תקשורת ומדיה

ג'וני דפ חגג את הניצחון: זה הסכום שבזבז בערב אחד

אחרי הניצחון הגדול במשפט על גרושתו אמבר הרד, השחקן המריא לאנגליה וחגג יחד עם 20 חברים במסעדה הודית בברמינגהאם, עם חשבון שהגיע לעשרות אלפי דולרים. מנהל המסעדה סיפר: "הוא היה נחמד וצנוע, אפילו נכנס לשוחח איתי במשרד על הנושא"
מערכת ice | 
ג'וני דפ במשפט
הניצחון של ג'וני דפ על אמבר הרד לא יורד מסדר היום בארצות הברית. כעת, ברשת החדשות TMZ מדווחים כי השחקן, שזכה במשפט בפיצויים בגובה 15 מיליון דולר על הכפשות ולשון הרע מצד אשתו לשעבר, לא חסך על חגיגות הניצחון, שעלו לו כעשרות אלפי דולרים. 
דפ, שהמריא לאנגליה, חגג במסעדה הודית בשם וראנאסי בברמינגהאם, שם בילה את הלילה בראשון האחרון עם לא פחות מ-20 חברים שהגיעו לחגוג יחד איתו את הניצחון האדיר על גרושתו אמבר הרד. על פי מוחמד חוסיין, מנהל התפעול של המסעדה, שנסגרה לכבודו של דפ, החשבון של השחקן וחבריו הגיע ללא פחות מ-50 אלף פאונד - כ-60 אלף דולר. 
מוחמד חוסיין סיפר ל-TMZ: "הייתי היה המום שג'וני עצר אצלי, הוא היה צנוע במיוחד... אפילו שוחחנו על זה (על המשפט) זמן מה במשרד שלי".
כזכור, לאחר הניצחון ג'וני דפ הודה לבית המשפט ולתומכים שעמדו לצידו. "חבר המושבעים העניק לי את החיים שלי בחזרה. המטרה של התיק הזה היתה לחשוף את האמת, ללא קשר לתוצאה. אמירת האמת היתה משהו שהייתי חייב לילדים שלי ולכל אלו שתמכו בי. אני מרגיש שלווה על כך שעשיתי את זה. אני המום מהאהבה והתמיכה שהגיעה אליי מכל רחבי העולם".
עוד אמר השחקן: "אני מקווה שהמסע שלי לחשיפת האמת יסייע לאנשים אחרים שנמצאים במצב דומה, להבין שאסור להם לוותר אף פעם. אני רוצה להודות לשופט, לחבר המושבעים ולצוות בית המשפט שהקדישו מזמנם ועשו עבודה יוצאת דופן. הטוב עוד לפניי ופרק חדש סוף סוף מתחיל. האמת לא יכולה למות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה