משפט

זומנה לחקירת משטרה בגלל ציוץ: "המשטרה בחוסר אונים"

פעילת הימין איילת לאש חשפה חקירה אליה נדרשה להתייצב, כשהסיבה - ציוצים שפרסמה בטוויטר, "מקדישה מזמני לדווח ברשתות על פיגועים בלתי פוסקים ברחבי הארץ, מזומנת לחקירת משטרה בפעם השלישית על פוסטים וציוצים ברשתות"
מערכת ice |  4
מניית טוויטר (צילום freepik)
פעילת הרשת הימנית איילת לאש פרסמה היום (ראשון) כי קיבלה זימון נוסף לחקירת משטרה כדי להגיב על ציוצים שפרסמה בטוויטר. שמעון ריקלין, איתמר בן גביר ואף כתב רשת 13 בר שם אור נעמדו לצידה ותקפו את התנהלות הפרקליטות בעניין.
שמעון ריקלין, צייץ, "הזימונים מדי פעם. של איילת לאש. לחקירות משטרה. על הדיווחים שלה ברשתות על פיגועים ומעשי חבלה. מבלי שקראה אי פעם לאלימות או עבירה על החוק, מלמדים  שהפרקליטות ממשיכה להשתמש בכוחה הרב למטרות פוליטיות. חברי הכנסת של הימין צריכים לדרוש הסברים להשתוללות הפרקליטות שלא בסמכות וללא רשות".
 
ח"כ איתמר בן גביר, "נחרד לגלות ששוב מזמינים את איילת לאש לחקירה על ציוצים בטויטר. ברשת יש אלפי הודעות של הסתה וקריאות לרצח יהודים ואת מי מזמינים? דווקא את איילת לאש. בושה!"
 
מוקדם יותר היום צייצה לאש ועדכנה את עוקביה על חקירה שזומנה אליה, "תקשיבו טוב. התקשרו אליי עכשיו ממשטרת ישראל. רוצים לזמן אותי בפעם השלישית(!) לחקירת משטרה, על ציוצים בטוויטר. פעם האחרונה, שבועיים אחרי לידה. עכשיו שוב, באמצע חופשת לידה. ההנחיה היא מהפרקליטות. אתם מבינים במה מתעסקים בפרקליטות? נגמרו כל המחבלים, הפושעים והרוצחים, שהם יושבים עלי"
עוד הוסיפה לאש בציוץ נפרד, "אני, איילת לאש, אמא ל5 ילדים, מחנכת כעשור תלמידים בחינוך מיוחד, מקדישה מזמני לדווח ברשתות על פיגועים בלתי פוסקים ברחבי הארץ, מזומנת לחקירת משטרה בפעם השלישית על פוסטים וציוצים ברשתות. מעולם לא כתבתי לפגוע במישהו או לקחת חוק לידיים. מעולם. קראתי ועדיין קוראת לממשלות לגרש מחבלים. טענה סופר לגיטימית במסגרת חופש הביטוי והדמוקרטיה!
"אני נחקרת שוב ושוב על ציוצים שכתבתי בהם "גירוש למחבלים". במשטרה מודים בחוסר אונים שההנחיה מהפרקליטות. זה מטורף לדעת שמהמיסים שלי, במקום לטפל בטרור, פרוטקשן, זריקות אבנים ורציחות, מבזבזים זמן של חוקרים".
 
מי שעוד התייצב לצידה הוא כתב תוכנית הצינור ברשת 13, בר שם אור ששיתף את ציוצה של לאש והוסיף, "לפני כמה שבועות דיווחתי על תושבת רמת גן שהמשטרה זימנה לחקירה בלהב בגלל תגובה שכתבה לפוסט בפייסבוק. עכשיו הם הגיעו גם לציוצים בטוויטר. מזכיר רק שהמשטרה לפני כמה ימים סגרה תיק של אישה שאיימו עליה מרכב באקדח בלב רמת גן. סדרי עדיפויות".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    שתתבע את המשטרה/פרקליטות על הטרדה (ל"ת)
    לאו 07/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    שתתבע את המשטרה/פרקליטות על הטרדה
    לאו 07/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו הדרך היחידה לטפל בפאשיסטים סמולניים אלא אם כן בית המשפט יצטרף לחגיגה
    סגור
  • 2.
    הפליה
    ש. 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את כל התגובות שאתם לא מפרסמים. (כמעט כולם) אני מפרסם בווצאפ שיידעו כמה אתם מאתרגים את המערכת הבזויה של הפרקליטות..
    סגור
  • 1.
    עוד סיבה לנקות אורוות בפרקליטות. (ל"ת)
    ש. 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור