משפט

פיצויים של מיליונים מהעירייה: זה הסכום שקיבל ה'רוצח'

שלוש שנים אחרי שסיים לרצות מאסר של 23 שנים, בו בילה כמעט מחצית מחייו אסיר משוחרר יקבל פיצויים של מיליוני דולרים מעיריית ניו יורק, וזו הסיבה
מערכת ice | 
אקדח (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
אסיר משוחרר מהעיר ניו יורק ששוחרר לפני קצת פחות משנה, יקבל פיצוי של מיליונים מהעירייה אחרי שהתברר כי ריצה מאסר על רצח שלא הוא ביצע. הנאשם, גרנט וויליאמס, ריצה 23 שנות מאסר בעקבות הרשעתו באשמת ירי מחוץ למתחם של דיור ציבורי בסטטן איילנד, ויקבל את הפיצוי ללא הליך משפטי מעיריית ניו יורק. 
אירוע הירי שהוביל את וויליאמס לריצוי המאסר התרחש ב-1996. לפני שלוש שנים, כשהוא כבר בן 51, השתחרר וויליאמס מהכלא בניו יורק אחרי שריצה 23 שנות מאסר על הרצח שלא ביצע. בעקבות כך, הגיש וויליאמס תביעה נגד העירייה לשילום פיצויים על הפסק הכוזב שגרם לו לבלות מעל לשני עשורים מאחורי הסורגים, ובעירייה בחרו לשלם לו את הפיצוי ללא הליך משפטי.
 
"העירייה עשתה את הדבר הנכון כשהגיעה להסדר במהירות". אמר עורך דינו של וויליאמס, "זה יעזור לו להתקדם ולנסות לעמוד על הרגליים, ולבסוף לשים את הסיפור מאחוריו".
 
הפיצוי שעיריית ניו יורק הסכימה לשלם עומד על  7 מיליון דולר. התיק שנפתח ב-1996 נסגר תוך מספר שעות ללא ראיות פיזיות או משפטיות. חבר של הקורבן אמר שגרנט וויליאמס לא היה היורה, וכי המשטרה הסתירה זאת עד לאחר הגשת כתב האישום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה