נדל"ן ותשתיות

המנכ"ל החדש של נמל אשדוד - כיהן כבכיר בבנק מזרחי טפחות

לאחר הליך בחירה שנמשך כמעט שנתיים ונתקל בקשיים רבים, ועדת האיתור הכריעה ותביא את המלצתה לדירקטוריון. לאחר מכן, ועדת המינויים צפויה לאשר את המהלך והשרים מירי רגב ודוד אמסלם יאשרו אותו. במשך כל התקופה ניהל את הנמל המנכ"ל בפועל אלי בר יוסף
מערכת ice | 
נמל אשדוד (צילום מני בן הרוש)
ועדת האיתור לבחירת מנכ"ל נמל אשדוד התכנסה אמש (שני) והכריעה כי תמליץ על מינויו של ניסן לוי, שמכהן כסמנכ"ל ההון האנושי בבנק מזרחי טפחות. הבנק הודיע בסוף חודש פברואר שלוי הודיע על סיום כהונתו לאחר תשע שנות עבודה בבנק. הליך הבחירה של מנכ"ל נמל אשדוד נתקל בקשיים רבים ונמשך כמעט שנתיים.
ההמלצה של ועדת האיתור תעלה לאישור דירקטוריון הנמל ביום רביעי הקרוב, ולאחר אישור הדירקטוריון המינוי טעון את אישור ועדת המינויים ברשות החברות ואת חתימותיהם של שרת התחבורה מירי רגב והשר הממונה על הרשות דוד אמסלם. בימים אלו מסתיים סוף סוף הליך המינוי של מנכ"ל נמל אשדוד כשבמשך כל התקופה הוא התנהל באמצעות אלי בר יוסף המנכ"ל בפועל של הנמל.
 
בפני נמל אשדוד אתגרים רבים. דו"ח מבקר המדינה מחודש יוני האחרון הצביע על כך שנמל אשדוד מדורג במקום ה-13 מתוך 14 נמלים ברי השוואה בעולם. בנמל כפרו בהשוואה זו והביאו לדוגמה מדדים אחרים. נמל אשדוד הוא הנמל הממשלתי האחרון והמהלך להפרטתו נתקל בהתנגדות שרת התחבורה מירי רגב והשר הממונה על רשות החברות דוד אמסלם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה