משפט

אילון מאסק מחזיר לטוויטר: זו התביעה שיגיש נגדה

אילון מאסק מתכנן להגיש תביעה נגדית נגד טוויטר בימים הקרובים. התביעה הינה ניסיון אחרון בהחלט של מאסק לבטל את ההסכם לפיו הוא אמור לשלם 44 מיליארד דולר לרכישת ענקית הרשתות החברתיות, שמצידה מבקשת מבית המשפט להכריח אותו לרכוש את החברה כפי שסוכם
מערכת ice |  2
טוויטר, אילון מאסק
אילון מאסק מתכנן להגיש תביעה נגדית נגד טוויטר בימים הקרובים. התביעה הינה ניסיון אחרון בהחלט של מאסק לבטל את ההסכם לפיו הוא אמור לשלם 44 מיליארד דולר לרכישת ענקית הרשתות החברתיות.
עורכי הדין של מאסק מקווים לשכנע את השופט בתיק להעניק להם יותר זמן לאסוף מידע על בוטים בטוויטר. המאבק המשפטי הממושך אמור עלול גם לגרור את מניית החברה, ולתת למאסק יותר מינוף לנהל משא ומתן מחדש על המחיר של טוויטר.
 
החדשות מגיעות פחות משבוע לאחר שטוויטר תבעה את מאסק, והאשימה אותו בכך שהסכים לקנות את האתר ולאחר מכן ניסה "להרוס את החברה, לשבש את פעילותה, להרוס את הערך של בעלי המניות ולהסתלק".
 
טוויטר רוצה שבית המשפט יכריח את מאסק לרכוש את טוויטר במחיר המוסכם של 54.20 דולר למניה, בעוד מאסק טען כי הוא רשאי לסיים את העסקה כי טוויטר לא סיפקה מידע הולם על חשבונות מזויפים באתר. עורכי הדין של טוויטר דוחפים למשפט בן ארבעה ימים החל מספטמבר, בעוד מאסק רוצה שהמשפט ייפתח לא לפני פברואר 2023.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אנששים כאלה צריכים להיעלם מהעולם כי הם גורמים סבל לכל (ל"ת)
    חושב 07/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • טוויטר חברה שפשוט מיותרת לעלום (ל"ת)
    חח מה? 07/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור