משפט

"מרב מיכאלי ריסקה אותי, לא אשב איתה באותו חדר"

נחשפו הפרוטוקולים מהדיון בבית הדין לעבודה בעניינה של היועצת הפרלמנטרית שתבעה את מרב מיכאלי על התעמרות. מדובר בדיון טכני בלבד. התובעת תקפה
אביחי דלאל |  10
מרב מיכאלי (צילום פלאש 90/יונתן זינדל)
אמש (שני) נחשפו הפרוטוקולים מדיון בבית הדין האזורי לעבודה בירושלים בעניין התביעה של יועצת פרלמנטרית נגד שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ויו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי.
אתמול כאמור, פורסמו פרוטוקולים מדיון בעניין התביעה נגד מרב מיכאלי, מדובר בדיון טכני בלבד, במהלך הדיון אמרה העוזרת הפרלמנטרית: "מירב מיכאלי ריסקה אותי. מעולם לא אשב איתה באותו חדר. אין לי טוויטר מעולם לא צייצתי. אני מעולם לא אשב איתה באותו חדר".
כזכור, לפני כשנה עוזרת פרלמנטרית תבעה את מרב מיכאלי ב-320 אלף שקל. בתביעה נטען נגד העוזרת הפרלמנטרית, בעל תואר דוקטור, הופעלו סנקציות אישיות ועונשים. לדבריה של העוזרת בכתב התביעה: "העונשים כללו יחס תוקפני, השפלות, הטחת האשמות, טרטורים.  
מיכאלי הגיבה אז לתביעה בדף הפייסבוק שלה: "קודם כל אציין שכתב התביעה המתואר לא נמסר לידי. נחשפתי לטענות המופרכות שעלו באמצעי התקשורת. מצער ומקומם כי התלונות השקריות כנגדי מכוונות וממוקדות דווקא בנושא ההתעמרות, תחום חשוב, יקר לליבי שמזה שנים אני מקדמת חקיקה להסדרתו. זה, כמובן, לא מקרי, אבל גם לא יגרום לי להכנע לאיומים. יהיו אשר יהיו הסיבות האמיתיות לתלונות הבדויות, הן לא יסיטו אותי ממאבקי בתופעת ההתעמרות בעבודה ומהמשך מאמצי להביא למיגורה. כשקיבלתי את גב' X לעבודה כעוזרת פרלמנטרית, ידעתי שהיא אינה תואמת את הפרופיל הרגיל של מי שנחשבות ונחשבים מתאימות לתפקיד זה.
 
בכל זאת קיבלתי אותה לעבודה בלב חפץ, כי התרשמתי שכישוריה המקצועיים הולמים ורציתי לתת לה הזדמנות הוגנת. לצערי, תוך שבועות ספורים התברר לי שטעיתי. היא סרבה לבצע את המטלות הדרושות במסגרת תפקידה, ולכן נאלצנו להיפרד לאחר תקופה קצרה. מאחר וכבודה ורווחתה חשובים לי, לא אחשוף כאן שום פרטים מהנסיבות הספציפיות. כל ניסיונותי להפרד באופן המכבד ביותר ולהקל על גב' X, נהדפו על ידה, וצר לי על כך. ההאשמות נגדי הן שקר מוחלט ואין להן כל שחר. אני מתייחסת בכבוד ובהוגנות לכל הנמצאות והנמצאים בסביבת העבודה שלי, לרבות יועצי ועוזרים".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מיכאלי ניצלה אם פונדקאית וקנתה ממנה ילד שהיה בבטנה
    פמיניזם רעיל 04/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה יותר גרוע מזנות לנצל נשים ממעמד נמוך ולהתעלל בגופן ובנפשן להשאירן עם פצע נפשי לכל חייהן רק בגלל שהפמיניסטיות הרעילה לא רצתה להכנס להריון בעצמה . נשיות רעילה צביעות ורוע.
    סגור
  • 5.
    להתעסק בענייניה
    ארווין 01/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה אתם רוצים ממרב מיכאלי? סך הכול היא רוצה שעומר אדם יהיה העוזר שלה! מגיע לשרה, שלא מקפידה להתעסק בענייניה, להיקרא באנגלית, לא Minister אלא Ministar שרה לענייני מין ולא סתם שרה, אלא ממש כוכב!
    סגור
  • 4.
    מיכאלי רקובה מבפנים. צבועה (ל"ת)
    הנכדה של קסטנר 12/2021/28
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 3.
    לא הייתי רוצה להיכנס לפה שלה
    איתי 12/2021/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תרתי משמע ...
    סגור
  • 2.
    מושחתת צבועה ואלימה !!! (ל"ת)
    אסף 12/2021/21
    הגב לתגובה זו
    8 8
    סגור
  • אישה חזקה דעתנית לא מתרפסת מפחידה אותך גדולה עליך (ל"ת)
    דוד 12/2021/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    אישה מפלצתית ומפחידה. עינים רעות (ל"ת)
    קסטנר 12/2021/21
    הגב לתגובה זו
    11 7
    סגור
  • בגלל הזכרת קסטנר לא מקובלת תגובתך ,מה סבא קשור לעינין
    דוד 12/2021/21
    הגב לתגובה זו
    6 3
    דרך אגב הוא זוכה מכל אשמה
    סגור
  • גנטיקה
    דוד 12/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בגדול, קשר גנטי משפיע על התנהלות האדם
    סגור
  • קשור ועוד איך!
    עירית 12/2021/21
    הגב לתגובה זו
    6 5
    מלכת השקרים דחתרה תחת ראש הממשלה וכינתה אותו פושע, מציגה את סבה כצדיק, חסיד אומות העולם. דור שני ושלישי יעידו כי שיתף פעולה עם הנאצים. היא גם שיקרה כשאמרה שרחם אישה לא להשכרה, ולבסוף קנתה תינוק.
    סגור