משפט

מירי רגב מסתבכת בגלל מהפכת הרב קו? "עבירה חמורה"

לאחר שמירי רגב הכריזה על רפורמת "צדק תחבורתי" שכוללת לא מעט הטבות עבור הנוסעים, עו"ד שחר בן מאיר הגיש נגדה ונגד משרד התחבורה עתירה ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית לכנסת. בעתירה נכתב: "פרסום אישי שבא לקדם מטרות אישיות ופוליטיות"
מערכת ice |  1
מירי רגב (צילום shutterstock, פלאש 90/ אבשלום ששוני, יונתן זינדל)
לאחר שמשרד התחבורה והבטיחות בדרכים, בראשות השרה מירי רגב, השיק את רפורמת "צדק תחבורתי", היום (שלישי) נודע כי הוגשה עתירה ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית לכנסת, שופט בית המשפט העליון נעם סולברג בנושא הגשת צו מניעה נגד מירי רגב. 
העתירה הדרמטית שהוגשה נגד שרת התחבורה, הוגשה על ידי עורך הדין שחר בן מאיר, אשר ידוע כמי שפרסם בשנת 2016 את הוצאות רה"מ בנימין נתניהו בחו"ל. עו"ד בן מאיר מעוניין להגיש צו מניעה נגד רגב, בשל הפרסום שנעשה בחודש שעבר באתר הממשלתי של המשרד בנוגע לרפורמת "צד תחבורתי". לטענת עו"ד בן מאיר, מדובר בתעמולת בחירות אסורה.
עו"ד בן מאיר, פעיל חברתי ושם דבר בעולם המשפט, הגיש את העתירה נגד מירי רגב, משרד התחבורה, מפלגת הליכוד והיועמ"שית, גלי בהרב מיארה. על פי העתירה של עו"ד בן מאיר, הטקסט שהופיע באתר משרד התחבורה "הוא עבירה חמורה על הוראות סעיף2א לחוק הבחירות".
לדבריו מדובר בעבירה על חוק האוסר על שימוש בנכסי המדינה לשם תעמולת בחירות. לצד זאת טוען עו"ד בן מאיר, כי הטקסט שפורסם באתר, כולל "התפארות ופיאור של שרת התחבורה באופן אישי". עוד הוא מוסיף, כי הטקסט שפורסם באתר הממשלתי סותר את הוראות הפרסום, בשל העובדה כי אלו אמורות להתפרסם בהתאם להנחיות היועמ"שית. 
בין הטענות הבולטות של עו"ד בן מאיר נגד השרה מירי רגב, נכתב כי מדובר ב"פרסום אישי שבא לקדם מטרות אישיות ופוליטיות, הוא מייחס 'הישגים' (שאינם באמת) לאישיות פוליטית - שרת התחבורה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מע' המשפט בידי ה0 מו ל והם מנטרלים כל פעילות ממשלתית.
    מיכאל 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היום קרוב ובוא הציבור הימני יתפוצץ מרוב העוולות של הדיפ סטייט.
    סגור