ויראלי

מגישת כאן 11 בדמעות: "הלב שלי שבור, נטו גזעני"

השחקנית מספרת על העליהום שעברה ב-7.10: "אני חושבת שמשהו בעבודה שלנו גורם לנו לפתח עור של פיל וזה כן חדר אותו בהרבה מובנים, בעיקר כי תמיד איתי שם לעזור לי להתמודד עם הדברים האלה והוא פשוט לא היה איתי בתוך הדבר הזה, אבל זה בווליום יותר נמוך כרגע, אני לא יכולה להגיד שזה עבר לגמרי"
מערכת ice |  3
לוסי איוב (צילום יח"צ)
כמו לא מעט שחקנים ערבים, גם לוסי איוב עמדה בעין הסערה בשבעה באוקטובר ובימים לאחר מכן לאחר כאשר הגולשים תקפו אותה משום שלכאורה היא לא מגנה את הטבח של חמאס במעל 1,200 ישראלים בשבת השחורה, כאשר בחרה כלל לא להתייחס לכך.
בזמנו היא העלתה פוסט וכתבה: "הלב שלי שבור, החיים מתחלקים ללפני ואחרי השבעה באוקטובר, ... כל ידיעה על נ"ט או חדירה בצפון מקפיאה לי את הדם עד שאני מקבלת הודעה מאיתי שהכל בסדר, אבל לא הכל בסדר, ישראל שלי מדממת. היא עוד תנצח ותחלים. זה לא הזמן לשנאת חינם".

כעת, בפודקאסט HOT TALK של HOT עם אסף גולן, היא טענה: "היה עלי עליהום באינסטגרם וגיליתי את זה באיחור של יממה כי כל כך לא הייתי שם. אני מסיימת להרדים אותה (בתה נאיה) ופותחת לראות מה קורה ואני רואה מאות תיוגים ומאוד הודעות וטירוף כזה. לוקח לי רגע להבין מה קורה ואיפה חטאתי, וזה גם היה מחולל חרדה מאוד מאוד גדול בנוסף לכל המציאות"
היא גם סיפרה: "זה אולי היה תמים מצדי לא לראות את זה בא. לא רק אני חטפתי, זה היה חלק מציד מכשפות מאוד יסודי שקרה וזה היה נטו גזעני, אין לי דרך אחרת להסביר את זה. אני חושבת שמשהו בעבודה שלנו גורם לנו לפתח עור של פיל וזה כן חדר אותו בהרבה מובנים, בעיקר כי תמיד איתי שם לעזור לי להתמודד עם הדברים האלה והוא פשוט לא היה איתי בתוך הדבר הזה, אבל זה בווליום יותר נמוך כרגע, אני לא יכולה להגיד שזה עבר לגמרי".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ועדיין את לא מגנה. זה לא עור של פיל זו התעלמות (ל"ת)
    חצי ערביה מונע גינוי 05/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    בישראל יש קיצוניים חסרי תרבות
    ויו 05/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואינטליגנציה רגשית שונאי אדם פרמיטיבים שלא מתביישים לתקוף כל אדם שבעיניהם לא" יהודי" הם אצלם לא בני אדם ששייכים לגזע האנושי בכלל.תת רמה של בני אדם
    סגור
  • 1.
    היא לא היחידה שהרגישה גזענות וחרא באותו יום לפחות קצת מ
    יעקב 05/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה גם די עזות מצח לבוא ולהתקרבן על גזענות , ועוד עם בכי ונהי , אם יש לה ביקורת שתגיד אבל על מה הדרמה , הקורבנות היחידות של אותו יום מגזענות זה אלו ששילמו בחיים וכבודן הבסיסי נרמס , שלא תבוא לייצר לנו סימטריה בין הסבל שלה לשל שני לוק , כפי שעושים בהאג עכשיו
    סגור