משפט

התאחדות סוכני הנסיעות משכה את ערעורה נגד אייר קנדה

למרות טענותיה כי אייר קנדה פעלה "בחוסר תום לב", בהתאחדות סוכני הנסיעות החליטו למשוך את ערעורם. זו הסיבה
מערכת ice | 
בית משפט (צילום freepik)
בחודש ספטמבר בית המשפט המחוזי בתל אביב דחה את תביעת התאחדות סוכני הנסיעות כנגד חברת אייר קנדה על הפחתת העמלות החד צדדית של אייר קנדה מ-7% ל-1%. בעקבות הדחייה, ההתאחדות הגישה ערעור לבית המשפט העליון בבקשה "לקבוע כי המשיבה פעלה בחוסר תום לב תוך הפרה של המערכת ההסכמית בין הצדדים".
אתר פספורט מפרסם שהתאחדות סוכני הנסיעות החליטה למשוך את הערעור שהגישה לבית המשפט העליון וזאת לאחר שבית המשפט העליון הבהיר לא יתאפשר ביטול החלטה של בית המשפט המחוזי בתל אביב. בנוסף, בית המשפט קבע שהתאחדות סוכני הנסיעות תשלם הוצאות משפט בסך 15,000 שקל.
 
בערעורם, עורכי הדין מטעם התאחדות סוכני הנסיעות, דרור שטרום ואלישע הרלב, ביקשו מבית המשפט "לאפשר את קיומו של הליך הגון ופשוט לקביעת הגמול. יודגש כי לו הייתה המשיבה מקיימת הידברות עם המערערות ניתן היה, כפי שאירע עם חברות תעופה אחרות, להגיע לסיכום הגון וראוי, בתום לב וביישוב דעת".
טענה נוספת שעלתה בערעור הייתה "המשיבה רוקנה את התחייבותה המהותית לגמול כאשר הודיעה ביום אחד, ללא משא ומתן או שיח, כי היא מפחיתה את הגמול אותו שילמה לסוכנים במשך שנים רבות מ-7% ל-1%. קרי, הפחתה של כ-90% מהתמורה החוזית. המשיבה לא הציגה כל נימוק שהוא אשר מסביר מדוע הפחיתה את הגמול ל-1% דווקא, ולא לכל שיעור אחר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה