משפט

הראפר הודה בהונאה של 1.2 מיליון דולר, זה העונש הצפוי

פונטרל אנטוניו ביינס, ראפר אמריקאי הידוע בכינויו נוק ביזל, הסכים להודות באשמת הונאה והחזקת נשק חם, עבירות שעונשן המצטבר עלול להגיע לכמה עשרות שנים
מערכת ice | 
נוק ביזל (צילום אינסטגרם)
הראפר נוק ביזל, ששמו האמיתי הוא פונטרל אנטוניו ביינס, בן 33, הסכים להודות באשמת הונאה והחזקת נשק חם לאחר שהתרברב בסרטון שלו ביוטיוב שהתעשר בכך שהונה את לשכת האבטלה האמריקאית במהלך מגיפת הקורונה, כך הודיעו התובעים ביום רביעי.
ביינס יעמוד בפני מקסימום של 30 שנים מאחורי סורג ובריח על סעיף אחד של הונאת דואר וסעיף אחד של החזקת כלי ירייה ותחמושת בלתי חוקיים, כאשר הוא יגיש את הודאתו באשמה בבית המשפט בלוס אנג'לס, כך אמר משרד התובע של ארה"ב למחוז המרכזי של קליפורניה.
הראפר הודה כי העלה 92 בקשות כוזבות לכרטיסי אשראי באמצעות שמות של משתפי פעולה שהסתכמו ב-1.2 מיליון דולר דרך מחלקת פיתוח התעסוקה של קליפורניה. המוזיקאי הדי מוכר יש לציין, עשה אז קליפ לשיר בשם "EDD" שבו הוא הרים ערימה של מעטפות EDD שככל הנראה מכילות כרטיסי אשראי ממשלתיים. נכון לכתיבת שורות אלה, לא ברור בדיוק איך ביצע הונאה בהיקף כה גדול. 
"אבטלה כל כך מתוקה. היו לנו 1.5 קרקעות השבוע", שר ביינס בסרטון. קול אחר מוסיף, "אתה חייב למכור קוקאין, אני יכול פשוט להגיש תביעה".
ביינס הודה בבקשתו כי בין יולי לספטמבר 2020, הוא השיג דמי אבטלה שהוקצו על ידי הוראות הסיוע באבטלה במגפה של חוק CARES הפדרלי. על פי החשד, הוא השתמש בכתובות בבוורלי הילס ובקוריאטאון שבהן יכול היה לתפוס את כרטיסי אשראי, שמהם הוא משך מאוחר יותר מזומן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה