משפט

תקיפה אלימה נגד חבר הכנסת החרדי, המשטרה פתחה בחקירה

מאיר פרוש מיהדות התורה הותקף על ידי שני אלמונים מחוץ לביתו שבירושלים, כאשר אלו ארבו לו וניסו לגזוז את זקנו. כוחות משטרה שהגיעו למקום החלו בסריקות ומנסות לאתר את החשודים במעשה
מערכת ice |  3
מאיר פרוש (צילום יהונתן זינדל פלאש 90)
חדשות מחרידות הבוקר (שני) על אלימות קשה נגד חבר הכנסת מאיר פרוש מיהדות התורה. הח"כ הותקף סמוך לביתו בירושלים, כאשר אדם בעל חזות חרדית חיכה לו ברחוב, תקף אותו וניסה לגזור את זקנו.
על פי הדיווחים, המשטרה סורקת אחרי חשודים שנמלטו מהמקום ופרוש לא נזקק לטיפול רפואי, דיווחים נוספים טוענים כי שני חשודים מעורבים במעשה וכי הוא לא הותקף על ידי אדם בודד, המשטרה מנסה לאתר החשודים ולשים את ידה עליהם בהקדם.
 
לירן לוי מוואלה! שדיווח ראשון הוסיף: "פרטים נוספים: ניגשו אליו 2 רוכבי קורקינט חשמלי, בעלי זהות חרדית, אחד מהם שאל אותו אם הוא מאיר פרוש, הוא ענה לו כן, ואז הוא התנפל עליו ניסה לתקוף אותו פיזית, פרוש הדף, והשניים נמלטו מהמקום. שוטרים שהגיעו לזירה החלו בגביית עדויות ובדיקה של מצלמות אבטחה".
מהמשטרה נמסר: "המשטרה: לפני זמן קצר דווח על תקיפתו של נבחר ציבור (ח"כ פרוש) בסמוך לביתו בעיר ירושלים. על פי החשד, שני חשודים תקפו את נבחר הציבור ונמלטו מהמקום והוא אינו נזקק לטיפול רפואי. בשעה זו כוחות משטרה עורכים סריקות אחר החשודים ונפתחה חקירה במשטרה".
ח״כ יעקב ליצמן: "מזועזע מתקיפתו האלימה נגד ח״כ הרב מאיר פרוש בידי פורעים מסוכנים בירושלים. מדובר בשפל חדש ומסוכן וחציית קו אדום. על המשטרה לפעול במהירות ולשים ידה על התוקפים ולפעול נגדם בכל חומרת הדין. לא מתקבל על הדעת ולא ייתכן שאיש ציבור יותקף, ייפגע או ירגיש מאויים בשל כל סיבה שהיא".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אמישטרה לא תחקור
    פופר 09/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאיר פורוש אמישטרה לא תחקור ובת טמישפט לא אישפטו את אלה שתקפו את מיאיר פורוש אלה אנשים מי אשמול אבוגד ואתיקשורת איה סגרו את אחקירה אזו אתם אדתאים לאתחיל לאחרים בעלה אסקים שמפרסמים בערוץ 12 ו13 לא קונים אצל מי שמפר,ם הצל ערוץ 12 ו13 אתם אדתאים קואח חזק לאסקים לאתחיל לעפיל את כול בעלה אסקים שהם מפרסמים בערוץ 12 13 לאחרים אותם
    סגור
  • 1.
    אירוניה: קיצוני הותקף ע"י קיצונים
    הגאון מכפר סבא 09/2021/13
    הגב לתגובה זו
    9 1
    מאחל לפורוש רפואה שלמה - ולא רק מהפגיעות הפיזיות.
    סגור
  • הוא לא קיצוני ואתה לא גאון
    א 09/2021/13
    הגב לתגובה זו
    1 3
    האירוניה היא שאנחנו ביחד בארץ ישראל ואין ערבות ביננו. לבכות ממך....
    סגור