משפט

המשטרה חזרה בה: הדוקר מחולון נחשד ברצח, שמו הותר לפרסום

פני הרוע: עדי מזרחי בן ה-22 הוא החשוד ברצח יורי וולקוב. שעות לאחר הגשת הבקשה להארכת מעצרו, ממנה המשטרה השמיטה חשד לרצח, החוקרים חזרו בהם והחליטו לייחס למזרחי עבירת רצח
מערכת ice |  7
עדי מזרחי (צילום צילום מסך טוויטר)
הותר לפרסום שמו של החשוד ברצח יורי וולקוב בחולון – עדי מזרחי (22). כפי שפורסם, בתחילה מזרחי לא נחשד בביצוע רצח, שעות לאחר מכן המשטרה החליטה לחזור בה מסעיפי החשדות שעלו נגד מזרחי והוסיפה גם את החשד לרצח. מתוך כך בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו של החשוד ברצח בשישה ימים.
כזכור חוקרי המשטרה ביקשו להאריך ב-15 ימים את מעצרו של מזרחי. במסך החשדות צוין כי מלבד החשד לרצח מזרחי נחשד ב:המתה בקלות דעת, קשירת קשר לביצוע פשע, שיבוש הליכי משפט וסיוע לאחר מעשה לפשע. כעת כאמור נוסף חשד לרצח. בנוסף לכך המשטרה ביקשה לקיים את הדיון בדלתיים סגורות, אך בית המשפט דחה את הבקשה.
מעצרו של החשוד התבצע אתמול (חמישי) בחולון על ידי בלשי ימ"ר תל אביב. יחד עם החשוד המרכזי נעצרו חשודים בסיוע. במהלך המעצר הבלשים הותקפו על ידי כלבו של החשוד שנשך שניים מהם ופצע אותם באורח קל עד בינוני. בעקבות כך נאלצו השוטרים לירות בכלב ולהרוג אותו.
 
הרצח התרחש בשעות הערב בשעה שוולקוב ורעייתו לנה הלכו לראות דירה בחולון, המתינו במעבר חציה ברחוב אילת - ובאור ירוק החלו לחצות. לפי תיעוד שהופץ, רוכב הקטנוע חתך אותם באור אדום וכמעט שפגע בהם - והאישה הספיקה לצלם אותו. רוכב הקטנוע ראה את האישה מצלמת, חזר אליה ודרש ממנה: "תביאי מה שצילמת". וולקוב ביקש ממנו להמשיך לנסוע - ונדקר בחזהו על ידי הרוכב. מותו נקבע בבית החולים וולפסון זמן קצר לאחר מכן.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    הרצח בחולון
    שרה.ז. 11/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחד מחברות הזבל
    סגור
  • 5.
    הרצח בחולון (ל"ת)
    שרה.ז. 11/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    לתלות אותו על העץ
    א.א 11/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לתלות אותו על עץ או כסא חשמלי זבל הזה רוע הזבל הזה לדקור בנדאם כף מפשע
    סגור
  • 3.
    למה אין עונש מוות בישראל ? (ל"ת)
    איציק 11/2022/25
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • לא עונש מוות
    מאיר 11/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשלוח אותו למדבר מקום מגודר מבודד רק ברז מים לשעתיים ביום מיטת ברזל ללא מזרון ללא אפשרות חופשות או בקורים אין טלפונים אספקת אוכלגולמי פעם בשבוע ללא אפשרות התערבות עורך דין לעולם נראה כמה זמן יחזיק מעמד שיסבול...
    סגור
  • 2.
    מעניין. חומר למחשבה (ל"ת)
    דין 11/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    האיש צריך למות......פשוט וזהו, כדור בעורף וניפטר ממנו
    אבי 11/2022/25
    הגב לתגובה זו
    8 0
    לא צריך עכשיו עיסקאות טיעון ולהחזיק אותו על חשבוני בבתי סוהר, עוד יקבל חופשות, יעשה תואר ואפילו יתחתן ויעשה ילד....מיותר !!!
    סגור