משפט

מנכ"ל סודהסטרים לשעבר בדרך לכתב אישום? נחשד בשימוש במידע פנים

דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודהסטרים לשעבר חשוד כי מסר מידע פנים של החברה למקורבתו איילת שרח-כהן. פרקליטות מיסוי וכלכלה הודיעה כי שוקלת להגיש נגדם כתב אישום בחשד לעבירות שימוש במידע 
שירה יום טוב | 
דניאל בירנבאום (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
פרקליטות מיסוי וכלכלה הודיעה היום (שלישי) לדניאל בירנבאום, המנכ"ל לשעבר של חברת סודה סטרים אינטרנשיונאל בע"מ, ולחשודה נוספת המקורבת אליו, איילת שרח-כהן כי היא שוקלת להגיש נגדם כתב אישום בכפוף לשימוע, בחשד לעבירות של שימוש במידע פנים ושיבוש מהלכי משפט.
לפי כתב החשדות, מסר בירנבאום לאיילת שרח-כהן מידע פנים ביחס לסודה סטרים בשתי הזדמנויות שונות במהלך השנים 2018-2017. כשמידע הרגיש היה בידיה, ביצעה החשודה בשלושה מועדים שונים עסקאות בסדר גודל של כ-450 אלף שקלים שהניבו לה רווח כולל בשווי כ-180 אלף שקלים.
שרח-כהן היא סטודנטית המקורבת לבירנבאום. בעבר קיבלה ממנו מידע מוקדם על עסקת המיזוג של סודהסטרים ופפסיקו עוד בטרם יצאה הודעה למשקיעים. קיים חשד כי ברגע שנפתחה החקירה בירנבאום הורה לשרח-כהן למחוק מהטלפון הנייד שלה התכתבויות ביניהם שעלולות לשמש כחומרים בחקירה. כמו כן קיים חשד שבירנבאום העביר לה כחצי מיליון שקלים בהם, בין היתר, רכשה מניות של סודהסטרים.
בתוך כך ולפי החשדות המיוחסים להם, השניים פעלו גם לשיבוש מהלכי משפט. התיק נחקר ע"י מחלקת חקירות מודיעין ובקרת מסחר ברשות ניירות ערך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה