משפט

ג'וני דפ יתבע שוב את גרושתו? זה הצעד המסוכן

הצמד ההוליוודי מסרב לרדת מהכותרות, ואחרי משפט המיליונים שניהלו בחודש שעבר ושנגמר בניצחון לדפ - האם אמבר הרד תספק לו סיבה נוספת לתביעה?
מערכת ice |  3
ג'וני דפ ואמבר הרד (צילום פייסבוק/ ג'וני דפ, אינסטגרם/ אמבר הרד)
האם אמבר הרד יכולה לדבר על ג'וני דפ ומה קרה במהלך המשפט מבלי להכניס את עצמה לתביעת דיבה נוספת? יש עורכי דין שחושבים שזה מסוכן. השחקנית העניקה את הראיון הראשון שלה לאחר המשפט לסוואנה גאת'רי של היום, כשהוא אמור לעלות לשידור במלואו כספיישל בפריים-טיים ב-NBC ביום שישי הקרוב.
בראיון הצפוי, הרד תדון בבעלה לשעבר ובקרקס התקשורתי סביב המשפט. נזכיר כי הרד ודפ היו מסובכים במשפט שובר קופות שנמשך שבועות ארוכים לאחר שהשחקן תבע את אשתו לשעבר ב-50 מיליון דולר, והאשים אותה בהכפשתו על ידי כתיבת מאמר ב"וושינגטון פוסט" ב-2018, בו אמרה כי היא הייתה קורבן לאלימות במשפחה. למרות שדפ מעולם לא הוזכר ביצירה, עורכי דינו טענו כי ברור למי היא מתייחסת.
מיליוני אנשים בכל רחבי העולם נרתמו למשפט מפיירפקס, וירג'יניה, כאשר ההליכים שודרו מדי יום בטלוויזיה, מה שגרם למאות רגעים ויראליים ולבדיקה חסרת תקדים.
 
המשפט הסתיים בכך שחבר מושבעים קבע שהרד השמיץ את דפ בזדון ממשי. היא חויבה לשלם לו פיצויים בסך 10 מיליון דולר ופיצויים עונשיים בסך 5 מיליון דולר. הפיצויים העונשיים הופחתו ל-350,000 דולר, בשל חוק וירג'יניה שמגביל אותם בסכום זה.
בקטעי תצוגה מקדימה של הראיון, הרד אמרה שהיא לא מאשימה את חבר המושבעים בפסיקה לטובת דפ וכינתה אותו "שחקן פנטסטי". היא גם אמרה לסוואנה גאת'רי מדפ בתצוגה המקדימה: "אהבתי אותו בכל ליבי. וניסיתי כמיטב יכולתי לגרום למערכת יחסים שבורה עמוקה לעבוד. ולא הצלחתי".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    how i got my love back
    maya elijah 06/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלום חברים יקרים שלי. אשמח לחלוק איתך את העדות. לפני כמה חודשים הגבר שלי עזב אותי בשביל אישה אחרת. אני כל כך אוהב אותו וכל מה שיכולתי לחשוב עליו זה התאבדות. ניסיתי כמה דרכים, אבל אף אחת לא הצליחה. החלטתי לקרוא באינטרנט ולקרוא על לחשים ולחשים. ניסיתי, הפסדתי הרבה כסף, אבל זו הייתה אותה תוצאה. כמעט ויתרתי עד שפגשתי את לחש הקסטר ששכנע אותי בהצלחה וקראתי תגובות של אנשים באתר שלו. הייתי סקפטי כשפניתי אליו כי הפסדתי הרבה כסף. במשך שבועיים, כשהוא מטיל כישופים, הגבר שלי חזר לביתי... עכשיו הגבר שלי צייתן מאוד ואוהב אותי יותר. אני בהריון בחודש 2 עכשיו ואני שמח שיש לו אותו בחיי. הייתי ממליץ לך לפנות לאשף הכישוף העוצמתי הזה, שנתן לי הזדמנות שנייה לאושר ואהבה, ניסיתי כמה לחשים ואף אחד לא הצליח. אם מישהו יכול לעזור לך להחזיר את האהבה ולהדריך אותך בחיפוש אחר פתרונות לחיים, זה הוא. צור איתו קשר ישירות ב -Email: (dralaba3000@gmail.com) אתה יכול גם לווטסאפ / viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744. צור קשר עם האיש הנהדר הזה היום ותפתור את הבעיות שלך ב-100%.. ... :) .. :) .. :) .. :) .. :). . :)
    סגור
  • 2.
    קצת מיותר
    אחד שצפה במשפט 06/2022/16
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אין סיבה שג'וני יתבע אותה שוב, אך אחד לא לוקח את מה שהיא אומרת ברצינות והוא קיבל את המוניטין שלו חזרה, זה כל מה שהוא רצה, הוא מעולם לא רצה לקבל כסף, רק לספר את הסיפור שלו.. לכן הכתבה הזאת לדעתי קצת חסרת טעם.
    סגור
  • 1.
    Amber turd
    בן צ׳ו 06/2022/16
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אני לא רואה עוד סיבה לתבוע, אני רואה עד כמה צריך להפסיק לתת זמן מסך לכלבה
    סגור