משפט

בן גביר על עבירות המין נגד הסוהרות: "הפקרות וזילות"

חבר הכנסת איתמר בן גביר, יו"ר מפלגת עוצמה יהודית בסיעת הציונות הדתית, זועם על החשיפה לפיה מחבל ביצע עבירות מין בסוהרות: "המערכת והמפקדים ששתקו על הנעשה חייבים ללכת הביתה - היום!"
מערכת ice |  5
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לאחר חשיפת פרשת 'הסרסור בסוהרות' בבית הכלא גלבוע שזעזעה את המדינה, הותר לפרסום כי מחבל ביצע עבירות מין חמורות בסוהרות בבית הכלא, זאת אחרי שהחקירה בנושא נפתחה מחדש.
הפרשה המזעזעת גוררת שלל תגובות, כולל מלא אחר מאשר חבר הכנסת איתמר בן גביר, יו"ר מפלגת עוצמה יהודית בסיעת הציונות הדתית, אשר הגיב בזעם לחשיפה החדשה ודורש מהאחראים למחדל, המפקדים וראשי המערכת, לקחת אחריות ולשלם את המחיר על כך באופן מיידי.
 
בציוץ שהעלה בן גביר כתב כך: "ההפקרות והזילות בסוהרות, חייבת להיפסק! מי שרוצח אותנו לא יקבל בכלא בית מלון ולא ניתן לו לפגוע בסוהרות. המערכת והמפקדים ששלחו אותן ושתקו על הנעשה חייבים לעמוד לדין וללכת הביתה - היום".
  
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    סוהרות
    ראובן שמון 08/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה צדקו הדתיים שאמרו לבנות שאסור להיתגייס .ולא חסר דוגמאות בכלא בצהל במישטרה ועודי המדינה
    סגור
  • 3.
    סירסור בחיילות
    טאלכס 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדינה הולכת לאיבוד . זה קצה קרחון ידוע ומה שלא... מסרסרים בכולם . השאלה מי יודע ומתי. השרדות של משרתי ציבור. רקוב עד העצם. שלטון,משרתי ציבור ,פרקליטות בתי משפט,כנסת.ממשלה . כשנגיע לצבא יהיה מאוחר . גם שם לא חסר.ימחים,מלחמת יום כיפור . תשמרו על התחת הלבן שלכם. לא לעולם חוסן. הדתיים צודקים למחצה שים מבטחך באל.
    סגור
  • 2.
    אפילו האספסוף שלך לא מתעניין באמירות החלולות שלך...
    אלמוני 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תסתום כבר את הפה, אפס בן אפס, מפריח כל הזמן אמירות חלולות. אני יכול לפתח תוכנה, אפשר לקרוא לה 'קטין בן בגיר', שתייצר אמירות חלולות זהות לשלך, באופן אוטומטי, ותקדים אותך בעשרים שניות לפחות. ולעצם הענין, אני רואה את הבעיה דווקא בכך שצה"ל מסכים לגייס חיילת לתפקידים כאלה.
    סגור
  • איתמר בן גביר
    תמר 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איתמר בן גביר הוא כמעט בן היחידים מהכנסת שמגיע,מטפל,פועל ואיכפתי. אדם אוהב ישראל אמיתי זה שהתקשורת שטפה לך את המוח נגדו זאת הבעיה שלך .
    סגור
  • 1.
    מדוע לא פעלת בנושא כאשר היית חבר קואליציה??
    יעל 07/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפרשה פורסמה לפני שנים, כאשר נהנתניהו היה רוה"מ והשרים לבטחון פנים היו עושי דברו- ובמשמרת שלהם אירע הבזיון הזה. במה פעלת כל השנים הללו ע"מ להעמיד את האחראים לפגיעה בסוהרות לדין? דבריך נשמעים כעת כמס שפתיים לקראת הבחירות.
    סגור