משפט

שוחד בחירות בבית שמש? "200 ש"ח עבור כל פתק"

שחיתות בבחירות המקומיות? מחקירת המשטרה עולה על פי החשד כי חשוד הציע לבוחר מסוים תשלום של 200 ש"ח אם יצביע בעד מועמד ספציפי. במקרה נוסף עלה החשד כי החשוד הציע 100 ש"ח תמורת כל תעודת זהות. כל הפרטים
דוד זולדן | 
הצעת שוחד לבוחרים (צילום פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון, shutterstock, freepik)
הבחירות המקומיות בצל המלחמה: מחקירת המשטרה עולה על פי החשד כי חשוד הציע לבוחר מסוים תשלום של 200 ש"ח אם יצביע בעד מועמד ספציפי. במקרה נוסף עלה החשד כי החשוד הציע 100 ש"ח תמורת כל תעודת זהות.
החל משעות הבוקר משטרת ישראל מתגברת כוחות במוקדי ההצבעה לרשויות המקומיות ברחבי הארץ. אמש נפתחה חקירה ביחידת ההונאה של מחוז ירושלים, בחשד לקבלת דבר במרמה ושוחד בחירות בעיר בית שמש.
החקירה החלה בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה על חשוד בשנות ה-20 לחייו תושב בית שמש, שהציע שוחד לבוחרים על מנת שיצביעו בעד מועמד בעיר בית שמש. מחקירת המקרה במחוז ירושלים עלה החשד כי ברשתות החברתיות, פורסמו פרטיו של החשוד שהציע תשלום עבור הצבעה בעד מועמד ועל פי החשד, תכנן לזייף ולהפריע לסדר הציבורי ולמהלך התקין של הבחירות בעיר בית שמש. 
 
מהחקירה המשטרתית עולה עוד כי החשוד הציע לתושב תשלום של 200 ש"ח אם יצביע בעד מועמד שפעל למענו. במקרה נוסף על פי החשד, החשוד הציע 100 ש"ח תמורת כל תעודת זהות של בוחר והתכוון על  פי החשד להצביע, לזייף ולהפריע למהלך התקין של הבחירות בעיר.
חוקרי יחידת ההונאה בימ"ר מחוז ירושלים, הצליחו לאתר את החשוד ולעוצרו ואמש והוא הועבר לחקירה. היום, החשוד יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט וחקירת המשטרה נמשכת. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה