בארץ

בזמן המלחמה: דודי אמסלם נצפה חוגג בטברנה באתונה

תיעוד חריג של השר לשיתוף פעולה אזורי, דודי אמסלם: השר נצפה מבלה בטברנה באי אתונה שביוון. במהלך מלחמה, תיעוד זה עורר כעס רב ברשתות החברתיות בעקבות הסיבה שבילוי זה נעשה בזמן מלחמה
מערכת ice |  5
דודי אמסלם (צילום הדס פרוש פלאש 90)
תיעוד חריג של השר דודי אמסלם מגיע היום (שלישי) ומתפרסם ברשתות החברתיות ומעורר סערה: השר לשיתוף פעולה אזורי נצפה חוגג בטברנה באתונה בזמן מלחמה. 
התיעוד גרר תגובות רבות ברשת כמו:"אין בנים בעזה אין דאגות…" "לא יאומן איך האליטות נהנות בחו"ל בזמן שמדינת ישראל נמצאת במלחמה.." ועוד.
זוהי לא הפעם הראשונה וגם לא השנייה ששר נצפה מבלה בזמן המלחמה במקום לעסוק בדברים החשובים באמת: מירי רגב נצפתה טסה לסרי לנקה יחד עם ביתה, על מנת לחתום על הסכמי תעופה, מהלך שלא מצריך כלל נסיעה.
 
דודי אמסלם עלה לכותרות רק לפני כמה ימים כאשר הגיב על הסערה שעורר קובי פרץ עקב גירושו מבסיס צה"ל כי הופיע שם ללא אישור כניסה. אמסלם דיבר בכנסת על הנושא ואמר: "לא הייתם עושים את זה לשלמה ארצי או בוודאי לא לאביב גפן. זו בושה. יש יהודי שבא לשמח את החיילים, זו התרומה שלו היום. אני מניח שאם הוא היה בגיל צעיר יותר, היה נכנס לעזה. זה מה שאתם עושים לו, בבושת פנים?". אביב גפן ממש לא נותר חייב והגיב על כך כשכתב: "דודי, אפילו השד העדתי כבר לא מתייחס אליך". 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    חורבן הבית הציוני
    ה. 8 03/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום להציע את עצמו להתחלף עם התינוק .
    סגור
  • 3.
    אמסלם - האיש הכי עלוב וגזען שהיה במדינה
    מוניקה 03/2024/20
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אדם טיפש אך תחמן , אדם גזען אך מוקף באנטי ציונים , אדם הכי שנורר שיש אך טוען שהכל מגיע לו גם בלי לעבוד, אדם שאמור לייצג את מדינת ישראל אך בעצם לא רוצה מדינה ישראלית אלא להביא את מרוקו ואת ארמון המלך לכאן ( ובזה הוא הביא לכל שכמעט נמחקה ארצנו ..) אדם ללא השכלה מתאימה אבל עם פה הכי גדול שהיה כאן במדינה , נהנתן אך מתיימר להסתפק הסוכרייה על מקל .. בקיצור עלוב נפש … ( יש אנשים מוכשרים מאותה תפוצה שמבינים שצריך לשמור על המדינה לשמור על הפה ולשמור על אחדות , לכן הבקורת היא נקודתית נגד אמסלם … ראו את מירב בן ארי ואת שאשא ביטון ואוחנה …. איזה הבדל !! אמסלם אתה תגרן בשוק ותו לא!!!)
    סגור
  • 2.
    אמסלם
    אזרחית 03/2024/20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    למה לא טברנה ורולקס והחילים שלנו בעזה לתקן את נזקי ה"נבחרים"
    סגור
  • 1.
    מה אתם נטפלים לו רק כי הוא מזרחי?!?!?!!?!?
    קראוס 03/2024/19
    הגב לתגובה זו
    3 8
    כולה השר לענייני אטום מה נתפסם עליו?? תנו לבן אדם להנות? (ציני)
    סגור
  • גם מזרחי וגם דבאע .יש יותר טוב מזה?
    פיין איל קרטייה? 03/2024/20
    הגב לתגובה זו
    7 0
    האצבע עם האיש
    סגור