משפט

גרמניה וארצות הברית על הכוונת, האם יכנסו למדינות האדומות?

מספר המאומתים שאותרו במהלך השבוע האחרון לא הותירו ברירות. הממשלה תדון בכניסתן של שבע מדינות נוספות לרשימת המדינות האדומות. כמו כן, ועדת חוקה תבחון כניסה של שבע מדינות נוספות
מערכת ice | 
המראות מנתב"ג (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
ועדת חוקה בראשות ח"כ  גלעד קריב תדון מחר (ראשון) בהוספת מספר מדינות לרשימת המדינות האדומות שהיציאה אליהן תיאסר, הוספת המדינות תיכנס לתוקף ביום שני הקרוב ה-20 בדצמבר 2021. מחר בשעה 9:00 בבוקר, תתכנס ועדת חוקה, חוק ומשפט לדיון בנושא כשעל הכוונת שבע מדינות נוספות. המדינות עליהן ידונות בוועדה הן: איחוד האמירויות, אירלנד, נורבגיה, ספרד, פינלנד, צרפת ושבדיה.
יחד עם זאת, בממשלה יצביעו מחר על רשימת המדינות האדומות המעודכנת. מדינות שעתידות להצטרף לרשימת האדומות הן: ארצות הברית, קנדה, פורטוגל, טורקיה, גרמניה, הונגריה, מרוקו ובלגיה. הממשלה צפויה לאשר אותן כמדינות אדומות.
 
כמו כן, הממשלה בוחנת אפשרות לאכוף את התו הירוק בכל בית מסחר שגודלו הוא יותר מ-100 מ"ר. ברגע שיגבשו מתווה מתאים בנושא, הוא יעלה למשאל טלפוני של קבינט הקורונה ובמידה ויאושר זו תהיה האפשרות החדשה. נושאים אלו נובעים מהחשש מווריאנט האומיקרון (הדרום-אפריקני) עלה. משרד הבריאות עדכן  כי במהלך סוף השבוע אובחנו 1,137 בני אדם לקורונה. עליות נרשמו גם במקדם ההדבקה וגם בבדיקות החיוביות. 
כזכור, בשבוע שעבר עלה מתווה הקניונים או מתווה הצמידים לפיו הכניסה לקניונים תהיה רק לבעלי תו ירוק ולא מחוסנים לא יורשו להיכנס. כמו כן, בחנו אופציה להבדיל את המחוסנים לפי צמידים. אך בעקבות הביקורות והזעם שהעניין יצר, בממשלה החליטו לרדת מאותו מתווה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה