משפט

ראש משפחת הפשע שנמלט מישראל נעצר בנתב"ג

יוסי מוסלי, ראש ארגון הפשע הישראלי שנמלט לפני כחמש שנים מישראל לדרום אפריקה, נעצר הבוקר על ידי המשטרה בנתב"ג. על פי החשד הוא הגיע לחתונת בתו, זאת למרות שהוא מבוקש
מערכת ice |  2
אסיר (צילום pexels)
יוסי מוסלי, ראש ארגון הפשע הישראלי שנמלט לפני כחמש שנים מישראל לדרום אפריקה, נעצר הבוקר (רביעי) על ידי המשטרה בנתב"ג. מוסלי נלקח לחקירה בסופה הוא יובא להארכת מעצר.
מוסלי שב לישראל, על אף היותו מבוקש על ידי השלטונות, זאת כדי להשתתף בחתונת בתו שתיערך בשבוע הבא. משטרת ישראל נערכת לחתונת בתו, שצפויה להיערך בשבוע הבא במרכז הארץ. בשלב זה ישנו חשש כי אויביו של מוסלי ינסו לפגוע באירוע.
 
מוסלי נמלט מישראל לאחר שקוקו קוטייר, חברו לשעבר עמו הסתכסך, נעצר יחד עם 19 עבריינים נוספים המשתייכים לארגונו, בחשד לביצוע שורה של מעשי פשיעה חמורים ובהם מעשי רצח, ניסיונות רצח, חטיפה, עבירות נשק ועוד. שנה הערכה כי לא מעט עבריינים ירצו לסגור חשבון עם מוסלי ועלולים לפוצץ את החתונה כנקמה על מה שעשה להם בעבר.
 
לחתונה, שתיערך באולם יוקרתי במרכז הארץ, אמורים להגיע מאות מוזמנים, בהם ראשי ארגוני הפשע בישראל ועבריינים בכירים שנשארו נאמנים למוסלי ועדיין שומרים לו אמונים. לחתן יש עסק למכירת סלסילות פירות והוא נמצא בקשר טוב עם סלבריטאים רבים. בשבוע שעבר אחד מאנשיו של מוסלי השוהים עמו בדרום אפריקה, העבריין עמי בוסי, הגיע לישראל. הוא נעצר, נחקר ולאחר כמה ימי מעצר שוחרר.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חזר שערן לא יחסל אותו
    האחות 08/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדיף מעצר בארץ מחיסול בד.א
    סגור
  • וכי אפשר לברוח (ל"ת)
    שאלה 08/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור