משפט

פרשת אייל גולן: זו התפנית המפתיעה ב"משחקי חברה"

יום לאחר פתיחת הקמפיין לגיוס הכספים למאבק המשפטי והגשת התלונות נגד עשרה חשודים נוספים, אחד החשודים תבע את המתלוננות שטוענות: מדובר בתביעת השתקה
מערכת ice |  1
אייל גולן (צילום פלאש 90/ יעקב לדרמן)
יממה מאז שהגישו נ' וט', המתלוננות מפרשת ״משחקי חברה״ הקשורה בשמו של אייל גולן, תלונות נגד עשרה חשודים נוספים בפרשת המין ומאחד החשודים תבע את המתלוננות. לפי הודעה מטעמן של המתלוננות נמסר כי: "מיותר לציין כי מדובר בתביעת השתקה מהסוג הכי בזוי שיש, אך חוקיותה מתאפשרת מאחר והמשטרה לא זמנה את החשודים לחקירה תחת אזהרה".
עו״ד גליה שמילוביץ המטפלת במתלוננות מסרה כי: ״משטרת ישראל חייבת לזמן עוד היום את כל עשרת החשודים לחקירה באזהרה מאחר ומדובר בעברייני מין פוטנציאליים שבאמצעות ממונם יכולים לחמוק מאימת הדין דרך הפחדה באמצעות תביעות דיבה כאלה, כשברור לכל בר דעת כי מדובר בטקטיקה שנועדה לרפות את ידיהן של נ' וט' באמצעות טקטיקות משפטיות נחותות״.
 
כמו כן, המתלוננות פתחו אמש קמפיין שנושא את הכותרת "נגמרו המשחקים" וקראו לו "האמת מאחורי אייל גולן". אותו קמפיין ניסה לגייס למען המאבק המשפטי סכום של 175 אלף שקל. נכון לכתיבת שורות אלה, יותר מ-1,400 אנשים נתרמו למען המתלוננות ותרמו כבר יותר מ-170 אלף שקל והמתלוננות השיגו 97% מהיעד.
באותו הקמפיין נכתב: "כמעט 8 שנים שאנחנו מבקשות הכרה במעשים שביצעו בנו אייל גולן וחבריו. קוראים לנו שקרניות, זונות, כלבות ועוד. כל זאת רק כי אנחנו מסרבות לשתוק ומתעקשות לחשוף את המעשים שביצע בנו 'הזמר הלאומי' של ישראל ביחד עם חבריו. עמדנו לבד מול אחד האנשים הכי חזקים במדינה, אדם עם כח ומשאבים, קשרים, והכי חשוב – קהל ענק שתומך בו. כשהפרשה התפוצצה הובילו אותנו לחקירות במשטרה כמו אחרון העבריינים ונחקרנו כחשודות. צעקו עלינו והשפילו אותנו וכל זה מבלי שהיה לנו ייצוג משפטי, למרות שהיינו נערות צעירות והמצוקה והפחד זעקו מאיתנו לאורך כל החקירות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהצלחה בנות יקרות
    איריס 11/2021/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אנחנו מאחוריכן כולנו. נשים, נערות ואימהות. הגועל נפש, ההשפלה וההטרדות המיניות שעברתן מזעזעות ממש ואני מקווה שתצליחו בתביעה המשפטית נגד אותם בחורים ובראשם אייל גולן. בהצלחה !
    סגור