משפט

בן גביר ייחקר על התקרית בחניון: "טוב שהוצאתי נשק"

חבר הכנסת מעוצמה לישראל התייחס לעובדה שהמשטרה החליטה לחקור את האירוע בו שלף נשק אישי על מאבטח ערבי בחניון גני התערוכה: "שוב הוכח כי רשויות שלטון החוק בישראל עובדות עם אג'נדה פוליטית אך עדיף מאוחר מאשר אף פעם"
כפיר אדר | 
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
כחודש אחרי האירוע הדרמטי בו חבר הכנסת איתמר בן גביר שלף נשק אישי על מאבטח ערבי שהתעמת איתו, לאחר שלדברי הח"כ זה איים עליו, המשטרה תחקור את התקרית בגני התערוכה וכן את העימות הפיזי בינו לבין יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה בבית החולים קפלן. בן גביר ועודה יזומנו לעדות .
ח"כ בן גביר התייחס היום (שישי) להחלטת המשטרה שהתקבלה לחקור סוף סוף את תקיפתו על ידי עודה ושני המאבטחים: "טוב שהוצאתי נשק בחניון, אחרת במשטרה ובפרקליטות לא היו חוקרים את עודה, גם עוד שנה".
בתגובה להודעה כי המשטרה תחקור תקיפתו בידי ח"כ איימן עודה והאיומים כלפיו מצד שני המאבטחים באירוע הוצאת הנשק בחניון מוסר יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר: "בוקר טוב ליועמ"ש לפרקליטות ולמשטרה. מזל שהוצאתי נשק בחניון, אחרת גם עוד שנה לא היו חוקרים את עודה". 
 
ח"כ בן גביר הוסיף: "שוב הוכח כי רשויות שלטון החוק בישראל עובדות עם אג'נדה פוליטית אך עדיף מאוחר מאשר אף פעם: היום אחרי שנודע כי שני המאיימים מהחניון תומכי חמאס ואחד מהם מחבל משוחרר שזרק אבנים על חיילים ואחרי שכל עם ישראל ראה שעודה תקף אותי מקווה שיוגשו כתבי אישום, גם אם יש גורמים במערכת אכיפת החוק שלא אוהבים אותי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה