משפט

בן גביר דורש פיצוי של מיליון שקל: "הצלם שיקר"

האם צלם כאן 11 נתפס משקר בשידור חי? חבר הכנסת איתמר בן גביר בתיעוד המוכיח אחרת מהנטען בסבב הראיונות התקשורתיים שהעניק הצלם. הערב שלח בן גביר מכתב התראה ודורש מהצלם פיצוי של מיליון שקלים והתנצלות: "בשביל רייטינג הצלם בוחר להשתלח בי והוא צריך להתנצל ולשלם על ההכפשות שלו"
מערכת ice |  8
איתמר בן גביר (צילום יונתן זינדל פלאש 90)

האם צלם כאן 11 נתפס משקר בשידור חי? חבר הכנסת איתמר בן גביר שלח הערב (שני) מכתב התראה ודורש מצלם כאן 11 איאד חראב פיצוי של מיליון שקלים והתנצלות. 

העובדות מספרות על כך שצלם הערוץ הותקף אמש, ביום ירושלים, ברחוב שמעון הצדיק (המכונה שייח' ג'ראח) ונזקק לטיפול רפואי.
הערב העניק הצלם ראיונות נרחבים לכלי התקשורת, בהם הוא טען כי בן גביר, שהגיע לזירת האירוע, סירב לעזור לו וכאשר ביקש עזרה ענה לו בן גביר כי הוא "בא למקום לעזור רק ליהודים שהותקפו".
 


בעקבות הראיונות השקריים, לטענתו של בן גביר, החליט חבר הכנסת לשגר לצלם מכתב התראה ובו דרישה כספית על סך מיליון שקל ובקשת התנצלות. 

והנה כעת, דוברות חבר הכנסת שלחה הודעה לתקשורת בה פרטים חדשים על האירוע המדובר: בניגוד לדבריו של הצלם שטען את שטען על סלקטיביות מצד חבר הכנסת, דו השיח בין הצלם לבן גביר תועד במלואו.  עוזרו של בן גביר צילם את השיח מבלי שהצלם שם לב שהוא מצולם בשידור חי.
 

בניגוד לדברי הצלם, ח"כ בן גביר אמר לו שוב ושוב כי הוא מעריך את הדרוזים, כי התוקפים הם לא אנשי שלומו וכי הוא היה כל היום בכותל ומדובר במעשה נורא ואיום.
 


בסרטון ההוכחה נראה בן גביר תוך שהוא אומר לצלם: "זה בעיני נורא ואיום, אני אנסה לעזור לך. אני אבדוק את זה, אני בטוח שאתה לא אשם. אני לא מכיר אותך וזה נורא בעיני מה שעשו לך. אני אבדוק את זה עכשיו".
 

לאור שקריו, לכאורה, של הצלם, שלח ח"כ בן גביר מכתב התראה בהולה לצלם, ודרש ממנו פיצוי של מיליון שקלים והתנצלות. כך כתב במכתב: "מדובר בעלילת דם. אמרתי לו שוב ושוב שאני מעריך אותו, שהתקיפה שלו היא מעשה נורא ואיום ואני יבדוק איך אפשר לעזור לו להשיב לו את הטלפון שנלקח ממנו. חבל שבשביל רייטינג הצלם בוחר להשתלח בי והוא צריך להתנצל ולשלם על ההכפשות שלו".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    תגובה
    אורי 06/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בן גביר למה להיות חזיר? לתבוע מיליון שקל מצלם? על מה ולמה? הפכת לתובע סדרתי ידו בכל ויד כל בו. בדיוק כמו שנאמר על ישמעאל.
    סגור
  • 7.
    זה חדש שערבים משקרים ?
    ש"ג 05/2022/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ממש לא
    סגור
  • 6.
    כך עובדים נכון
    ארנון 05/2022/31
    הגב לתגובה זו
    2 1
    רציתי להעיר שגם רפי רפש שיקר בשידור חי מול המצלמה כתב ערוץ 12 דיווח על ערבים שמיידים אבנים ויורים זיקוקים. ובסיכום הדיווח רפש אומר לו שהוא מצטער לשמוע שיהודים משליכים אבנים ויורים זיקוקים. הייתי שמח אם בן גביר היה תובע אותו על זה. הרפש צריך לשלם על שקריו.כל הכבוד איתמר
    סגור
  • 5.
    אמת
    סש 05/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שקרים בעולם הערבי . . חלק מהתרבות . לכן גם לישראל קשה להתמודד מול השקרים המופצים מולה .
    סגור
  • 4.
    אומנות
    שלמה 05/2022/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אומנות השקר של הערבים לסוגיהם היא בלתי נשלטת
    סגור
  • 3.
    חלומות.
    תמים 05/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בית משפט שמאלני לא יפסוק לבן גביר פיצויים גדולים. מקסמום 10,000 שח, וגם זה יהיה על חשבון התאגיד, כלומר, על חשבוננו. השופטים יכולים לומר שהצלם לא שיקר, שזו היתה "אמת לשעתה"...
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד רק כך, שישלם. (ל"ת)
    אלי 05/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מה שנכון נכון (ל"ת)
    בוגי 05/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור