משפט

החברה נקלעה לחובות כבדים - בית המשפט הורה על צו עיכוב הליכים

חברת "חדד כסף טהור", מותג מוכר בשוק היהודי בארץ ובעולם שעיקר פעילותו בייצור ושיווק מוצרי יודאיקה יוקרתיים מכסף טהור, צברה חובות בשווי של כ-17.7 מיליון שקל. השופטת קבעה כי יש לתת לחברה הזדמנות להציע הסדר חוב - ומינתה פרקליט לתפקיד מנהל ההסדר
מערכת ice | 
חובות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בית משפט המחוזי במחוז מרכז נעתר בשבוע שעבר לבקשת חברת "חדד כסף טהור", חברה יצרנית ומותג מוכר בשוק היהודי בארץ ובעולם, שעיקר פעילותה בייצור ושיווק מוצרי יודאיקה יוקרתיים מכסף טהור לכל העולם. לאחר שהחברה צברה חובות בשווי של כ-17.7 מיליון שקל, בית המשפט הוציא צו עיכוב הליכים לחברה. 
על פי החלטת השופטת עירית וינברג נוטוביץ, בית המשפט שוכנע כי יש ליתן הזדמנות לחברה להציע הסדר חוב. כך, בהסכמת שני הצדדים, הורתה השותפת וינברג נוטוביץ על מינויו של עו"ד יריב ישינובסקי, לתפקיד מנהל ההסדר. השופטת הוסיפה כי החלטתה נסמכת בין השאר על הסכמה שהושגה בין החברה לבין הנושה העיקרי (בנק מזרחי טפחות).
בנוסף, החלטה נסמכת על הטענה לקיומו של משקיע רציני שמנוהל עמו משא ומתן אינטנסיבי בימים האחרונים. מהבקשה עולה כי החברה העסיקה 49 עובדים אולם לאחר סבבי פיטורים מועסקים בה כ-21 עובדים. יש להדגיש כי אין קשרי בעלות בין חברת "חדד כסף טהור" שהגישה הבקשה לבין חברת "אחים חדד כלי כסף" שכלל לא קשורה להליך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה