משפט

דניס ומישל מהלכים אימים על כתב חדשות כאן 11

כתב חדשות כאן 11, דניאל אלעזר, הגיש בימים האחרונים תלונה בתחנת המשטרה בתל אביב נגד הצמד מישל ודניס, בטענה שהם ממשיכים במאמצים לפגוע בו ולהלך עליו אימים כולל באמצעות מקורבים
אבי פוגל |  8
מישל טרוני, דניס צ'רקוב ודניאל אלעזר (צילום רשתות חברתיות)
לאתר ice נודע כי לאחרונה החליט בית המשפט על ביטולה של הקובלנה הפלילית שהגישו דניס ומישל נגד עזרן, "הקובלנה אינה עולה בקנה אחד עם הוראות הדין ביחס להליך מסוג זה, והיא רצופה כשלים מהותיים אשר מחייבים את ביטולה. כתב השופט בהחלטתו. בהמשך הסביר השופט, "הקובלנה עמוסה, כולה, בפרטים ובזוטי זוטות, וכבר במבוא, ב'חלק כללי', יש טענות רבות, לא רלוונטיות, שלא גילמו, ולא היו יכולות לגלם, חלק מ"תיאור העובדות" הקבוע בדין". 
כתב הקובלנה טען לשלושה סעיפי אישום שונים – פרסומה של הכתבה, ציוציו של אלעזר בטוויטר בימים שלאחר שידורה של הכתבה, ואי-סיקורן של עובדות לטובת דניס ומישל כדוגמת מחיקת בקשת הפירוק שהוגשה נגד אמוזה. 
בנוסף הגישו הצמד בחודש פבואר האחרון תביעת לשון הרע על סך 2.6 מיליון שקל נגד תאגיד השידור הציבורי כאן, הכתב דניאל אלעזר ועורך מהדורת החדשות רועי ינובסקי לאחר תחקיר נגד אמוזה החברה ששני כוכבי הרשת עומדים בבעלותה.
 
כזכור, בסוף חודש יוני 2021, שודר התחקיר של כתב כאן 11, דניאל אלעזר, שהציג את העסק של כוכבי הרשת "קבוצת אמוזה", חברת שיווק על בסיס משפכי שיווק של נכסים דיגיטליים. מישל טרוני ודניס צ'רקוב הבטיחו למשקיעים הכנסה פסיבית ולפי התחקיר, לכאורה, המשקיעים נשארו ללא הכספים. הרשת סערה בעקבות התחקיר, שני כוכבי הרשת הגיעו לראיון בתכנית "הצינור" ברשת 13 והיו חילופי האשמות קשים בין כתב כאן 11 ושני כוכבי הרשת ברשתות החברתיות.
דניס ומישל מסרו בתגובה "אחרי שנה וחודשיים בהם דניאל אלעזר ניסה בכל כוחו לייצר ״פולואפ״ לצמד הכתבות השקרי שפרסם על דניס ומישל - אין אנו מופתעים שכעת הוא בחר להגיש נגדנו תלונת סרק למשטרת ישראל, ככל הנראה במטרה לייצר את פרק 3 המיוחל בכל מחיר. נבקש לציין כי רק לפני מספר חודשים אלעזר נחקר במשטרת ישראל בגין התחקות אחרינו והטרדתנו בכל דרך אפשרית. כמו כן, ידוע לנו על הליכים פליליים נוספים שנפתחו נגד אלעזר בחודשים האחרונים לרבות באגף החקירות המיוחדות במטה הארצי של משטרת ישראל. כמו כן, נזכיר כי רק לפני חודש ימים בית משפט השלום בתל אביב פסק כי אלעזר עבר על סעיף 70 לחוק בתי המשפט אשר העונש לצדו - שישה חודשי מאסר. אנחנו, מאידך, לא נחקרנו במשטרה פעם אחת בחיינו ולא הורשענו בשום עבירה מעולם. כך שהעבריין האמיתי בכל הסיפור הזה הוא דניאל אלעזר עצמו, בגדר הפוסל במומו פוסל. בשבוע הבא תצא סדרת רשת על דניאל אלעזר ועל מעלליו השונים - שווה לצפות.
בנוסף - במעמד כתיבת תגובה זו הוגשה תלונה נוספת מטעמנו למשטרת ישראל נגד דניאל אלעזר בגין פסק דינו של בית משפט השלום בתל אביב לפיו דניאל אלעזר עבר עבירה שלצדה 6 חודשי מאסר. בניגוד לתלונה השקרית של אלעזר, התלונה שלנו מתבססת על עניין שכבר נפסק והוכרע בבית המשפט מבלי שאלעזר ערער עליו. הגיע הזמן שרשויות האכיפה ומשטרת ישראל בפרט יטפלו בעבריין האמיתי בסיפור הזה.
צר לנו שמי שרק לאחרונה כינה את משטרת ישראל ״בושה״ ואף הגדיל והפריע במכוון לשוטרים ולכוחות הביטחון לעשות את עבודתם במהלך הפיגוע בדיזנגוף השנה - אץ רץ להגיש נגדנו תלונת שווא באמצעות משטרת ישראל אותה הוא בעצמו מכנה ״בושה״. רוצים לדעת מהי בושה? בושה זה שכספי המיסים שלנו מממנים את האובססיה הקשה של אלעזר כלפינו".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    דניאל אתה גמור
    דניאל הגמור 12/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גמור אתה דניאל
    סגור
  • 7.
    דניאל אלעזר בקרוב יצאו עלייך דברים מאוד מעניינים :)
    יוסי ולקין 09/2022/13
    הגב לתגובה זו
    2 2
    האמת בדרך.
    סגור
  • 6.
    ועדיין, מישל ודניס הם רמה אחת מתחת לנוכלים
    יוני 09/2022/12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הם נוכלים טיפשים.
    סגור
  • 5.
    צמד נוכלים
    אלמליך 08/2022/30
    הגב לתגובה זו
    7 2
    שני אנשים שהבטיחו הכנסה פסיבית לעכשיו טוענים שכל מי שהשקיעו במיזם שלהם לא היו משקיעים אלא לקוחות
    סגור
  • 4.
    דניאל אדם שקרן
    אבי לוזון 08/2022/28
    הגב לתגובה זו
    5 5
    מהכירות אישית עם דניאל אלעזר, הוא אדם מניפולטיבי ושקרן שפועל בדרכים הזיות!
    סגור
  • 3.
    דניאל בושה לכאן חדשות
    ידין בן הרוש 08/2022/28
    הגב לתגובה זו
    6 7
    איך נותנים לך בכלל להחזיק מיקרופון? כל הכבוד לדניס ומישל שמוציאים את הרפש החוצה
    סגור
  • 2.
    נדמה שימיו של אלעזר בתעשייה ספורים
    חגי אמיגו 08/2022/28
    הגב לתגובה זו
    6 7
    יותר מריבות ודרמות מאשר תחקירים וכתבות. כרגע מדובר בעיתונאי הכי יקר במדינה מבחינת עלויות משפטיות
    סגור
  • 1.
    יפה, דניאל. עשית שירות ציבורי חשוב כעיתונאי.
    חן אזולאי 08/2022/24
    הגב לתגובה זו
    8 3
    חשוב לחשוף את הדברים האלה על מנת שתמימים לא יעשו טעויות או יפלו בפח.
    סגור