משפט

אדוה דדון חושפת: "בלי כסף ובלי לתת את הדין"

העיתונאית הציגה פרומו לתחקיר עליו עמלה שנה שלמה: "האנשים שיצרו איתנו קשר, קיוו שבמהלך הזמן הזה יימצא עבורם תורם כליה בחו״ל כפי שמי שעומד בראש החברה הפיח בה, רצינו להאמין וכלום"
מערכת ice |  1
אדוה דדון (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל)
אדוה דדון, כתבת 'המתחזים' של חדשות 12, חושפת את התחקיר עליו עבדה במשך שנה וייראה אור לראשונה מחר (ראשון) כאשר תציג את מי שנטע באנשים תקוות לכאורה להשגת כליה, אך שיקר כל הדרך.
דדון כתבה על התחקיר: ״תסגור את העיניים ותלך איתם" על התחקיר הזה התחלנו לעבוד לפני כשנה. האנשים שיצרו איתנו קשר, קיוו שבמהלך הזמן הזה יימצא עבורם תורם כליה בחו״ל כפי שמי שעומד בראש החברה הפיח בהם תקווה, או שבינתיים יימצא תורם אלטרואיסטי בדרך והם יקבלו את הכסף חזרה".
 
עוד טענה: "זה לקח לנו כל כך הרבה זמן כי רצינו, כמוהם להאמין, שהנה עוד שבוע, עוד שבועיים, השמיים יפתחו, יעברו החגים היהודים, והנוצרים, והמוסלמים, המלחמה באוקראינה מעט תירגע, וכלום. לא כליה, לא כסף, ובלי לתת את הדין. מחר נביא את סיפורם של האנשים הללו שחייהם בסכנה".
לסיום הסבירה: "את החשדות לפיהם התורמים הם אנשים מוחלשים ממדינות עניות ואת מי שנמצא בתווך ומנצל את המצוקה של אלה ואלה. גם נגיע למי שעומד בראש החברה ומסתתר בטורקיה בזמן שהוא דרוש לחקירה בישראל בחשד לסחר באיברים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אדווה דדון
    חרגול 05/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבחוררה הזו היא דוברמן חיובי בתחקיריה . כל הכבוד
    סגור