משפט
כוכבת ערוץ 14 תועמד לדין משמעתי: "100% בני מוות בעזה"
ועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין במחוז תל אביב החליטה להעמיד לדין את עו"ד כנרת בראשי בעקבות ציוץ חריף שפרסמה: ארבע תלונות הוגשו נגדה – בעוד היא טוענת כי מדובר בפגיעה בחופש הביטוי בלבד
ועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין במחוז תל אביב החליטה להעמיד לדין משמעתי את עו"ד כנרת בראשי, בעקבות ציוץ שפרסמה ברשת X ב-8.2.25. בהחלטה נכתב כי ההליך נפתח לאחר שהוגשו נגדה 4 תלונות שונות. כך פורסם ב-N12.
בציוץ שפרסמה כתבה בראשי כי יש "למחוק כל זכר מהמוטציות הרצחניות בעזה – מחדרי הלידה ועד אחרון הקשישים", והוסיפה כי "100% בני מוות בעזה". בעקבות הדברים נטען באחת התלונות כי מדובר לכאורה בקריאה ישירה להשמדת עם ולרצח המוני.
המתלונן ציין כי לא מדובר רק בדעה פוליטית שנויה במחלוקת, אלא בהתבטאות חמורה שאין לה מקום במדינה דמוקרטית, במיוחד כאשר היא נאמרת על ידי עורכת דין. עוד נטען כי הפרסום זכה לחשיפה רחבה בשל מספר העוקבים הרב של בראשי, וכי הוא פוגע בתדמית המקצוע ובאמון הציבור בעורכי הדין.

צילום מסך מרשת X
מנגד, בראשי דחתה את הטענות וטענה כי התלונה נועדה לפגוע בזכותה לחופש הביטוי. לדבריה, היא אינה חוזרת בה מהדברים, והסבירה כי דבריה נכתבו על רקע סיפורי החטופים ששבו מהשבי.
עוד הוסיפה כי לאחר טבח 7 באוקטובר נשמעו קריאות דומות בציבור, במטרה להרתיע ולמנוע אירועים נוספים. לטענתה, חופש הביטוי כולל גם הבעת עמדות קשות, והיא טוענת כי מדובר בניסיון להשתקה פוליטית ולא בדיון מהותי במישור האתי. בראשי הדגישה כי מדובר בעמדתה האישית בלבד, וכי אין לה כל השפעה על קבלת החלטות מדיניות או צבאיות.
עוד ב-
עו"ד בראשי, הנחשבת תומכת רה"מ נתניהו ובין היתר משמשת כפאנליסטית בערוץ, מונתה בפברואר 2026 לחברה במועצת הרשות השנייה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(40):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
35.תדמית המקצוע ובאמון הציבור בלשכת עורכי הדין אבדה מזמןאביקול 05/2026/03הגב לתגובה זו0 0תדמית המקצוע ובאמון הציבור בעורכי הדין נפגעה מזמן בהכנסת פוליטיקה מכוערת נגד ממשלה שנבחרה בבחירות דמוקרטיות על ידי יו"ר לשכת עורכי הדין ובשחיתות על פי כל הפרסומיםסגור
-
34.לשכת עורכי הדין נכבשה על ידי השמאל הקיצוני!!! (ל"ת)אין להם סמכות לזה!!! 05/2026/03הגב לתגובה זו0 0סגור
-
33.כמובן שאני לא עו"ד ולא שותף לדעתה.לוני 05/2026/02הגב לתגובה זו0 0השאלה מופנית ללשכת עורכי הדין: האם זו המשפטנית היחידה שנדרשת לעמוד לדין ולברור בגין השמעת דעה חריגה? מה לגבי שר בכיר בממשלת ישראל (אני לא יודע מה מעמדו בלשכת עורכי הדין) ואם הוא עדיין חבר בלשכה, שמשמיע דעות גזעניות כלפי מיעוטים לא רק בעזה , אלא גם בישראל?סגור
-
32.מערכת רקובה.מוריניו 05/2026/02הגב לתגובה זו0 0מה לא בסדר בכך?? כל תושבי עזה בני מות הם.רדיפה והשתקה זה מה שהשמאל עושה זבלים !!!!סגור
-
31.כנרת בראשיניר אײַל 05/2026/02הגב לתגובה זו0 0איזה תדמית ואיזה אמון יש ללשכת עורכי הדין בקרב הציבור? הרי רובם של עורכי הדין בישראל בחרו כנופיה של מושחתים שיעמדו בראשם ואלה מעיזים להלין על כנרת בראשי ? אכן, אין חדש בישראל. כל חרא - מלך.סגור
- טען עוד
-
30.הוד גרורה סרטנית של החונטה השמאלנית. (ל"ת)דרור 05/2026/02הגב לתגובה זו1 1סגור
-
29.כל עזה בני מוותיוסי 05/2026/01הגב לתגובה זו0 0היא צודקת. החינוך שם הוא לרצח. מנוולים אחד אחד. המקום הנמוך בעולם בהשכלה. כל החינוך הולך על טרור. כל הכבוד לה שאומרת אמת.סגור
-
28.עולם הפוךטל 05/2026/01הגב לתגובה זו0 0ממתי אסור להגיד על אוייבנו שרוצים להרוג אותנו שהם בני מוות? מאיד עובר בשקט ח"כ עודה שאור בכנסת ישראל שהפלסטינים יגורו בארץ ויגרשו את עם ישראל מהנדינה היהודת היחידה בעולם.סגור
-
27.ככל שתרדפו ימנים כך הימין יתחזק עוד ועודתל אביבי מציאותי 05/2026/01הגב לתגובה זו8 1עשרות שנים ולא למדתם כלוםסגור
-
26.האמת כאבת (ל"ת)יון 05/2026/01הגב לתגובה זו6 2סגור
-
25.בהצלחה לבראשישירה 05/2026/01הגב לתגובה זו10 1בהצלחה לבראשי. אפשר לשלוח את התובעים לסיור תמיכה בעזתים בעזהסגור
-
24.כנרת בראשירפאל 05/2026/01הגב לתגובה זו0 0מה בדיוק הבעיה עם הציוץ של עו"ד כנרת בראשי היא הבעיה עמדה של רוב העם לאחר 7/10 ורוב העם באותה דעה אם זה לבחור צד עדיף שישמדו כל הפלסטינים תומכי חמאס מאשר תפגע שערה של יהודי וכולנו איתהסגור
-
23.כמה דוחהימני ציוני 05/2026/01הגב לתגובה זו0 4כמה דוחהסגור
-
22.אוי כנרת שלי...בן לולו 05/2026/01הגב לתגובה זו6 1ועדת האתיקה .... חחחחחחחחחחחחחחחחחחחסגור
-
21.שינאה חולניתיגאלאשדוד 05/2026/01הגב לתגובה זו6 2מי שמאשים את כינרת הנפלאה שיילך קיבינימטסגור
-
20.ומה עם עמית בכר? (ל"ת)רחמים 05/2026/01הגב לתגובה זו7 1סגור
-
19.זכותה להגיד מה שהיא רוצהמישמיש 05/2026/01הגב לתגובה זו12 0כמו שלרבים מותר להיות קיצוניים ולצרוח ברוח ודם נפדה את פלסטין גם לנו מותר ..אם יגבילו אותנו יותר מידי יהיה לנו שדר רופס חלש מתלבט וזה למה הם מצטלמים טוב אף אחד לא מערער אותם לא מכניס להם ספק עצמי ואם בוחרים להיות טובים מקבלים מחיאות כפיים ופיצוייםסגור
-
18.היא צודקתטלי 05/2026/01הגב לתגובה זו11 0היא צודקת ואיפה חופש הביטוי במדינה דמוקרטית?סגור
-
17.הזויים כבר לא יהיו16 אזרח המדינה 04/2026/30הגב לתגובה זו8 0חמאס מתי שמחבלי חמאס יהודים ויהודיות בעזה ביהודה שומרון מחלקים סוכריות בישראל אסור להוציא לשון רע על חמאססגור
-
16.חבורה של מנובלים שולטים בחיינו (ל"ת)רועי 04/2026/30הגב לתגובה זו8 0סגור
-
15.האג קורה לך (ל"ת)אילן 04/2026/30הגב לתגובה זו1 4סגור
-
14.אחרי הבחירות לא תהיה יותרמומי 04/2026/30הגב לתגובה זו8 1לשכת עו"ד לא עושים כלום לא מטפלים בבירוקרטיה רק בהסתה ונגד הימיןסגור
-
13.בראשי אלופהקרני 04/2026/30הגב לתגובה זו12 3כולנו מאחוריךסגור
-
12.לשמאלנים מותר אז גם לימנים זה פגיעה בחופש הביטוי הם בנמאיר 04/2026/30הגב לתגובה זו11 0אחרי ה7 באוקטובר מותר להגיד שהם בני מוות לא רק לשמאלנים מותר להגיד כשמאלנים אומרים אז מעבירים וכאילו הם לא אמרו לכולנו זכות חשיבה וחופש חשיבה למרצה באוניברסיטה מותר ליצחוק על היתעללות בחייל ולשבח רצח תינוקות ובגץ קנס את מי שפיטר אותה ב200אלף ₪ אז הינה עוד הוכחה ששופטי בגץ הם אוייבי העם אם הם לא יבטלו את ההערה נגד עורך הדין בראשיסגור
-
הפעם זה לא שופטי בגץ זה מי ש וחר אןתם (ל"ת)יון 05/2026/01הגב לתגובה זו0 0סגור
-
11.זה לא רק זהמקשיבה 04/2026/30הגב לתגובה זו10 1להוציא שלטים מזוויעים על ביבי מותר בשם הדמוקרטיה. שיפסיקו להתיפייף ולקשקש. לאחר הרצח המזוויע בנובה וביישובי העוטף, כל מילה על אופיים של תושבי עזה ועל פי עדותם של החטופים- הכל נכון. אין שם אף תושב נקי כפיים.סגור
-
10.תותחית!!!רובו המכריע של עם ישראל מאחורייך!!! (ל"ת)צדק 04/2026/30הגב לתגובה זו16 4סגור
-
9.ברושי התותחיתמשה 04/2026/30הגב לתגובה זו15 4ברושי אוהבים אותך את גברסגור
-
8.ללא גבולותתימני ימני 04/2026/30הגב לתגובה זו8 2השמאל המסריח הפסיק להבדיל בין הטוב והרע...כנראה ש 07/אוקטובר לא לימד אותם מספיק!!!! בעעעעעעעעעעסגור
-
7.ברחשית (ל"ת)מוריה 04/2026/30הגב לתגובה זו2 10סגור
-
6.גם אם היא חושבת ככה צריכה לסתום את הפה היא מרושעת. (ל"ת)אזרחית. 04/2026/30הגב לתגובה זו3 15סגור
-
ערבים רוצחיםיוכי 05/2026/01הגב לתגובה זו4 0רשע מי שמרחם על אכזריםסגור
-
היא לא תסתום את הפהמישמיש 05/2026/01הגב לתגובה זו5 0בדיוק כמו שרבים קיצוניים לא סותמים את הפהסגור
-
ומי שחושב שצריך לרצוח את בן גביר שיסתום גם הוא. כולם חו (ל"ת)כמי 04/2026/30הגב לתגובה זו4 1סגור
-
5.כולל מי שתומך ברוצחים, עין תחת עין... (ל"ת)גולן 04/2026/30הגב לתגובה זו8 1סגור
-
4.פירסוםלוי 04/2026/30הגב לתגובה זו1 7חושבת שתתחרה בסילמן ,לא יתנו לה להיות חכית,סגור
-
3.חצתה את הרףרוביקון 04/2026/30הגב לתגובה זו0 0בראשי המפגרת טפשה כמו שרוך של נעלסגור
-
2.אבל את יאיר גולן שאמר שחיילינו רוצחי תינוקות לא תבעו (ל"ת)המצליפה 04/2026/30הגב לתגובה זו19 2סגור
-
1.מה הטעות שלה ? (ל"ת)מיכה 04/2026/30הגב לתגובה זו14 1סגור
-
שהיא מהצד הלא נכון פוליטית... (ל"ת)המצליפה 04/2026/30הגב לתגובה זו16 1סגור


