משפט

חומר רעיל בפינת המשחקים: קנס לחברת ההדברה שסיכנו ילדים

בית המשפט הרשיע חברת הדברה שהשאירה חומר רעיל בפינת משחקים בגן ילדים, והטיל עליה קנס של 30 אלף שקלים
מערכת ice |  1
חומר הדברה במזון לתינוקות (צילום freepik)
חברת הדברה שהתרשלה והשאירה חומר רעיל בפינת המשחקים בגן ילדים בשפלה הורשעה ונקנסה ע"י בית משפט השלום בפתח תקווה ב-30 אלף שקלים. כמו כן, חויבה החברה לחתום על התחייבות בסך 40 אלף שקל להימנע מהעבירות שבהן הורשעה במשך שלוש שנים. זאת לאחר חקירה פלילית שניהלה המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה.
לפי כתב האישום שהוגש נגד חברת "שדות א.ו.ר. פתרונות הדברה", מנהליה ומדביר המועסק על ידם, במהלך חודש דצמבר 2018 ביצע המדביר הדברה בגן ילדים בישוב זיתן. המדביר החזיק את תכשיר ההדברה בקופסה ריקה של תחליף חלב לתינוקות, ובסיום ההדברה השאיר אותה עם חומר ההדברה בפינת המשחקים בגן.
 
למחרת בבוקר הילדים מצאו את קופסת המטרנה והוציאו ממנה את חומר ההדברה. ברגע האחרון, הבחינה הגננת במתרחש ושלפה את חומר ההדברה מידיהם של הילדים, אשר הופנו לבדיקה רפואית ונמצא כי לא אירע להם נזק בריאותי.
 
במהלך החקירה התברר עוד, שלמדביר לא היה סוג הרישיון הנדרש להדברה בגן ילדים וכן שהנאשמים לא דיווחו לרשם לענייני מדבירים על שאירע. כל הנאשמים הודו בעובדות כתב האישום. דיון בטיעונים לעונש בעניין המנהלים והמדביר נקבע לחודש פברואר 2023.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה עם הדישון/ הדברה בכל שדות השרון ועמק חפר.
    אורח 06/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פעמיים בשנה לפחות בראש השנה ובפסח אי אי אפשר לנשום ואי אפשר להריח את הסרחון. הגיע הזמן לטפל גם במזהמים גדולים יותר. המצב בלתי נסבל.
    סגור