיוס הופך ל"נהג d9" מי שלא מתיישר בדיוק של ננו-מטר עם העמדה ה"נאורה" וה"סבירה" שלך)ברור ,הרי אתה הוא זה שמכנה החונטה "האדם הסביר" מה לא? אופנהיימר-להגיד עליך שאתה קיצוני זו מילה כל כך עדינה ורכה.....
    סגור
  • 77.
    עלוב
    מומי 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    13 4
    אופנהיימר. האיש העלוב חבר באג'נדה המיליטנטית של השמאל שמנסים לעשות הפיכה שלטונית יעניי בחסות הדמוקרטיה מדבר על זמר אדיר , שחושב שפוי ומנסה לגשר באמצעות שיריו על השסע בעם , תתבייש לך אופנהיימר , אתה נאלח ביותר
    סגור
  • 76.
    מסכים איתך - מובילי דעת קהל חייבים להביע עמדה (ל"ת)
    גיל 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    3 8
    סגור
  • 75.
    ארצי
    דוד 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    5 7
    טפלון ולקקן במעמדו מצפה ממנו ליותר
    סגור
  • 74.
    אחים ודמוקרטיה הולך ביחד
    איכפת 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    9 2
    כולנו בוחרים בדמוקרטיה אין דרך אחרת גם משפחה שיש בה הבנה היא דמטקרטית
    סגור
  • 73.
    עיתונאי בשקל וחצי
    רפאל גד 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    15 2
    יריב אופנהיימר.. של נעליך מעל רגלך כשאתה מדבר על זמר ענק כמו שלמה ארצי. זה שאתה לא מקבל ומכבד את דעתו מוכיח שכל הכתבה שלך היא זיוף ושקר אחד גדול.. אני מצטט אותך: "אין ״אחים״ כשאח אחד כופה את אורח חייו על האח השני. אחים לא שוללים אחד מהשני זכויות אדם ואזרח, אחים לא שוללים חופש, אחים יכולים להיות אחים, רק אם הם חולקים ביחד את אותו סולם ערכים.", אז למה אתה מנסה לכפות על שלמה ארצי את העקרונות העלובים שלך איש קטן ועלוב?.. האמן לי, אף אחד לא צריך אתכם בקיסריה, מיליוני מעריצים יוצאי עדות המזרח ימלאו את קיסריה במקומכם ואתם, לכו תסבלו את שאר הזמרים נטולי עמוד השדרה שגררתם למאבק האנטי דמוקרטי בעליל שלכם.. שלמה ארצי היה ויהיה זמר לאומי ולא אתה וחבריך העלובים יקחו ממנו את התואר הזה !
    סגור
  • 72.
    בריון שמאיים באלימות כלכלית
    דמוקרטיה=שלטון העם 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    14 2
    כרגיל המשובשים ש "נלחמים על חופש הדעה והביטוי" מאיימים באלימות כלכלית וחרם כלפי מי שלא חושב כמוהם. עאלק פלורליזם
    סגור
  • 71.
    זו הדמוקרטיה זכותו של ארצי לחשוב וליצור כפי שהוא מוצא ל
    ציפי 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    14 2
    להבדיל מהאנרכיה והדיקקטורה שלך מר יריב! מי שלא חושב כמוך אז הוא לא מחשב. תתבייש!
    סגור
  • 70.
    שלמה ארצי יקר
    אלי 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    17 3
    לא מבין מה ההמולה...האיש היקר שלמה ארצי הוא קונצנזוס כל המדינה מאוהבת בו משמאל מימין דתיים חילונים שמנים רזים גבוהים נמוכים.. אני לא רק מעריץ של שלמה אני גם מעריך אותו שהוא נמנע לפגוע בשום צד נשאר נטרלי...אז נטרלי בשמאל זה גם נגד השמאל ? פשוט לא מבין מה רוצים מדמות כזו יקרה לכל עם ישראל
    סגור
  • 69.
    כדי לקבל חסינות מהתקשורת חייבים לבחור צד?
    אריק 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    12 2
    כמה שנאה בכתבה אחת! כמה עיוות, כמה אלימות. קוראים להחרים זמר שמביע רצון באחדות העם ולא בשיסוי נגד מי שלא מיישר קו עם דרישת השמאל לאחידות בדעה ובאג'נדה? בשמאל לא הבינו כנראה את ההבדל בין אחדות לאחידות! ובין דמוקרטיה לדיקטטורה. מביש.
    סגור
  • 68.
    הזייה
    א.כ 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    8 2
    כל מי שלא מתיישר לקו של אפנהיימר, יורה על המחאה. על זה בדיוק השיר! אדון יריב אפנהיימר
    סגור
  • 67.
    אפילו את הכותב הזה הנייר סובל
    מבועת מהכתוב 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    11 3
    כאמור הנייר סובל הכל, גם הבלים של שונא ישראל ואוהב אויבינו אופנהיימר, שהיה רוצה לראות במקום ישראל מדינת נוצרים אירופאית כאן.
    סגור
  • 66.
    אח שלי אתה
    חיים 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    4 2
    גם אם אתה נכה שכלית
    סגור
  • 65.
    כשלא מסכימים עם השמאל זה מסוכן
    צביה 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    13 3
    לזמרים מותר לעשות מהלכים רק אם הם מתיישרים עם דעות של השמאל. אם הם לא מסכימים עם ההתלהמות אסור להם להביע דעה... שלמה ארצי היקר. אאשית הפרנסה מגיעה מהקב'ה ולא מאבני אדם. הסר דאגה. שנית... אם קשה לך לקבל את זה, יותר אנשים הצביעו לממשלה שמקדמת את הרפורמה מאלא שנגדה. כנראה פרנסתך לא תפגע.
    סגור
  • 64.
    מי שמשנה את כללי המשחק פוגע בי ולכן אינו אח שלי יותר (ל"ת)
    יובל 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 63.
    למה דעתו חשובה לי?
    עידו 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    9 3
    אני מתענג על שירי יהורם גאון בקולו המיוחד והמרגש,מעבר לזה דעותיו לא מעניינות אותי,ספי ריבלין היה קומיקאי שהצחיק אותי עד דמעות,דעותיו מעבר לזה לא עניינו אותי וכנ"ל שלמה ארצי,זמר ויוצר אהוב ומעבר לזה דעותיו והגיגיו לא מעניינים אותי ואם השיר לא מדבר אלי אני פשוט.....לא אקשיב לו,יש לו הרבה שירים נהדרים אחרים.
    סגור
  • 62.
    כתב קשקשן (ל"ת)
    סוס פרא 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    12 2
    סגור
  • 61.
    איזה
    איציק 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מזל שלא נשארו לו אחים בכנסת
    סגור
  • 60.
    היית ונשארת סכסכן
    אני 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    11 1
    יריב היית ונשארת סכסכן עלוב נפש צא ותשאר במדינה אחרת שחרר אותנו מנוכחותך והערותך הארסיות
    סגור
  • 59.
    דמוקרטיה מזוייפת
    אייל 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    7 1
    הדמוקרטיה שעליה אתה נלחם כביכול מר אופנהיימר היא מזוייפת כי מי שלא חושב כמוך אז צריך להחרים אותו ...תתבייש לך ..אתם מוכנים לקבל רק מי שזורם אתכם...דמוקרטיה בתחת שלי
    סגור
  • 58.
    עוד אחד! אופנהיימר
    אבנר 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    12 1
    נו! לא ציפיתי לתגובה אחרת של אופנהיימר. הנה התחלה של שיר, המוקדש לזמר האהוב עלי, שלמה ארצי: לא כולם - רק מיעוט, במחאה, ולא כולם בוחרים בצד בו מרוחה החמאה(כרגע)- תיכף מהשמש, היא תימס, כי לכולנו ממנה נמאס... נשוב לשיגרה, כי זה מה שהעם אמר, גם אם למפגינים ,בפה קצת מר....
    סגור
  • 57.
    זבל
    שולה 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    5 4
    הכסף והכבוד עלו לו לראש. אסור ללכת להופעות של זבל כזה
    סגור
  • 56.
    חחח
    יוסף המלמד 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כולם תולעים...מתפתלים...ימין ושמאל רק חול וחול
    סגור
  • 55.
    מעדיף סימפטיה מזויפת על הטחת האמת בפנים. (ל"ת)
    אילנה 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 54.
    לא להתרגש משלמה ארצי
    צין 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    2 7
    אם ישראל לא תהיה דמוקרטית היא לא תשרוד. כמו בהונגריה, גם פה יעזבו 700 אלף צעירים את המדינה. אבל שלא כ בהונגריה, אלפי משרתי מילואים לא יבואו. מדינות המערב התומכות בנו, יפסיקו לעשות זאת. איזו סיבה תהיה להן כן לתמוך?
    סגור
  • 53.
    אחים לא בוחרים
    דואגת 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    6 2
    אחים נשארים אחים גם כשהדעות חלוקות. לא רק כשנוח כי אחים נולדים ככה ולא בוחרים מתי להיות אחים ומתי לא
    סגור
  • 52.
    בגלל זה הוא שלמה ארצי ואתה יריב אופנהייר
    אסף 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    11 1
    ואין מה להוסיף
    סגור
  • 51.
    אין כמו שלמה ארצי האחד והיחיד
    מירי נס 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    9 2
    מי שלא חושב כמו השמאל המתועב אזי אין לו זכות קיום. תתביישו לכם בושה וכלימה אתם ממש בריונים במלוא מובן המילה.
    סגור
  • 50.
    יריב- אחים לא מפסיקים ליהיות אחים שלא מסכימים
    יוסף 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    7 2
    יריב המאמר דעה אישית שלך מוזר מעין כמותו, מוזר שהמערכת מאפשרת כתבות כאלה
    סגור
  • 49.
    מי שמלחין את הפתקים שעל המקרר כנראה לא יכול ליותר מזה
    משה יעקב חיים 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מי שמלחין את הפתקים שעל המקרר כנראה לא יכול ליותר מזה
    סגור
  • 48.
    האחים של השמאל אלו האחים המוסלמים
    אברהם 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    11 1
    לשיטתך .כתבה גזענית מלווה בזעם ללא חת בשלטון החוק ונבחרי המדינה .לך למפעל בקצרין ותשתה שם הרבה מים הפסדתם את הבחירות תתמודדו מבלי לעקב את עם ישראל בפקקים .בקיצור תפסיקו להתנהג כמו מחבלים !!! ולבכות כמו ילדים על שינויים במערכת המשפט כאשר אתם בפומבי יצאתם לקידומה ...צבועים הסירו את המסכות עוד לא פורים ...
    סגור
  • 47.
    אני כזה חכם
    אני 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    4 1
    וכל מי שלא חושב כמוני יש להחרים אותו. וואו כמה חכם....
    סגור
  • 46.
    מפקד הפלוגה
    שמחוש 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אופיני! בזמנו קונן על אי קבלתו הפסיכולוגית לחוג הלוחמים והשארתו בתור" ליצן החצר" האמת שזה היה צפוי...היה ונשאר ג'ובניק.
    סגור
  • 45.
    לא לרוחנו
    אלון 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מי שלא מתיישר עם האנרכיסטים וגם לא חושב כמוהם איקס גדול עליו ולזה קוראים דמוקרטיה חחחח הצחקתם הזויים
    סגור
  • 44.
    אחים זה לא רק כשנוח לי
    יר 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    8 1
    כנל נשואים כנל משפחה. אחים נבחנים דווקא כשלא מסכימים. ואתם מתנהגים כמו אח מעפן. אח שלקחו לו את הבכורה ולא יודע לקבל את הגזרה. מאחלת לך שהעניים שלך יקראו מה אתה כותב. כי לעצמך כתבת. מה אתה בן שלוש? אם אני לא המחליט אז אני שובר את הכלים? הלו סבא שלי לא שבר את הכלים כששמו אותו במעברה. סבתא שלי שברה את הכלים כשלסבא באמת נשבר הכלי וטופל פסיכיאטרית. כי נתנו לסלול כבישים. ולקחו את הספרי תורה ושמו את הילדים בחינוך חילוני בכפייה. אז למה אתה שובר כלים? אנחנו רוצים שלרוצחים ואנסים ופדופילים יהיה עונש במדינה הזו. אנחנו לא יודעים אם הפוליטיקאים האלו באמת יעשו את כל מה שצריך. גם לא בונים על זה. אבל אנחנו עם ישראל וגם אתם חלק. ויש מלא דתיים שעובדים ממש קשה וגם לומדים וגם בצבא אז אולי די עם הפירוד? כי אצלנו גם בדקה האחרונה אתה יכול להזכר שאתה חלק. ברוך הבא למציאות
    סגור
  • 43.
    ארצי, נראה כי אתה מתרחק מסלע קיומך, הוריך הנרדפים (ל"ת)
    מרדכי אנילביץ 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 42.
    די להסתה והאלימות
    אורי 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    6 1
    לא צריך לתת במה לאנשים כמו יריב לוין שעסוק כל היום בהסתה והתססה כנגד מי שחושב אחרת אלא לתת יותר במה לאנשים שבוחרים באחדות כמו שלמה ארצי. האם אנו רוצים מלחמת אחים? אם כן תמשיכו...
    סגור
  • 41.
    חושב אחרת
    אבי 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    6 1
    לא יודע מה דעתו הפוליטית של ארצי , אבל הוא בין מה שאתה לא שמחאה לא צריכה להיות אלימה אפשר לחשוב,אחרת אך עדיין להיות אוהב את העם והארץ הכל כך מיוחדים
    סגור
  • 40.
    חוצפה
    יוחאי אביטל 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    4 1
    החוצפה בה אתה לוקח מסר מפייס הופך אותה לתותח מוכיחה מי אתה ועל שיטות הפעולה שלך אם רק אתה הייתה בשמאל לא היה צריך D9 היה צריך חיפושית ולא הרכב
    סגור
  • 39.
    כל הכבוד לשלמה ארצי
    דודו 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    9 2
    מוכיח שהוא פטריוט אמיתי,ואדם חכם שלא מושפע משטיפת המוח הפרוגרסיבית שהשתלטה על התקשורת
    סגור
  • 38.
    אפונהיימר אתה לא אח שלי
    יוסי 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    9 2
    מה קרה אפונהיימר? איפה הדמוקרטיה? או שזה רק פועל לצד אחד...עם כל הכבוד, ואין כבוד אליך, זכותו של שלמה ארצי לחשוב הפוך ממך. אל תכפה את הדעות הקיצוניות שלך על אחרים. לא ברור למה במשך שנים ערוץ 14/20 פרנסו אנשים כמוך שרק מתסיסים ומלבים את האווירה.
    סגור
  • 37.
    שלמה ארצי
    אמנון 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    5 1
    כתב רעיל מלא שנאה כתבה מפלגת שקרית מגמתית אין אמונה בכתה כזה
    סגור
  • 36.
    אין אח אחד כופה על השני את דעותיו?
    נורית האמיתית 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    7 1
    ההתנתקות היתה מתוך אהבה? גירוש יהודים מבתיהם והריסתם היתה מותרת?
    סגור
  • 35.
    מתי תפסיק להיות אנטי כל העולם?
    מולי 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    8 1
    יריב,היית ונשארת עוף מוזר,שלא חשוב מה אנשים יאמרו/יעשו.אם זה לא מתאים לאג'נדה שלך,אזי אתה פוסל/מדיח/מגנה. אתה בכל מצב תהיה אח שלי!
    סגור
  • 34.
    אופנהיימר
    אזרח פשוט 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אתה פשוט בן אדם אומלל ,מליון אחוז בתקופה שהבית ילד היסודי אף ילד נורמאלי לא הסכים להיות חבר שלך,בגלל זה היית אומלל ולנצח תישאר אומלל
    סגור
  • 33.
    אזרחית
    יריב כשמו כן הוא 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    7 1
    יריב כשמו כן הוא.. מחרחר ריב ומדון.מיותר להקשיב לו. קולו מעודד משברים וקרעים בעם.
    סגור
  • 32.
    במקום לצאת נגד?
    א.ה 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    5 1
    שמע אתה הזיה מה במקום לצאת נגד חמוד יש עוד דעות ורב האזרחים רוצים רפורמה ואל תבלבלו את המוח הרפורמה תעבור כי הרוב המוחלט רוצים בזה כן כן כולל הבוחרים של גדעון ס גנץ
    סגור
  • 31.
    אין גבול לשנאה, אם שיר ככ יפה גם מפעיל אותם.
    יעל 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    7 2
    כמה שנאה יש בכם ששיר ככ יפה של שלמה ארצי ועידן עמדי הופך להיות סמל לפגיעה במחאה. סתומים, תפסיקו לשנוא ככ. ארצי, תיכנס לכוננות ספיגה, ימררו לך את החיים עד שיכריחו אותך להתנצל.
    סגור
  • 30.
    מסכים לגמרי...שלמה ארצי נהיה סתמי (ל"ת)
    דני לוי 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    3 12
    סגור
  • 29.
    לא מקנה בחנן יובל.היו תולים אותו אם היה מסכים להופיע
    שמיל 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    7 1
    גיליוטינה השמאל ,לא מבצעת, היא רק גורמת לאנשים לפחד ממנה
    סגור
  • 28.
    תומכת במה שכתב אופנהיימר
    רול מיטא 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    3 10
    צודק לגמרי אנחנו לא אחים שח מסיתים ומשיחיים קיצוניים שרוצים להרוס את המדינה. לא ניתן נסתדר גם בלי שלמה ארצי מדושן ומרופד היטב. יש אומנים רבים וטובים שתומכים כי ז חשובה להם המדינה והדמוקרטיה . שלמה ארצי מדושן ומרופד היטב בושה שאתה קורה " אחים" למסיתים , משתמטים, משיחיים שרוצים להרוס את המדינה ואת הדמוקרטיה. נסתדר בלי התמיכה שלך ישנם אומנים רבים וטובים שמבינים את הנזק ותומכים למרות שאולי ייםגעו. תמשיך בצביעותך לצבור עוד כמה הופעות. בושה!!
    סגור
  • 27.
    נכון מאד!
    זיקית 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    3 2
    כל מילה!
    סגור
  • 26.
    מפלגת העיתונאים
    ע.ב 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    8 1
    שוטפים את מוחם הציבור בשנאה, הסתה, זורעים ריב ומדון. מפלגה בפני עצמה שלא נבחרה והם מטעם עצמם עושים לקדם מלחמה ופילוג שיביא להרס המדינה של *כולנו!*
    סגור
  • 25.
    חתיכת איש מגעיל ודוחה
    מריו 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    5 1
    במשך 50 שנה כפו אבותיך המגעילים את דעתם על אוכלוסיה הרבה יותר גדולה מהם ... ההורים המזרחיים שלי מתוך כעס ומרמור על ההשפלה שחוו בימי חייהם בידי אבותיך האשכנזים .. חתיכת חצוף מסריח . אתה מדבר על כפיה? זו ממש לא כפיה זה רצונו של רוב העם .. אבל אבותיך מפלגת העבודה ההיסטורית מיררה את חייהם של בני עדות המזרח במשך למעלה מ50 שנה .. מכיר את המושג אנשי שלומינו? מכיר את המושג אנחנו והם? מכיר את המושג נדפוק אותם כמו שדפקנו את הערבים? איש דוחה ומגעיל חשבת שההיסטוריה תישכח .. המזרחיים צריכים לגור בעירות הפיתוח, ובכפרים ומושבים על הגבולות גבול ירדן, גבול לבנון, גבול סוריה .. אבל האשכנזים צריכים לגור בתל אביב וגוש דן למה? כי הם צרכני תרבות . כך בדיוק אמר בן גוריון . יריב אופנהיימר העלוב מעז לדבר על כפיה ..בא לי להקיא
    סגור
  • 24.
    אחים
    יורם 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    2 5
    ארצי ,חמודי , עם כמוך אני מעדיף להיות בן יחיד , אין לי אחים שתומכים הדיקטטורה , לך תלמד מה קורה בהונגריה , פולין ,ונצואלה, תורכיה ואזי תדבר !!!! למי אתה מתחנף
    סגור
  • 23.
    מילים כדורבנות
    מיכל 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    3 3
    פחדן מיינסטרים
    סגור
  • 22.
    שלך
    אח 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אחת הכתבות היותר גרועות שנכתבו אי פעם
    סגור
  • 21.
    שתוק
    ימני 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    5 1
    שמע אתה כלומניק
    סגור
  • 20.
    היו בחירות
    ניר 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אל גיזירה ניצחה למרות הנדסת התודעה..
    סגור
  • 19.
    די נמאסתם,פוסלים כל אחד שלא איתכם.
    טל 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    8 1
    מה רע שארצי ועמדי בעד הידברות ונגד פילוג העם?מיד הצד השמאלי פוסל אותו,הם ממש כופים את דעתם על כל אחד.הם כאיל נלחמים בעד הדמוקרטיה ובפועל סותמים פיות,מגינים על נשים רק שזה מהצד השמאלי.חזקו ואימצו ארצי ועמדי אתם בדרך הנכונה
    סגור
  • 18.
    האיום הובן. מייד אני מתפקד להפגנות (ל"ת)
    ארצי 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 17.
    שלמה לא חייב לבחור בין שני צדדים מטומטמים. (ל"ת)
    אור 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 16.
    שילמד מגדולים ממנו - דילן וחבריו . אףפעם לא היה קול אופ (ל"ת)
    רינתי 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    7 20
    סגור
  • 15.
    שמאל אלים ומרושע (ל"ת)
    משה 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    35 19
    סגור
  • 14.
    התודה רק לקב"ה!!!!!
    יהודיה 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    20 10
    שלמה יודע את האמת- " והאמת...."
    סגור
  • 13.
    בושה
    אמנון דדון 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    24 12
    על איזה ערכים הוא מדבר ?על שלטון של חונטה שממנה את עצמה ואין לה כל מגבלה אינה מחויבת בשקיפות ומבטלת את שלטון העם משכך אופנהיימר הוא החשוך המבקש למנוע מאזרחי ישראל לשלוט בגורלם נכון שיש חובה לדאוג לזכויות אדם ומיעוטים אך את זה ניתן לבצע מהכנסת באמצעות חוקים ולהתנגד לחוקים באמצעות ביקורת ציבורית והפגנות אבל לעשות כזה בלאגן כדי שהשלטון יהיה בידי החונטה ולא בידי העם זו רודנות ועריצות וביחס לאום הימר צביעות מכוערת
    סגור
  • 12.
    ארצי
    שושי 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    15 10
    אולי די! ידעתי תמיד שאתה אדם חכם, רוצה להאמין שזה לא בגלל גנץ , אז מספיק עם דיבורים ותמנף את היכולות שלך לעצירה, בלימה! השתתפות אקטיבית
    סגור
  • חבל שאינך בודק
    צין 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולין מינתה הממשלה 1500 שופטים מטעמה. בעליון מינתה עד כה 50 שופטים ( מתוך 100 הקיימים)
    סגור
  • 11.
    אזרח
    עמי 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    10 4
    אתה איש מגעיל וחסר ערך למקורות שלך
    סגור
  • 10.
    הוא לא חייב לחשוב כמוך
    אבי 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    21 3
    חוצפה לצפות שכולם יתישרו ויעמדו דום עם המאבק שלך, גדולה של אדם היא חשיבה עצמית שלא תלויה בלחץ חברתי כמו הלחץ שאתה מנסה ליצור.
    סגור
  • 9.
    לא תומכת ברפורמה וכמובן בעד ההפגנות
    נעמה 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    15 6
    אבל זכותו של שלמה ארצי לדבר על אחדות. מה זה הקשקוש הזה? אז הוא כתב שיר שבא לקרב לבבות. מה הסיפור? ודווקא הקהל של שלמה ארצי מורכב ממגוון רחב של הישראליות , גם זו שתומכת ברפורמה וזכותו המלאה והלגיטמית וההגיונית לנסות לדבר לכל הקהל שלו ולהביא מסר חיובי. בואו נהיה הגונים ולא פאנטים.
    סגור
  • 8.
    אנחנו אחים
    תומר 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    12 3
    ואנחנו חייבים להישאר מאוחדים
    סגור
  • שלמה ארצי
    אתא 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ממש לא! אין לי אחים חסרי ערכים כמו הממשלה הנוכחית וחלק מהציבור, אותי חינכו לאהבה, נתינה, לכבד את האחר,ולאהוב את מדינת ישראל וחייליה המגינים עלינו
    סגור
  • 7.
    ....
    ... 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    3 2
    יריב תאמין לך לעזה אנשים כמוך אוהבים שם
    סגור
  • 6.
    תגידו זאת כתבה אמיתית?
    תנוח 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    19 3
    לא מבין למה נותנים במה לטמטום כזה
    סגור
  • 5.
    הצבועים לא נגמרים
    עובד ניקיון 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    14 4
    יריב היקר והחמוד מציתי חווארה אחים שלך, איתמר בן גביר ך אח שלך, בצלאל (למחוק את חווארה) אח שלך, יריב לוין אח שלך, שמחה רוטמן אח שלך, בנימין נתניהו אח גדול שלל, הדמוקרטיה חזרה לעם.
    סגור
  • איכס מי בכלל רוצה להיות האח של איש מגעיל ודוחה כזה (ל"ת)
    רז 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 4.
    יריב ויריב אחים
    מנדי 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    13 3
    גם אם אחד לוין והשני אופנהיימר
    סגור
  • 3.
    איפה אתה
    מעיז ראשון 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    3 2
    באמת חיפשתי בטור השבועי ב"ידיעות" התיחסויות שלו למצב , כי הוא הרי תמיד נוסע אל ארץ חדשה... ולא מצאתי!!!
    סגור
  • 2.
    איזה שמאל מתועב. מי שלא איתו מחוק. מגעילים בצורה מחרידה
    יהודה 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    29 8
    שלמה ארצי לא צריך לדאוג. יש לו קהל מאזינים ומעריצים בצד הימני הנפלא.
    סגור
  • וטוב שכך ... (ל"ת)
    טל 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    איך קבעת ששלמה ארצי שהוא בעד הרפורמה.
    מיכה 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    16 1
    אין קשר בין הרפורמה לבין הבקשה של שלמה ארצי לאחדות. אחדות תמיד טובה. ואם זו התגובה שלך, כנראה שאנו שני עמים. איתך לא רוצה אחדות ולא רוצה להיות שייך לעם שלך. גם אינך יודע מה התייחסותי לרפורמה.
    סגור
  • מצפים ממנו להיות נאורלא פגאן (ל"ת)
    מישהו 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור