משפט

אחרי קרבות הטוויטר: איתמר בן גביר תובע את יאיר גולן

יו"ר עוצמה יהודית כבר איים בתביעה לאחר קרבות בטוויטר עם חבר הכנסת ממרצ, הפעם איתמר בן גביר החליט לשים קץ לאיומים ולתבוע את יאיר גולן: "גם לח"כ אין חסינות להעליל עלילות"
אביחי דלאל |  5
יאיר גולן ואיתמר בן גביר (צילום Yonatan Sindel/Flash90)
המלחמה בין איתמר בן גביר ליאיר גולן עוברת מהמגרש האינטרנטי לבתי המשפט. לאחר קרבות ציוצים שונים בין בן גביר לגולן, יו"ר עוצמה יהודית החליט לשים קץ לאיומים בתביעה ותבע את חבר הכנסת ממרצ בסכום של 250 אלף שקל על לשון הרע. 
כזכור, לפני כשבועיים גולן קיבל איום בתביעה מבן גביר לאחר לפני כשבועיים גולן העלה ציוץ ובו הוא צילם מסך שבו נכתב על תיעוד "המבשר" ובו בן גביר מצוטט שהוא אומר לילדים מנוער הגבעות כי: "אחת הסיבות שרצתי לכנסת היא לעזור לנערים מתוקים כמו אלה שהציתו את כנסיית הלחם והדגים". גולן אז הגיב כי: "איתמר בן גביר ממפלגת חתונת הדמים מודה שהוא רוצה לסייע למחבלי הגבעות כמו אלה ששרפו את ביה״ס הדו לשוני. צריך להסיר לו את החסינות ולהעביר אותו לחקירת שב״כ. היותו חבר כנסת היא תקלה לאומית".
לאחר מכן, בן גביר איים בתביעה: "יש לך שעה להסיר את הציוץ השיקרי הזה ולהתנצל, אחרת ניפגש בבית משפט ושם לא תוכל לברוח כמו מוג לב... לקישור לראיון הנכון שם אני אומר שעשו עוול (לא בגלל שהורשע אלא בגלל שהוענש פי חמש מהעונש שנגזר על מציתי בתי כנסת)".
היום כאמור בן גביר החליט לתבוע את גולן ובכתב התביעה כתב: מסתבר, שעבור חיבוב וציוצים מחדש ממעריציו, מוכן הנתבע לשקר, להכפיש ולהוציא דיבה לאחר הפרסומים קיבל התובע תגובות רבות שמהן עולה שהנזק שגרם הנתבע בדבריו הוא נזק רב. הנה כי כן, עסקינן בחבר כנסת שחרג מכל נורמה בסיסית אפשרית, טען שוב ושוב שהתובע מחבל וכן תומך במחבלים או בשריפת כנסיות ובתי ספר, ואף הציג זאת כאילו מדובר בידיעה חדשותית מתועדת. כאמור, גם לאחר שהתובע אפשר לנתבע לחזור בו מדבריו, פעמיים, הנתבע לא הגיב. בית המשפט הנכבד יתבקש להורות לנתבע לחשוף את פעילות הציוצים בפרסומים האסורים, והתובע שומר על זכותו לתקן את כתב התביעה לאחר קבלת נתוני הצפייה והחשיפה לפרסומי התובע".
בן גביר אמר לאחר הגשת התביעה כי: "ציוציו של ח"כ גולן הם בגדר לשון הרע אשר נעשו במטרה מכוונת להכפיש את שמו ולהשחיר את דמותו בעיני הרבים ולפגוע בו מול קהל מצביעיו לכנסת. לאור זאת, הגשתי תביעה נגד ח"כ גולן בבית המשפט: אי אפשר להסתתר מאחרי החסינות, גם לח"כ אין חסינות להעליל עלילות. ח"כ גולן העליל נגדי שאני תומך במחבלים, גולן לא התייחס לבקשותיי, לא מחק את הפרסום ולכן הגשתי נגדו כתב תביעה לבית המשפט".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    בהצלחה לבן גביר במלחמה של כולנו נגד השמאל האנרכיסטית וה (ל"ת)
    רז 05/2021/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 4.
    בן גביר
    אורה 05/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מדינה שלמה צריכה לתבוע אותך...
    סגור
  • 3.
    התקלה האמיתית פה היא למנות קולחוזניק להגן על חיילי צה"ל
    רז 05/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איתמר, כולי תקווה שבעקבות התביעה תהנה מכספי הפנסיה שמשרד הבטחון שילם בטעות לקולחוזניק.
    סגור
  • 2.
    גולן, כמו בולשביק אמיתי, פתח גם הפעם את הדלת הלא נכונה.
    דגן 05/2021/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בהצלחה לבן-גביר.
    סגור
  • 1.
    בהצלחה איתמר.או כמו שאברי גלעד אומר: מ י ע ו ל ל ה (ל"ת)
    לפנק 05/2021/03
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור