משפט

חיים אתגר באזהרה חמורה: "גונב כספים, עוקץ ואז פוגע"

המגיש של 'יצאת צדיק' מזהיר את עוקביו: "רותם מזרחי, המתחזה שהתוודה בפני מול המצלמות שפגע בכמאה נשים ובתום תחקיר שלנו נשלח למאסר, שוחרר מהכלא לעת עתה. הישמרו ושימו לב"
מערכת ice |  2
חיים אתגר (צילום יחצ קשת 12)
חיים אתגר הפתיע את עוקביו היום (חמישי) עם פוסט באינסטגרם מהסוג שהוא כמעט ולא מעלה, אזהרה על אדם ספציפי שלטענתו הוא מתחזה וכעת שוחרר מהכלא, כשהוא דורש בעיקר מנשים להזהר.
אתגר כתב באינסטגרם שלו: "אזהרה! רותם מזרחי, המתחזה שהתוודה בפני מול המצלמות שפגע בכמאה נשים ובתום תחקיר שלנו נשלח למאסר, שוחרר מהכלא לעת עתה. הישמרו ושימו לב. הוא פוגש נשים דרך אתרי היכרויות, יוצר קשר תוך כדי התחזות ואז עוקץ ופוגע. שתפו הבקשה".
 
באזהרה לגבי המתחזה נכתב: "רותם מזרחי אברהם שוחרר מהכלא ביום שלישי 31.5.22 לפחות עד הקראת גזר הדין במשפט הבא שלו. בבקשה היזהרו. הוא מתחיל עם נשים במטרה להונות אותן ולגנוב מהן כספים ועל הדרך פוגע בהן בכל דרך אפשרית".
 
רק לאחרונה הוכרע גזר הדין בעניין ירון בוהדנה שנמצא כבעל מקצוע שנוהג להונות את לקוחותיו, בהם ניצולי שואה ואוכלוסיות חלשות. במהלך מרדף אחריו בצילומי הפרק, אתגר אף הותקף על ידו של בוהדנה ונזקק לטיפול רפואי. כעת פסק בית המשפט על בוהדנה מאסר של חודש שירצה בעבודות שירות, וכן פיצוי כספי בסך של 2,500 שקלים לאתגר עצמו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למה החלאה לא נרקב בכלא?
    משה 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדינת חלם מפגרת. עושה הכל כדי שהאיש ימשיך להזיק
    סגור
  • 1.
    חודש עבודות שירות זה רק עבור התקיפה ? (ל"ת)
    מיקי 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור