תקשורת ומדיה

סיון רהב מאיר וקרן נויבך נגד סרסור הסוהרות: "מחדל, בושה"

מגישת החדשות הגיבה לעדות של מפקד כלא גלבוע שהודה כי "סירסרו בחיילות חובה למחבלים לצרכים מיניים". רהב מאיר יצאה נגד אותה עדות: "מחדל גדול מהבריחה", נויבך: "בושה. בושה. בושה". מכל קצוות הקשת הפוליטית תקפו
מערכת ice |  3
סיון רהב מאיר
כתב וואלה, לירן לוי, עורר הבוקר (רביעי) סערה לאחר שחשף את העדות של מפקד כלא גלבוע שאמר: "מפקד כלא גלבוע מודה לראשונה: "סירסרו בחיילות חובה על מנת לספק חיילות חובה למחבלים לצרכים מיניים. אירוע הסרסרות זה היה אירוע מכונן". אז מפקד הכלא גונדר פרדי בן שטרית לא פיקד על הכלא. 
סיון רהב מאיר תקפה בדף הטוויטר שלה את האירועים המזעזעים שהוצגו בעדות וכתבה: "אם זו אכן הייתה המציאות בתוך הכלא, זה לא חמור יותר ממחדל הבריחה החד-פעמי שהוועדה בודקת?" קרן נויבך תקפה גם כן: "כמה צעקנו את זה יחד עם לירן לוי וכמה לא רצו לשמוע. רוצה להגיד שטוב מאוחר מלעולם לא, אבל בנתיים נהרסו החיים של הסוהרות. עבורן זה יהיה לעד מאוחר מידי. בושה. בושה. בושה".
כתב וואלה לירן לוי חשף את הפרשה כבר בשנת 2018  אז היה כתב בערוץ 20. באותה הכתבה חשף לוי את עדויות של סוהרות בשב"ס שדיברו אז על אותם הדברים. 
 
לאותה חשיפה היו תגובות נוספות גם ממשכן הכנסת מכל קצוות הקשת הפוליטית. כמו שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מרב מיכאלי שכתבה היום: "הודאת מפקד כלא גלבוע על סרסרות בחיילות בכלא כבר ב2018 מזעזעת. כבר בזמן אמת דרשנו לחקור את הטענות אבל עכשיו, בוועדה שהקים השר בר-לב לבדיקת התנהלות הכלא אני בטוחה שיתגלו כל הליקויים והזוועות שהתרחשו בכלא בשנים האחרונות ונוביל לתיקון, תחקור וענישה של מי שעשו את המעשים המחרידים האלה".
בצד הימני תקף ח"כ איתמר בן גביר כשאמר: "סדום ועמורה במדינת ישראל. אם בכלא סירסו בחיילות כדי לספק צרכים של מחבלים ארורים זה מחריד, חייבת לקום ועדת חקירה ממלכתית לבדיקת הפשע המתועב הזה".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    !היחידות שמדברות בשידור[נויבך ומאיר], ומטלטלות את סדום.
    יפעת ראובני 11/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הן ואטבריאן. היכן הן כל האחרות, היכן הן: מיכאלי הצדקנית הרודה בעובדותיה, זנדברג שמדברת על סביבה ומנותקת ממנה, שקד 'מיישירת המבט', סילמאן גנבת החוקים ומעלילת העלילות, הח"כיות הערביות; היכן הן כל אלה?!
    סגור
  • 2.
    שיתאבדו כל מי שידו הייתה בסירסור
    נדיה 11/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גועל נפש , ואם היו בנותיהם שסיפקו תאוות מיניות של המחבלים, טוב יהיה שיתאבדו, כך הפרשה תדעך...
    סגור
  • 1.
    מה כולם מופתעים - הערכים במדינה שלנו מדרדרים מרגע לרגע
    אפרת 11/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפלייה, זכויות אזרח, יחס לנשים וילדים , פיספסתי משהו????.
    סגור