משפט

קבוצת כדורסל תובעת חצי מיליון שקל מכרמל שאמה הכהן: "די להכתמת שמנו"

הפועל רמת גן גבעתיים הגישה תביעת לשון הרע נגד ראש  עיריית רמת גן על סך 550 אלף שקל: "ברורה המשמעות בחזית נגד ראש עיר חזק"

מערכת ice |  4
כרמל שאמה (צילום משה שי פלאש 90)
קבוצת הכדורסל הפועל רמת גן גבעתיים, שמשחקת בליגה השנייה בישראל הגישה הערב תביעת דיבה נגד ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן. המועדון החליט להעלות שלב במלחמה שהחלה בשנה שעברה בעקבות הפערים לטענתם בחלוקת הכספים לקבוצות בעיר.
המלחמה מול עיריית רמת גן והעומד בראשה החלה כאמור ביוני 2020 עת  חולקו תקציבי עיריית רמת גן לקבוצות הספורט בעיר. מכבי עירוני רמת גן בכדורסל המשחקת באותה הליגה כמו הפועל קיבלה כ-1,008,600 שקל, ואילו הפועל רמת גן גבעתיים קיבלה כ-366,500. אז טענו בקבוצה כי ישנו קיפוח מצד ראש העיר כנגדה.
כעת המועדון מהליגה הלאומית הגיש תביעת לשון הרע על סך 550 אלף ש"ח נגד ראש עיריית רמת גן בטענה כי ראש העיר הצהיר כי יפעל לחסל אותם. "ההחלטה על הגשת התביעה לא התקבלה בקלות והייתה מלווה בחשש והתלבטויות רבות, שכן ברורה לנו המשמעות של חזית משפטית כנגד ראש עיר חזק אשר כבר הצהיר בעבר כי הוא יפעל לחסל אותנו, או בלשונו: ‘לנקות את התופעה הזו מהעיר עד טיפת הרעל האחרונה שלה’. יחד עם זאת, ולמרות החשש, החלטנו לומר: די להכתמת שמנו!”. נכתב בהודעה ששחרר המועדון. 
המועדון רמז אף כי חלק מההשמצות כלפיו והיחס המפלה של העירייה לטענתם הגיעה בעקבות סדרת כתבות תחקיר של חדשות 13 מהשנה שעברה: ”אנחנו תורמים ממיטב זמננו וכספנו למען הקהילה ועושים לילות כימים בהתנדבות לא על מנת ששמנו הטוב המלווה אותנו עשרות שנים יוכתם בצורה כה בוטה וחמורה. מאז פרסום כתבות התחקיר בחדשות 13 אנחנו נתונים למסע השמצות כוחני, ויתרה מכך ההאשמות ולשון הרע כנגד חברי ההנהלה לא פסחו על אלפי אוהדי הפועל רמת-גן גבעתיים, ששמם הוכתם על ידי ראש העיר בביטויים כמו בריונים וגידולי פרא. ידוע לנו היטב מי הם אלו שהסיתו והכשילו את ראש העיר ומי אלו שלחשו על אוזנו כנגדנו וגם עימם נבוא בחשבון ציבורי”.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ראש עיר עם פוטנציאל שמבזבז אותו על יח"צ
    חבל 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העיניים של כרמל כל הזמן לפוליטיקה הארצית, אבל זה לא בליכוד מחכים לו וגדעון סער עולה עליו בכל פרמטר בתקוה חדשה כי יש לו נסיון בתור שר של שנים רבות. אז בסוף הוא יבחן במישור הארצי - גם זינגר חשב שאף אחד לא יכול עליו, אבל בסוף האזרחים מסתכלים מתי מרוקנים להם את הזבל והאם יש מורים איכותיים בבתי הספר ואם יש השקעה בספורט נוער וספורט נשים, האם נשארו שטחים ירוקים ומה מציעים ביום העצמאות ובחופש הגדול. כדאי שכרמל יתמקד בזה, כדי לא להיות מופתע כמו זינגר.
    סגור
  • 3.
    די מספיק
    אזרח רמת גני 06/2021/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    העיר מתרסקת ניקיון על הפנים גינון על הפנים גובים חופשי פארק לאומי מטופח למה בגלל שיש זיקה למקום תאורת רחובות על הפנים לא מחליפים מנורות שרופות בביאליק והרצל גם בגינת הרואה יש דהיה תאורה שנים מאז צבי בר למה מחלקת חניה לא עוקפת חניה לתובי האזור משה 17.00 ב בעלי חניות חונים ללא תר תו רמת גן במיוחד משעה 17.00 שכולם מחפשים מקומוץ לאחר יום עבודה אולי מר שאמה מחנה באולפני התקשורת אז תבינו למה יש אפליה לקבוצות העירוניות. ליד היכל זיסמן יש מגרשי דשא ללא שירותים אזור מלוכלך היכן מנהל אגף שפע תודה
    סגור
  • 2.
    כרמל
    פפ 06/2021/08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הבן אדם תפס תחת וחושב את עצמו שקרן ומפזר שטויות
    סגור
  • 1.
    זה לא ראש עיר זה פסיכו (ל"ת)
    מאיר 06/2021/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור