משפט

משפט ה"בגידה" של סטטיק יצא לדרך, רון נשר תקף

נשר הגיש כתב הגנה במסגרת תביעת לשון הרע של סטטיק נגדו ולא הכחיש את אמירותיו על הטענות כי האחרון בגד באשתו עם אלה לי להב: "טענות מופרכות ומגוחכות, בא להלך אימים על הנתבע"
מערכת ice |  2
סטטיק (צילום שגיא שלפר)
רון נשר הגיש היום (שלישי) באמצעות עורך דינו את כתב ההגנה במסגרת תביעת לשון הרע של סטטיק נגדו. כזכור, סטטיק תבע את נשר על סכום של 250 אלף שקל זאת בגלל השיר שהוציא האחרון המרמז על בגידה באשתו שרית פולק עם הזמרת אלה לי.
בכתב ההגנה, נשר מבקש מבית המשפט לדחות את התביעה על הסף מתוך היותה "כוזבת בעליל, טורדנית וקנטרנית שכן כאמור לא באה זו לעולם, אלא על מנת להלך אימים על הנתבע". עוד טען נשר כי מדובר "בטענות מופרכות ומגוחכות".
 
נשר מוסיף באמצעות עורך דינו שמטרת כתב התביעה הייתה למנוע את יציאת השיר "שבור" שבו "נוטלת חלק גברת מאיה ג'ריס כמסתודדת עם הנתבע במהלך השיר". בכתב ההגנה נשר לא מכחיש את אמירותיו על הבגידה של סטטיק עם אלה לי.
 
נשר טוען שפעל בתום לב כי להבנתו אלה לי עצמה הודתה במעשים בפני האקסית ג'ריס.  לסיום נשר מוסיף שאם יוכח כי מדובר בלשון הרע, הוא קורא לסטטיק ו/או אלה לי להב ומאיה ג'ריס להגיע לבדיקת פוליגרף שתוכיח לטענתו את האמת.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מתי סטטיק יצהיר שהוא גיי (ל"ת)
    רפי 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אומנים כהניסטים - ביביסטים זה הכי מכוער (ל"ת)
    anj 06/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור