משפט

ראש משפחת פשע נעצר ונחקר, הורחק לחודש מאזור הדרום

העבריין הבכיר בני שלמה, אויבו הגדול של שלום דומרני וראש אחד מארגוני הפשע הגדולים בדרום, נעצר אתמול ונחקר במשטרת שדרות בחשד לקשירת קשר לביצוע פשע. בית המשפט באשקלון שחררו בתנאים מגבילים הרחיקו לחודש מאזור הדרום, לבקשת המשטרה
מערכת ice | 
מעצר (צילום vecteezy)
העבריין בני שלמה נעצר ונחקר אתמול (שבת) בחשד למעורבותו בשורת אירועים פליליים, זאת במסגרת מאמצי משטרת מרחב לכיש לסכל פיגועים פליליים בין ארגוני הפשיעה. שלמה, שידוע כאחד מיריביו הגדולים של ראש ארגון הפשיעה שלום דומרני, נעצר בשעות הצהריים ונחקר בתחנת משטרת שדרות. 
לאחר שנחקר בחשד לקשירת קשר לביצוע פשע, הובא שלמה לבית משפט השלום באשקלון, שהרחיקו בצו למשך חודש מאזור גדרה ודרומה, זאת לבקשת היחידה המרכזית של מרחב לכיש.
מהמשטרה נמסר כי המעצר נעשה על רקע מספר אירועים שסוכלו לאחרונה, והחשד ששלמה מתכנן לפגוע בקרוב ביריבים שלו. במשטרה גם חושדים כי הוא נמצא "על הכוונת" של ארגונים מתחרים.
 
היריבות בין הארגונים של שלמה ושל דומרני נמשכים כבר כמה שנים, ובמיוחד מאז שהשניים שוחררו ממאסריהם.. בחודשים האחרונים נרשמה מתיחות רבה בין הארגונים הגדולים בדרום - של שלמה ושל אויבו דומרני. בתחילת החודש נורה למוות במושב חלץ המאבטח של שלמה מאג'ד אל-אסד. במשטרה מעריכים כי באמצעות ההתנקשות במאבטח הועבר מסר לשלמה כי הוא וקרוביו פגיעים.
גורם פעיל נוסף ואויב של שלמה ושל דומרני היא משפחת הפשע לביא מרחובות, מהחזקות באזור השפלה והדרום. בני המשפחה פועלים בשני מחוזות משטרתיים, וצברו יריבים רבים. בינואר האחרון הופעל מטען חבלה בחתונה של אחד מבכירי המשפחה - עמוס לביא. הכלה נפצעה באורח קל.
במאי האחרון עצרה המשטרה חמישה חברים בארגונו של דומני בדרכם לחיסול בכיר בארגונו של שלמה. ברשות החמישה, שנעצרו עם רכב גנוב ליד בית יד ימינו של שלמה בכניסה ליישוב ניצן צפונית לאשקלון, נתפסו כלי נשק ואמצעי לחימה.
 
עם ארגון הפשיעה של שלמה משתפים פעולה חברי הכנופיה הקווקזית. במרץ האחרון ניסו לחסל ביריות את ניסים "נינה" דומרני, בנו של דומרני. במסגרת הסכסוך, נרצח כחודש לפני כן בפיצוץ רכב באשקלון העבריין אבי ביטון, שהיה מוכר למשטרה כ"איש הכספים של דומרני". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה