משפט
עידן עמדי הגיש תביעת דיבה: "אתרום את כל הכסף"
הזמר האהוב יוצא למלחמה נגד פייק ניוז שיוחס לו ומודיע על הגשת תביעה חריפה. עמדי חושף מה יעשה עם הכסף שיקבל ומזהיר מפני הניסיונות לנכס אותו פוליטית
הזמר ולוחם המילואים הגיבור עידן עמדי, יצא אמש (ראשון) נגד פרסום כוזב שהופץ ברשתות החברתיות, ובו יוחסה לו אמירה פוליטית שלא נאמרה על ידו. בפוסט חריף שפרסם, הבהיר עמדי כי מדובר בפרסום שקרי לחלוטין, והודיע כי בכוונתו להגיש תביעת דיבה.
אחרי הפוסט שפרסם, התראין עמדי ל"מאקו" שם סיפר תחילה על התביעה שהגיש: "עצבנו אותי, פשוט הרגשתי שצריך להגיב, ושזה המקום הנכון להגיב ולעמוד על האמת שלי. לא כעסתי", הודה עמדי.
בהמשך חשף הזמר האהוב את הפרטים בגללם הגיש את תביעת הדיבה: "גיליתי שהם המציאו איזה משהו שאמרתי, והיה חשוב לי לדייק שזה לא נאמר. כן. אני מתככון להגיש תביעה". לסיום חשף כי יתרום את כל הכסף שייכנס מהתביעה לנכי צה"ל: "הם פנו אלינו בבקשה להגיע להסדר, ואמרנו שכל הכסף יתרם לנכי צה"ל".
בפוסט המלא כתב עמדי: "שבוע טוב לכולם, פותח את הטלפון במוצאי שבת להודעות על הפרסום השקרי הזה. עצוב לי שצריך להגיב בכלל שמדובר בפייק מוחלט. שקר כזה משחית את זכר חבריי שיצאו לקרב והקריבו את חייהם למען עם ישראל כולו, ללא היסוס וללא מחשבה.
חלקם הצביעו ככה וחלקם ככה, אבל היה ביניהם רעות וכבוד ואמת, ואני מתגעגע אליהם ולתכונות האלו שלהם בכל יום. עונת הבחירות קרבה ואיתה יגיעו שקרים וארס מכל עבר. אנא מכם השאירו את המשפחות השכולות, פצועי צה״ל והחטופים ששבו מחוץ למשוואה.
עוד ב-
אל תנסו לנכס אותנו לצד כזה או אחר, אל תפרשו אותנו ואל תכניסו לנו מילים לפה. היו עירניים לשקרים אל תפיצו אותם. אם לא ראיתם אותי בקולי ופניי אומר דבר מסוים או בעמודים הרשמיים שלי ברשתות, צאו מנקודת הנחה שמדובר בשקר. בבקשה הפיצו את האמת. תביעת הדיבה בדרך, הכסף ייתרם לארגון נכי צה״ל".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(16):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
12.עמדי, צא לנו מהחיים. (ל"ת)אמיר 05/2026/18הגב לתגובה זו1 2סגור
-
11.גיבור ישראלדוני 05/2026/17הגב לתגובה זו3 0מצוין שיתבע כולם שונאי ישראל שמאלנים ערב רב כל דבר יש להם מה להגיד בחיים שום מילה טובהסגור
-
10.נמאס ממך כלומניקית (ל"ת)רן 05/2026/13הגב לתגובה זו0 4סגור
-
אדיוט שימושי אתה הכלומניקמרדכי 05/2026/16הגב לתגובה זו4 1עמדי גיבור ישראל נפצע קשה בחרבות ברזל ואתה עוד מעיז לומר לו כלומניק?סגור
-
9.עמדיעמוד 05/2026/12הגב לתגובה זו2 0לא הבנתי את מי הוא תובעסגור
- טען עוד
-
8.זה מה שהוא אמריוחנן המטביל ביסקווי 05/2026/12הגב לתגובה זו0 1הוא אמר שיש להטביל את הביסקוויט בקפה ואפשר גם בשוקו. האמת שגם לדעתי יש כאן עילה לתביעהסגור
-
7.מתנצלתרותי 05/2026/12הגב לתגובה זו1 0צר לי שהאמנתי לפייק ניוז. באמת הפליא אותיסגור
-
6.לא הבנתי או לא שמעתישלמה 05/2026/12הגב לתגובה זו0 0תספרו לי על כך על מה היה פרסוםסגור
-
5.לא משנהנוף 05/2026/12הגב לתגובה זו0 1לא בור לי מה היה הפייק אבל מה שלא פייק יזכר לתמיד לאנשי הימין כאשר גילית חולשה והתרפסות כלפי השמאל ולא קיבלת הצעה מהממשלה להשתתף הטכס הזכרון של השביע באוקטובר. לא פה ולא פה למה ?יש ממשלה,ימין,מזמינים אותך,מתוך כבוד למעמדך כיוצר וגם כחייל,ואתה עושה חשבון לאנשי שמאל הזויים?? לעולם לא נשכח עד להתנצלות ברורה.סגור
-
4.עוד הוכחה שכולנו בשמאל צריכים לעזוב את הארץמפגינה בקפלן 05/2026/12הגב לתגובה זו1 2במקום להעריץ אותנו שחסמנו כבישים במשך שנים והנפנו דגלי פלסטין מעריצים את חיילי צבא הכיבושסגור
-
אםנןף 05/2026/12הגב לתגובה זו0 0אם אתה מתאים אל דאגה הארץ תקיא אותך ומירעיך ואתה תחשוב שזו היתה החלטה שלכם לעזוב חח זה לא רעיון שלי זה מהמקורות…מה שאתם לא מכירים חחסגור
-
3.שטויות, הזמר האהוב… (ל"ת)יוחאי 05/2026/11הגב לתגובה זו1 2סגור
-
2.תרום ישירות לנכים עצמםפטל 05/2026/11הגב לתגובה זו2 2לא לארגון שאין לך שום מידע מה יעשה עם הכסףסגור
-
1.הזמר עמדימני 05/2026/11הגב לתגובה זו3 1על תוותר להם לא מתביישים גבור מלחמהסגור
-
ידוע למגיב מה אמר? מתי ובאיזה הקשר? אף אחד לא יודע. (ל"ת)ח.ע. 05/2026/12הגב לתגובה זו0 1סגור
-
עמדימתי 05/2026/12הגב לתגובה זו3 0מי אמר מה אמר?סגור



