משפט

אייל גולן בלחץ? המתלוננות יתעמתו עם הכדורגלן המקורב לו

היום (רביעי), יבוצע העימות הראשון מזה שמונה שנים בפרשת "משחקי חברה" במשרדי ימ"ר של משטרת מחוז תל אביב. העימות יבוצע בין אחת המתלוננות לכדורגלן לשעבר אשר שמו עלה בפרשה בעבר
מערכת ice |  1
אייל גולן (צילום אלוני מור)
היום (רביעי), שמונה שנים אחרי שחקירת פרשת "משחקי חברה" נסגרה, משטרת ישראל חוזרת לביצוע השלמות חקירה. כזכור, במרכז הפרשה עמד הזמר אייל גולן. במסגרת הפרשה התגלה כי אביו המנוח של הזמר, דני ביטון, ביחד עם מקורבים נוספים לקחו חלק ב"מנגנון הניצול המיני של הנערות והקטינות"- כך אמרה עורכת הדין גליה שמילוביץ', המייצגת את הנשים.  
במסגרת השלמת החקירה יבוצע עימות היום בין אחת המתלוננות לשחקן כדורגל לשעבר אשר לא נחקר בפרשה עד כה ונחשב למקורב לזמר. שמו של הכדורגלן נמסר כבר בחקירה המקורית, אך עד כה לא נחקר ועורכת הדין שמילוביץ' מקווה כי בכך יתקרבו לסיום הפרשה- "המתלוננות ט' ו-נ' נלחמות כדי שהפארסה הזאת תיפסק, אחרי תשעה חודשים של חקירה מחודשת ושמונה שנים טרופות יחלו העימותים עם מי שפגעו בהן. אולי בסוף מסע העימותים, כל המעורבים בפרשה הנוראית הזו יתנו את הדין".
 
הכדורגלן לשעבר הינו הראשון מתוך נחקרים נוספים אשר שמם עלה בחקירה המקורית, אך לא נחקרו ולא בוצעו עימותים עם המתלוננות. החקירה תתבצע על ידי ימ"ר של משטרת מחוז תל אביב. כזכור, המתלוננות היו בנות 14-15 בזמן הפרשה ורק כעת יזכו לעימות מול אותם גברים. כבר היום יגיעו קבוצות ופעילים ממרכזי סיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית על מנת לתמוך באותן נערות שכבר הפכו לנשים.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נשים חזקות. תודה שאתן לא שותקות.
    ליהיא 08/2022/17
    הגב לתגובה זו
    4 0
    האל ישלם לו על מה שהוא עשה לכן. שלא תדעו כאב שכזה עוד לעולם. מחזקת את ידכן
    סגור