כסף וצרכנות

מרב מיכאלי מטילה פצצה: האם אובר יגיע לארץ?

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים רמזה בנוגע לעתיד של חלוצת כלכלת החלטורה וענקית הנסיעות. האם השירות יגיע לארץ?
מערכת ice |  4
מרב מיכאלי (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מרב מיכאלי הטילה היום (ראשון) פצצה וחשפה את משנתה בנוגע למיזמים של נסיעה שיתופית בסגנון של "אובר" חלוצת כלכלת החלטורה וענקית הנסיעות. 
הגילוי המרעיש הגיע לאחר שאלתו של העיתונאי ומי שהיה אחד ממייסדי אתר העיתונות העצמאית "שקוף", תומר אביטל ששאל את השרה: "האם תפתח את השוק למפעילים כמו אובר (Uber), והאם נערכו דיונים בנושא במשרדה?".
אביטל פירסם בדף הטוויטר שלו את תגובת השרה שקיבל: "במדינות בהן שירות אובר פועל מסתמן כי מדובר בחלופה שמעלה את הגודש בכבישים ולכן כרגע השירות הזה איננו רלוונטי לפיתרון בעיית הפקקים. במקום זה, השרה מקדמת תחבורה שיתופית ותחבורה גמישה שהן ללא ספק פיתרון יעיל הרבה יותר". לאחר בדיקת ice בלשכתה של מיכאלי אישרו את הדברים. 
 
כזכור,  לפני כשבועיים שמה של החברה האמריקאית עלה לכותרות בצורה שהרימה גבות ללא מעט אנשים בישראל. אובר, המתחרה הגדולה ביותר בשוק שבו פועלת גם גט הישראלית, הודיעה על שיתוף פעולה ראשון מסוגו בעולם, בינה לבין רשת חנויות מוצרי עישון, במטרה לאפשר הזמנות של סמים קלים מהבית דרך אפליקציה באופן חוקי וממוסד.
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גם אם זה לא פותר פקקים זה מוזיל משמעותית מחירים
    ש 02/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וגם נותן אופציה לתחבורה בסופ״ש
    סגור
  • מוזיל עד שהם הופכים למונופול ומקפיצים מחירים
    מישהו 02/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אובר הפסידו בערך 6 מיליארד דולר השנה כי הם מסבסדים נסיעות במונית. ברגע שייגמר הסיבסוד המחירים יקפצו.
    סגור
  • 1.
    השרה הכי גרועה בכל ממשלות ישראל!
    עיד 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כלומניקית שחוץ מאיש וצילצולים לא עושה כלום. מבקשת מאיתנו ליסוע בתחבורה ציבורית במקום ברכב!? מתי פעם אחרונה נסעת ביום ראשון ברכבת?
    סגור
  • יודעת לדבר ולהגיש??
    ???? 12/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני לא בטוחה שרק רכבת בין עירונית היא מחשבה רלוונתיט .לה_ אנשים דחוסים לא עיכפת עיפו יעמדו והרחות (של הזייעה איום ונורה) גם לגבי כיסעית גלגלים ונכים אחרים ,לא יהייה מקום נגיש . כן למרות שהנסיעה ברכבת חלקה ולא מורגשת ... אבל זה לא ניראה לי צודק :: אולי צריך שיפור בתחבורה הציבורית וזה בטוח שצריך, התחבורה הציבורית צריכה מענה יותר נגיש בכביש ונסיעה בטוחה וחלקה גם לנוסעים זה חשוב.. הכוונה שהנסיעה בתחבורה הציבורית תהה זהה לנסיעה חלקה כמו ברכבת ככה גם לא תעמוד בפקקים בכביש ותביא אותנו הנוסעים לאותו נקודה שצריך ווווובלי איחורים "אולי" למקום עבודה אה אה בתקווה שהשרה מיכאלי תיקרא את זה אולי תחשוב על שיניים לטובה גם לקהל הציבור. גם בדרום באר שבע זה הכי חשוב!
    סגור