משפט

בן 16 נוהג במשאית: ההפתעה המזעזעת שחיכתה לשוטרים בצומת

פעילות של שוטרי מחוז צפון ביישוב טורעאן נעצרה משאית סמי-טריילר לבדיקה.  בתשאול ראשוני של הנהג, טען בפני השוטרים כי הוא בן 17 אך לאחר ברור פרטיו נמצא כי הוא בן 16 וכי מעולם לא הוציא רשיון נהיגה למשאית. מה קרה אחר כך?
מערכת ice |  1
ניידות משטרה (צילום pixabay)
קטין בן 16 נתפס על ידי שוטרי המחוז הצפוני נוהג במשאית סמי-טריילר. במהלך פעילות של שוטרי מחוז צפון ביישוב טורעאן נעצרה משאית סמי-טריילר לבדיקה.  בתשאול ראשוני של הנהג, טען בפני השוטרים כי הוא בן 17 אך לאחר ברור פרטיו נמצא כי הוא בן 16 וכי מעולם לא הוציא רשיון נהיגה למשאית.
הקטין עוכב לתחנת המשטרה ולאחר סיום חקירתו קיבל זימון לבית משפט לנוער לצורך מיצוי המשך התהליכים המשפטיים. "משטרת ישראל קוראת לציבור ההורים לגלות ערנות ואחריות באשר למעשי ילדיהם במעורבות בנהיגה ללא רשיון שעשוי להביא לפגיעות גופניות חמורות ואף אבידות בנפש", נמסר בהודעת המשטרה.
 
ביום ראשון שוטרי מחוז מרכז עיכבו לחקירה תושב לוד בחשד כי הסיע חמישה קטינים, בהם ילדיו ואחייניו, בתא המטען של רכבו שהדלת פתוחה וכך סיכן את חייהם. שוטרי תחנת לוד ובוחני התנועה של מרחב שפלה פתחו לפני מספר ימים בחקירה עם קבלת דיווח וסרטון בו נראים חמישה קטינים עד גיל 8 ישובים בתא המטען ברכב שהדלת פתוחה, כאשר הנהג תושב העיר בשנות השלושים לחייו הינו אביהם ודודם של הקטינים נוסע ברחובות העיר בחגיגות פורים וסיכן את חייהם. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מינימום 30 שנה שלילת רישיון (ל"ת)
    אבי 04/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור