דיגיטל וטק

מיקרוסופט בבשורה למשתמשים: אלו המכשירים החדשים שהושקו

החברה השיקה את סדרת מחשבי  Copilot+ אשר מתבססים על בינה מלאכותית שתספק ללקוח חוויה שעדיין לא הכיר. המחשבים מצוידים במעבדים מסדרת SnapdragonX, ויהיו זמינים החל מה-18 ביוני
מערכת ice | 
מיקרוסופט (צילום Magma Images)
חברת מיקרוסופט (אשר רק לאחרונה השיקה חנות משחקי מובייל) חשפה את סדרת מחשבי Copilot+, אשר היא שילבה בהם רכיבי בינה מלאכותית שיספקו ללקוחות חוויה שונה ממה שהכירו. המחשבים זמינים להזמנה מוקדמת החל מהיום (שני), ויהיו זמינים החל מה-18 ביוני.
המחשבים מצוידים במעבד מסדרת SnapdragonX כך שיוכלו להתמודד עם עומסי עבודה של AI בצורה מיטבית, וכוללים 8 ליבות בעלות ביצועים גבוהים ו-4 ליבות נוספות. כמו כן, גם לאפליקציות של ווינדוס יהיה יותר מקום במחשב, וביניהן תוכלו למצוא את Chrome, Spotify, Slack, Blender ועוד. כמו כן, החברה הכריזה על חווית בינה מלאכותית חדשה לגמרי, אשר תוכל לסייע למשתמשים למצוא בקלות תוכן מהעבר של המחשב (כמו תמונות, מסמכים, אתרי אינטרנט וכו'). כמו כן, מיקרוסופט הציגה את המחשבים הניידים Surface Pro ו- Surface, הדקים והקלים ביותר מהדור הבא של המחשבים הניידים.
בחודש שעבר בית התוכנה פרסם את תוצאותיו הכספיות לרבעון החולף, כאשר הנתון המרכזי והחשוב ביותר הציג זינוק בהכנסות בשיעור של 17%, שמסתכם בסכום של 61.9 מיליארד דולר. בנוסף, החברה רשמה עלייה בשיעור של 20% ברווח הנקי אשר הסתכם ב-21.9 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה