משפט

חבר הוועדה לבחירת שופטים: "לא הייתי ממנה את כרייף"

ח"כ שמחה רוטמן, חבר הוועדה לבחירת שופטים, יצא היום נגד השופטת בדימוס שטוענת לנקיות כפיים בפרשת המינוי שלה: "מישהו שבוגד בבן הזוג שלו ואחר מתראיין על זה ואומר, 'מה קרה?', לא מתאים לי שיהיה שופט במדינת ישראל"
מערכת ice | 
ח"כ שמחה רוטמן, מפלגת הציונות הדתית (צילום יהונתן זינדל, פלאש 90)
אראל סג"ל ויריב אופנהיימר שוחחו היום (ראשון) ברדיו 103FM על פרשת השופטת אתי כרייף. סג"ל סיפר מה הדבר שכי זיעזע אותו בפרשה: "שוטרות שואלות אדם האם הוא שכב עם מישהו. ממתי זה עניין של שוטרים?". מנגד, אופנהיימר הגיב לו: "מי שמתמודדת על תפקיד ומוצאת את עצמה ביחסים אינטימיים עם מי שיכול לסייע לה לקבל את התפקיד, זה יחסי מרות על סטרואידים".
בהמשך עלה לשידור ח"כ שמחה רוטמן מ'הציונות הדתית', חבר הוועדה לבחירות שופטים ועו"ד במקצועו. רוטמן אמר על הפרשה: "יש בפרשה ים של תקלות הן במערכת מינוי השופטים והן במערכת החוק. לא הייתי רוצה שהאבירה של הסיפור תהיה שופטת. מישהו שבוגד בבן הזוג שלו ואחר מתראיין על זה ואומר, 'מה קרה?', לא מתאים לי שיהיה שופט במדינת ישראל".
בנוסף, אמר רוטמן: "המערכת היא חולה והיא זקוקה לניעור. מי שעובר את הקורס באמת, זה בשיטת 'חבר מביא חבר'. מי שצריך למנות שופטים זה הפרלמנט ושר המשפטים - לא הלשכה ולא השופטים. אם הייתי יודע מה שידעו אז בזמן אמת חברי הוועדה - לא הייתי מקדם אותה. הקורס בעיניי לא שווה את הנייר שעליו הוא כתוב. ההמלצות מעניינות אותי הרבה יותר".
 
כזכור, הבוקר כרייף התראיינה לניב רסקין ב-'חדשות הבוקר' והמשיכה להכחיש את ההאשמות ל'מין תמורת מינוי': "אני מכה על חטא במישור האישי בלבד. הקשר שלי עם אפי נוה החל שנים לפני שהתמנה לראש הלשכה. הספקולציה המעליבה והדמיונית שרקמתי קשר מכוון כי צפיתי שבעוד שלוש שנים הוא יהיה ראש הלשכה, מגוכחת." בנוסף, כרייף חשפה כי היא לא פוסלת כניסה לפוליטיקה: "השליחות הציבורית היא בדמי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה