משפט

הזמר האהוב הסתבך בענק: "נטש את רכבו וברח לשוטרים"

לירון רמתי הובא היום בפני שופט בבית המשפט ושוחרר בתנאים מגבילים. דווח כי האירוע התרחש לפני כחודש וחצי בחודש מרץ. שוטרי התנועה במשטרת מרחב דן, ערכו מבצע אכיפה בו נעצר רמתי לבדיקת רישיונות שגרתית ברחוב מצדה בבני ברק. לדבריהם הוא היה פסול לנהיגה וברח מהשוטרים
מערכת ice | 
הופעה-אילוסטרציה (צילום pixabay)
ההסתבכות הגדולה של הזמר לירון רמתי. מי שכיכב בעברו בתוכנית הריאליטי "כוכב נולד" אז בערוץ 2 בזמנו, נעצר לאחרונה על ידי שוטרי מרחב דן אשר חשדו בו כי הוא נוהג תחת פסילת רישיון ולכאורה נמלט מהם כאשר אלו עצרו אותו לבדיקה.
על פי פרסום במאקו, רמתי הובא היום בפני שופט בבית המשפט ושוחרר בתנאים מגבילים. דווח כי האירוע התרחש לפני כחודש וחצי בחודש מרץ. שוטרי התנועה במשטרת מרחב דן, ערכו מבצע אכיפה בו נעצר רמתי לבדיקת רישיונות שגרתית ברחוב מצדה בבני ברק.

אחד השוטרים הסביר: "עצרנו אותו לבדיקת רישיונות. הוא נלחץ, נטש את המכונית שלו וברח רגלית", לדבריהם, התברר במסוף המשטרתי כי הזמר נהג תחת פסילה ונאסר עליו לנהוג על פי החלטת בית משפט. 
רכבו של רמתי נגרר מהמקום ואוחסן למשך חודש במגרש מכוניות משטרתי, הוא נגדו צו מעצר כשהוא מבוקש לחקירה על ההמלטות שלו מהמקום. אתמול פשטו שוטרים על ביתו של רמתי בפתח תקווה והוא נעצר אך טען בחקירה כי לא הוא היה מי שנהג במכונית, בית המשפט שחרר אותו בערבות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה