משפט

כוכב 'החברים של נאור' הורשע בביצוע מעשים מגונים בקטינות

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע את אליעזר דלאל בביצוע עבירות מין בשלושה נערות ביניהן שתי קטינות, דלאל דחה את המיוחס לו 
מערכת ice | 
החברים של נאור (צילום ויקיפדיה)
הערב (יום ראשון) דווח כי בית משפט השלום בתל אביב הרשיע היום את אליעזר דלאל, מבעלי פיצריית "הסובל", המוכר מהסדרה "החברים של נאור", בביצוע מעשים מגונים בשלוש מתלוננות, שתיים מהן קטינות. כתב האישום הוגש בשנת 2019 בידי פרקליטות מחוז תל אביב-פלילי, ובמסגרתו נטען כי הוא פנה למתלוננות, החל לשוחח עמן, והציע להן להיכנס לפיצרייה שלו.
 
בית המשפט נימק את החלטתו ומסר כי דלאל שכנע את המתלוננות להיכנס לפיצרייה שבבעלותו. משנכנסו המתלוננות הנאשם ביצע בהן מעשים מגונים ולא חדל מכך על אף שהביעו בפניו את אי הסכמתן למעשים ואת רצונן ללכת. "לצד התרשמותי הבלתי אמצעית וממהימנות ואותנטיות גרסת המתלוננות ומהראיות התומכות בה, מבחינת גרסת המתלוננות אף עולה כי קיים דמיון רב ובולט בין מעשי הנאשם המתוארים על ידי כל אחת מהן, המעיד על דפוס פעולה דומה", אמרה השופטת דנה אמיר. כמו כן בהמשך תיאר בית המשפט את מעשים המגונים שדלאל הואשם בגינם.
 
בנוסף לכך השופטת הוסיפה בהחלטתה כי דלאל אמר למתלוננות שלא יספרו על כך לאיש. בהחלטתה, קיבלה השופטת את עמדת הפרקליטות תוך שהיא דוחה את טענותיו של דלאל שטען בין היתר כי מישהו "בונה לו כיפה אדומה" וכי היו מחדלים בחקירה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה