משפט

פרשת משה חוגג: איומי הסחיטה נחשפים, צפו בפרסום המטלטל

שיחת הסחיטה בין "הסוחט" לבין מקורבו של חוגג נחשפה. הסוחט: "מחכה לתשובה, אם לא? כל שעה עגולה יצא סרטון חדש". מה הסכום שהוא דרש לכל סרטון?
מערכת ice |  9
משה חוגג (צילום פלאש 90)
אדם שהזדהה כ"טוני" פנה לאחד המקורבים של משה חוגג וניסה לסחוט ממנו מאות אלפי דולרים. ניסיונות הסחיטה הגיעו לדבריו של איש העסקים לפני שנה וחצי באמצעות דואר אלקטרוני.
לפי הפרסום של גיא פלג במהדורה המרכזית של חדשות 12. אדם שכינה את עצמו בשם "טוני יצר קשר עם מקורבו של חוגג וכתב לו: "יש לי חומר מפליל על משה חוגג". אותו סוחט פנה למקורב פעם בכמה ימין וטען כי בידו חומרים של תיעודים של משה חוגג מבצע מעשים פליליים. 
אותו סוחט איים לפרסם את הסרטונים מדי שעה ואף לפנות למשטרה. מקורבו של חוגג ניסה לברר האם הוא מכיר את חוגג. לאחר שהסוחט עצמו העיד בפניו כי הצילומים שבידו הם צילומים שהוא בעצמו תיעד בטלפון הסלולרי שלו. הסוחט איים: "אם אני מפרסם את הכול, משה לא יצא למעצר בית, גם אם ישלם הון".
 
על כל תיעוד, דרש הסוחט סכום מטורף של 320 אלף דולר. כזכור, אחרי הסערה הגדולה שנרשמה סביבו, ונראה שנשכחת לאור היעדר התפתחות של ממש בתיק החקירה נגדו, בעלי בית"ר ירושלים ואיש העסקים משה חוגג הגיש תלונה במשטרה בחמישי בגין סחיטה באיומים נגדו.
כזכור, חוגג חשוד במעשה סדום, מעשים מגונים, סחר בבני אדם, צריכת זנות מקטין, החזקת מקום לשם זנות, פרסום והצגת תועבה, בעילה אסורה בהסכמה, הבאת אדם לידי מעשה זנות, גרימת עזיבת המדינה לשם זנות, הטרדה מינית ופגיעה בפרטיות. פרשת "המשחק הגדול" עוסקת בין היתר גם בהלבנת הון בשווי של מיליוני שקלים. 
בעקבות חקירה סמויה שהתנהלה ביחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 בשת"פ יחידת יהלום מרשות המיסים, נעצרו 8 חשודים ביניהם אנשי עסקים, בחשד לביצוע עבירות הונאה מתחום המטבעות הקריפטוגרפים בהיקפים של מאות מיליוני שקלים. לאחר חודשים ארוכים של חקירה מורכבת ומסועפת.
 
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    אין לו בעיה לפרסם ושזה יפגע באותן נשים
    אלון 12/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה אף אחד אחד לא מדבר על זה שבסרטון יש גם נשים נוספות שפרסום הצילומים יפגע בהן יותר מכולם?? הן לא ידעו שמצלמים אותן. אותו סוחט הוא האדם ברמה הנמוכה ביותר, הרבה יותר גרוע מחוגג עצמו. העיקר כסף כסף כסף. למי אכפת שעל הדרך יהרוס חיים לאנשים אחרים? גועל נפש
    סגור
  • 8.
    סדרי עדיפויות מעוותים . אין ביטחון אישי
    איל 12/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל משקיעים הון בחקירות מיותרות העיקר צהובות
    סגור
  • 7.
    התיקשורת עושה תבלאגן ועוול לבן אדם
    גיל לההררי 12/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מבין את התיקשורת העויינת ככה עשו לנשיא ולעוד הרבה שחלקם לא עמדו בעויינות של התיקשורת והיתאבדו אפשר לפרסם פעם אחת ולא לעשות דיונים על הנאדם בתיקשורת כמו בבית המישפט זות דעתי . ואין ספק שהוא צריך להיענש במידה ועימתו עם הנאשם את כול העדויות בית המישפט יודע טוב מאוד לעדות תעבודה שלו אבל פה הסיח התיקשורתי פשוט שופט כול אחד לכול עם ועדה וזה החדשות היום יומיות במדינת ישראל רק הפחדות וכמה רוע יש למה לא לאזן קצת ולפרגן למי שצריך דיי כמה חרא רד אפשר לשמוע וזה מה שהדור הצעיר שומע ורואה ומבין שאלו החיים וזה האבסורד הגדול שהיתקשורת מפספסת.
    סגור
  • 6.
    האם מתקין המצלמות עשה חיבור לחרמנותו?
    Yl 12/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השיחרור למאסר בבית כנראה ש המשטרה בצרות בכל הקשור ל מציצנות אבל כולנו תקווה ש הפרשה הכספית תיבדק ביסודיות
    סגור
  • 5.
    איך הצליחו לרכז את כל הגועל ביחד, מכל הכיוונים. להקיא
    ז'ילבר בקו 12/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כמו מגנט שמושך אליו מיץ מרוכז של גועל. כל הפרשה הזו מבחילה כל כך. ועכשיו גם הסחטן, שלפי מה שמפורסם כאן צילם בעצמו. באעעעע כל כך דוחה. רמות הגועל של המעורבים פשוט לא נתפשות בעיני. לא ייאמן כמה הרבה איכסססס הצליח להתנקז שם!
    סגור
  • 4.
    חקירה בשביל שום דבר.
    ישראלי 12/2021/20
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מה המהומה מסביב נשים שמוכנות לשכב עם גבר מרצונן הטוב וגם נהנות מזה. מה זכותה של משטרה להשתולל סביב מישהו שנשים חושקות בו בגלל כספו וכול מועדון הצבועים והקנאים מזיל ריר. פתאום כול הדוגמניות הפכו לסמל ההתנזרות. הן קודם כול דוגמיניות. זה מוסרי לעשות סקס וזה לא עניין למשטרה. בזבוז משאבי צבור ובזבוז זמן. מה יש, כול הגברים והנשים שמחזיקים מאהבות ומאהבים צריכים להיחקר? מטורלל.
    סגור
  • 3.
    משה זכאי
    נאור 12/2021/20
    הגב לתגובה זו
    5 5
    בושה מה שהמשטרה עושה לחוגג
    סגור
  • 2.
    זה מושיק גולדשטיין מגבעתיים (ל"ת)
    מושיק גולדשטיין מגבע 12/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    סופו של כל בלון להתפוצץ
    זה יד ימינו לשעבר 12/2021/20
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סיפורי חוגג ולהקתו סמים זונות על חשבוננו עכשיו הכל מתפוצץ
    סגור