משפט

חברת הפרסום תפצה את עיריית טירת הכרמל בסכום ענק

בתום פשרה ולאחר תביעות הדדיות במיליוני השקלים, בהסכם הפשרה שנחתם בין שני הצדדים חברת הפרסום  "מקסימדיה פרסום חוצות בע"מ" תשלם סכום של 700 אלף שקל לעירייה
אביחי דלאל |  2
צילום Magma Image edit ice
בתום דיונים והליכים משפטיים שנמשכו שנתיים בין חברת הפרסום ויחסי הציבור מקסימדיה לעיריית טירת הכרמל, שני הצדדים הגיעו להסכם פשרה לפיו משרד הפרסום ישלם 700 אלף שקל לעיריית טירת הכרמל. 
בספטמבר 2019, מקסימדיה פרסום חוצות בע"מ תבעה את עיריית טירת הכרמל ב-1.8 מיליון שקל. לטענת החברה, ביולי 2002 נחתם הסכם השראה לפיו החברה תקים בעיר מתקני שילוט על חשבונה ותקבל את הזכות למכור פרסומים במשך 5 שנים עם אופציה להארכה והכל תוך תשלום האגרות. החברה הקימה 11 מכווני תנועה ועוד ארבעה מתקני מפות מוארים המשמשים כמתקני שילוט. לאחר שנים של שיתוף פעולה הוקמו שלטי חוצות פיראטיים על ידי חברות אחרות על אף שקיימת לחברה הזכות הבלעדית. 
כחודשיים לאחר מכן, עיריית טירת הכרמל הגיבה בתביעת נגד בסכום של קצת יותר מ-1.8 מיליון שקל. לטענת העירייה, החברה נמנעה מלשלם לעירייה על שימוש במתקני הפרסום. וכי הסכמי ההתקשרות בין הצדדים הופסק ב-2012 והתביעה היא בגובה החוב של חברת הפרסום לעירייה. 
לפני יומיים, הגיעו שני הצדדים להסכם פשרה לפיו מקסימדיה תפצה את העירייה בסכום של 700 אלף שקל בתשלומים חודשיים במשך שנתיים. התשלום עצמו כולל את אגרת השילוט ודמי הזיכיון שמקסימדיה חייבת לעירייה. 

עו"ד יניב מטלס ועו"ד ירון גרשון (צילום: רענן כהן)
עו"ד יניב מטלס ועו"ד ירון גרשון ממשרד יניב מטלס שייצגו את עיריית טירת הכרמל מסרו: "כתב התביעה הנגדי שהגישה עיריית טירת כרמל באמצעות משרדנו הוכיח כי אין שחר לטענות של חברת מקסימדיה וכי ההתנהלות של עיריית טירת הכרמל הייתה ללא דופי. אנו שמחים שהצלחנו להוכיח כי בזמנים שצויינו בכתב התביעה לא התקיים שום חוזה בין הצדדים ומכאן שהטענה כי רווחי החברה נפגעו כתוצאה מהפרתו מצד העירייה משוללת כל יסוד, זאת בעוד החברה המשיכה להשתמש בנכסי העיר ללא תשלום לאורך כל זמן זה. בסופו של דבר ניצח השכל הישר וההיגיון ולכן הושגה הסכמה לפיה מקסימדיה תשלם 700,000 שקל לעיריית טירת כרמל לרווחת תושבי העיר".
מעו"ד יעקב אביעד ממשרד עורכי הדין אביעד-סרן שייצג את מקסימדיה פרסום חוצות בע"מ טרם נמסרה תגובה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לקחו עו"ד ברמה לא גבוהה - יעקב אביעד
    יונתן כהן 03/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט לא כוחות
    סגור
  • 1.
    ניהול כושל של ההנהלת מקסימדיה (ל"ת)
    תמיר 08/2021/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור