קריירה ולימודים

מענק חדש של 5,000 שקל: מי זכאי להגיש בקשה עד ה-13.6?

משרד האפוטרופוס הכללי והממונה על ענייני ירושה במשרד המשפטים, פרסם קול קורא לסיוע במימון שכר לימוד לסטודנטים עיוורים, זאת בהיקף של אלפי שקלים עבור הזכאים לכך על פי הקריטריונים שנקבעו.
מערכת ice | 
כסף (צילום shutterstock)
האפוטרופוס הכללי בשם נאמני קרן אמיל וז'קלין בליאה ז"ל, מודיע בזאת על חלוקת מלגות לסטודנטים שהינם עיוורים. בהתאם לכך, מוזמנים סטודנטים הלומדים בשנת תשפ"ד או תשפ"ה לתואר ראשון במוסדות להשכלה גבוהה המוכרים ע"י המל"ג ו/או לימודי תעודה של למעלה מ- 170 שעות, שהינם עיוורים, שאינם זכאים למימון מלא עבור שכר לימוד מכל גורם.
גובה המלגה הינה עד לסכום 5,000 שקל בסך הכל, כאשר הבקשה תכלול את הפרטים הבאים: צילום תעודת זהות וספח. תעודת עיוור מטעם משרד הרווחה והביטחון החברתי.

כמו כן, אישור מטעם המוסד הלימודי על רישום ללימודים, היקף הלימודים ומצב חשבון הסטודנט. אישור ניהול חשבון בנק של המבקש. בקשות יוגשו באמצעות תיבת הדוא"ל עד לתאריך 13.6.2024 בשעה 16:30.
באחריות המבקש לוודא כי כל המסמכים נשלחו כנדרש. האפוטרופוס הכללי בתפקידו כנאמן בקרן אמיל וז'קלין בליאה ז"ל, אינו מתחייב לקבל הצעה כלשהי מן ההצעות שתוגשנה, ושומר לעצמו את הזכות לדחות את כולן או לקבלן באופן מלא או חלקי ו/או לבקש השלמות נוספות. בהליך בחירת הבקשות תיתכן היוועצות עם משרד הרווחה והביטחון החברתי
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה