משפט

חדשות 13 שוב הסתבכו? תמונת איש נדל"ן חרדי שתבע אותם שוב פורסמה

אבישי גרינצייג שם לב כי: "לאחר שכבר שלח להם מכתב התראה עם דרישה לפיצוי בגין דחיפת התמונה שלו לאייטמים של חדשות 13 על תחלואה "חרדית" בקורונה,  הם עושים לו את זה עכשיו שוב. חדשות 13, מה יהיה איתכם?". האם זה יסתיים בעוד תביעה?
כפיר אדר |  5
חרדים (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
האם חדשות 13 הסתבכו שוב, בגלל טעות של חוסר תשומת לב או חוסר ניסיון של אחד מעובדי המערכת? שלושה שבועות בלבד אחרי שקיבלה התראה לפני תביעה מאיש נדל"ן חרדי שתמונתו שורבבה לכתבה הקשורה לעלייה החוזרת בתחלואה בישראל בעקבות הקורונה, אמש (שני) זה קרה שוב.
בידיעה מ-6 ביולי, של אבישי גרינצייג נכתב: "אדם שתמונתו שורבבה לכתבה על עלייה בתחלואה מאיים בתביעה על חדשות 13, איש נדל"ן חרדי, שמחה וולקוביץ, שלח מכתב התראה לפני תביעה לחדשות 13, לאחר שחברת החדשות העלתה במספר הזדמנויות תמונת תקריב שלו לדיווחיה על העלייה בתחלואה בקורונה".
 
בעקבות ציוץ חדש בטוויטר בו שוב הופיע וולקוביץ ונכתב: "לראשונה בגל הנוכחי: עלייה בתחלואה בחינוך החרדי", כשניתן קרדיט לתמונה לרויטרס, נראה כי בחדשות 13 שוב הסתבכו, על אף שהסירו את הציוץ ומחקו אותו במהרה.
גרינצייג כתב: "לא, זה לא ייאמן. לאחר שכבר שלח להם מכתב התראה עם דרישה לפיצוי בגין דחיפת התמונה שלו לאייטמים של חדשות 13 על תחלואה "חרדית" בקורונה, ולאחר שהם כבר התנצלו על כך פומבית וטענו לתקלה ורנדומליות (אה?) - הם עושים לו את זה עכשיו שוב. חדשות 13, מה יהיה איתכם?".
תגובת חדשות 13 תובא לכשתתקבל.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מגיע להם זה המעט שהחרדים יכולים לעשות נגד השנאה של 13
    חילוני 07/2021/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זה הערוץ המפלג ביותר שממומן על ידי אוייבי העם היהודי וכל מה שטוב לעם הזה הערוץ נגדנו. יש לבוא חשבון עם כל אוייבינו כולל אלו שבתוכנו האם יש לנו שב"כ או שהו גם נשלט על ידי גורם עויין איך הוא לא מתערב בכל ההסטה איך לא עוצרים את הכתבים שמשדרים פילוג מלהיכנס ולצלם בבסיסי צהל אל תהיו בטוחים שאתם לא מכניסים מרגלים של ממש לקודש הקודשים שלנו תימנעו מהם את האינפורמציה חלקם עויינים לעם ישראל.
    סגור
  • 2.
    50 חרידים מתוך 2000
    קשה להם שהחילוניים ב 07/2021/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה חינוך אין לימודים בחרידי
    סגור
  • החרדים לפחות יודעים כתיב וכתב
    דרורי 07/2021/28
    הגב לתגובה זו
    1 2
    תראה איך רשמת את התגובה. בושה לחינוך החילוני
    סגור
  • יודעים ועוד איך אתה בטח עילג, נכון שהיית ילד דחוי?
    חילוני 07/2021/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זו הדרך של מיסכנים כמוך להתנשא על אחרים אתה בטוח אדם מריר ודחוי חברתית. שמאלן זה בטוח ונגרר בוודאי! תעשה לעצמך סוף וקפוץ לך מעזריאלי זה לבטח יביא סוף לייסוריך. אתה אדם סובל וכנראה בלתי נסבל.
    סגור
  • 1.
    נא לתבוע להם את הצורה ! (ל"ת)
    אסף 07/2021/27
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור