משפט

רמי לוי הטעה לקוחות? זו תביעת הענק נגד הרשת

תביעת ענק של כמיליארד שקל נגד רשת רמי לוי, בטענה כי במשך תקופה בעשרות סניפים נתלו שלטי 'מבצע' על גבי מוצרים שנמכרו במחיר הרגיל. "הלקוחות לא ידעו להבחין במבצעים הפיקטיביים"
מערכת ice |  134
רמי לוי (צילום יחצ, פלאש 90, vecteezy)
האם ברשת רמי לוי הטעו לקוחות? תביעה ייצוגית הוגשה לאחרונה לבית המשפט המחוזי מרכז, נגד רשת רמי לוי, בטענה שהרשת הטעתה לקוחות בכך שתלתה שלטי "מבצע" על מוצרים רבים שנמכרו לכאורה במחיר רגיל. "לא מדובר במקרה 'פשוט' שבו יכולה לקרות תקלה נקודתית על מוצר בודד או סניף בודד," נכתב בכתב התביעה, "אלא על תופעה רחבה שנבדקה ותועדה על ידי המבקשים בעשרות סניפים מינואר 2022 ועד מועד הגשת בקשה זו".
בנוסף לכך, בתביעת הענק שמוערכת בכמיליארד שקל, טוענים עוה"ד אוהד שמילוביץ ותום שנפ כי לא רק שהרשת הטעתה לקוחות ע"י הצגת שלטי המבצע, אלא לדבריהם גם היא מיקמה את המבצעים הפיקטיביים לצד מבצעים אמיתיים, ונמנעה במכוון מציון המחיר הקודם של המוצרים, ככל הנראה על מנת להסתיר את היותם מבצעים פיקטיביים.
 
וכך נכתב בבקשת התביעה: "הרשת בחרה באופן מודע ועקבי להציג ללקוחותיה בסניפיה מוצרים רבים הנמכרים עם השלט 'מבצע', וזאת על אף שהם נמכרו במחירם הרגיל והקבוע. בנוסף, הרשת מחקה, במרבית השלטים, את מחירו הקודם של המוצר מהשילוט וזאת כדי שלקוחותיה לא יידעו להבחין בין מוצרים הנמכרים במבצע אמיתי ובין מוצרים במבצעים פיקטיביים".
לפני הגשת התביעה לבית המשפט, עורכי הדין המייצגים פנו קודם לרשת עצמה, שם השיבו להם באמצעות באת הכוח של הרשת, עו"ד רונית סיטון-זלקינד. במכתב התגובה שהשיבה עורכת הדין נכתב: "למרשתי לא הייתה כל כוונה להציע למכירה את המוצרים במבצע, ולראיה, כפי שעולה מהתמונות המצורפות לפנייתכם, פרט לשלט הפלסטיק המובנה הכולל את המילה 'מבצע', אין כל אינדיקציה לקיומו של מבצע, ובפרט לא מוצג מחירו של המוצר לפני המבצע ומחיר המבצע. אין מחלוקת שבשלטים מופיע תיאור המוצר, ומחיר אחד בלבד. מקור הדבר, למרבה הצער, בטעות לוגיסטית נקודתית במסגרתה עשו התמחירנים/יות בסניפים שונים שימוש בשילוט 'מבצע' מובנה מטעה שחולק לסניפים למטרות אחרות כמובן, אשר נמשכה מספר שבועות."
 
עוד היא כתבה כי "מיותר לציין כי נכון למועד כתיבת שורות אלו, השילוט הוסר לפי הצורך והעניין, ולא מוצבים שלטים הנושאים את המילה 'מבצע' על מוצרים שאינם במבצע בפועל. כידוע לכל צרכן סביר - על שלט מבצע תמיד וככלל יופיע המחיר הרגיל הקודם, כך שצרכן הרוכש מוצר במבצע יוכל לדעת כמה כסף 'חסך'. אלא שבשילוט שהופיע בסניפי מרשתי - הופיע בבירור מחיר אחד, והוא המחיר בו חויבו הצרכנים שבחרו לרכוש את המוצרים בפועל, ומלכתחילה לא הייתה הטעיה בדבר חיסכון כלשהו".
מרשת רמי לוי שיווק השקמה נמסר: "התביעה טרם התקבלה בחברה. לכשתגיע תטופל אצל הגורמים המקצועיים".
תגובות לכתבה(134):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 113.
    רשת של שקרנים
    משה 05/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעיניים שלי ראיתי שלט מבצע שכתוב עליו "מבצע 2 ב 10" בגדול ובתחתית השלט היה כתוב 'מחירו של מוצר בודד: 5 ₪.. לשקר אין רגליים. טוב מאד שחטפו תביעה
    סגור
  • 112.
    רמי לוי
    אבי 05/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רמי לוי אמא שלך כבר לא גאה שיש לה בן כמוך הפכת לשודד כמו כולם
    סגור
  • 111.
    חרא של אדם
    משה 05/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משחק אותה אוהב את השכבות החלשות...שקרן ומתנשא כמו כולם...גונב את דעת הציבור ואת כספם...
    סגור
  • 110.
    תמיד הוא היה חמדן
    יוסי 05/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רק נראה נחמד בטלוויזיה. יקרן מאוד
    סגור
  • 109.
    הלקוח הוא הריבון והוא המחליט ??? לקנות או להשאיר במשך
    יהודה טרבלסי 05/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גילוי נאות אני עובד בתחום הקמעונאות מזה עשרות שנים במספר רשתות שווק והיום אני עובד ברשת רמי לוי ...... כל רשת מזון מכילה אלפי מוצרים של מזון ואלפי מוצרים נוספים של מוצרים נלווים לבית בשורה תחתונה אלפים רבים של פריטים .... כל המבצעים שנעשים בסניפים השונים של רשתות השיווק לרוב נעשות.לחודש ימים בקירוב ואז אמורים להתחלף המבצעים החדשים שהרשת החליטה ...ולכן מכאן עוברת האחריות.לעובדים בסניפים שאמורים להוציא את כל השילוט של המבצעים הקודמים ...לתלות שילוט חדש של המבצעים החדשים ..ולא אחת קוראים טעויות של עובד כזה או אחר ... אין לי שום ספק שזאת לא מדיניות של הנהלות.הרשתות השונות.... הנהלות.הרשתות בכלל לרשת רמי לוי בפרט עובדים אך ורק על פי החוק ובהתאם לחוק ...... והראייה לכך כל המבצעים הרבים במחלקות.השונות.שהרשת עושה לטובת הצרכן אם זה מחלקות העוף טרי בשר טרי אם זה מחלקות.המכולת ועוד ועוד וכל זאת.על.מנת להטיב עם הצרכן ... אז לבוא ולהגיד שזאת הטעייה מכוונת של הרשת או של הנהלת הרשת ... זה ללכת רחוק מדי ...בשורה התחתונה הלקוח הוא המלך ...הוא יכול להחליט לקנות או לא לקנות גם אם רשום על זה מבצע כביכול..
    סגור
  • טען עוד
  • 108.
    ככה זה כשלא שובעים
    אזרח 05/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מרחם על רמי לוי . הבנאדם לא שובע , פתח סניפים בלי סוף , לא שבע . פתח רמי לוי תקשורת , הנשמה לא שבעה . פתח קניונים , לא שבע . קנה בתי מלון , לא שבע . קנה חברת תעופה , לא שבע . הבנאדם מסכן , נשמה שלא יודעת שובע , ולא שמחה בחלקה , היא נשמה אבודה שתנסה לאכול עוד ועוד ועוד . מקווה באמת שיום יבוא והוא יהנה ממה שהוא בנה ביידים של עצמו , כל הכבוד לו על ההצלחה . אבל תן לנשמה שלך לנוח קצת , תהנה ממה שיש לך
    סגור
  • 107.
    אין פעם שאני לא מגלה טעות החשבון
    איתן 05/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפעמים של עשרות שקלים, אף פעם לא לטובת הצרכן. וכמעט תמיד השלטים ממוקמים ליד מוצרים שלא מבצע. אני מרגיש שלא בתום לב. רוב האנשים לא בודקים חשבון וכך ההכנסה עולה בסכומי עתק באופן לא חוקי.
    סגור
  • 106.
    למה
    צפוני 05/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה למה רמי לא יסלחו לך עם ישראל לא יסלח לך על כך
    סגור
  • 105.
    לא מאמינה לאף מילה שלו! החיוב היה גבוה מהמחיר נאונליין
    רוני 05/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיטת מצליח! נתקלתי בחוסר תיאום בין המחיר הרגיל של הפריט כפי שהופיע באונליין (לא במבצע, חשוב לציין!) לבין החיוב הגבוה בקופה! ממני ומכולם עוד שקל שניים... = הרבה כסף ליום, שיטת מצליח!
    סגור
  • 104.
    זה לא חדש
    דניאל 05/2022/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רק אמש בסניף רחובות נתקלתי בזה בהמשך יעלה צילום. שיטה שקיימת שנים. רק שהלקוחות לקוחות שבויים ואדישים.
    סגור
  • 103.
    תביעה קנטרנית
    אבי מהגליל 05/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זאת תביעה קנטרנית שמטרתה להגיע לפשרה כדי לגרוף מאות אלפי שקלים לעורכי דין ולתובעים. מי קובע מה זה מחיר רגיל.ומה זה מבצע.
    סגור
  • 102.
    רמי לוי איש ישר והגון יחי רמיי דואג לזולת (ל"ת)
    חזי כהן 05/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 101.
    רמי לוי תמיד יוצא הכי זול. (ל"ת)
    נחמיה 05/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 100.
    תביעת סרק
    אברהם 05/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כל מי שקונה בסופר יודע לבדוק על איזה פריט יש מבצע לפי מספרי קוד המוצר. התובעים מנסים להתעשר שלא בצדק.
    סגור
  • 99.
    ויקטורי מתנהלים בדיוק ככה
    נינה 05/2022/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    רשת ויקטורי לפחות בפתח תקווה מתנהלים בדיוק ככה. פעם היה להם עגבניות שרי 10 שקל ובקופה מתגלה שזה 2 ב12. או 4-5 שוקו קטן בבקבוק רשום שזה כל מיני גן הבננה והמוקה והכל עומד ביחד ואז מתגלה שזה כביכול רק על השוקו והקופאית בכלל לא יודעת במה מדובר. חבל שגם אותם לא תובעים. כי יש המון מיקרים כאלה. וגם מוצרים הם פג תוקף שממשיכים למכור ללקוח ובעיה שלו אם לא שם לב. פשוט בזיון
    סגור
  • 98.
    סיקור אוהד ? למי ??? (ל"ת)
    פיני 05/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 97.
    להתרחק
    אבי 05/2022/12
    הגב לתגובה זו
    7 1
    שומר נפשו וכספו ירחק מ שיווק השקמה
    סגור
  • 96.
    זכותו להשתמש בטריקים להעלאת מכירות.
    מירי 05/2022/12
    הגב לתגובה זו
    2 5
    מספיק כבר עם הכתבות המגעילות עליו כל שני וחמישי!!! רמי לוי אחלה בנאדם והוא לא מרמה לקוחות. הוא עושה את ההיפך ומביא לשוק מחירים זולים בלפחות חצי מהמוצרים בהשוואה לרשתות המתחרות. זכותו לשים מליון שלטי "מבצע" מפני שככה או ככה המחירים אצלו הם כבר סוג של מחירי מבצע מלכתחילה. מעבר לזה אף אחד לא מכריח אותכם לקנות! מבצע או לא מבצע, תסתכלו על המחיר ותחליטו לעצמכם אם בא לכם לקנות במחיר כזה או לא. אתם לא עיוורים או סתומים. די כבר עם הזבל שאתם שופכים על האיש היקר הזה!!! תתעסקו בכל מעשי החסד שהוא עושה בלי לפרסם את עצמו ותתביישו בשיפוט המגעיל שלכם. איכסה איזה ציבור מגעיל!
    סגור
  • ינפנטיל
    יוס 05/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא אחלה שמוק
    סגור
  • 95.
    בשר מקולקל
    מדונה 05/2022/12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    קניתי כנפיים בסניף א. תעשיה ראשון היו מקולקלים זרקתי לפח. לפני שבועיים קניתי בשר בסניף בת ים . בשלתי חלק מהבשר הרגיש כמו חול בפה , ברור שהיה לא תקין . הם ארזו את הגוש בניילון נראה יפה. אני יותר לא קונה בשר מרמי לוי. חוץ מזה כל הסניפים שלו נראים מוזנחים, שילמד מחצי חינם. הכל נראה נקי מסור ויפה.
    סגור
  • אבל לא קונה דברים לא ידועים או מותג הבית .
    קונה אצלו 05/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בדרך כלל מעיף מבט מי היצרן ואו הרכיבים . אם קניתה כנפיים בגלל שמחפוד שוחט או רבנות קרית מלאכי משגיחה ,אל תבוא אליו בטענות אלא לעצמך . גם אני קניתי חבילת ניר טואלט והיה רשום שהחבילה כפולה אך בפנים היה ניר דק ויחיד . יש לו הרבה טריקים לבלף .
    סגור
  • 94.
    תגובה על הכתבה של רמי לוי התעיית הצרכן
    ג'ודי 05/2022/12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כל משנכתב בכתבה על הטעיית הצרכן זה נכון מאוד זה קרה לי המון פעמים בקופה שבעצם המוצר לא!בהנחה אתמול זה קרה עם סידור מבצע נקניקיות טירת צבי זה באופן שיטתי הם עושים את זה בושה בושה ובנוסף אתמול עזרתי לאישה מבוגרת לא הבינה מי מהמוצרים במבצע כי כולם היו ממוקמים באותו מקום חבל גזל
    סגור
  • 93.
    מי שקרן של אמא? (ל"ת)
    ירון 05/2022/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 92.
    רמאי גדול הסוף מתקרב
    בת של מלך 05/2022/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ראית רמי לוי גזלת כסף מרשת איש במרמה לאלוהים נתן לך פגיעה קשה ככה זה כשגוזלים במרמה עכשיו צריך לבדוק כמה שלמת לרופא שבדק את אשת ואז הבעיה שלך תהיה כואבת מאוד לרשת איש יש סבלנות אלוקים פותר לה את כל הבעיות בגלל זה צריך להיזהר איך מתנהגים לרשת איש זה רק ההתחלה אתה תהיה אומלל נגמרו החיים היפים
    סגור
  • 91.
    כל הרשתות תפסו אותנו מהביצים יש פה חזירות מפחידה (ל"ת)
    שלי 05/2022/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 90.
    לא להתקרב
    בובי קובי 05/2022/11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סחורה סוג ג.
    סגור
  • 89.
    הטעייה
    מיכל 05/2022/11
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אני רוכשת בסניף כל שבוע... באופן תמידי אני ניגשת לקופה ראשית עקב חשבון שגוי..תמיד אני זו שנשלחת לצלם את המבצע ולהציג לקופאית,,
    סגור
  • גם הבשר המסובסד יקר יותר אצל רמי לוי (ל"ת)
    יעל 05/2022/11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 88.
    אחת מהתביעות הייצוגיות הכי מוצדקות
    נילי 05/2022/11
    הגב לתגובה זו
    14 2
    אם יש סיבה לתביעות יצוגיות הרי תביעה כזו היא הדוגמא לכך.
    סגור
  • 87.
    הלוואי הלוואי ויזכו בתביעה.
    נילי 05/2022/11
    הגב לתגובה זו
    9 2
    יותר מדי מקומות מתיחסים ללקוחות כמטומטמים. כל כך מרגיז להכנס למקומות ולראות את שלטים קבועים של ״מבצע״ למרות שאין בכלל שום מבצע.
    סגור
  • 86.
    מאיפה חשבתם שהוא קונה בתי מלון וחברת תעופה (ל"ת)
    רות 05/2022/11
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 85.
    אמת ויציב
    ניסים 05/2022/11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לצערי לפני יומים הייתי בסניף רעננה והיה אותו דבר על קפה מחולק מה שנקרה קפה אישי השילוט היה על חבילה גדולה יותר ששם אין מבצע וכאשר אתה מגיע לקופה תחליט ועוד מקרים של שילוט מבצע ללא מבצע
    סגור
  • 84.
    זה קיים בכל הרשתות
    שלווה 05/2022/11
    הגב לתגובה זו
    6 0
    נתקלתי לא אחת במצב הזה גם ברשתות אחרות
    סגור
  • 83.
    מי שמאשר גוזר קופון
    יוסי 05/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עכשיו אני מבין שזה מכוון תמיד יש טעיות בחשבונית
    סגור
  • 82.
    רמי לוי
    חי 05/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 5
    מחפשים אותו בנרות הוא הכי זול וטוב מכל הרשתות
    סגור
  • רמי לוי
    טויזר חנניה 05/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אין ולא יהיה כמו רמי לוי בזכותו מאות אלפי אנשים מצליחים לגמור את החודש, פעם אחר פעם יוצא הסל הסול במדינה, תניחו לבנאדם ולא לחפש כול מינה המצאות בשביל להוציא אותו לא בסדר.
    סגור
  • וואו הגזמת!
    גליה 05/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סחורה סוג ז בירקות , בפירות. הבשרים שם איכסה גועל נפש. הכל צפוף וטינופת. מפה וללהגיד שהוא הזול במדינה.. נגיד.. אולי בשקל מפב ומשם . אבל הסחורה בהתאם.
    סגור
  • 81.
    צדק
    נילי 05/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סוף סוף יעשה צדק??
    סגור
  • 80.
    רמי לוי שפל חמדן שקרן מוכר סחורה סוג ז תהנו לכם לא
    מישההה 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    4 1
    רוצה לקבל הרעלה חתיכתחזיר אפעם אין מחירים על המוצרים ותמיד יתעו לרעתכם
    סגור
  • 79.
    יש עוד הרבה כמוהו אבל משום מה רק אותו תובעים (ל"ת)
    כוכבי 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 78.
    לא נכנסת לרשת
    צפונית 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בקרית שמונה חווית קנייה לא נעימה, בעיקר בלהחתים חשבונית קנייה ולהמתין בתור לכך. אין אמון, אין לקוחה ישרה. צ'או....
    סגור
  • 77.
    התביעה היא נגד העם
    יוסף 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שמצביע ברגליים ומעדיף לקנות דווקא אצלו
    סגור
  • 76.
    רשת רמי לוי
    טליה 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני ובעלי גם נתקלנו כמה פעמים ב"טעות" כזאת וזה עובד אצלם כסידרתי.
    סגור
  • 75.
    זה לא חדש
    יגאל 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הצחקת אותי תופעה לא חדשה , בחלק בהסניפים גם מחיר ושילוט אין .לטוב ולרע.והתשובה אין כוח אדם או לא מספיקים.
    סגור
  • 74.
    עופות מסריחים
    דינה 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קניתי עופות אצל רמי רמי הגעתי הביתה להפריד את הקופסאות ריח נבלה כמובן שהחזרתי וזיכו אותי גועל נפש
    סגור
  • 73.
    איש עסקים גרידא ולא רובין הוד
    מאיר 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    6 1
    לרמי לוי מזמן לא איכפת מהאנשים הסיפור על אימא שלו שלא יכלה לקנות נחמד אבל מזה זמן רב רמי לוי דואג אך ורק לרמי לוי. זה בסדר זכותו הוא לא גיבור ישראל.
    סגור
  • 72.
    סוף סוך טבעו אותו
    יוסי 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זה קרה לי מבפר פעמים בסניםי רמי לוי. מאז הפסקתי לרכוש ברמי לוי.
    סגור
  • אם אתה קונה אצל רמי לוי ,קח כמה שעורים בעברית .
    סתם הערה 05/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סוף סוף תבעו אותו . והעונש ,הטביעו אותו בים .
    סגור
  • 71.
    שקר שקר
    אלעד 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איך עורכת הדין של הרשת מגיבה בצורה מנומקת מאוד ואילו מהרשת מוסרים שהם ייקבלו את התביעה הם יגיבו? שקרים צפים
    סגור
  • 70.
    רמי לוי מוכר בזול
    קונה ברמי לוי 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    3 3
    ברור שהקרטל השולט מנסה להפיל אותו .
    סגור
  • 69.
    ט"ט נ' ר"ל
    י"צ,ר"ג 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ישראל הראשונה קונה ב'טיב טעם'. ישראל השנייה קונה ב'רמי לוי'. אני יכול לנחש מי מאחורי הגשת התביעה. כמו במשפט דרייפוס נתניהו, כך גם בתביעה הזויה זו.
    סגור
  • 68.
    גם לו השטן עלה למוח !!! מהיה גנב ושקרן כמו כולם !! (ל"ת)
    אביב 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 67.
    גם לי זה קרה ברמי לוי
    יוסי 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אינני לקוח של רמי לוי, אבל הזדמנתי במקרה, לפני כשנתיים, לסניף שלו ב"מול זכרון", כי הייתי במתחם ונזכרתי שאני צריך רוטב עגבניות. מצאתי בקבוק רוטב והלכתי איתו לקופה. מאחר וזה היה המוצר היחיד שקניתי, שמתי לב למחיר שהיה מודבק על הבקבוק. הקופאית נקבה במחיר שהיה בערך 15% יותר גבוה מהמחיר שהיה מוטבע על הבקבוק. הסבתי את תשומת ליבה למחיר שעל הבקבוק, אבל היא אמרה שהיא מחייבת לפי הברקוד ולא לפי המחיר המוטבע. היתה לי הרגשה לא נעימה שמסדרים אותי. זה לא היה ההפרש של השקלים הבודדים, אלא העיקרון. חזרתי למדף הרטבים לראות, אולי בטעות נדבקה לבקבוק תוית לא נכונה, אבל כל הבקבוקים שם היו עם תוית זהה ועם המחיר הנמוך יותר. כעסתי, כי משהו בחושים שלי אמר לי שמסדרים אותי ושזו שיטה ולא טעות ואני לא אוהב את זה. בקשתי מהקופאית לקרוא למנהל הסניף. המנהל הגיע. ו"הבין" מיד מה הבעיה ותוך שניות אחדות הקופאית חייבה אותי, לפי הוראתו, במחיר הנמוך. יצאתי בהרגשה שזו חנות של רמאים ותכמנים.
    סגור
  • 66.
    איש עסקים שמתחזה לעמך
    דני לוי 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כלום לא מפתיע
    סגור
  • 65.
    רמי לוי
    מאיה 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    קניתי אינספור פעמים ברמי לוי והיה שלט של מבצע על מוצר וכשהבאתי לקופה תמוצר למעשה זה פתאום לא היה במבצע הרבה פעמים נפלתי שולל על השקר הזה.ובמיוחד כבר אחרי ששילמתי גיליתי שעבדו עליי בעיניים זה נורא לעשות כך לאזרחים התמימים!!!
    סגור
  • 64.
    כלקוח של הרשת ואין לי מניות שלו...
    צ.לוין 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אני עוקב אחר מבצעים ובדרך כלל המבצעים הם מבצעי אמת .לפעמים יש טעויות שמבצע לא יורד בחשבון זה לא תקין אבל שהיתלוננתי מיד זוכתי וזה תוק.ן מידי פעם לא מורידים בזמן שלטים של מבצע שעבר יום קודם אבל יש את שלט המבצע ויש תארים לפקיאת תוקף המבצע .נראה לי שהתובעים מחפשים להיתעשר עח רמי לוי .את הטעויות של שילטי מבצע שלא תקפים ראיתי בכל הרשתות בדרך כלל בסוף מבצע העובדים לא מספיקים או לא ממהרים להוריד את השלטים וזה גורם לטעיות .אבל בין זה לבין תביעת מיליונים המרחק גדול .
    סגור
  • 63.
    איש תקשורת ולא בטוח זול (ל"ת)
    אין חדש תחת השמש.. 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 62.
    ולתפארת מדינת ישראל
    מני 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מכולתניק נשאר מכולתניק .לא חשוב כמה כסף יש לו.
    סגור
  • 61.
    רמי
    גיל גל 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עכשיו הגיע התור של רמי לוי הימני שישפדו אותו????. עוד לא גמרו עם ביבי, הירש גל, עכשיו רמי לוי מה לא תשו ל פיל את הימין????? אבל תזכרו תמיד אתם חותמים למטה ובורא עולם מוחק למעלה!! אתסער גייסו לשורותיהם אחרת דוחפים לו את כל הזובור, את גנץ כבלו באזיקהם אחרת מעשים מגונים ברקע?! וכך הלאה חברים הם ימציאו יעלילו כדי לחבל בדמוקרטיה היחידה בעולם של העם היהודי, אז ותישקוט הארץ 70+ שנה והמהומה בפתח, ה' ישמור עלינו מהערב ר רב הזה",,,,
    סגור
  • הרב קורא לך מבפנים, לך להתפלל ערבית, דר דפקטיבי (ל"ת)
    לגי גל המפגר 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 60.
    כל מצביעי ליכוד חייבים להיות נוכלים רמאים והביבסטים (ל"ת)
    דן 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    3 11
    סגור
  • טיפש
    מאיר 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פשוט טיפש
    סגור
  • מי שמדבר
    יוסף 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הקמתם ממשלה על טערת ההונאה והרמיה, זה מעיד הרבה עליכם!
    סגור
  • לשון הרע
    Usa 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חכה לתביעת דיבה והוצאת לשון הרע.התביעה בדרך.
    סגור
  • 59.
    אני רק שאלה
    איפה מצביעים 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תכניסו גם אותי
    סגור
  • 58.
    רמי לוי
    רונה 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    העיקר הדליק משואה
    סגור
  • 57.
    תובעים
    אילנה 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    3 3
    הקנאה אוכלת אותכם.אין זול מרשת רמי לוי.תמיד יוצא עם סל הקניות הזול במדינה.ק נ א ים!!!
    סגור
  • 56.
    גנב לוי
    דורית 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    2 2
    זה לא רמי לוי זה גנב לוי
    סגור
  • 55.
    זה ברור שרוצים להפיל אותו, התיק נתפר.
    שקוף 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    2 6
    הטייקון הימני היחיד, השמאל הפרוגרסיבי ינסה להשתלט עליו, הדעה של בתי המשפט כבר מוכנה. תיראו מופתעים.
    סגור
  • 54.
    רמי לוי
    יחזקאל 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אתם אנשים בזויים . האיש הישר הזה רמי לוי .דואג להוזיל את סל המזון שלכם וכך אתם גומלים לו . רק בגלל שהוא מישראל השנייה . שיצאו לכם העיניים
    סגור
  • 53.
    נתקלתי ונתקל בהונאה והטעיה ברמי לוי
    יוסף א 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    פעמים רבות, הגעתי הביתה, בדקתי את הקבלה ונוכחתי שדוב נפלתי קורבן ברשת רמי לוי באופן שיטתי. תולים שלטים של מבצע עם מחיר מעל למוצרים, מגיע לקופה, והמחיר גבוה יותר. כשאני מערער על כך, מזבלים את המוח עם הברקוד. הלו, השלט מבצע צמוד למוצר. לא ייתכן לשים שלט מבצע ולחפש בכל המרקות היכן המוצר ולחפש בברקוד. זו הונאה והטעייה מכוונת להכשיל את הקונים. לא תמיד ניתן לבדוק החשבון הסניף, עניין של אילוצים. הגיע הזמן שישלם על כך
    סגור
  • 52.
    הכל כשר כדי לעשות כסף. ישראל (ל"ת)
    טו 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 51.
    הדליק משואה,יעני. (ל"ת)
    בן לולו 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 50.
    התחלתה צדיק ובסוף הכסף מעוור גם אותך.עע (ל"ת)
    גל 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 49.
    גנבים
    קנדי 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באקהב קנדה אתה משלם על המחיר הרשום למרות שזה טעות של הנות בישראל לא הם מתקנים קלפי מעלה והיו לי ויכוחי רבים אתם בכול הרשתות בסוף השארתי את המוצר גנבים
    סגור
  • 48.
    זה עדיין ממשיך
    דסי 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כרגע חזרתי מקניוץ בחנות רמי לוי.על הרבה מוצרים אין מחיר.ועל מה שיש לא תמיד תואם.כשפניתי לקופה הראשית על כך שכתוב ענבים 29.90 והם לקחו על חצי קילן 16.90 נאמר לי שזה כתוב בבירור בשני שלטים.כשהוכחתי לה שאין שום שילוט נאמר לי שמיד אשלח מישהו לשים שלט.אמרתי לה שלי זה כבר לא יעזור.רבותי שימו לב עובדים עלינו
    סגור
  • 47.
    בכל מקום
    שיטה 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וכאשר קבלת מעלה מחיר התחלתי אומר לך ,שהוא מוכר בהנחה של 10 אחוז ,זה לא הטעיה ? בכל מקום שוכרים מתנהגים כך .צריך לקנות מה שצריכים ולא מבצע !
    סגור
  • 46.
    לכאורה מה שעשה במחנה יהודה היה מפרסם מחיר ובפועל מחיר א
    אשר 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לקוחות ספרו בכתבה כי נהג לומר לך תיקנה מהעיתון א י לא פרסמתי.
    סגור
  • 45.
    יש את זה בכל הרשתות
    מצחיק 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    5 1
    יש קמפין ממומן ענק נגד רמי לוי
    סגור
  • 44.
    תובעים רודפי בצע (ל"ת)
    אבי 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 43.
    רווח לא מוצדק
    בז'ו 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לעבוד קשה ולהרויח - זה מכובד. לעבוד קשה ולהונות - זו בושה
    סגור
  • 42.
    הכספים יועברו לחברי מועדון ? (ל"ת)
    י ש 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 41.
    אם כולם מגיבים נגד רמי לוי אז איך עדיין קונים אצלו?
    לא מבין 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    7 2
    לגבי התביעה הייצוגית זו שיטה של עורכי דין להתעשר והצרכנים לא יראו מזה אפילו שקל אחד.
    סגור
  • אני לא קונה אצלו. הוא רמאי. (ל"ת)
    יוסי 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 40.
    לבדוק כל חשבונית
    י ש 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אצל רמי לוי לא פעם אחת פניתי להחזר כספי בקופה הראשית כשפניתי לאחראי התשובה שלו תבוא ב6 בבוקר הכל חשוך כאן לכן הטעות באמת חשוך בושה
    סגור
  • 39.
    טריקים,בתחבלות תעשה לך מליארדי שקלים
    שמשון 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בסניף נשר הקופה הראשית צמודה ליציאה אי אפשר להגיע לדלפק אם מגיע החזר של מספר שקלים בודדים אתה תווטר כי העגלה העמוסה ששילמת כבר תישאר ללא השגחה בפתח היציאה,וכך רמי לוי מרוויח עוד כמה אלפי שקלים שקונים לא יכולים פיזית להחזיר את כספם
    סגור
  • 38.
    רמי לוי
    מיקי 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא רק ברשותות יקר אצלו אלה גם ישראר יותר יקרה מאל על
    סגור
  • 37.
    רמי לוי שיווק השיקמה
    אברבנל עזרא יעקב 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא רק ברשת הזאת על הקונה יש לבדוק את הבר קוד לא תמיד יש את המוצר על המדף וכאשר אתה ניגש לאחראי מוצר ברשת התשובה שתקבל הי שהמוצר יגמר
    סגור
  • 36.
    בול
    לקוח לשעבר 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כבר לפני כמה שנים הערתי מספר פעמים למנהל וסגנית הסניף ביבנה בדיוק על זה התשובה שלהם הייתה שזו טעות... לי לא נתפס טעות שחוזרת על עצמה כל פעם הפסקתי לקנות שם זה שיטת המצליח וזה מצליח לצערי
    סגור
  • 35.
    פשע
    יוסי סעדון 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אנחנו הפראירים.
    סגור
  • 34.
    הזול זה היקר
    קלדיוס 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    2 3
    כל העובדים של רמי לוי ערבים וגם יהודים משתכרים ממשכורות עלובות גונבים להם שעות הקבטים כונסים אותם על ימין ושמאל על כל טעות שהעובדים עושים בקיצור כך יעשה למלך שחפת ביקרו..
    סגור
  • 33.
    אני לא מאמין שזה נכון ככה עבדו עלינו.
    מאיר 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תגידו ככה רימו אותנו ואם זה נכון מישהו צריך להכנס לכלא.
    סגור
  • 32.
    סתם שאלה
    נועם 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי יקבל את המיליארד שקל?
    סגור
  • החראות של העוכרי דין... (ל"ת)
    מרדכי 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 31.
    הרי מדובר בלקוח מטומטם ועובד מטומטם. לו רק לא היה טמטום (ל"ת)
    דוד 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 30.
    די לחזירות
    כריש 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    עוף בשקל שיחזור להיות מכולת קטנה
    סגור
  • 29.
    רמי לוי
    רוני 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    4 2
    עורכי דין רעבים חושבים על כמה גרושים שיתנו להם כדי שיסתמו את הפה רמי לוי הכי זול והקניה הכדאיות ביותר
    סגור
  • 28.
    זה נכון
    Usa 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ברשת גם נוהגים לערבב מוצרים ליד השלט ואת קודהמוצר כותבים באותיות מאד זעירות כדי לבלבל את הצרכן קרה לי מספר פעמים בחנויות שלו לכן עברתי לרשתות שווק אחרות.
    סגור
  • 27.
    תכתבו על השיטה הקיימת במשך עשרות שנים
    צדק 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בכל האשתות וזה שילוטים שהמבצע שלהם נגמר והלקוחות לא יודעים בכלל ששילמו מחיר מלא!!!!! בושה וחרפה שאין קנסות של עשרות מיליארדים לכל הרשתות על התרגילי מכירות אלה עם שלטים של מבצעים לא בתוקף שהלקוח לא מודע שהתוקף פג כי מישהו "התעצל" להוריד את השילוטים!!!מקסימום אם בדקת את החשבונית ותפסת אותם אז נותנים לך זיכוי עלוב!!!!!וזה במדידה ואתה גרצקרוב לסניף כי הדלק הרבה פעמים גורם לך להגיד שזה לא שווה לחזור ולדרוש!!!!
    סגור
  • 26.
    עורכי דין
    אליהן 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ידוע שיש עורכי דין שכל יהבם זה למצוא תקלות גישה .שילוט כניסות מדרגות חלונות .רק איך לגנוב כסף שלא מגיע להם .
    סגור
  • 25.
    שיטת ה"מצג שווא" של המבצעים ידועים היטב אצל רמי לוי (ל"ת)
    אזרח מודאג 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 24.
    נראה לי שהתובעים רודפים בצע,לא פחות.
    ראובן כרמלי 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סביר להניח שהתביעה לא תתקבל,כי אף אחד לא אוהב אנשים שמנסים להרוויח בלי לעבוד.אבח היה וכן תתקבל,הציבור יקבל 1 וחצי שקל לאדם ועורכי הדין יקבלו 100 מליון שקלים,אבל עם זה אין לאף אחד בעיה.
    סגור
  • 23.
    לא מפתיע
    צדק תרדוף 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    העיקר הביביזם נתן לבעלים להדליק משואה...
    סגור
  • דיי
    דן 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא נמאס?גם על קשקוש כזה ביבי?נראה לי שאתה חולם על ביבי בלילות...
    סגור
  • 22.
    רמי לוי
    דבורה מור 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    על שכמותך נכתב הפסוק, ; עבד כי ימלוך. תתבייש שכחת היכן התחלת.
    סגור
  • צדק
    נ 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה עבד כי ימלוך מנ יש לא יכול ליהיות מזרחי אדון עשיר ?
    סגור
  • 21.
    מזרחי ?
    רמי ביטן 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה קשור שהוא מזרחי ! גם אני מזרחי, וכן יש גם מזרחיים קומבינטורים ושקרנים לא ?
    סגור
  • 20.
    לוי
    שש 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מעצבן יש שלט מחזירים את ההפרש .מורידים את השלט ..מישאו אחר בא ואיננו ..לי קרה מספר פעמים צריך לצלם ..חוצפה
    סגור
  • 19.
    הטעיית מבצע
    אילנה כהן 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אכן בפעמיים שהגעתי לסניף אשקלון נוכחתי להטעייה ונאלצתי לוותר על מוצר שרציתי לכן הפסקתי לערוך שם קניות מטעה אנשים ועל כך נאמר "אל תשים מכשול לעיוור"
    סגור
  • 18.
    מה ציפיתם כשיש עיניים גדולות ובכדי להוכיח לאימא
    אפי 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    5 3
    בכדי להוכיח לאימא שלו הכורדית איך הוא עושק ועושה כסף קל.
    סגור
  • 17.
    זה נכון זה קרה שבועה שעבר (ל"ת)
    אבי 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 16.
    מעניין אולי קניתי דברים במחיר רגיל ולא שמתי לב (ל"ת)
    רמאי לוי 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 15.
    מצטרפת לתביעה בשמחה
    איריס 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    6 0
    זה לא רק שילוט של מבצעים. זה גם בתמחור הרגיל אין התאמה למה שרשום לבין מה שנגבה בפועל בנוסף לכך גם מחירי ירקות ואבטיחים המחיר משתנה עם הגעה לקופה וזה קרה אינספור פעמים
    סגור
  • ברגע שאני מגלה אי התאמה, פרינציפ אני משאיר בקופה (ל"ת)
    דוד 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 14.
    סוף,סוף
    דקסטר 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    4 3
    תמיד עושה דברים ש אנשים לא יודעים ,במשלמים יותר מכל סופר,ו העובדים מקבלים שכר מנימום,בושה וחרפה!!!!!!
    סגור
  • 13.
    רשת רמאית
    ציקי 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    3 1
    עובדים על האזרח הקטן
    סגור
  • 12.
    תביעת התעשרות מסתם!
    אמת 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    7 7
    אני צרכן ברמי לוי ומעולם לא הוטעתי. היה ברור לי לגמרי שזה לא מבצע. אני צרגן שם שנים וחוסך המון בזכות סל המוצרים הזול שלו. לתבוע בסכומים כאלו על מנת להרוויח מכלום? בושה!
    סגור
  • נו באמת?
    משה 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כל כך ברור שזו תגובה מטעם. הקוראים מטומטמים אבל לא עד כדי כך
    סגור
  • זה חדש לך שאנשים חזירים??
    אפרת 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 4
    מחפשים את מי לתבוע בכל הזדמנות שיש להם
    סגור
  • 11.
    הכתבה ממש נכונה
    חני 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    9 1
    יש אותה תמונה של המוצר אבל לא קוד תואם בכלל ולא קיים קוד כזה בכלל בכל המי עדן. במבצע 10 שקל, בקופה 14.90 ולא שמו לב
    סגור
  • 10.
    כמה קשה לראות מזרחי מצליח .
    איציק 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    7 8
    תפסיקו לחפש איך להוציא כסף שאם תזכו בו, יהיה ללא ברכה . מי שלא טוב לו ברמי לוי יקנה במקום אחר , הכי פשוט. העניין שרוב המתלוננים ממשיכים לקנות ברמי לוי כי נוח להם בכיס ואני ממש לא קשור לחברה של רמי לוי.
    סגור
  • חחחחחח אין מזרחי בלי רמאות ! (ל"ת)
    ביל 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • צודק (ל"ת)
    אפרת 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 9.
    הם חזקים עלינו
    שוש תל אביב 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    רכשתי מצעים , לאחר פחות מחודש ביצעתי השלמה " מבצע" ומסתבר שילמתי 20% יותר, שירות הלקוחות נפנפו אותי למרות שהיו לי קבלות משתי הרכישות
    סגור
  • 8.
    "מבצעי רמי לוי"
    י.ד 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כאמור כבר שנים מנסיון אישי
    סגור
  • 7.
    זול אצל רמי לוי הירקות כי את הירקות במקום בפח
    מור 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    7 4
    הוא מוכר ללקוחות גועל נפש כל פעם הפירות והירקות רקובים לא למאכל
    סגור
  • 6.
    תביעה
    רונן 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    6 1
    גם מדליק המשוואה לא חלק שיחלק את הכסף לכל הקונים שהיו בתקופה זו אצלו ועוד קצת אולי עוף בשקל
    סגור
  • 5.
    נראה כמו תביעה של מתחרים - הזוי!! (ל"ת)
    בני 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    4 9
    סגור
  • 4.
    רמי לוי
    איציק 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    10 0
    כמעט כול הרשתות שיווק נוקטות באותה שיטה ועוד אחרות . עד שביתי המשפט לא ינקטו בית ברזל זה לא יפסק . הפכנו למדינה של מי שלא מרמא משהו לא תקין אצלו
    סגור
  • 3.
    נימאס לחפש את האותיות הקטנות למטה
    י 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    12 0
    הגיע הזמן לשים סוף לתחמנות של המבצעים שלהם
    סגור
  • 2.
    פנייה לשירות לקוחות
    שלומית עמרני 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    10 1
    אני מחכה לתגובה/טיפול שלהם שמתעכב ומתעכב. רמי לוי זה לא מה שהיה בהתחלה.
    סגור
  • 1.
    כבר מההתחלה
    רמי ביטן 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    10 2
    כבר מההתחלה הציג רמי את הסניפים שלו כעממי , בזול בקיצור לעמחה, וקטף את הפירות מאמונה זו, זו גם האמונה שעשתה אותו עשיר, לבריאות אין בעיה בלעשות כסף, אבל על הדרך שכח לספר לנו שהפך לעושק ומקמבן מן המניין.
    סגור
  • יהודה הלוי גבעת שמואל
    אליהו בת שבע 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני קונה כל הזמן ברמי לוי על חשבוני עשה מיליונים
    סגור
  • אתה קונה שם ,כי ,אני מניח ,שזה משתלם לך (ל"ת)
    יו יו 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור