משפט

תביעת המיליונים נגד חיים לוינסון נדחתה? "מול בריונות צריך לעמוד"

תביעת הדיבה על סך חמישה מיליון שקלים שהגיד האלוף (במיל') ישראל זיו נגד חיים לוינסון ועיתון הארץ נדחתה. לוינסון: "מקווה בשבילו שיקבל חזרה את האגרה. הטור לא ימחק. להיפך. יתנוסס לנצח"
מערכת ice |  1
חיים לוינסון וישראל זיו (צילום משה שי ומרים אלסטר פלאש 90)
אחרי שלפני כשבועיים הוגשה תביעת דיבה של מיליונים מצד האלוף (במיל') ישראל זיו כנגד העיתונאי חיים לוינסון ועיתון הארץ על הטור שפרסם העיתונאי, היום (חמישי) התביעה נדחתה. 
חיים לוינסון פרסם בטוויטר "טוב אז מיזם התביעה הבריוני על חמישה מיליון שקל של ישראל זיו התנפץ בבית משפט. מקווה בשבילו שיקבל חזרה את האגרה. הטור לא ימחק. להיפך. יתנוסס לנצח. הנה הוא, המאמר מהטובים והחשובים שכתבתי בחיים".
 
כזכור, על פי התביעה שהוגשה לפני שבועיים לבית המשפט המחוזי בתל אביב, זיו טען כי במאמר שפורסם ב-19 למאי 2021 טען לוינסון האשמות חריפות כלפי האלוף (במיל') תוך שהוא כותב על זיו כי הוא "אחד מסוחרי הנשק הבולטים בישראל". העיתונאי כך נטען, התייחס במאמרו לפרשנותו של האלוף זיו (במיל') באולפני חדשות 12 למבצע האחרון בעזה ובו רמז כי מאחורי פרשנותו של האלו קיימים אינטרסים עסקיים סמויים תוך שהוא מתאר את זיו כ"סוחר נשק, מתפעל מכוח, מגבריות, ממכונות יקרות, מיכולות מתוחכמות".
כעת לאחר שהתביעה ככל הנראה נדחתה לוינסון כתב "מול בריונות צריך לעמוד" והודה לכל מי שסייע לו במאבק מול זיו: "אני רוצה להודות לעורכות הדין טלי ליבליך ומיה כץ, לאנשי הארץ שלא מצמצמו מול האיומים: עמוס שוקן, אלוף בן, ליאור קודנר ועפרה אידלמן, לעשרות שהעבירו מידע טיפים ומסמכים, לכל החברים שעודדו ותמכו, ולאנונימי שדחף תמך שייף וניסח."
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    התביעה לא נדחתה - אלא כנראה נמחקה!
    לא עו"ד 06/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אף תביעה לא נדחית תוך שבועיים, כי אפילו כתב הגנה לא מוגש תוך שבועיים אלא תוך 30-45 יום במקרה הטוב. כנראה שהתובע בחר למשוך בחזרה את תביעתו, ולכן אולי יקבל חזרה את האגרה ששילם בגובה עשרות אלפי ש"ח.
    סגור