משפט

משה חוגג נושם לרווחה? זה האיש שנעצר בחשד לסחיטתו

איש העסקים קיבל תשובה חודש לאחר התלונה שלו, כי תושב אילת בשנות ה-20 לחייו הוא העומד מאחורי ניסיון הסחיטה באיומים כי יחשוף פרטים אישיים שלו אם לא ישלם
מערכת ice |  3
משה חוגג (צילום פלאש 90)

לאחר שב-17 בדצמבר, משה חוגג התלונן כי הוא נסחט באיומים, המשטרה עצרה הבוקר (ראשון) גבר מהדרום בחשד לסחיטה באיומים נגד איש העסקים שהוא גם בעלי בית"ר ירושלים, כחודש לאחר שהוגשה תלונה בנושא.

התלונה שהגיש חוגג בגין "סחיטה באיומים" התקבלה לדבריו לאחר שקיבל הודעות מאיימות שאם לא יפקיד כסף יפורסמו עליו פרטים אישיים. לדבריו האדם איים עליו בקשר לתמונות מביכות שלו".
 



בעיצומה של פרשת 'המשחק הגדול' בה היה מעורב, חוגג הגיע לתחנת המשטרה והגיש תלונה שהועברה ללה"ב 443 שאמונים על החקירה של הפרשה הגדולה, והם בדקו האם ומאיזה בן אדם ניסה לסחוט ממנו דברים.

כאמור היום חוקרי מרחב ירקון עצרו את החשוד, בן 26 מאילת והוא מובא לחקירה בתחנת המשטרה. בינתיים, חוגג עצמו כבר לא חשוד בעבירות המין שיוחסו לו וגם הסעיפים של הונאות הקריפטו ירדו לעת עתה מהשולחן.

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כסף קונה הכל. גם צדק.
    יהודי 01/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתחילת הפרשה התפרסם ש 51 אנשי עסקים "טייקונים" מופיעים בסירטוני המין שצולמו בדירת הפאר. לא הופתעתי כהתברר שהסירטונים נעלמו ולא נמצאו עדויות לכתב אישום. כסף קונה הכל. כסף זה כוח כמעט בלתי מוגבל. הם שולטים בתקשורת ובכל תחומי המימשל.
    סגור
  • 2.
    סך הכל קוף.
    גן חיות 01/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחח
    סגור
  • 1.
    מתפרה
    הזעם 01/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לתפור תיקים. קל מאוד מה עים הגיס החמישי
    סגור