משפט

שוד קטלני בחנויות הנוחות: פרס שמן למי שיסייע למשטרה

רשת חנויות הנוחות הבינלאומית 7-Eleven מציעה פרס של 100 אלף שקלים למי שיסייע למשטרה באיתור החשודים בביצוע השוד הקטלני בשש חנויות הרשת - שהביא למותם של שני אנשים
מערכת ice | 
הסתערות על תחנות הדלק (צילום פלאש 90/ ג'מאל עוואד)

רשת חנויות הנוחות הבינלאומית 7-Eleven, מציעה פרס של 100,000 דולר למי שייסע לאתר את החוליה העומדת מאחורי שוד של שש חנויות בקליפורניה תוך חמש שעות. כאשר הפשע אף הביא למותם של שניים, ולפציעתם של שלושה אנשים שנכחו במקום. כך עולה מדיווח "לוס אנג'לס טיימס".

"הלב שלנו נשאר עם הקורבנות ויקיריהם, והפוקוס שלנו ממשיך להיות בבטיחות הזכיין, השותף ולקוחות", מסרו נציגי הרשת בהצהרה לתקשורת.


הרשויות במדינה אמרו שנראה שיש קשר בין ששת אירועי השוד, שארעו ביום השנה של החברה. החוקרים בודקים גם האם השודדים קשורים לארבעה מעשי שוד מזוינים בשבת בעמק סן פרננדו, שם נשדדו שתי חנויות סופגניות וחנויות נוחות. "משטרת לוס אנג'לס מודעת לסדרת הרצח והשוד, ועובדת עם החוקרים כדי לראות אם יש קשר כלשהו", נמסרה מטעם הרשות האמריקאית בשלישי.


לפי הפרסום, החשוד במעשי השוד בשבת הוא גבר בגילאי 25 עד 30, בגובה של כ-5 רגל 7 אינץ' עד 5 רגל 10 אינץ', במשקל של בין 160 ל-180 פאונד. בכל ארבעת מעשי השוד הקודמים, החשוד הוציא אקדח חצי אוטומטי ודרש כסף מזומן מהעובדים.
 


ג'ייסון הראל, אב לשלושה בן 46, נורה בראשו,. "אבא שלי לוחם, אז אם מישהו הולך לעבור את זה, יש לי אמונה מלאה שזה יהיה אבא שלי", סיפרה בתו קאיה הראל ל-NBC לוס אנג'לס. פחות משעתיים לאחר מכן, מתיו רול, בן 24, נשדד ונורה למוות מחוץ למכונית 7-Eleven בסנטה אנה, שם החשוד לא נראה נכנס לחנות, כך דיווח ה"טיימס".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה